Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt
Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt
kayke har lige været på facebook, hans bror havde skrevet at der var 37 grader hvortil kayke skrev ja her er også sommer 15 grader.-)
så mon ikke han er landet
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"
-
jensemand57
- Allstar

ja, det er da utroligt, hvad man kan læse på facebook.Don.O skrev:kayke har lige været på facebook, hans bror havde skrevet at der var 37 grader hvortil kayke skrev ja her er også sommer 15 grader.-)
ja giver ny dimension til fodbold sladder:-)
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
Hvorfor er det ikke offentliggjort...alt burde vel være lige til at gå til? Skal der en mand ud før lukketid?
Jeg savner Winsnes
Han er vel uden kontrakt og kan skifte til klubben når som helst. Eller husker jeg forkert?Martino skrev:Hvorfor er det ikke offentliggjort...alt burde vel være lige til at gå til? Skal der en mand ud før lukketid?
Det er sgi langt at sende ham ud og rejse for IKKE at skrive med ham, i alt fald...Martino skrev:Hvorfor er det ikke offentliggjort...alt burde vel være lige til at gå til? Skal der en mand ud før lukketid?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jensemand57
- Allstar

Det er det sgi, men det kunne skisme dæ være dæjligt, at få det officielt.Funky skrev:Det er sgi langt at sende ham ud og rejse for IKKE at skrive med ham, i alt fald...Martino skrev:Hvorfor er det ikke offentliggjort...alt burde vel være lige til at gå til? Skal der en mand ud før lukketid?
-
A_Strandfelt
- Allstar

Der er jo over et døgn tilbage af transfervinduet, så de arbejder vel nok ikke under et særligt stort tidspres, går jeg ud fra.
Nu må der godt snart ske noget...
AaB - ingen lige - ingen over !
Nåh, mon Lynge lige skal sluge den bitre morgenkaffe ovenpå pokal nederlaget, inden han offentliggør aftalen med Kayke? Eller har Tobias83 ret i at Kayke ikke er bundet af vinduet?
Tobias83 skrev:Han er vel uden kontrakt og kan skifte til klubben når som helst. Eller husker jeg forkert?
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

budo skrev:Nåh, mon Lynge lige skal sluge den bitre morgenkaffe ovenpå pokal nederlaget, inden han offentliggør aftalen med Kayke? Eller har Tobias83 ret i at Kayke ikke er bundet af vinduet?Tobias83 skrev:Han er vel uden kontrakt og kan skifte til klubben når som helst. Eller husker jeg forkert?
Jeg tror han samler til bunke...
Nu er det danske vindue vel åbent i dag også...budo skrev:Nåh, mon Lynge lige skal sluge den bitre morgenkaffe ovenpå pokal nederlaget, inden han offentliggør aftalen med Kayke? Eller har Tobias83 ret i at Kayke ikke er bundet af vinduet?Tobias83 skrev:Han er vel uden kontrakt og kan skifte til klubben når som helst. Eller husker jeg forkert?
Hvis han ikke er på kontrakt nogen steder, haster det jo ikke engang at få det på plads indenfor vinduet!
Skal han egentlig have ny arbejdstilladelse i DK igen??
Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."
Så er kayke ankommet på hornevej
-
jensemand57
- Allstar

Det er nok ikke "Ib Rene Cairo", men "SGLoco Hornevej"SGLoco skrev:Så er kayke ankommet på hornevej
Taget i betragtning at han har været i Aalborg i 3 dage nu, så er det vist også på tide, at han finder derud.SGLoco skrev:Så er kayke ankommet på hornevej
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
jensemand57
- Allstar

Så er det sgu officielt. 
AaB har skrevet kontrakt med brasilianske Kayke frem 30.06.1
Og så blev det officielt med Kayke:
AaB har skrevet kontrakt med brasilianske Kayke Moreno de Andrade Rodrigues frem til 30. juni 2013.

AaB har skrevet kontrakt med brasilianske Kayke Moreno de Andrade Rodrigues frem til 30. juni 2013.
Dejlig....men det har vi vel også ventet på siden mandag da han kom til Aalborg. Havde nu håbet de havde offenliggjort det mens der var træninger derude her til aften. 
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er sgu lækkert at få nogle flere sambarytmer ind på vores hold.. Det er virkelig positivt
Btw hvis folk ikke allerede har set videoen på facebook siden så burde de... Den er skam klasse, gode gamle Lynge med et fast nordjysk slag i bordet efter handlen er sikret
Btw hvis folk ikke allerede har set videoen på facebook siden så burde de... Den er skam klasse, gode gamle Lynge med et fast nordjysk slag i bordet efter handlen er sikret
hvilken facebook side?Krage skrev:Det er sgu lækkert at få nogle flere sambarytmer ind på vores hold.. Det er virkelig positivt
AaB - the Nordic gateway to Europe