Jeg har haft samme problem. Det jeg læste mig til er at hvis du er på roaming, så vil telefonen bruge en masse strøm på hele tiden at lede efter dit "rigtige" netværk...Jonas K skrev:Der er god dækning, men der er selvfølgelig 4 netværk at vælge imellem, kan lige prøve at sætte den på manuel, istedet for automatiskMrBangDK skrev:En af synderne kan være, hvis du er et sted hvor dækningen ikke er optimal. Det sluger meget strøm, hvis telefonen hele tiden søger netværk. Det er det samme om du har alm. eller smart phone.Jonas K skrev:En der kan fortælle mig hvorfor min iphone har under 12 timers standby tid fordi man er i udlandet? Har prøvet at slå alt fra, 3G, mobildata, mail, åbne programmer, bluetooth, gps mm.
Den er 1 måned gammel, så kan ikke være pga. slid på batteriet.
Derhjemme er tiden mindst den dobbelt med ovenstående slået til, samt ok forbrug da det er min arbejdstelefon
Tak for input
"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
// gwailo
"Jeg søger en....." - tråden
Jeg har oplevet, at batteriet er røget hurtigt når jeg har haft et gps/navigations værktøj kørende et sted med dårlig satelit forbindelse (bjergkørsel f.eks.), så røg batteriet hurtigt. Også selvom programmet "bare" kørte i baggrunden.gwailo skrev:Jeg har haft samme problem. Det jeg læste mig til er at hvis du er på roaming, så vil telefonen bruge en masse strøm på hele tiden at lede efter dit "rigtige" netværk...Jonas K skrev:Der er god dækning, men der er selvfølgelig 4 netværk at vælge imellem, kan lige prøve at sætte den på manuel, istedet for automatiskMrBangDK skrev:En af synderne kan være, hvis du er et sted hvor dækningen ikke er optimal. Det sluger meget strøm, hvis telefonen hele tiden søger netværk. Det er det samme om du har alm. eller smart phone.Jonas K skrev:En der kan fortælle mig hvorfor min iphone har under 12 timers standby tid fordi man er i udlandet? Har prøvet at slå alt fra, 3G, mobildata, mail, åbne programmer, bluetooth, gps mm.
Den er 1 måned gammel, så kan ikke være pga. slid på batteriet.
Derhjemme er tiden mindst den dobbelt med ovenstående slået til, samt ok forbrug da det er min arbejdstelefon
Tak for input
-
Melkaer
- Ynglinge

- Favoritspiller: Curth og Augu
- Geografisk sted: 9210
En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!
Køb en ny telefonMelkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Melkaer
- Ynglinge

Har du nogle penge jeg kunne bruge til det?le Cid skrev:Køb en ny telefonMelkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Politikerne vil jo gerne have os til at bruge en masse penge, så hvis du ikke har, så må du jo bare låne...!Melkaer skrev:Har du nogle penge jeg kunne bruge til det?le Cid skrev:Køb en ny telefonMelkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Melkaer
- Ynglinge

Ja... Og jeg gør ALT hvad politikerne befaler!le Cid skrev:Politikerne vil jo gerne have os til at bruge en masse penge, så hvis du ikke har, så må du jo bare låne...!Melkaer skrev:Har du nogle penge jeg kunne bruge til det?le Cid skrev:Køb en ny telefonMelkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
- Brian Thuesen
- 2. div

Jeg har haft en telefon, som både gemte beskeder på sim kortet og telefonen. Når du sletter skal du altså være sikker på, at det er dem på simkortet du sletter og ikke dem på telefonen. Det er måske et bud.Melkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
-
Melkaer
- Ynglinge

Jeg har løbende mens jeg har haft telefonen slettet beskeder, og der har ikke været et problem tidligere.Brian Thuesen skrev:Jeg har haft en telefon, som både gemte beskeder på sim kortet og telefonen. Når du sletter skal du altså være sikker på, at det er dem på simkortet du sletter og ikke dem på telefonen. Det er måske et bud.Melkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Nu jeg tænker over det, så kom det i forbindelse med at jeg har haft sim-kortet i en ældre nokia, og da jeg satte det tilbage i min egen, opstod problemet!
Det er garanteret der problemet ligger. Ældre telefon gemmer kun på sim-kortet, nyere gemmer kun på telefonen. Sæt det i den gamle nokia, slet alle beskeder på simkortet, og sæt det så tilbage i den nye. Så burde det være løst.Melkaer skrev:Jeg har løbende mens jeg har haft telefonen slettet beskeder, og der har ikke været et problem tidligere.Brian Thuesen skrev:Jeg har haft en telefon, som både gemte beskeder på sim kortet og telefonen. Når du sletter skal du altså være sikker på, at det er dem på simkortet du sletter og ikke dem på telefonen. Det er måske et bud.Melkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Nu jeg tænker over det, så kom det i forbindelse med at jeg har haft sim-kortet i en ældre nokia, og da jeg satte det tilbage i min egen, opstod problemet!
Har selv oplevet dette tidligere, og man kunne ikke tømme simkortet på den nye telefon
Hvem der bare var irsk
-
Melkaer
- Ynglinge

Det virkede! Mange tak!JLB skrev:Det er garanteret der problemet ligger. Ældre telefon gemmer kun på sim-kortet, nyere gemmer kun på telefonen. Sæt det i den gamle nokia, slet alle beskeder på simkortet, og sæt det så tilbage i den nye. Så burde det være løst.Melkaer skrev:Jeg har løbende mens jeg har haft telefonen slettet beskeder, og der har ikke været et problem tidligere.Brian Thuesen skrev:Jeg har haft en telefon, som både gemte beskeder på sim kortet og telefonen. Når du sletter skal du altså være sikker på, at det er dem på simkortet du sletter og ikke dem på telefonen. Det er måske et bud.Melkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Har selv oplevet dette tidligere, og man kunne ikke tømme simkortet på den nye telefon
- Køllen I Møllen
- Allstar

Men du skal nok ikke købe tlf nr 3 før du får afhændet nr 1....le Cid skrev:Politikerne vil jo gerne have os til at bruge en masse penge, så hvis du ikke har, så må du jo bare låne...!Melkaer skrev:Har du nogle penge jeg kunne bruge til det?le Cid skrev:Køb en ny telefonMelkaer skrev:En der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, nå min telefon fortæller mig at sim-hukommelsen er fuld. Jeg har forsøgt at slette beskeder og kontakter, men det hjælper ikke. Jeg har en Nokia 5800.
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Er der nogen derude der bruger "HI MiniDisc" - ved godt det er en gammel svend, men jeg har lige fundet 4 discs til den i mine gemmer, og tænkte om der er nogen der vil have dem i stedet for at de ryger ud.
Send mig en PB hvis interesseret
/Bang
Send mig en PB hvis interesseret
/Bang
Ska' vi hak'?
der ved noget om autoradioer.
Skal have fat i et omformerstik fra en Pioneer radio til de Blaupunkt stik som er monteret i min bil.
Er der nogen som enten ved det, eller kan anbefale en god autoradio forhandler? Har købt radioen, men de Blaupunkt stik sidder i bilen kan jeg ikke finde et konverterstik til
Skal have fat i et omformerstik fra en Pioneer radio til de Blaupunkt stik som er monteret i min bil.
Er der nogen som enten ved det, eller kan anbefale en god autoradio forhandler? Har købt radioen, men de Blaupunkt stik sidder i bilen kan jeg ikke finde et konverterstik til
Martin P - ægte Aalborg
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

http://www.carsound.dk/kategori.asp?id=53&pk=715" onclick="window.open(this.href);return false;Jonas K skrev:der ved noget om autoradioer.
Kig på ovenstående, det er et ISO multistik du skal have fat i men jeg ved ikke hvilket, ring eventuelt til Carsound for at være sikker.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Autokorrektur på Iphone.
Er det kun min tlf der altid laver "at" om til "St"? Er der nogen måde man kan ændre det på? Det er da ufatteligt at den ikke er lavet sådan at den fatter at når man ændrer det hver evigt eneste gang så skal den selv gøre det fremover...
Takker
Er det kun min tlf der altid laver "at" om til "St"? Er der nogen måde man kan ændre det på? Det er da ufatteligt at den ikke er lavet sådan at den fatter at når man ændrer det hver evigt eneste gang så skal den selv gøre det fremover...
Takker
Nej. Det fulgte med en update af iOS engang, hvor man gjorde autokorrekturen endnu mere følsom. Grunden til det sker er, at iPhonen registrerer, hvor på knappen du rammer. Så hvis du rammer a'et helt til venstre på knappen og dermed tæt på s'et, så vurderer iPhonen, at du sikkert mente s.Køllen I Møllen skrev:Autokorrektur på Iphone.
Takker
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Kunji skrev:Nej. Det fulgte med en update af iOS engang, hvor man gjorde autokorrekturen endnu mere følsom. Grunden til det sker er, at iPhonen registrerer, hvor på knappen du rammer. Så hvis du rammer a'et helt til venstre på knappen og dermed tæt på s'et, så vurderer iPhonen, at du sikkert mente s.Køllen I Møllen skrev:Autokorrektur på Iphone.
TakkerDet er derfor, den ikke retter det hver gang, selvom det er meget tæt på.
Tak for det. Ja, det er helt sikkert sådan det hænger sammen. Jeg håbede blot på at der var en måde at fortælle telefonen at jeg sgu nok ikke får brug for at skrive "St" på noget tidspunkt
De fleste af de påståede ligheder behandles i denne artikel.Flower skrev:Jeg søger en med historisk viden, da jeg ikke stoler nok på Wikipedia osv., på disse facts. Jeg synes det lyder af for meget til at være sandt.
http://www.rockinghamremembered.com/HistoryLesson.html
http://www.lincolnstudies.com/archives/172" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kan godt være i form, selv om man er ude af facon.
Far til fire
Far til fire
iPhone autokorrektur (eller mangel på samme) er det der får mig til at skifte til Android ved først givne lejlighed. Eneste mulighed jeg har for at påvirke "ordbogen" er ved at lave kontakter i min telefonbog. Selv har jeg slettet alle i min kontakt-liste (telefonbog) der hedder Knud - ellers retter den knus til Knud. Og min kone skal sletter ikke have en Knud før hun sover :-DKøllen I Møllen skrev:Kunji skrev:Nej. Det fulgte med en update af iOS engang, hvor man gjorde autokorrekturen endnu mere følsom. Grunden til det sker er, at iPhonen registrerer, hvor på knappen du rammer. Så hvis du rammer a'et helt til venstre på knappen og dermed tæt på s'et, så vurderer iPhonen, at du sikkert mente s.Køllen I Møllen skrev:Autokorrektur på Iphone.
TakkerDet er derfor, den ikke retter det hver gang, selvom det er meget tæt på.
Tak for det. Ja, det er helt sikkert sådan det hænger sammen. Jeg håbede blot på at der var en måde at fortælle telefonen at jeg sgu nok ikke får brug for at skrive "St" på noget tidspunktSynes dens autokorrektur er mærkværdig. Den opdeler jo til tider almindelige hverdagsord i 2-3 ord der ikke findes. Det ville være smart hvis den sådan blev klogere med tiden og huskede på de ord man skrev til næste gang man skal bruge dem... Men fuck hvor er jeg træt af at den skriver St hver gang jeg vil skrive at, og når man så får det rettet til at så skriver den stadig det med stort begyndelsesbogstav man skal rette. Æv
Hmmm... Nogen der ved om Android har bedre mulighed for autokorrektur og evt. alternative keyboard layouts (som f.eks. BlackBerry's SureType) ?