Det kommer an på hvad det konkret drejer sig om. Har for nyligt benynnet mig af en 100% sæsonstart bonus, som jeg nu er i færd med at spille mig igennem. Jeg har netop, efter at have snakket med kundeservice, opdaget at jeg ikke kun skal spille bonusen igennem 3 gange, men også selve indskuddet. Hvis jeg vælger at udbetale penge inden jeg har spillet begge dele igennem 3 gange, fjernes min bonus fra kontoen. Det er lidt fesent at man også skal gennemspille selve indskuddet og ikke kun bonusen, men sådan er det nu engang, det kunne jeg bare have læst mig til selvfølgelig.Valsted skrev:....Én der har erfaring med BET365, og i særdeleshed er godt inde i deres indviklede regler angående bonus'er og gennemspilning af dem.
"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
Det er netop det det drejer sig om.- Jeg har sat 100 kr. ind og skal derfor spiller for hele 600 kr.Gablin skrev:Det kommer an på hvad det konkret drejer sig om. Har for nyligt benynnet mig af en 100% sæsonstart bonus, som jeg nu er i færd med at spille mig igennem. Jeg har netop, efter at have snakket med kundeservice, opdaget at jeg ikke kun skal spille bonusen igennem 3 gange, men også selve indskuddet. Hvis jeg vælger at udbetale penge inden jeg har spillet begge dele igennem 3 gange, fjernes min bonus fra kontoen. Det er lidt fesent at man også skal gennemspille selve indskuddet og ikke kun bonusen, men sådan er det nu engang, det kunne jeg bare have læst mig til selvfølgelig.Valsted skrev:....Én der har erfaring med BET365, og i særdeleshed er godt inde i deres indviklede regler angående bonus'er og gennemspilning af dem.
Men vil det siger at 300 af de kr jeg skal spilel for skal være kontant indsatte penge? Eller kan man godt regne det med hvis jeg har gennemspillet for vundne penge gennem min bonus?
Og Hvor kan jeg se hvor mange penge jeg har gennemspillet for foreløbig?
Samt hvordan er det at reglerne er angående lave odds.? Kan forstå at der er en grænse for hvor lave de må være (mener det er 1.50)
Lad os så antage at jeg laver en kupon med 3 kampe lige på. Én af de kampe giver så måske kun 1.30 igen, men det samlede odds på kuponen er f.eks 5.5. Tæller dette så med i gennemspillede penge?
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Så vidt jeg har forstået det: Du skal have omsat dit indskud + bonus 3 gange for at kunne få udbetalt bonussen, så i dit tilfælde skal du omsætte for 600 kr., før du kan få udbetalt hele kontobeholdningen. Du behøver ikke indsætte flere penge (med mindre din konto er røget i 0...).Valsted skrev:Det er netop det det drejer sig om.- Jeg har sat 100 kr. ind og skal derfor spiller for hele 600 kr.Gablin skrev:Det kommer an på hvad det konkret drejer sig om. Har for nyligt benynnet mig af en 100% sæsonstart bonus, som jeg nu er i færd med at spille mig igennem. Jeg har netop, efter at have snakket med kundeservice, opdaget at jeg ikke kun skal spille bonusen igennem 3 gange, men også selve indskuddet. Hvis jeg vælger at udbetale penge inden jeg har spillet begge dele igennem 3 gange, fjernes min bonus fra kontoen. Det er lidt fesent at man også skal gennemspille selve indskuddet og ikke kun bonusen, men sådan er det nu engang, det kunne jeg bare have læst mig til selvfølgelig.Valsted skrev:....Én der har erfaring med BET365, og i særdeleshed er godt inde i deres indviklede regler angående bonus'er og gennemspilning af dem.
Men vil det siger at 300 af de kr jeg skal spilel for skal være kontant indsatte penge? Eller kan man godt regne det med hvis jeg har gennemspillet for vundne penge gennem min bonus?
Og Hvor kan jeg se hvor mange penge jeg har gennemspillet for foreløbig?
Samt hvordan er det at reglerne er angående lave odds.? Kan forstå at der er en grænse for hvor lave de må være (mener det er 1.50)
Lad os så antage at jeg laver en kupon med 3 kampe lige på. Én af de kampe giver så måske kun 1.30 igen, men det samlede odds på kuponen er f.eks 5.5. Tæller dette så med i gennemspillede penge?
Hvis du går ind under "Historik" i højre hjørne på hjemmesiden (du skal have logget ind først), kan du vælge "Tilbudshistorik", og derunder står der, hvor meget du har omsat.
Så vidt jeg har forstået, må et væddemål ikke indeholde odds under 1,5 - heller ikke selv om det samlede odds kommer over 1,5. Sådan har det vist ikke fungeret tidligere, men de har måske vurderet, at de tabte for meget... Og der er noget Asian handicap mm. der heller ikke tæller med i hele bonus-udbetalingsregnskabet. Jeg mener, at reglerne står inde under den "Tilbudshistorik", jeg henviste til.
EDIT: Og så skal du være opmærksom på, at du kun har 90 dage til at omsætte de 600 kr.
Tusind tak.
Hold kæft et regelhav. Det er sku ikke det værd med de 100 kr i bonus, synes jeg ikke.
Hold kæft et regelhav. Det er sku ikke det værd med de 100 kr i bonus, synes jeg ikke.
- jernskjorten
- Allstar

Det hele er jo designet til at give Bet365 penge i kassen, men det er nu godt tidsfordriv at have en lille mønt på en kamp i ny og næ. For mit vedkommende skal jeg bare ikke budgettere med overskud, og jeg kan blive så vanvittigt tosset, når fx. Barcelona koster mig penge, fordi de ikke kan holde en 2-0 føring. De gør det jo udelukkende, for at jeg skal tabe mine 100 kr.!Valsted skrev:Tusind tak.
Men lige nu skal Bayern München vinde 1. halvleg. Så har jeg minimeret mit eftermiddagstab til 7 kr.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Er der nogen herinde som kan anbefale steder man skal se hvis man skal et smut over til Florida og Miami i USA i december måned?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Key Largo, key West, Universal og Sea World.Elscorpio skrev:Er der nogen herinde som kan anbefale steder man skal se hvis man skal et smut over til Florida og Miami i USA i december måned?
Janteloven eksisterer IKKE!
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Hej KølleKøllen I Møllen skrev:Key Largo, key West, Universal og Sea World.Elscorpio skrev:Er der nogen herinde som kan anbefale steder man skal se hvis man skal et smut over til Florida og Miami i USA i december måned?
Er Nasa Space Center der ligger i Florida et besøg værd?
Det er det. Derudover er jeg enig med Køllen, men tilføjer Everglades. På Key West bør man tage en tur på jetski rundt om øerne. Man ser ufattelig meget man ikke kan se ellers. Og derudover er det jo super skægtElscorpio skrev:Hej KølleKøllen I Møllen skrev:Key Largo, key West, Universal og Sea World.Elscorpio skrev:Er der nogen herinde som kan anbefale steder man skal se hvis man skal et smut over til Florida og Miami i USA i december måned?
Hvem der bare var irsk
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der var en orkan den dag jeg var der så jeg fik ikke fuld valuta. Men det var nu ok alligevel.Elscorpio skrev:Hej KølleKøllen I Møllen skrev:Key Largo, key West, Universal og Sea World.Elscorpio skrev:Er der nogen herinde som kan anbefale steder man skal se hvis man skal et smut over til Florida og Miami i USA i december måned?
Jetskiene kan også anbefales herfra
Janteloven eksisterer IKKE!
En svensk udgave af Krak?
http://gulasidorna.eniro.se/" onclick="window.open(this.href);return false;SimonJ skrev:En svensk udgave af Krak?
Hvem der bare var irsk
Mange tak!JLB skrev:http://gulasidorna.eniro.se/" onclick="window.open(this.href);return false;SimonJ skrev:En svensk udgave af Krak?
Hej alle
Min kammerat og jeg vil gerne spille noget managerspil sammen. Det skal ikke være FM, for det er en smule for indviklet og især tager lidt for lang tid at spille.
Er der nogen managerspil, der egner sig godt til at spille to (på en computer eller i netværk), og som ikke er alt for indviklede?
De behøver ikke være gratis eller noget...
Takker
Min kammerat og jeg vil gerne spille noget managerspil sammen. Det skal ikke være FM, for det er en smule for indviklet og især tager lidt for lang tid at spille.
Er der nogen managerspil, der egner sig godt til at spille to (på en computer eller i netværk), og som ikke er alt for indviklede?
De behøver ikke være gratis eller noget...
Takker
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Jeg har lidt over 1 uge nede i Miami og Florida. Hvad vil I anbefale at man skal nå at se inden ferien er slut?Køllen I Møllen skrev:Der var en orkan den dag jeg var der så jeg fik ikke fuld valuta. Men det var nu ok alligevel.Elscorpio skrev:Hej KølleKøllen I Møllen skrev:Key Largo, key West, Universal og Sea World.Elscorpio skrev:Er der nogen herinde som kan anbefale steder man skal se hvis man skal et smut over til Florida og Miami i USA i december måned?
Jetskiene kan også anbefales herfra
Det program vi ca. fulgte var:
Dag 1: Miami
Dag 2: Køre til Key West og opleve the keys
Dag 3: Jetski på Key West og køre tilbage til fastlandet
Dag 4: Everglades. Sumpbåde og gators. Fortsætte nordpå til Orlando
Dag 5: Universal Studios - Islands of adventures
Dag 6: Universal Studios Florida
Dag 7: NASA, Daytona, Seaworld, eller noget 4...
Hvem der bare var irsk
-
RufusTheDog
+ Fort Lauderdale og Sawgrass Mills hvis der skal shoppes. Hvis du er til scuba diving, så hop på en båd på the Keys og tag ud og se ham her;JLB skrev:Det program vi ca. fulgte var:

- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
En der kan give lidt input til internet problemer.
Jeg har fullrate bredbånd.. Jeg har haft lidt ustabilt net i et stykke tid, og mens jeg var i USA gik det helt galt. Min bedre halvdel oplevede lange svartider på download, og til sidst var der ikke forbindelse. Det der sker er, at der ikke kan etableres DSL forbindelse. Modem prøver, men der er ingen forbindelse. Nu har jeg etableret forbindelse via min HTC for at komme ind på Fullrate forum for at finde løsningsforslag. Det kan dog ikke lade sig gøre, da man skal være på Fullrate netværk.. pisse smart!!
Ud fra det jeg har fundet på nettet, så er Fullrate tunge at danse med, og kunne derfor godt tænke mig at have lidt skyts inden jeg ringer i morgen. Jeg har prøvet følgende:
Genstarte modem (tage stik ud 30 sekunder)
Opdatere firmware (gjort for 2 måneder siden)
Resettet modem og lavet samme opsætning som før
Tjekket alle kabler og og kabel til telefonstik
Prøvet med både kablet og trådløst netværk - stadig ingen DSL.
Nogen ideer??
/Bang
Jeg har fullrate bredbånd.. Jeg har haft lidt ustabilt net i et stykke tid, og mens jeg var i USA gik det helt galt. Min bedre halvdel oplevede lange svartider på download, og til sidst var der ikke forbindelse. Det der sker er, at der ikke kan etableres DSL forbindelse. Modem prøver, men der er ingen forbindelse. Nu har jeg etableret forbindelse via min HTC for at komme ind på Fullrate forum for at finde løsningsforslag. Det kan dog ikke lade sig gøre, da man skal være på Fullrate netværk.. pisse smart!!
Ud fra det jeg har fundet på nettet, så er Fullrate tunge at danse med, og kunne derfor godt tænke mig at have lidt skyts inden jeg ringer i morgen. Jeg har prøvet følgende:
Nogen ideer??
/Bang
Ska' vi hak'?
Nummer et er altså at tage fat i Fullrates support. Jeg har forøvrigt ikke oplevet dem som tunge at danse med.MrBangDK skrev:En der kan give lidt input til internet problemer.
Nogen ideer??
/Bang
Ellers så prøv forbindelsen fra en andencomputer (hvis du ikke allerede har prøvet det), men umiddelbart lyder det som en linjefejl eller støj, og det er kun Fullrate der kan hjælpe med at finde eller eliminere den mulighed.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert