Det er vel helt naturligt at forveksle Holland og Østrig? Og den ene var ansvarlig for millioner af mennesker blev dræbt, den anden skar sit øre af, det er jo faktisk næsten det samme......MichaelLarsen skrev:Dagens "Danmarksmester" på P4, hvor en kvinde fik spørgsmålet: "Vi skal have navnet på en østrigsk malersvend, der startede 2. verdenskrig?" Hun mente godt nok klappen var gået ned og fik lidt hjælp, at det var verdens mest kendte malersvend, hvorefter hendes svar var: VAN GOGH
Det får smilet frem tråden
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Re: Det får smilet frem tråden
Ok - hvor dum kan man være??? Det var ski da Per Arnoldi!MichaelLarsen skrev:Dagens "Danmarksmester" på P4, hvor en kvinde fik spørgsmålet: "Vi skal have navnet på en østrigsk malersvend, der startede 2. verdenskrig?" Hun mente godt nok klappen var gået ned og fik lidt hjælp, at det var verdens mest kendte malersvend, hvorefter hendes svar var: VAN GOGH
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Det var der så også een der gjordePoker-One-Kenobi skrev:MichaelLarsen skrev:Dagens "Danmarksmester" på P4, hvor en kvinde fik spørgsmålet: "Vi skal have navnet på en østrigsk malersvend, der startede 2. verdenskrig?" Hun mente godt nok klappen var gået ned og fik lidt hjælp, at det var verdens mest kendte malersvend, hvorefter hendes svar var: VAN GOGH
Hahahaha! Send den til Natholdet!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Michael steen skrev:...en god snak med holdets Poul Erik Andreasen, den tidligere engelske landsholdsspiller Bob McNab, der følger holdet fra tribunen og kommer med råd til bænken. Han ville bare advare mig om, at jeg ville støde ind i nogle dommerstandarder, der ville chokere mig på det groveste, da man ikke behøver nogen specielle kvalifikationer for at dømme – præcis som når Jakob Kehlet dømmer i Superligaen. Det kunne jeg godt have brugt en heads-up om før kampen….
Hader København!
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
ahlmann, Lasse Nielsen og dagens 3 point
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
http://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/ ... 653614.ece det ville være skønt, om de kunne tømme mr. Kasis pengetank helt.
Hader København!
- MichaelLarsen
- Landshold

En razzia i mexicansk fængsel i Acapulco frembragte følgende effekter: 19 prostituerede, 2 påfugle, 100 kamphaner, 2 sække med marihuana, knive, fjernsyn og flasker med alkohol. Der er ikke anført kildeoplysninger i artiklen skrevet af en praktikant på Berlingske, men det får alligevel smilet frem
http://www.b.dk/globalt/politi-goer-mys ... k-faengsel
http://www.b.dk/globalt/politi-goer-mys ... k-faengsel
Non scholae, sed vitae discimus
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Sådan der! Så blev dagen pludselig endnu bedre, det bliver svært at lave noget idag med den boblende fornemmmelse i maven og det smørede smil jeg har på
Og det gør jo heller ikke dagen ringere.
Håber I andre også har eller får en RÆGTIG god dag!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Øh, hvad?Provst i Brovst skrev:Sådan der! Så blev dagen pludselig endnu bedre, det bliver svært at lave noget idag med den boblende fornemmmelse i maven og det smørede smil jeg har på![]()
Janteloven eksisterer IKKE!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Ja jeg sidder med nogenlunde samme følelse... Det der er tæt på den mest uigennemskuelige besked jeg længe har set herinde.Køllen I Møllen skrev:Øh, hvad?Provst i Brovst skrev:Sådan der! Så blev dagen pludselig endnu bedre, det bliver svært at lave noget idag med den boblende fornemmmelse i maven og det smørede smil jeg har på![]()
Jeg tror det er den kommende finanslov der giver provsten julelys i øjnene.Hinrup85 skrev:Ja jeg sidder med nogenlunde samme følelse... Det der er tæt på den mest uigennemskuelige besked jeg længe har set herinde.Køllen I Møllen skrev:Øh, hvad?Provst i Brovst skrev:Sådan der! Så blev dagen pludselig endnu bedre, det bliver svært at lave noget idag med den boblende fornemmmelse i maven og det smørede smil jeg har på![]()
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
.... eller måske er det fordi Denice K er i radioen...
In Åke we trust
http://politiken.dk/kultur/film/ECE1453 ... ge-vaerre/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sporten.dk/superligaen/retov ... orgs-messi" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha
Haha
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Faktisk spændene nok, hvis i har 45 minutter 
Cristiano Ronaldo Tested To The Limit
Cristiano Ronaldo Tested To The Limit
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Provst i Brovst
- Allstar

Det får faktisk kun smilet frem
Gamle kager hos Agnes Cupcakes. link
Hvis du vil købe en kage hos Agnes Cupcakes, kan du ikke være sikker på, hvornår kagerne er blevet bagt.
Det fortæller flere anonyme kilder fra firmaet uafhængigt af hinanden til Politiken.
De ansatte er angiveligt blevet instrueret af cheferne til at opbevare kagerne til næste dag, hvis de ikke er blevet solgt. Og hvis kunderne spørger, hvornår kagerne er lavet, skal de ansatte fortælle, at de er bagt samme morgen. Selvom det er løgn.
(...) der er ikke folk, der er vendt tilbage til os, og har sagt, at de ikke kunne spise vores cupcakes«, siger Kristians Vangsgaard.
Den her får også smilet frem, med mindre man er ansat der.
"En tredjedel eller mere af pigerne er’wannabe reality tv-stars’. De tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke at lave noget, men når man kommer, står der tre piger og snakker og gider ikke tage telefonen", siger Kristians Vangsgaard.
Hvis du vil købe en kage hos Agnes Cupcakes, kan du ikke være sikker på, hvornår kagerne er blevet bagt.
Det fortæller flere anonyme kilder fra firmaet uafhængigt af hinanden til Politiken.
De ansatte er angiveligt blevet instrueret af cheferne til at opbevare kagerne til næste dag, hvis de ikke er blevet solgt. Og hvis kunderne spørger, hvornår kagerne er lavet, skal de ansatte fortælle, at de er bagt samme morgen. Selvom det er løgn.
(...) der er ikke folk, der er vendt tilbage til os, og har sagt, at de ikke kunne spise vores cupcakes«, siger Kristians Vangsgaard.
"En tredjedel eller mere af pigerne er’wannabe reality tv-stars’. De tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke at lave noget, men når man kommer, står der tre piger og snakker og gider ikke tage telefonen", siger Kristians Vangsgaard.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er den slags vi slet ikke er moderne nok til i Aalborg. Kun stor-metropolen kan kapere sådan en form for trend.Provst i Brovst skrev:Det får faktisk kun smilet frem![]()
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

Ja, vi er evigt halsende bagefter. Hvem ville ikke ønske man kunne fragte sine fimset dekorerede gamle sandkager hjem i en flot æske, købt i en butik fuld af dovne wanna be reality stjerner, bestyret af et dumt svin, der ikke nok med røvrender sine egne ansatte, synder kunderne og sviner dem til, men også skal prale med det i en landsdækkende københavnsk lokalavis.Køllen I Møllen skrev:Det er den slags vi slet ikke er moderne nok til i Aalborg. Kun stor-metropolen kan kapere sådan en form for trend.
Det er det mest gennemførte koncept jeg nogensinde har hørt om. Sikkert også ganske profitabelt.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Sting koncert på DK4. Endelig får manden den opmærksomhed han fortjener...
Ja. Den seriøse kultur er ofte skubbet ud på de mindre kanaler. Den tyske 3Sat er også et bud på tv der tør vise koncerter af kunstnere der ikke lige figurerer på boogielisten.Poker-One-Kenobi skrev:Sting koncert på DK4. Endelig får manden den opmærksomhed han fortjener...