Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jydenfranord » 3. nov 2011, 09:18

MichaelLarsen skrev:Dagens "Danmarksmester" på P4, hvor en kvinde fik spørgsmålet: "Vi skal have navnet på en østrigsk malersvend, der startede 2. verdenskrig?" Hun mente godt nok klappen var gået ned og fik lidt hjælp, at det var verdens mest kendte malersvend, hvorefter hendes svar var: VAN GOGH :D
Det er vel helt naturligt at forveksle Holland og Østrig? Og den ene var ansvarlig for millioner af mennesker blev dræbt, den anden skar sit øre af, det er jo faktisk næsten det samme......

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 3. nov 2011, 10:05

MichaelLarsen skrev:Dagens "Danmarksmester" på P4, hvor en kvinde fik spørgsmålet: "Vi skal have navnet på en østrigsk malersvend, der startede 2. verdenskrig?" Hun mente godt nok klappen var gået ned og fik lidt hjælp, at det var verdens mest kendte malersvend, hvorefter hendes svar var: VAN GOGH :D
Ok - hvor dum kan man være??? Det var ski da Per Arnoldi!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 4. nov 2011, 10:29

Poker-One-Kenobi skrev:

Hahahaha! Send den til Natholdet!
Det var der så også een der gjorde :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 5. nov 2011, 15:03

Michael steen skrev:...en god snak med holdets Poul Erik Andreasen, den tidligere engelske landsholdsspiller Bob McNab, der følger holdet fra tribunen og kommer med råd til bænken. Han ville bare advare mig om, at jeg ville støde ind i nogle dommerstandarder, der ville chokere mig på det groveste, da man ikke behøver nogen specielle kvalifikationer for at dømme – præcis som når Jakob Kehlet dømmer i Superligaen. Det kunne jeg godt have brugt en heads-up om før kampen….
Hader København!

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 5. nov 2011, 19:11

ahlmann, Lasse Nielsen og dagens 3 point
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 8. nov 2011, 08:54

http://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/ ... 653614.ece det ville være skønt, om de kunne tømme mr. Kasis pengetank helt.
Hader København!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 8. nov 2011, 21:04

En razzia i mexicansk fængsel i Acapulco frembragte følgende effekter: 19 prostituerede, 2 påfugle, 100 kamphaner, 2 sække med marihuana, knive, fjernsyn og flasker med alkohol. Der er ikke anført kildeoplysninger i artiklen skrevet af en praktikant på Berlingske, men det får alligevel smilet frem :D

http://www.b.dk/globalt/politi-goer-mys ... k-faengsel
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 16. nov 2011, 10:58

Sådan der! Så blev dagen pludselig endnu bedre, det bliver svært at lave noget idag med den boblende fornemmmelse i maven og det smørede smil jeg har på :cool:

Og det gør jo heller ikke dagen ringere.

Håber I andre også har eller får en RÆGTIG god dag! :danmarkfan:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. nov 2011, 11:18

Provst i Brovst skrev:Sådan der! Så blev dagen pludselig endnu bedre, det bliver svært at lave noget idag med den boblende fornemmmelse i maven og det smørede smil jeg har på :cool:

Øh, hvad?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 16. nov 2011, 11:31

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:Sådan der! Så blev dagen pludselig endnu bedre, det bliver svært at lave noget idag med den boblende fornemmmelse i maven og det smørede smil jeg har på :cool:

Øh, hvad?
Ja jeg sidder med nogenlunde samme følelse... Det der er tæt på den mest uigennemskuelige besked jeg længe har set herinde.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 16. nov 2011, 13:27

Hinrup85 skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Øh, hvad?
Ja jeg sidder med nogenlunde samme følelse... Det der er tæt på den mest uigennemskuelige besked jeg længe har set herinde.
Jeg tror det er den kommende finanslov der giver provsten julelys i øjnene.

Toarn
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Indlæg af Toarn » 16. nov 2011, 14:31

.... eller måske er det fordi Denice K er i radioen...
In Åke we trust

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 18. nov 2011, 06:22

http://politiken.dk/kultur/film/ECE1453 ... ge-vaerre/" onclick="window.open(this.href);return false;

Imer
2. div
2. div

Indlæg af Imer » 20. nov 2011, 22:39

http://www.sporten.dk/superligaen/retov ... orgs-messi" onclick="window.open(this.href);return false;

Haha :aabfan:

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 22. nov 2011, 15:40

Faktisk spændene nok, hvis i har 45 minutter :)

Cristiano Ronaldo Tested To The Limit
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 23. nov 2011, 07:54

Det får faktisk kun smilet frem :)

Gamle kager hos Agnes Cupcakes. link
Hvis du vil købe en kage hos Agnes Cupcakes, kan du ikke være sikker på, hvornår kagerne er blevet bagt.

Det fortæller flere anonyme kilder fra firmaet uafhængigt af hinanden til Politiken.

De ansatte er angiveligt blevet instrueret af cheferne til at opbevare kagerne til næste dag, hvis de ikke er blevet solgt. Og hvis kunderne spørger, hvornår kagerne er lavet, skal de ansatte fortælle, at de er bagt samme morgen. Selvom det er løgn.

(...) der er ikke folk, der er vendt tilbage til os, og har sagt, at de ikke kunne spise vores cupcakes«, siger Kristians Vangsgaard.

Den her får også smilet frem, med mindre man er ansat der.
"En tredjedel eller mere af pigerne er’wannabe reality tv-stars’. De tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke at lave noget, men når man kommer, står der tre piger og snakker og gider ikke tage telefonen", siger Kristians Vangsgaard.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. nov 2011, 08:07

Provst i Brovst skrev:Det får faktisk kun smilet frem :)

Gamle kager hos Agnes Cupcakes. link
Hvis du vil købe en kage hos Agnes Cupcakes, kan du ikke være sikker på, hvornår kagerne er blevet bagt.

Det fortæller flere anonyme kilder fra firmaet uafhængigt af hinanden til Politiken.

De ansatte er angiveligt blevet instrueret af cheferne til at opbevare kagerne til næste dag, hvis de ikke er blevet solgt. Og hvis kunderne spørger, hvornår kagerne er lavet, skal de ansatte fortælle, at de er bagt samme morgen. Selvom det er løgn.

(...) der er ikke folk, der er vendt tilbage til os, og har sagt, at de ikke kunne spise vores cupcakes«, siger Kristians Vangsgaard.

Den her får også smilet frem, med mindre man er ansat der.
"En tredjedel eller mere af pigerne er’wannabe reality tv-stars’. De tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke at lave noget, men når man kommer, står der tre piger og snakker og gider ikke tage telefonen", siger Kristians Vangsgaard.
Det er den slags vi slet ikke er moderne nok til i Aalborg. Kun stor-metropolen kan kapere sådan en form for trend.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 23. nov 2011, 11:12

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:Det får faktisk kun smilet frem :)

Gamle kager hos Agnes Cupcakes.
Det er den slags vi slet ikke er moderne nok til i Aalborg. Kun stor-metropolen kan kapere sådan en form for trend.
Ja, vi er evigt halsende bagefter. Hvem ville ikke ønske man kunne fragte sine fimset dekorerede gamle sandkager hjem i en flot æske, købt i en butik fuld af dovne wanna be reality stjerner, bestyret af et dumt svin, der ikke nok med røvrender sine egne ansatte, synder kunderne og sviner dem til, men også skal prale med det i en landsdækkende københavnsk lokalavis.

Det er det mest gennemførte koncept jeg nogensinde har hørt om. Sikkert også ganske profitabelt.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. nov 2011, 22:48

Sting koncert på DK4. Endelig får manden den opmærksomhed han fortjener...

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 26. nov 2011, 09:07

Poker-One-Kenobi skrev:Sting koncert på DK4. Endelig får manden den opmærksomhed han fortjener...
Ja. Den seriøse kultur er ofte skubbet ud på de mindre kanaler. Den tyske 3Sat er også et bud på tv der tør vise koncerter af kunstnere der ikke lige figurerer på boogielisten.

Besvar