Det pisser mig af tråden
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Re: Det pisser mig af tråden
At Morten Olsen har forlænget kontrakten betyder vel at Dennis Rommedal og Martin Jørgensen er sikret en lang række kampe fremover.
Ang. Lasse og landsholdet, så ved jeg ikke om han skal udtages. Det kommer dog næppe til at ske, Morten Olsen holder jo desperat fast i sine spillere, uanset om de sidder på bænken, er helt uden for truppen eller slet ikke har en klub. Det kan i den grad pisse mig af, at han ikke udtager spillerne efter deres nuværende spil, men hvordan de tidligere har spillet. Til tider kommer man jo i tvivl om det er landsholdet man ser spille eller om det er en Loge for de få udvalgte.
Ang. Lasse og landsholdet, så ved jeg ikke om han skal udtages. Det kommer dog næppe til at ske, Morten Olsen holder jo desperat fast i sine spillere, uanset om de sidder på bænken, er helt uden for truppen eller slet ikke har en klub. Det kan i den grad pisse mig af, at han ikke udtager spillerne efter deres nuværende spil, men hvordan de tidligere har spillet. Til tider kommer man jo i tvivl om det er landsholdet man ser spille eller om det er en Loge for de få udvalgte.
-
sociopaten
- 2. div

Du har ret. Rommedahl gør det forfærdeligt på landsholdet...jydenfranord skrev:At Morten Olsen har forlænget kontrakten betyder vel at Dennis Rommedal og Martin Jørgensen er sikret en lang række kampe fremover.
-
Melkaer
- Ynglinge

- Favoritspiller: Curth og Augu
- Geografisk sted: 9210
At der er så meget hype på hvem der er menneske nr. 7 mia. Jeg er da ligeglad med hvem det er og hvornår det skete. Nu er 7 mia. slut... Så behøver der ikke blive lagt mere i det!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Lasse har ikke nået landsholdsniveauet endnu, han skal blive meget bedre på den højre back uanset om man har de røde briller på eller ej.jonas386 skrev:Simon Kjær... Men okay, det kan alle vel.
Udover det så har Lasse spillet bedre end Lars Jacobsen i indeværende sæson. Vil jeg mene. Han har vel været bedste højre back i ligaen.
Desuden hjælper det ikke med den dårlige stime AaB lige er kommet ud af.
Det pisser mig af at man har så meget indestængt had til Olsen, når nu vores landshold præsterer inde på banen.
Elscorpio skrev:Lasse har ikke nået landsholdsniveauet endnu, han skal blive meget bedre på den højre back uanset om man har de røde briller på eller ej.jonas386 skrev:Simon Kjær... Men okay, det kan alle vel.
Udover det så har Lasse spillet bedre end Lars Jacobsen i indeværende sæson. Vil jeg mene. Han har vel været bedste højre back i ligaen.
Desuden hjælper det ikke med den dårlige stime AaB lige er kommet ud af.
Det pisser mig af at man har så meget indestængt had til Olsen, når nu vores landshold præsterer inde på banen.
Jeg har ikke noget had til Olsen, overhovedet, jeg synes faktisk han har gjort det rigtig flot når man ser på de spillere han har haft til rådighed. Jeg svarede blot på spørgsmålet om hvem Lasse skulle afløse.
At Kjær har spillet ringe de sidste mange kampe er folk vel ikke uenige i, men her er Bjelland nok foran Lasse. Så hvis han skal på landsholdet så er det mest på den højreback han har chancen lige nu og her. Der er ikke noget oplagt alternativ til Lars Jacobsen, og Lasse HAR altså spillet forrygende, så jeg vil faktisk mene han bør være 2. valg i den kø... Kan simpelthen ikke se hvem der skulle være foran ham pt...
Men ellers har jeg det fint med at Lasse bliver fra landsholdet lidt endnu, vi har en træls tendens til at få en masse skader når vi har spillere afsted med landsholdet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 649243.ece
...Mens studerende, der skal være studieaktive for at få deres S.U. og modtager knapt det halve skal betale fuld pris. Hvorfor skal hjemløse have rabat på transport? Det er jo ikke fordi, de har et arbejde eller hjem, hvor de skal frem og tilbage fra.
...Mens studerende, der skal være studieaktive for at få deres S.U. og modtager knapt det halve skal betale fuld pris. Hvorfor skal hjemløse have rabat på transport? Det er jo ikke fordi, de har et arbejde eller hjem, hvor de skal frem og tilbage fra.
Hader København!
At de dårligst stillede i samfundet får rabat, kan slet ikke pisse mig af... Men at pensionister, som oftest er laaaaangt bedre stillede en studerende får rabat på snart sagt alt, det er satme for åndsvagt!!!alithebeast skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 649243.ece
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- alithebeast
- Allstar

Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Hader København!
Til gengæld har mange af dem massive misbrug... Og så tjener de jo ingen penge ved siden af kontanthjælpen. Derudover er det vel også småt med mulighederne for forældrehjælp...alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Man kan så diskutere om det er staten der skal betale for disse misbrug. Jeg vil sige nej.le Cid skrev:Til gengæld har mange af dem massive misbrug...alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- alithebeast
- Allstar

Man skal alligevel arbejde ret meget som studerende, hvis man skal op på det samme som en hjemløs får hver måned. Samtidig har man ret høje omkostninger ved at studere(for det er en skrøne, at uddannelse er gratis). Derudover skal man altså også passe studierne ved siden af arbejdet.le Cid skrev:Til gengæld har mange af dem massive misbrug... Og så tjener de jo ingen penge ved siden af kontanthjælpen. Derudover er det vel også småt med mulighederne for forældrehjælp...alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Jeg tror som også nok de fleste narkomaner skal tjene lidt penge ved siden af, og nu har de jo endnu bedre muligheder, de kan jo bare tage s-toget, når de skal ud og lave deres forretninger.
Hader København!
Tag ikke fejl - jeg kan skam sagtens huske, at studielivet ikke altid var en dans på roser. Det er dog heldigvis kun en forholdsvis kort tidshorrisont, at man er en fattigrøv... Desuden har man også ret lempeligere lånevilkår...alithebeast skrev:Man skal alligevel arbejde ret meget som studerende, hvis man skal op på det samme som en hjemløs får hver måned. Samtidig har man ret høje omkostninger ved at studere(for det er en skrøne, at uddannelse er gratis). Derudover skal man altså også passe studierne ved siden af arbejdet.le Cid skrev:Til gengæld har mange af dem massive misbrug... Og så tjener de jo ingen penge ved siden af kontanthjælpen. Derudover er det vel også småt med mulighederne for forældrehjælp...alithebeast skrev:Nu er det bare sådan, at "de dårligst" stillede får stillet dobbelt så meget til rådighed som de studerende, og jeg tvivler på, at de skal købe bøger i tide og utide.
Jeg tror som også nok de fleste narkomaner skal tjene lidt penge ved siden af, og nu har de jo endnu bedre muligheder, de kan jo bare tage s-toget, når de skal ud og lave deres forretninger.
...og fordi det hårdt at være studerende, betyder det ikke nødvendigvis, at det SKAL være minimum lige så hårdt for alle andre...
- alithebeast
- Allstar

Selvfølgelig ikke, og jeg ville sgu være træt af at skulle bytte.le Cid skrev:...og fordi det hårdt at være studerende, betyder det ikke nødvendigvis, at det SKAL være minimum lige så hårdt for alle andre...
Men derfor gad jeg da godt at kunne få billig transport også, jeg ville endda have formål med at skulle transporteres.
Hader København!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Landsholdspause igen...igen!
Så spil for pokker de S***** træningskampe mens superligaen ligger stille.
Vi er oppe og køre for tiden og FCM er nede i kælderen - og så skal vi vente 2 uger på braget på Heden.
HADER DET FLIPPING LANDSHOLD!!!!
Vi er oppe og køre for tiden og FCM er nede i kælderen - og så skal vi vente 2 uger på braget på Heden.
Bienvenu Bassogog!
For min skyld kunne de også godt fri os for disse træningskampe som sjældent giver ret meget alligevel fremfor at ligaen skal stoppes i to uger.astonvilla skrev:Landsholdspause igen...igen!
-
A_Strandfelt
- Allstar

... at TV 2 i samarbejde med DBU afholder deres Fodbold Awards, mens SønderjyskE og AGF selv spiller mandagskamp. Det var sgu ikke sket, hvis det var FCK eller BIF...
-
seamann
Nu er alt hvad der hedder noget med Awards en medieopfunden ligegyldighed, der vel kun kan tiltrække tilhængere af bif og fck - so who cares - lad være med at kigge på lortet er det bedste råd.A_Strandfelt skrev:... at TV 2 i samarbejde med DBU afholder deres Fodbold Awards, mens SønderjyskE og AGF selv spiller mandagskamp. Det var sgu ikke sket, hvis det var FCK eller BIF...
-
seamann
Enig. Landshold er en mærkelig ting. Dybt unaturligt med den hylden af nationalstaten (vi kan bedre lede mindre klaner med de rigtige indvandrere).astonvilla skrev:Landsholdspause igen...igen!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
I sin egen ret en stor statsleder, ihvertfald en stor mand, et lysende eksempel for alle mænd på hvor godt livet kan være selvom man er midt i 70erne!
Du vil blive savnet!

Bunga, bunga!!!
Rip
Du vil blive savnet!

Bunga, bunga!!!
Rip
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.