JFL skrev:swfc skrev:AaB-4 skrev:alithebeast skrev:Funky skrev:AaB-4 skrev:Reserveholdet spillede 2x30 min mod u19 holdet idag i en intern kamp og det var ikke imponerende. Jeg gik 5 min før tid og der havde reserverne lige udlignet til 1-1. U19 spillede lige op med dem, til trods for både Lucas Andersen, Jeppe Curth, Wichman, Chanko og Helenius var med.
Rolf Toft scorede reserveholdets mål på en stor forsvarsfejl! Desuden så Lucho skræmmende dårlig ud. Tror ærlig talt aldrig vi får ham set på 1. holdet. Også Curth var uskarp. Han fik bolden lige i fødderne fra u19 holdets målmand og skulle bare sparke den ind fra straffesparkpletten, men som set før skød han 1-2 meter over
Det kan desuden nævnes at Kent Nielsen klarede det fremragende som dommer, selvom han ikke var meget for at gå udenfor midtercirklen

Jeg synes altså det begynder at virke mere og mere underligt med ham Lucho. Gad godt vide hvilke perspektiver trænerteamet så i ham da man skrev med ham.
Når Marshall havde spillet, trænet eller slået en skid, så blev der også herinde råbt om, hvor elendig han var. Mon ikke det er noget af det samme, der er gældende her?
Jeg har aldrig været en af dem der har svinet Marshall, i og med jeg aldrig har haft de store forventninger til ham. Men som jeg ser det var Marshall noget bedre på en fodboldbane, end det jeg har set Lucho være :/ Men kan da godt være Lucho bare lige skal "falde til". Selvom man begynder at blive utålmodig..
Jeg har set Lucho til træning, og det ser ikke lovende ud...men han kan selvfølgelig stadig overraske og få et gennembrud
Jeg er enig med at det ser meget underligt ud med Lucho. Det lugter af en fejlerhvervelse. Nok var han gratis, men han skal stadig have løn. Derfor virker det underligt, at man betaler løn til en spiller, som ret beset har været i klubben i lang tid nu og stadig ikke er i nærheden af truppen. Han har immervæk spillet i Sverige, så det er ikke en man har hentet fra et fjernt land, som skal tilvende sig klimaet, nyt land osv. Han har bare ikke niveauet til Superligaen. Det er en af de spillere, som man som fattig klub, ikke burde have på lønningslisten. Nok tjener han ikke kassen, men han hæver stadig en hyre og belaster derfor lønningslisten. Derudover kan han holde unge talenter væk fra at blive set og få en chance - og på den måde kan han være en meget dyr herre at have gående rundt.
Husk at præmisserne var helt anderledes da han blev hentet. Vi stod faktisk helt uden en venstre back, med Ahlmann som først var på vej tilbage efter næsten et år på skadeslisten, og den allersidste nødløsningsmulighed, PK, var vel også kun så småt på vej tilbage efter en længere skadesperiode. Samtidig var pengene garanteret små, og Lucho havde man vel en ret god formodning om kunne bruges, efter et par prøvetræningsophold, hvor bulletinerne iøvrigt var at han var strålende.
Jeg kan faktisk ikke rigtigt se hvordan man kunne have handlet meget anderledes, og synes ærlig talt ikke der er grund til at gøre en sag ud af at to af vore egne spillere bare er bedre end Lucho, og står foran ham i køen. Jeg vælger ihvertfald at glæde mig over at PK og Ahlmann har vist så stor styrke at Lucho er røget ned i hierakiet, fremfor at ærgre mig over det ikke er Lucho som er den stærkeste... Jeg ville faktisk ærgre mig mere hvis han havde gjort det marginalt bedre end PK og Ahlmann, og dermed holdt et stort talent som Ahlmann på bænken, eller måske kunne være grunden til at Ahlmann i sidste ende var tabt for klubben hvis han ikke kunne få spilletid som 3. valg.
Og så til sidst skal vi huske på at Lucho ikke havde spillet i temmelig lang tid et på fornuftigt niveau da han kom hertil. Jeg tror iøvrigt ikke han hæver mange flere lønkroner end den gode gamle bankelev...