Ny hjemmebanetrøje?
Re: Ny hjemmebanetrøje?
Altså spilleren ville jeg da heller ikke have noget imod at se i en AaB trøje 
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg tror det var AGF der havde en helt igennem afskyelig dragt med grå og grønne tværstriber, men jeg er ikke helt sikker....Jesper Schmidt skrev: Men jeg har det iøvrigt på samme måde, er også overbevist om at en dansk klub for nylig har haft gennemgående striber på ryggen. Noget siger mig dog at det var Esbjerg.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Lad os da bare overtræde reglerne. Det får jo ingen konsekvens...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- Køllen I Møllen
- Allstar

Tja, det kunne da være DBU ville prøve at sætte hårdt mod hårdt dennegang. Vi kan jo ikke have at en nordjysk knoldesparkerklub ødelægger fodbolden. Og dette er jo ikke i småtingsafdelingen som ødelæggelse af byer og stadions (systematisk) samt ulovlige spillerkontrakter mm. Nej, jeg kunne sagtens forestille mig et jydehold spille 5 kampe for tomme tribuner samt få fratrukket 10 point pga for mange striber på trøjerne...Mogens skrev:Lad os da bare overtræde reglerne. Det får jo ingen konsekvens...
Janteloven eksisterer IKKE!
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi har jo fået diskvalificeret en trøje før, og hvad førte det lige til:Køllen I Møllen skrev:Tja, det kunne da være DBU ville prøve at sætte hårdt mod hårdt dennegang. Vi kan jo ikke have at en nordjysk knoldesparkerklub ødelægger fodbolden. Og dette er jo ikke i småtingsafdelingen som ødelæggelse af byer og stadions (systematisk) samt ulovlige spillerkontrakter mm. Nej, jeg kunne sagtens forestille mig et jydehold spille 5 kampe for tomme tribuner samt få fratrukket 10 point pga for mange striber på trøjerne...Mogens skrev:Lad os da bare overtræde reglerne. Det får jo ingen konsekvens...

-
Jesper Schmidt
- Halftime

Bestemt også en ganske flot trøje. Den brede hvide kant rundt om sponsortrykket ser iøvrigt en helt del mere elegant ud end den sædvanlige hvide "kasse" - måske noget man kunne bruge omkring Spar Nord logoet også.Sauer skrev:Hvis man nu lige abstraherer fra spilleren, så er jeg også ret så vild med Sunderland-trøjen og dét at striberne også er på ærmerne. Sunderland har dog heller ikke problemet med at skulle have et ensfarvet felt på ryggen.AndBis skrev:Ja det er noget være bøvlYankee skrev:De ting vi ved med sikkerhed er at der skal være et ensfarvet, hvidt felt bag Spar Nord-logoet foran på trøjen samt plads til en Spar Nord-reklame øverst på ryggen. Derudover skal navn+nummer også stå i et ensfarvet felt (i modsætning til de fremragende 94/95-trøjer). Derfor duer den ovenstående trøje ikke - også fordi Adidas i stort set alle stribede designs holder sig til tre vertikale striber.![]()
Sunderland trøjen er også meget fed
- AndBis
- Ynglinge

- Favoritspiller: Kasper Risgård
- Geografisk sted: København
Så vidt jeg husker var det ikke noget med om der var en hvid kasse til nummeret.jernskjorten skrev:Vi har jo fået diskvalificeret en trøje før, og hvad førte det lige til:Køllen I Møllen skrev:Tja, det kunne da være DBU ville prøve at sætte hårdt mod hårdt dennegang. Vi kan jo ikke have at en nordjysk knoldesparkerklub ødelægger fodbolden. Og dette er jo ikke i småtingsafdelingen som ødelæggelse af byer og stadions (systematisk) samt ulovlige spillerkontrakter mm. Nej, jeg kunne sagtens forestille mig et jydehold spille 5 kampe for tomme tribuner samt få fratrukket 10 point pga for mange striber på trøjerne...Mogens skrev:Lad os da bare overtræde reglerne. Det får jo ingen konsekvens...
Det var på det tidspunkt vi havde den sorte udebanetrøje før vi fik den hæslige blå udebanetrøje.
Grunden til at dommeren sagde at trøjen ikke kunne godkendes var fordi der på Horsens hjemmebanetrøje var et sort ærme.
De lignede åbenbart for meget hinanden. mmhh lidt sippet måske
fandt lige et link http://www.youtube.com/watch?v=dstsw3nBbEY" onclick="window.open(this.href);return false;
Damn! Hvor man dog savner Greven 
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Den blå udebanetrøje er i sig selv lækker, og en fantasiliard gange bedre end den klamme FCM-klonede og 100% uopfindsomme sorte dæwl, man nedværdiger sig ved at benytte som udebanetrøje i dag.AndBis skrev:
Så vidt jeg husker var det ikke noget med om der var en hvid kasse til nummeret.
Det var på det tidspunkt vi havde den sorte udebanetrøje før vi fik den hæslige blå udebanetrøje.
Grunden til at dommeren sagde at trøjen ikke kunne godkendes var fordi der på Horsens hjemmebanetrøje var et sort ærme.
De lignede åbenbart for meget hinanden. mmhh lidt sippet måske![]()
fandt lige et link http://www.youtube.com/watch?v=dstsw3nBbEY" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- AndBis
- Ynglinge

smag og behag.Funky skrev:
Den blå udebanetrøje er i sig selv lækker, og en fantasiliard gange bedre end den klamme FCM-klonede og 100% uopfindsomme sorte dæwl, man nedværdiger sig ved at benytte som udebanetrøje i dag.
Synes udebanetrøjen vi har nu er meget meget federe end den kedelige blå vi havde for 2 år siden.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Næ. Så hellere Ene tilbage.budo skrev:Damn! Hvor man dog savner Greven
Hader København!
- AndBis
- Ynglinge

det er svært at lave en fancy, smart, ensfarvet trøje. Synes det er klaret ganske fint med den sorte vi har nu, med guld striber. Den mærkelige blå farve der var på den anden var efter min smag gyselig.danielnoll skrev:Ja, den vi har nu er ikke kedelig.AndBis skrev:smag og behag.Funky skrev:
Den blå udebanetrøje er i sig selv lækker, og en fantasiliard gange bedre end den klamme FCM-klonede og 100% uopfindsomme sorte dæwl, man nedværdiger sig ved at benytte som udebanetrøje i dag.
Synes udebanetrøjen vi har nu er meget meget federe end den kedelige blå vi havde for 2 år siden.
- Gentleman Finn
- Allstar

Den blå var/er lækker!
ham gad jeg satme os godt se tilbage i aalborg. nogen der ved hvordan det går med ham i gronningen??alithebeast skrev:Næ. Så hellere Ene tilbage.budo skrev:Damn! Hvor man dog savner Greven
lynge er gud!
Det fede ved den sorte er når vi spiller i guldsokker.
Så kan folk lige huske hvem der sidst blev mestre (altså bortset fra et enkelt hold)
Så kan folk lige huske hvem der sidst blev mestre (altså bortset fra et enkelt hold)
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det er faktisk tankevækkende, at vi er den klub, der sidst har vundet mesterskabet.Narildsen skrev:Det fede ved den sorte er når vi spiller i guldsokker.
Hader København!
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
Skulle den nye trøje ikke komme så man kunne købe den som julegave?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
- jernskjorten
- Allstar

Du kan godt købe den nu. Du får den bare ikke at se før marts, da offentliggørelsen er blevet udskudt.Glenn Francisco skrev:Skulle den nye trøje ikke komme så man kunne købe den som julegave?
Mon vores trøje kommer til at ligne denne:

En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!