Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-FCK)
-
JesperAndersen
- Miniput

- Favoritspiller: mig selv
Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F
Jeg så gerne dalsgaard erstatte Due på kanten, og derved ville vi få en angrebspar der hed Helenius og Kayke... Men chancen for at Kent tager Due ud af startopstillingen, er vel =0
jeg kan faktisk godt følge dig. synes faktisk os den lyder meget sjov den der. hva mon odds er på at heltenius scorer mod afrika?? den kan da ikk være meget mere end 1.23 taget i betragtning af at han har scoret de sidste 100 gange mod dem.JesperAndersen skrev:Jeg så gerne dalsgaard erstatte Due på kanten, og derved ville vi få en angrebspar der hed Helenius og Kayke... Men chancen for at Kent tager Due ud af startopstillingen, er vel =0
lynge er gud!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Angrebet ligner vel Helenius og Kayke.
Dalsgaard og Curth spiller formentlig ikke en hel kamp. Curth har selv meldt det ud og Dalsgaard blev småskadet ved træning i går og kan af den grund havne på bænken(han er jo ikke det meget bedre end ersætteren). Så er det vel naturligt at give de to andre chancen.
Dalsgaard og Curth spiller formentlig ikke en hel kamp. Curth har selv meldt det ud og Dalsgaard blev småskadet ved træning i går og kan af den grund havne på bænken(han er jo ikke det meget bedre end ersætteren). Så er det vel naturligt at give de to andre chancen.
- FlæskeFrank
Burde det ikke være nemt at få billet på AaB-afsnittet hvis man kommer i bil selv?
Jo.Yoggidk skrev:Burde det ikke være nemt at få billet på AaB-afsnittet hvis man kommer i bil selv?
Jo, det er absolut ikke noget problem. Jeg skal selv med vores tipsklub derned... Halvdelen AaB og den anden halvdel fcm. En eller anden har skaffet gratis billetter, så den her gang bliver det siddepladser med mindre de kan veksles til udetribunenYoggidk skrev:Burde det ikke være nemt at få billet på AaB-afsnittet hvis man kommer i bil selv?
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Umiddelbart kan jeg ikk lige finde nogen steder den bliver vist i TV? ..er det fordi programoversigten ikke er up to date omkring flytningen af kampene, eller hvordan?
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Canal 9.Metal'n Roll skrev:Umiddelbart kan jeg ikk lige finde nogen steder den bliver vist i TV? ..er det fordi programoversigten ikke er up to date omkring flytningen af kampene, eller hvordan?
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Det tænkte jeg også nok. De er nok bare lidt bagud i den oversigt jeg sidder og kigger på.. Der skulle komme debatprogrammet Frispark på tidspunktet kampen spillesYngvesson skrev:Canal 9.Metal'n Roll skrev:Umiddelbart kan jeg ikk lige finde nogen steder den bliver vist i TV? ..er det fordi programoversigten ikke er up to date omkring flytningen af kampene, eller hvordan?
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Kan man få adgang til at se den via stream eller købe adgang til et eller andet
?
-
charles
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jens Madsen, Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Århus
Man kan købe sig adgang til stream, via Canal 9 egen hjemmeside. Jeg kan dog ikke finde ud af hvad det koster. De plejer dog at være dyrere en Tv2 Sport, som sædvanlig vis koster omkring 39 kr. Det gjorde AaB's kamp sidst jeg købte ihvert fald.
Er der nogle der kender et stream, hvor man ikke skal betale så meget... Må de meget gerne sende en PB. Jeg kan ikke finde den tråd, der blev oprettet til dette formål i sin tid.
Er der nogle der kender et stream, hvor man ikke skal betale så meget... Må de meget gerne sende en PB. Jeg kan ikke finde den tråd, der blev oprettet til dette formål i sin tid.
Man kan købe sig 24 timers adgang til yousee online tv for 39 bobs, og blandt udvalget er canal 9.. http://www.yousee.tvcharles skrev:Man kan købe sig adgang til stream, via Canal 9 egen hjemmeside. Jeg kan dog ikke finde ud af hvad det koster. De plejer dog at være dyrere en Tv2 Sport, som sædvanlig vis koster omkring 39 kr. Det gjorde AaB's kamp sidst jeg købte ihvert fald.
Linket til fattigfolket
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... 77#p363177" onclick="window.open(this.href);return false;
hvor debat om stream hører hjemme.
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... 77#p363177" onclick="window.open(this.href);return false;
hvor debat om stream hører hjemme.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
csports.dk tager 79 kr.
charles skrev:Man kan købe sig adgang til stream, via Canal 9 egen hjemmeside. Jeg kan dog ikke finde ud af hvad det koster. De plejer dog at være dyrere en Tv2 Sport, som sædvanlig vis koster omkring 39 kr. Det gjorde AaB's kamp sidst jeg købte ihvert fald.
Man kan godt være i form, selv om man er ude af facon.
Far til fire
Far til fire
- Køllen I Møllen
- Allstar

Og endnu engang drukner kamptråden i stream-tiggerier...
Janteloven eksisterer IKKE!
cry me a river.. Det var ikke just en frembrusende debat i gang. Jeg beklager dog, at disse 10 indlæg har ødelagt din søndag.Køllen I Møllen skrev:Og endnu engang drukner kamptråden i stream-tiggerier...
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, for det skrev jeg nemlig lige at det var tilfældet...MikkelPa skrev:cry me a river.. Det var ikke just en frembrusende debat i gang. Jeg beklager dog, at disse 10 indlæg har ødelagt din søndag.Køllen I Møllen skrev:Og endnu engang drukner kamptråden i stream-tiggerier...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Måske det var tilstrækkeligt at give det relevante forum-link, for dem der ikke er klar over dettes eksistensKøllen I Møllen skrev:Ja, for det skrev jeg nemlig lige at det var tilfældet...MikkelPa skrev:cry me a river.. Det var ikke just en frembrusende debat i gang. Jeg beklager dog, at disse 10 indlæg har ødelagt din søndag.Køllen I Møllen skrev:Og endnu engang drukner kamptråden i stream-tiggerier...
viewtopic.php?f=6&t=14413
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Fin ide. Det er dig forsøgt utallige gange uden at det har kunnet bremse antallet af spanien-indlæg herMHJ skrev:Måske det var tilstrækkeligt at give det relevante forum-link, for dem der ikke er klar over dettes eksistensKøllen I Møllen skrev:Ja, for det skrev jeg nemlig lige at det var tilfældet...MikkelPa skrev:cry me a river.. Det var ikke just en frembrusende debat i gang. Jeg beklager dog, at disse 10 indlæg har ødelagt din søndag.Køllen I Møllen skrev:Og endnu engang drukner kamptråden i stream-tiggerier...
viewtopic.php?f=6&t=14413
-
Debatjuntaen
- Administrator

Vi gør opmærksom på, at indlæg om, hvor kampen kan streames, ikke hører til i kamptråden. Streaming kan diskuteres i denne tråd: viewtopic.php?f=6&t=14413
Indlæg om streaming i denne tråd vil blive slettet.
/Debatjuntaen
Indlæg om streaming i denne tråd vil blive slettet.
/Debatjuntaen