Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Toarn
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Toarn » 24. nov 2011, 13:50

.... min niece på 4 hævder at drenge lugter, så jeg kan godt forstå hvis kvinder vil have deres egen etage hvor der kun lugter af knuste violer.
In Åke we trust

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 24. nov 2011, 13:52

Poker-One-Kenobi skrev:Det er da latterligt at ville imødekomme kvindernes angst ved at ekskludere mænd? Sørg dog for ekstra sikkerhed på hotellet så, men at lade som om der ikke sker dem noget fordi der ikke er indlogeret mænd på samme etage er jo en falsk tryghed! Havde man som mand de tendenser som kvinderne åbenbart frygter, kunne man måske endda synes det var ganske belejligt at man på forhånd vidste at man ikke ville rende ind i andet end kvinder!
Men hvorfor er det så vigtigt, at mænd skal have adgang til alle etager? Hvori er det at diskrimineringen ligger? I øvrigt er det med nervøsiteten for mænd kun en lille del af det samlede koncept...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. nov 2011, 14:05

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Det er da latterligt at ville imødekomme kvindernes angst ved at ekskludere mænd? Sørg dog for ekstra sikkerhed på hotellet så, men at lade som om der ikke sker dem noget fordi der ikke er indlogeret mænd på samme etage er jo en falsk tryghed! Havde man som mand de tendenser som kvinderne åbenbart frygter, kunne man måske endda synes det var ganske belejligt at man på forhånd vidste at man ikke ville rende ind i andet end kvinder!
Men hvorfor er det så vigtigt, at mænd skal have adgang til alle etager? Hvori er det at diskrimineringen ligger? I øvrigt er det med nervøsiteten for mænd kun en lille del af det samlede koncept...
Det samlede koncept? Please, de håndklæder og lidt ekstra creme kan de da bare udlevere alligevel når de tjekker kvinder ind på hotellet. Begrundelsen for at lave etagen er latterlig, og var det omvendte tiltag forsøgt, havde hele den behårede kvindebevægelse rejst sig og spist hotelejeren med sin vagina dentata. Derfor passer det mig fint at tiltaget skydes ned.

Diskrimineringen må da være ret tydelig for enhver, især i en situation hvor der er udsolgt på hotellet for dig kun fordi du er en mand, selvom der er masser af ledige værelser på menstruationsgangen...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 24. nov 2011, 14:12

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
Det samlede koncept? Please, de håndklæder og lidt ekstra creme kan de da bare udlevere alligevel når de tjekker kvinder ind på hotellet. Begrundelsen for at lave etagen er latterlig, og var det omvendte tiltag forsøgt, havde hele den behårede kvindebevægelse rejst sig og spist hotelejeren med sin vagina dentata. Derfor passer det mig fint at tiltaget skydes ned.

Diskrimineringen må da være ret tydelig for enhver, især i en situation hvor der er udsolgt på hotellet for dig kun fordi du er en mand, selvom der er masser af ledige værelser på menstruationsgangen...
De argumenter lyder mere som "Hvis jeg ikke må få, så skal de satme heller ikke"... Kan de også lige skifte brusehoveder, ændre udsigten, etc..

Er det en folkeret at have lov til at booke sig ind på et hotel? Du får det til at lyde som om, det er tilfældet..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. nov 2011, 14:16

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:

De argumenter lyder mere som "Hvis jeg ikke må få, så skal de satme heller ikke"... Kan de også lige skifte brusehoveder, ændre udsigten, etc..

Er det en folkeret at have lov til at booke sig ind på et hotel? Du får det til at lyde som om, det er tilfældet..
Det er en folkeret, at køn ikke skal afgøre om man kan tjekke ind på et hotel, og det synes jeg er helt fint. Og selvfølgelig skal kvinder da ikke have særlige rettigheder, når de i evigheder har haft ondt i røven over mænd og de "goder" som de har arbejdet sig til, og generelt gjort alt for alting skulle blive så milimeterdemokratisk fordelt imellem kønnene som muligt. Med mindre det ikke var til deres fordel, forståes.

Hvis du ikke var så whipped hjemmefra ville du sikkert turde give mig ret i det.... :D

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 24. nov 2011, 14:20

Poker-One-Kenobi skrev:
Det er en folkeret, at køn ikke skal afgøre om man kan tjekke ind på et hotel, og det synes jeg er helt fint. Og selvfølgelig skal kvinder da ikke have særlige rettigheder, når de i evigheder har haft ondt i røven over mænd og de "goder" som de har arbejdet sig til...

Hvis du ikke var så whipped hjemmefra ville du sikkert turde give mig ret i det.... :D
Jeg vil aldrig nogensinde give dig ret i ovenstående!!! Det må og skal satme være hotellets beslutning, hvordan de vælger at deres koncept skal være..

Og til din orientering, så er fruen og jeg 100% enig i denne sag...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. nov 2011, 14:22

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Det er en folkeret, at køn ikke skal afgøre om man kan tjekke ind på et hotel, og det synes jeg er helt fint. Og selvfølgelig skal kvinder da ikke have særlige rettigheder, når de i evigheder har haft ondt i røven over mænd og de "goder" som de har arbejdet sig til...

SURPRISE!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 24. nov 2011, 14:35

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

SURPRISE!
Og nej, det er ikke fordi hun har den holdning at jeg også partout mener det samme...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Geografisk sted: Færøkroen

Indlæg af Jonas K » 24. nov 2011, 15:12

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

Jeg vil aldrig nogensinde give dig ret i ovenstående!!! Det må og skal satme være hotellets beslutning, hvordan de vælger at deres koncept skal være..
...
Hvad hvis AaB beslutter at der kun må komme mænd på Spar Nord tribunen? Ville det være fair fordi at de mange "stoddere" ikke følte dig tilpasse ved at se fodbold med kvinder. En Spar Nord mande tribune kunne indeholde større fadøl, topløs betjening, urinal langs hele bagvæggen, forbud mod sms'er, udelukkende stærk sennep til medisteren.

Kvinderne.... ja de har jo de 10.000 andre sæder at vælge frit imellem :)

Ikke at det hotel rager mig en høstblomst, men det er kønsdiskriminering, og ligestillingsloven burde gælde begge veje (hej værnepligt)
Martin P - ægte Aalborg

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 24. nov 2011, 15:52

Det sjove ved det her er egentlig, at det virker meget hysterisk og KVINFO-agtigt at fare frem med bål, brand og ligebehandlingsnævn på grund af en latterlig bagatel.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 24. nov 2011, 15:59

Lidt ekstern læsning:
http://toftens.blogspot.com/2011/11/bal ... r-til.html" onclick="window.open(this.href);return false;

...under alle omstændigheder er det mest latterlige at der er én der har gjort en sag ud af det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. nov 2011, 16:11

Pastorius skrev:Lidt ekstern læsning:
http://toftens.blogspot.com/2011/11/bal ... r-til.html" onclick="window.open(this.href);return false;

...under alle omstændigheder er det mest latterlige at der er én der har gjort en sag ud af det.
Jeg synes sgu det mest latterlige er selve tiltaget. Hvorfor ikke bare skrue op for sikkerheden og servicen generelt, istedet for at reservere den slags til 20 værelser ud af 800? Og et køn ud af de to?

Men ja, det er selvfølgelig en nævenyttig mand der gider bruge tid på at indberette den slags, når nu han kunne have siddet og diskuteret det på et fodboldforum istedet... ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. nov 2011, 16:35

Personligt ville jeg sgu blive stjernetosset hvis jeg kom til et hotel og ikke kunne få et værelse, selvom der var ledigt, og der så kom en cunt i samme øjeblik og kom ind.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 25. nov 2011, 13:47

Dame N'Doye!

Jeg var i går "tvunget" til at sidde og glo på FCK-FCN og jeg magter bare ikke se mere på de fjols til N'Doye og al hans skuespil.
Han er jo oppe på at ligge ned og flæbe langt mere en Real-Ronaldo (og det siger ikke så lidt).
Han er jo stort set ikke involveret i en eneste sekvens unden han forsøger at filme sig til et eller andet.

Det er så ødelæggende for fodbolden - og det pisser mig af i den grad.

Dame er jo en framragende fodbodspiller - hvorfor viser han det ikke og bruger det våben i stedet for at skrige "bloody murder" i hver eneste nærkamp og kaste sig i græsset som han var blevet mejet ned med en AK47.

Brug for pokker da dit talent indenfor fodbold i stedet for dit (tvivlsomme) talent indenfor skuespil! Fjols!

(I en sidebemærkning er det i øvrigt utroligt at dommerne bliver ved med at falde for Damens trix! DET pisser mig også af!!)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 25. nov 2011, 17:03

Man må håbe, det giver bagslag som for Ronaldo, der nu sommetider ikke får klokkeklare frispark, fordi dommerne tror, at han filmer. Kan huske et interview med en international dommer, der fortalte, at de i dommeromklædningen snakkede om ikke at skulle falde for hans skuespil.
Hader København!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. nov 2011, 02:24

Det pisser mig af at høre Thisted Bryghus er gået konkurs! :@

Hvor skal man så få sin Mors pils og Aalborg pilsnere som smager noget bedre end en Tuborg?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 26. nov 2011, 06:32

Elscorpio skrev:Det pisser mig af at høre Thisted Bryghus er gået konkurs! :@

Hvor skal man så få sin Mors pils og Aalborg pilsnere som smager noget bedre end en Tuborg?
Ahva?! Kan det virkelig passe?! Hvad så med øllets gentlemand, den fabelagtige Limfjordsporter, den bedste porter i landet! Ved at andre også kun får deres eneste økologiske produkt herfra.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 26. nov 2011, 07:27

Kilde???
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 26. nov 2011, 07:40

At det vægbeslag jeg har købt til det nye tv, trods "kyndig" vejledning hos forhandler, ikke passer. Udtag på bagsiden bliver dækket af beslaget, hvilket først blev opdaget efter montering.... PIS :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 26. nov 2011, 09:17

le Cid skrev:

Kilde???
Jeg har ledt på nettet, men har ikke fundet noget der kan bekræfte denne frygtelige nyhed. Hvor har du hørt det fra, Elscorpio?

Besvar