Pastorius skrev: Tja, så sent som i weekenden talte jeg med en gammel efterskolelærerkollega, som for første gang havde oplevet at der ikke var én eneste i hans niende klasse som overhovedet kender Sting, Police eller sangtitlerne.
Jeg er dog ikke sikker på at dansk pressedækning ville hjælpe stort på den målgruppe.
I øvrigt har han udgivet en gratis iPAD app, bla. med en video af omtalte fødselsdagssang.
I know. Det var Ipad-appen jeg fogæves ledte efter på YT, så man må nøjes med amatøroptagelser. Sting havde sikkert været noget mere kendt hos de unge, hvis sangene var bedre egnet til "Guitar Hero".
Og det med de nationale medier var bare en stikpille til noget forvrøvlet sludder der en gang forekom i en gammel tråd.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
hvorfor helvede var der ingen som opdagede at det rent faktisk er AaB's økonomiafdeling som står bag denne video..
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Til alle de politisk korrekte: Glædelig vinter højtid.
Til de uanstændige, dem med det problematiske menneske syn og alverdens negre: Glædelig jul.