"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 14. dec 2011, 15:38

le Cid skrev:...der kan give mig et godt tip til en god julegave til fruen. Jeg havde forestillet mig noget wellness af een eller anden slags, og jeg kunne ikke så godt tænke mig at blive flået for mere end maks 2.000 dask...
Har du kigget på det dersens smartbox?
Hader København!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. dec 2011, 09:18

Prøv på takeoffer.dk eller den svenske version af siden, køllen.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 18. dec 2011, 22:05

Leder efter et sted (i Aalborg eller omegn), hvor man kan købe tegneserier (Bat-, Spider- eller Superman). Har fx Læsehesten nye tegneserie-hæfter?

(Og hold nu kaje det er et klamt garn NFL-værten på 3+ har fået - ser jeg lige i skrivende stund. Håber det er en joke.)

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 19. dec 2011, 02:19

Så vidt jeg husker ligger der 2 butikker på Vesterbro, der sælger tegneserier. Jeg kan på stående fod ikke lige huske hvad de hedder, men start en gåtur fra AKKC mod broen og du burde falde over dem på højre hånd.

Derudover vil jeg ikke udelukke at TP Musik i Friis også har tegneserier, ligesom StereoStudio i midtbyen også har alt muligt forskelligt, og sagtens kunne have tegneserier.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 19. dec 2011, 17:55

Meelsen skrev:Så vidt jeg husker ligger der 2 butikker på Vesterbro, der sælger tegneserier. Jeg kan på stående fod ikke lige huske hvad de hedder, men start en gåtur fra AKKC mod broen og du burde falde over dem på højre hånd.

Derudover vil jeg ikke udelukke at TP Musik i Friis også har tegneserier, ligesom StereoStudio i midtbyen også har alt muligt forskelligt, og sagtens kunne have tegneserier.
Dem prøver jeg. Tak for svar.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 20. dec 2011, 14:08

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg opretter en mappe på min iPhone og iPad til at smide alt det træls Apple skrammel over i man ikke gider se på?

Skal man have en app for at oprette en mappe til formålet?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 20. dec 2011, 15:17

astonvilla skrev:Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg opretter en mappe på min iPhone og iPad til at smide alt det træls Apple skrammel over i man ikke gider se på?

Hiv et ikon over i et andet - og voilá! :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 20. dec 2011, 17:35

astonvilla skrev:Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg opretter en mappe på min iPhone og iPad til at smide alt det træls Apple skrammel over i man ikke gider se på?

- Sille

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 20. dec 2011, 18:44

Mange tak til Jer begge! Der er dog nogle apps der ikke lader sig ligge i mapper. Eksempelvis den der fhv nye Bladkiosk kan man ikke smide i mappe. Er det noget man bare skal leve med ?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. dec 2011, 19:08

astonvilla skrev:Mange tak til Jer begge! Der er dog nogle apps der ikke lader sig ligge i mapper. Eksempelvis den der fhv nye Bladkiosk kan man ikke smide i mappe. Er det noget man bare skal leve med ?
Jeg stillede, pudsigt nok, det samme spørgsmål i denne tråd for ca 20 sider siden.... Er ikke blevet klogere end at jeg har flyttet den åndssvage bladkiosk over på side 3 hvor den ikke er så meget i vejen. Men det er fandeme ringe at man ikke kan slette de ting man ikke bruger. Eller i det mindste putte den i mappen "Hjælpeprogrammer".
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar

Indlæg af alithebeast » 20. dec 2011, 19:21

Det gælder om at være hurtig som en ninja, så kan det lade sig gøre at gemme bladkiosken også. Træk to apps sammen, så det bliver til en mappe, og så lynhurtigt trække bladkiosken over i den mappe.
Hader København!

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 22. dec 2011, 20:57

alithebeast skrev:Det gælder om at være hurtig som en ninja, så kan det lade sig gøre at gemme bladkiosken også. Træk to apps sammen, så det bliver til en mappe, og så lynhurtigt trække bladkiosken over i den mappe.
Og derefter ryst telefonen over hovedet, mens du klør dig på maven. Lige før maveskindet skifter til den rødlige farve, så kast telefonen efter nærmeste skraldespand og køb en HTC.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 22. dec 2011, 21:52

Zee skrev:
alithebeast skrev:Det gælder om at være hurtig som en ninja, så kan det lade sig gøre at gemme bladkiosken også. Træk to apps sammen, så det bliver til en mappe, og så lynhurtigt trække bladkiosken over i den mappe.
Og derefter ryst telefonen over hovedet, mens du klør dig på maven. Lige før maveskindet skifter til den rødlige farve, så kast telefonen efter nærmeste skraldespand og køb en HTC.
Derpå finder du den nærmeste FONA, køber den seneste Linie 3 DVD og får på den måde fornyet dit materiale.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar

Indlæg af alithebeast » 23. dec 2011, 00:05

Zee skrev:
Og når du står med det bras i hånden, så ved du, hvorfor du købte en iPhone i første omgang.
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 23. dec 2011, 17:22

En Desire HD er nu ellers en helt udmærket telefon.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. dec 2011, 19:46

jonas386 skrev:En Desire HD er nu ellers en helt udmærket telefon.
Som system er Android helt afgjort mere i min smag, men der findes altså ingen android-telefon der både har gode specs og som er ordentlig bygget.

Jeg var overbevist om at jeg skulle have en Nexus eller evt. en galaxy SII, men efter at have haft dem i hånden er jeg godt nok kommet i tvivl, og overvejer kraftigt at skifte til "the dark side".
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 24. dec 2011, 00:15

Jeg søger en ordentlig opskrift på sovs til julemaden..... Haves andesky, rødvin og masser af piskefløde. En simpel opskrift foretrækkes, hvis nogen ellers ligger inde med sådan en ;)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 27. dec 2011, 10:28

Søger en der kan svare på følgende:

Har fået to nye udendørslamper til huset. Der er allerede trukket ledninger til de eksisterende lamper. Må jeg selv skifte dem, eller er det kun for el-installatører? Har søgt på nettet, og det eneste jeg finder er løftede pegefingre som siger, at man ikke selv må trække ledninger til udendørslamper.

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 28. dec 2011, 11:01

MrBangDK skrev:Søger en der kan svare på følgende:

Har fået to nye udendørslamper til huset. Der er allerede trukket ledninger til de eksisterende lamper. Må jeg selv skifte dem, eller er det kun for el-installatører? Har søgt på nettet, og det eneste jeg finder er løftede pegefingre som siger, at man ikke selv må trække ledninger til udendørslamper.

/Bang
Du skifter bare selv som du lyster hvis det er trukket - er det ingen problemer. Har lige vendt den med en aut. elmand og han vente tommelfingeren i vejret.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 28. dec 2011, 12:31

Flower skrev:
MrBangDK skrev:Søger en der kan svare på følgende:

/Bang
Du skifter bare selv som du lyster hvis det er trukket - er det ingen problemer. Har lige vendt den med en aut. elmand og han vente tommelfingeren i vejret.
Jeg takker - så må jeg hellere komme i gang :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Besvar