Brent skrev:update, ifølge min kilde forhandles der stadig med to klubber, en tysk og en italiensk, den italienske klub er angiveligt Juventus. Men min kilde var ikke helt sikker. Vender tilbage når der er nyt.

Brent skrev:update, ifølge min kilde forhandles der stadig med to klubber, en tysk og en italiensk, den italienske klub er angiveligt Juventus. Men min kilde var ikke helt sikker. Vender tilbage når der er nyt.

If ya gotta be a troll - be a gøltroll...Jesper Schmidt skrev:Brent skrev:update, ifølge min kilde forhandles der stadig med to klubber, en tysk og en italiensk, den italienske klub er angiveligt Juventus. Men min kilde var ikke helt sikker. Vender tilbage når der er nyt.
Tror ikke på dig!!Provst i Brovst skrev:Jeg ved at Lucas skifter til Somaliland, nærmere bestemt storklubben Puntland Mudug Jihadis for mange millioner Somalisk shillings (SOS!!!). Skiftet bliver gennemført når det næste rederi udbetaler løsessum eller FN giver en check.
Lulululululululululululu Lucas!!!

Gaarde6 skrev:Tror ikke på dig!!Provst i Brovst skrev:Jeg ved at Lucas skifter til Somaliland, nærmere bestemt storklubben Puntland Mudug Jihadis for mange millioner Somalisk shillings (SOS!!!). Skiftet bliver gennemført når det næste rederi udbetaler løsessum eller FN giver en check.
Lulululululululululululu Lucas!!!
Du skrev nemlig ikke at du havde en TROVÆRDIG kilde!!!!

Jeg så Danmark - Norge via norsk tv idag, og selvom han ikke var på banen talte de også en del om ham, og sluttede med at sige det blev spændende om han ikke fik spilletid i næste kampA_Strandfelt skrev:Interessant at læse kommentarerne på følgende link, hvordan Ajax-fans er meget interesserede i Lucas. Om de kender andet til ham end hans omtale i artiklen, ved jeg ikke, men han er da ved at skabe sig et navn, må man sige.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156427

Men hvornår har Lucas' "uventede ting" gjort en forskel i kamp? Han har hverken lavet mål eller assists og har i mine øjne kun spillet rigtig godt ude mod Lyngby sidste forår. Det er ikke nogen kritik af Lucas, men en erkendelse af at hans spillestil slet ikke passer til vores nuværende hold, hvorfor han sandsynligvis heller ikke vil få ret meget spilletid i 2012.Elscorpio skrev:AaB kommer til at skyde sig selv i foden hvis Lucas ryger nu. Hvem har vi ellers i truppen der kan lave det uventede?
Jeg er helt enig Yankee!Yankee skrev:Men hvornår har Lucas' "uventede ting" gjort en forskel i kamp? Han har hverken lavet mål eller assists og har i mine øjne kun spillet rigtig godt ude mod Lyngby sidste forår. Det er ikke nogen kritik af Lucas, men en erkendelse af at hans spillestil slet ikke passer til vores nuværende hold, hvorfor han sandsynligvis heller ikke vil få ret meget spilletid i 2012.Elscorpio skrev:AaB kommer til at skyde sig selv i foden hvis Lucas ryger nu. Hvem har vi ellers i truppen der kan lave det uventede?

Lad nu lige knægten udvikle sig, det er da alt for tidligt at sige hvilken spillestil han vil passe til. AaB har i den grad brug for kreative typer, og typer som Lucas har AaB ikke råd til når de er færdigudviklet. Så jeg håber vi kan beholde ham 3 år endnu, så vi kan komme med en seriøs bedømmelse af ham.Yankee skrev:Men hvornår har Lucas' "uventede ting" gjort en forskel i kamp? Han har hverken lavet mål eller assists og har i mine øjne kun spillet rigtig godt ude mod Lyngby sidste forår. Det er ikke nogen kritik af Lucas, men en erkendelse af at hans spillestil slet ikke passer til vores nuværende hold, hvorfor han sandsynligvis heller ikke vil få ret meget spilletid i 2012.Elscorpio skrev:AaB kommer til at skyde sig selv i foden hvis Lucas ryger nu. Hvem har vi ellers i truppen der kan lave det uventede?

Hvem snakker om at sælge Kayke og Wichmann?!Elscorpio skrev:
Hvis begge to forsvandt sammen med Kayke ville vi have et problem med at finde nogle fra midtbanen der kan score lige så meget som f.eks. Greven gjorde i sin tid i AaB.
I en verden, hvor penge ikke har noget at sige, kunne vi gøre som du skriver.Brodernumsi skrev:Lad nu lige knægten udvikle sig, det er da alt for tidligt at sige hvilken spillestil han vil passe til. AaB har i den grad brug for kreative typer, og typer som Lucas har AaB ikke råd til når de er færdigudviklet. Så jeg håber vi kan beholde ham 3 år endnu, så vi kan komme med en seriøs bedømmelse af ham.Yankee skrev:Men hvornår har Lucas' "uventede ting" gjort en forskel i kamp? Han har hverken lavet mål eller assists og har i mine øjne kun spillet rigtig godt ude mod Lyngby sidste forår. Det er ikke nogen kritik af Lucas, men en erkendelse af at hans spillestil slet ikke passer til vores nuværende hold, hvorfor han sandsynligvis heller ikke vil få ret meget spilletid i 2012.Elscorpio skrev:AaB kommer til at skyde sig selv i foden hvis Lucas ryger nu. Hvem har vi ellers i truppen der kan lave det uventede?
Yankee skrev:Men hvornår har Lucas' "uventede ting" gjort en forskel i kamp? Han har hverken lavet mål eller assists og har i mine øjne kun spillet rigtig godt ude mod Lyngby sidste forår. Det er ikke nogen kritik af Lucas, men en erkendelse af at hans spillestil slet ikke passer til vores nuværende hold, hvorfor han sandsynligvis heller ikke vil få ret meget spilletid i 2012.Elscorpio skrev:AaB kommer til at skyde sig selv i foden hvis Lucas ryger nu. Hvem har vi ellers i truppen der kan lave det uventede?

Det er der jeg frygter at Kent som gammel forsvarsspiller holder alt for meget fast i en Würtz-Augo konstellation på midtbanen og det kommer til at koste vi ikke scorer mål(håber jeg selvfølgelig ikke).MONKEY skrev: Iøvrigt kan Wichmann også byde indmed mere kreativt spil end eksempelvis Würtz, der dog harhaft sine assists. Det handler isoleret set bare om, at Kent N. slækker lidt på de stramme tøjler og giver plads til de kreative typer. Men det gør han formentlig også i takt med at banerne bliver bedre OG såfremt der opnås en god balance på holdet.