Jeg håber selv på denne opstilling.
Lucas og Dalsgaard vil begge kunne gøre rigtigt ondt på Lyngbys backs. Dalsgaard grundet hans hurtighed og Lucas grundet hans evne til at sætte en mand af. Due bliver sikkert valgt frem for Lucas, men det vil jeg mene er lidt af en brøler da Due ikke har hurtigheden til at sætte en mand af, og han er heller ikke dygtig nok mand-mod-mand til at det for alvor gør ondt. Due er lidt for "stationær" (eller hvad man skal kalde det) som kant, og det mener jeg ikke det er det der er brug for mod Lyngby... Mod andre modstandere kan det selvfølgelig være fint nok.
På midten håber jeg at se Wichmann da han virker til at være bedre til at sætte sine medspillere i scene end både Würtz og Augo er. Augo spillede en glimrende kamp mod FCK i sidste weekend, men han er her ofret på taktikkens alter og jeg ser Würtz' egenskaber som værende bedre givet til denne kamp.
Desværre tror jeg Kent tager den sikre og småkedelige opstilling og kører på følgende måde:
Jeg mener bare midtbanen bliver for defensiv i en sådan konstellation, og der mangler virkelig noget der kan overraske.
EDIT: PK og Ahlmann skal selvfølgelig byttes om.