OK - lørdag aften og muligvis en pils for meget til at tænke klartNIN den fromme skrev:Klaus skrev:Jeg er ofte enig med dig i dine holdninger, men det her forstår jeg ikke... Kan du ikke lige skære ud i pap, hvorfor man skal boykotte. På baggrund af Lynges udtalelser i Nordjyske, forstår jeg det simpelthen ikke.....Poker-One-Kenobi skrev:Spændende om fodbolden som vi kender den overlever boykottet imorgen, eller om stadion imploderer i et kæmpe undertryk skabte af alle de "ikke-aktive" fans med deres klappepølser og misforståede tilgang til det at støtte AaB i med og modgang. BOYKOT ALT INDEN DET ER FOR SENT!
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/4095 ... r-dem-ikke" onclick="window.open(this.href);return false;
Pssst. læs det igen
Registrering på udebaneture
Re: Registrering på udebaneture
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Eller en klappølse for meget i ansigtet...Klaus skrev:OK - lørdag aften og muligvis en pils for meget til at tænke klartNIN den fromme skrev:Klaus skrev:Jeg er ofte enig med dig i dine holdninger, men det her forstår jeg ikke... Kan du ikke lige skære ud i pap, hvorfor man skal boykotte. På baggrund af Lynges udtalelser i Nordjyske, forstår jeg det simpelthen ikke.....Poker-One-Kenobi skrev:Spændende om fodbolden som vi kender den overlever boykottet imorgen, eller om stadion imploderer i et kæmpe undertryk skabte af alle de "ikke-aktive" fans med deres klappepølser og misforståede tilgang til det at støtte AaB i med og modgang. BOYKOT ALT INDEN DET ER FOR SENT!
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/4095 ... r-dem-ikke" onclick="window.open(this.href);return false;
Pssst. læs det igen
Hader København!
/ragemode on
Kan simpelthen ikke se problemet!!!!!
- Det gæder KUN!!!! FcK som det er i nuværende form
- Det rammer KUN!!! AaB hvis fans herfra laver lort i den, i samme grad som de klaphatte fra FcKlovn
- Det er IKKE en skid værre at blive registeret i en klub man elsker, end det er i brugsen eller de 1000 andre steder man er det i forvejen.
Og så hold nu kæft alle i idioter der ikke kan se at vold og hærværk INTET... INTET!!!! har med sport at gøre.. og ALDRIG får det. Det er direkte sygt at folk kan synes det er ok, eller blæst ud af proportioner, når politiet er bange for dem .... Hvad fanden skal der til før det er slemt så?
Det er pisse ærgeligt når man i flere år har forsøgt at få nogen medium fodbold interessedrede med på stadion, så de kan opleve den -gode- stemning... og så skal sådan nogen idioter sørge for de aldrig kommer igen. Der er rigtig mange der ikke tør tage til bold pga de lømler.
Hvis de var bare tilnærmelsesvis AaB fans, eller bare fodboldfans i det hele taget, så udpegede de sku de fjolser der laver tingene. Men nej, det er jo IHH ÅHH så synd man ikke må bryde loven, være et svin over for andre, lave vold og hærværk, og ødelægge en god dag for 10.000 andre...
KOM IND I KAMPEN....
/ragemode off
PS: dejligt at se FcK fans i det store hele støtter dette tiltag, og acceptere straffen, selvom de intet har gjordt. Det er første, og forhåbentlig sidste gang, jeg er misundelig på deres fans.
Kan simpelthen ikke se problemet!!!!!
- Det gæder KUN!!!! FcK som det er i nuværende form
- Det rammer KUN!!! AaB hvis fans herfra laver lort i den, i samme grad som de klaphatte fra FcKlovn
- Det er IKKE en skid værre at blive registeret i en klub man elsker, end det er i brugsen eller de 1000 andre steder man er det i forvejen.
Og så hold nu kæft alle i idioter der ikke kan se at vold og hærværk INTET... INTET!!!! har med sport at gøre.. og ALDRIG får det. Det er direkte sygt at folk kan synes det er ok, eller blæst ud af proportioner, når politiet er bange for dem .... Hvad fanden skal der til før det er slemt så?
Det er pisse ærgeligt når man i flere år har forsøgt at få nogen medium fodbold interessedrede med på stadion, så de kan opleve den -gode- stemning... og så skal sådan nogen idioter sørge for de aldrig kommer igen. Der er rigtig mange der ikke tør tage til bold pga de lømler.
Hvis de var bare tilnærmelsesvis AaB fans, eller bare fodboldfans i det hele taget, så udpegede de sku de fjolser der laver tingene. Men nej, det er jo IHH ÅHH så synd man ikke må bryde loven, være et svin over for andre, lave vold og hærværk, og ødelægge en god dag for 10.000 andre...
KOM IND I KAMPEN....
Eller stjerne psykopater som ikke magter at opføre sig ordentlig. Men det er jo som man ser det... kan vel aldrig være kontrollørernes eller politiets ansvar at 450+ psykopater vælger at opføre sig sådan? Ville DU gå ind og sige fy fy slemme dreng, til dem hvis du var i undertal 1-10... næppe. Men de har jo knippel og CS gas... ja, og 450 "mænd" der så ville råbe op om politivold, sjovt nok efter de er rejst hele landet igennem for at finde en slåskamp... kraftedderperkme godt nok dobbeltmoralsk.Martin Bak skrev: ja jeg er harm - derfor ordlyden i mine indlæg - jeg synes det er gået fuldstændigt over gevind - vi har kontrollører og politi som ikke evner at udføre deres arbejde, og ganske almindelige mennesker kommer til at betale prisen
Pointen kunne være: Fck fans må ikke komme herop mere, det er mindre ballade, nemt for AaB. konsekvenser for AaB? middelbart ingen. Ingen ved hvordan aftalen ser ud, men når lynge siger det skulle hastes igennem, kunne dette jo nemt være en del af tanken bag...Yankee skrev: Pointen for mig er, at AaB (og OB) fra alle sider roses for vores nuværende system, der holder ballademagerne væk fra stadion. Hvorfor i alverden så ændre på det system?
/ragemode off
PS: dejligt at se FcK fans i det store hele støtter dette tiltag, og acceptere straffen, selvom de intet har gjordt. Det er første, og forhåbentlig sidste gang, jeg er misundelig på deres fans.
o.O
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
De "fans" der støtter op om det er dem der aldrig har været uden for Parken.
Hader København!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Alle "fans" der er imod er hooligans!alithebeast skrev:De "fans" der støtter op om det er dem der aldrig har været uden for Parken.
Ska' vi hak'?
Hva' ska' vi hak' ?!
Jeg håber dem der bliver væk i protest i dag, bliver væk rigtig længe, eller endnu bedre, for altid.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
Registrering på udebaneture
Okay. Så håber jeg da du kender nogen der vil stå for tifoer, arrangementer for AaB-fans, bruge tid på at male bannere og sikre at AaB altid har opbakning uanset hvor de spiller...damp skrev:Jeg håber dem der bliver væk i protest i dag, bliver væk rigtig længe, eller endnu bedre, for altid.
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Kan du ikke selv se det komiske i at du skriver "sikre at AaB altid har opbakning uanset hvor de spiller" når der netop er meldt ud at dem som "altid" er der med opbakning boykotter en hjemmekamp...Waco skrev:Okay. Så håber jeg da du kender nogen der vil stå for tifoer, arrangementer for AaB-fans, bruge tid på at male bannere og sikre at AaB altid har opbakning uanset hvor de spiller...damp skrev:Jeg håber dem der bliver væk i protest i dag, bliver væk rigtig længe, eller endnu bedre, for altid.
Der råbes gang på gang "ingen over klubben" men det gælder åbenbart kun når det er andre det "går ud over".
Har man rent mel i posen, kan jeg ikke se noget problem i registrering osv.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
damp skrev:Jeg håber dem der bliver væk i protest i dag, bliver væk rigtig længe, eller endnu bedre, for altid.
Jeg kunne godt bruge en "synes godt om" funktion som på facebook, for det er som talt ud af min mund.damp skrev:Har man rent mel i posen, kan jeg ikke se noget problem i registrering osv.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Man skal åbenbart passe på med at ytre sig her på siden. Jeg har netop modtaget følgende PB
"Jeg vil anbefale dig at skrue ned ned for din flabethed.Vi er mange der er ved at være træt af din maade,at tale ned til folk,som bruger alt deres tid og penge paa AaB.
Betragt det som en advarsel din latterlige idiot
"
Sendt af brugeren clan123
Man kan sige at dette indlæg ikke har alverden at gøre her i tråden, men synes det er vigtigt det kommer frem, også hvis andre har modtaget lign. beskeder.
Helt fair man synes jeg er latterlig og en idiot. Det må folk gerne mene, de men endag også gerne skrive det til mig, men når man begynder at komme med advarsler osv. Så er det helt forskruet.
"Jeg vil anbefale dig at skrue ned ned for din flabethed.Vi er mange der er ved at være træt af din maade,at tale ned til folk,som bruger alt deres tid og penge paa AaB.
Man kan sige at dette indlæg ikke har alverden at gøre her i tråden, men synes det er vigtigt det kommer frem, også hvis andre har modtaget lign. beskeder.
Helt fair man synes jeg er latterlig og en idiot. Det må folk gerne mene, de men endag også gerne skrive det til mig, men når man begynder at komme med advarsler osv. Så er det helt forskruet.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Man begynder så småt at forstå hvorfor nogle af dem er imod registrering. Det er sgu ikke o.k. det der, hverken herinde, eller ud i den virkelige verden.jydenfranord skrev:Man skal åbenbart passe på med at ytre sig her på siden. Jeg har netop modtaget følgende PB
![]()
![]()
"
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg har modtaget samme besked.jydenfranord skrev:Man skal åbenbart passe på med at ytre sig her på siden. Jeg har netop modtaget følgende PB
![]()
![]()
"
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja det er den del af fan kulturen man skal til livs.
Dem som laver noget før/til/efter en AaB kamp, som skader AaB, de har
ikke meget med fans at gøre, efter min mening.
Og mener heller ikke, at der skal bruges så mange penge og ressurcer bare pga en fodbold kamp.
Det burde ikke være nødvendigt at have en masse betjente inde på overarbejde, fordi en flok idioter ikke kan opføre sig ordentlig til en fodbold kamp.
Det er spild af skatte kroner.
Dem som laver noget før/til/efter en AaB kamp, som skader AaB, de har
ikke meget med fans at gøre, efter min mening.
Og mener heller ikke, at der skal bruges så mange penge og ressurcer bare pga en fodbold kamp.
Det burde ikke være nødvendigt at have en masse betjente inde på overarbejde, fordi en flok idioter ikke kan opføre sig ordentlig til en fodbold kamp.
Det er spild af skatte kroner.
Jeg vil også have enJeg har modtaget samme besked.
Nu har jeg læst hele tråden igennem, og jeg har stadig ikke helt forstået hvad problemet er? Navn og nummer til udebanekampe!? Og? Who gives a f..., hvis det kan afhjælpe et problem med folk der ikke kan begå sig fornuftigt når de tager ud for at støtte AaB - endvidere virker det jo til, at der reelt ikke er et problem - og så sker der vel ikke noget.....?
Boycot af Lyngby kamp? Håbløst... Jeg er selv forhindret i at være tilstede i dag, men hvis jeg kunne stod jeg der - for at støtte og se bold! Længere er den vel ikke.
Har læst en del indlæg, som er helt ude af proportioner. "Kriminalisering" osv... hvordan det? Kan sgu ikke se det!
Mht til den overstående pb; beautifully f.... illustrated - "en advarsel" mod hvad? Uacceptabelt!
Dr.
PS Kom så i dag - Lyngby skal sendes ned igen, og vi skal være med hvor der er noget på spil! Mit bud AaB 2 Lyngby 0
Boycot af Lyngby kamp? Håbløst... Jeg er selv forhindret i at være tilstede i dag, men hvis jeg kunne stod jeg der - for at støtte og se bold! Længere er den vel ikke.
Har læst en del indlæg, som er helt ude af proportioner. "Kriminalisering" osv... hvordan det? Kan sgu ikke se det!
Mht til den overstående pb; beautifully f.... illustrated - "en advarsel" mod hvad? Uacceptabelt!
Dr.
PS Kom så i dag - Lyngby skal sendes ned igen, og vi skal være med hvor der er noget på spil! Mit bud AaB 2 Lyngby 0
Kan ikke forstå at man er så meget AaB-fans at man bevist vil hjælpe Lyngby ved at blive væk,og ikke give holdet sin opbakning, men kan godt se for nogen af dem må det være egne interesser der går forud for klubben
Nu er jeg lykkeligvis i Aalborg denne weekend, så nu kridter jeg skoene og skal ind og se bold. Det bliver en skøn dag, og det bliver en lækker og varm AaB sejr.
Jeg forventer at AaB Tifo kommer ind på stadion igen fra næste gang, jeg kan godt acceptere en enkelt gang at de sætter sig på sofaen og brokker sig. Men jeg synes deres sag er ude af propotioner. Men ellers stopper min økonomiske månedlige støtte til AaB Tifo. Det kan godt være det kun er 20 kroner om måneden, men se alle AaB fans der giver penge til dette som en investering. Jeg har 70 gode år tilbage i mig, og jeg har ikke tænkt mig at blive mere fattig
Så støt klubben drenge. Hvis de vil have navn og adresse på jer, hvad så? Det gør jer ikke kriminelle. Det der gør jer kriminelle er det dumme shit i laver. Så stop med det, giv dem de små informationer og vi kan alle nyde en fed AaB kulisse sammen hvor man ikke skal frygte at få smidt et kanonslag i fjæset eller at en tåbe der begynder at slås kan slippe ustraffet fra det.
Jeg forventer at AaB Tifo kommer ind på stadion igen fra næste gang, jeg kan godt acceptere en enkelt gang at de sætter sig på sofaen og brokker sig. Men jeg synes deres sag er ude af propotioner. Men ellers stopper min økonomiske månedlige støtte til AaB Tifo. Det kan godt være det kun er 20 kroner om måneden, men se alle AaB fans der giver penge til dette som en investering. Jeg har 70 gode år tilbage i mig, og jeg har ikke tænkt mig at blive mere fattig
Så støt klubben drenge. Hvis de vil have navn og adresse på jer, hvad så? Det gør jer ikke kriminelle. Det der gør jer kriminelle er det dumme shit i laver. Så stop med det, giv dem de små informationer og vi kan alle nyde en fed AaB kulisse sammen hvor man ikke skal frygte at få smidt et kanonslag i fjæset eller at en tåbe der begynder at slås kan slippe ustraffet fra det.
http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8 Wheeeezzzz
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Beviser jo kun at der er brug for drastiske tiltag for at komme disse tåber til livs.jydenfranord skrev:Man skal åbenbart passe på med at ytre sig her på siden. Jeg har netop modtaget følgende PB
![]()
![]()
"
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.