Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
http://calicalling.blog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Læs:AaBAALSTARS
Gode gamle Michael...
- Læs:AaBAALSTARS
Gode gamle Michael...
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At finde ud af, at der er en meget lille teoretisk mulighed for at éns 1st generation Ipod Nano 1GB kan have en defekt i batteriet, hvorefter den sendes til Apple for nærmere inspektion. 5 uger efter modtages den nye Ipod Nano 8GB i bytte... 
Ska' vi hak'?
-
A_Strandfelt
- Allstar

Klasseartikel, der også er i den seneste udgave af Supporten. MSJ's skriverier er helt fantastiske.
Har selv en 1. generations Nano, dog på 4GB. Er det kun nogle udgaver, der er risiko for defekt batteri, eller er det alle 1. generations nanoer? For jeg vil da gerne lave samme trick som dig.MrBangDK skrev:At finde ud af, at der er en meget lille teoretisk mulighed for at éns 1st generation Ipod Nano 1GB kan have en defekt i batteriet, hvorefter den sendes til Apple for nærmere inspektion. 5 uger efter modtages den nye Ipod Nano 8GB i bytte...
Never mind, jeg har fundet ud af det. Ikke tosset, hvis jeg ender op med den nye Nano ligesom dig
- MrBangDK
- Allstar

Det er vist ikke alle. Prøv at søge IPod Nano replacement på Google. Man indtaster serie nummer og så kan man vist se det med det samme. Det skal siges, at jeg købte min gamle i USA. Måske der er forskel på producentenu afhængig af hvor den købes?JFL skrev:Har selv en 1. generations Nano, dog på 4GB. Er det kun nogle udgaver, der er risiko for defekt batteri, eller er det alle 1. generations nanoer? For jeg vil da gerne lave samme trick som dig.MrBangDK skrev:At finde ud af, at der er en meget lille teoretisk mulighed for at éns 1st generation Ipod Nano 1GB kan have en defekt i batteriet, hvorefter den sendes til Apple for nærmere inspektion. 5 uger efter modtages den nye Ipod Nano 8GB i bytte...
Ska' vi hak'?
Jeg har indtastet serienummer på Apples hjemmeside, og den skulle være god nok. De sender en kasse, som jeg så skal sende min Ipod til dem i, hvorefter jeg vil få en anden Ipod i erstatning. Det håber jeg så bare er den nyeste generation og ikke en anden udgave af 1. generation.MrBangDK skrev:Det er vist ikke alle. Prøv at søge IPod Nano replacement på Google. Man indtaster serie nummer og så kan man vist se det med det samme. Det skal siges, at jeg købte min gamle i USA. Måske der er forskel på producentenu afhængig af hvor den købes?JFL skrev:Har selv en 1. generations Nano, dog på 4GB. Er det kun nogle udgaver, der er risiko for defekt batteri, eller er det alle 1. generations nanoer? For jeg vil da gerne lave samme trick som dig.MrBangDK skrev:At finde ud af, at der er en meget lille teoretisk mulighed for at éns 1st generation Ipod Nano 1GB kan have en defekt i batteriet, hvorefter den sendes til Apple for nærmere inspektion. 5 uger efter modtages den nye Ipod Nano 8GB i bytte...
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det er den nyeste. Vi sende en gammel 1GB(som faktisk kun lå i skuffen og ventede på den skulle smides ud, da den var i stykker) ind i december og fik en 8GB ny iPod tilbage i januar.JFL skrev:Jeg har indtastet serienummer på Apples hjemmeside, og den skulle være god nok. De sender en kasse, som jeg så skal sende min Ipod til dem i, hvorefter jeg vil få en anden Ipod i erstatning. Det håber jeg så bare er den nyeste generation og ikke en anden udgave af 1. generation.MrBangDK skrev:Det er vist ikke alle. Prøv at søge IPod Nano replacement på Google. Man indtaster serie nummer og så kan man vist se det med det samme. Det skal siges, at jeg købte min gamle i USA. Måske der er forskel på producentenu afhængig af hvor den købes?JFL skrev:Har selv en 1. generations Nano, dog på 4GB. Er det kun nogle udgaver, der er risiko for defekt batteri, eller er det alle 1. generations nanoer? For jeg vil da gerne lave samme trick som dig.MrBangDK skrev:At finde ud af, at der er en meget lille teoretisk mulighed for at éns 1st generation Ipod Nano 1GB kan have en defekt i batteriet, hvorefter den sendes til Apple for nærmere inspektion. 5 uger efter modtages den nye Ipod Nano 8GB i bytte...
Hader København!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvordan Simon Cowell må gnide sig i hænderne, når han ser den danske X-factor finale; holdes et sted hvor folkesporten er traktortræk(skarpt efterfulgt af kovæltning og slavehandel), luftklaver og store balloner på scenen. Hold da kæft det klasse!
Hader København!
- MrBangDK
- Allstar

Samme her. Sidste nye model, 8gb.... Godt bytte.alithebeast skrev:Det er den nyeste. Vi sende en gammel 1GB(som faktisk kun lå i skuffen og ventede på den skulle smides ud, da den var i stykker) ind i december og fik en 8GB ny iPod tilbage i januar.JFL skrev:Jeg har indtastet serienummer på Apples hjemmeside, og den skulle være god nok. De sender en kasse, som jeg så skal sende min Ipod til dem i, hvorefter jeg vil få en anden Ipod i erstatning. Det håber jeg så bare er den nyeste generation og ikke en anden udgave af 1. generation.MrBangDK skrev:Det er vist ikke alle. Prøv at søge IPod Nano replacement på Google. Man indtaster serie nummer og så kan man vist se det med det samme. Det skal siges, at jeg købte min gamle i USA. Måske der er forskel på producentenu afhængig af hvor den købes?JFL skrev:Har selv en 1. generations Nano, dog på 4GB. Er det kun nogle udgaver, der er risiko for defekt batteri, eller er det alle 1. generations nanoer? For jeg vil da gerne lave samme trick som dig.MrBangDK skrev:At finde ud af, at der er en meget lille teoretisk mulighed for at éns 1st generation Ipod Nano 1GB kan have en defekt i batteriet, hvorefter den sendes til Apple for nærmere inspektion. 5 uger efter modtages den nye Ipod Nano 8GB i bytte...
Ska' vi hak'?
At man i X-factor finalen (i Herning) lagde ud med sangen "We found love in a hopless place". Fin hyldest til "værtsbyen"
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Steve-Dave
- Landshold

Har de ingen humle i Herning?jonas386 skrev:At man i X-factor finalen (i Herning) lagde ud med sangen "We found love in a hopless place". Fin hyldest til "værtsbyen"
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Haha!Steve-Dave skrev:Har de ingen humle i Herning?jonas386 skrev:At man i X-factor finalen (i Herning) lagde ud med sangen "We found love in a hopless place". Fin hyldest til "værtsbyen"
- Steve-Dave
- Landshold

Det var satme sjovt, ja. Så lavede han lige en stavefejl og så gjorde jeg lige nar. Det var mega fedt.Poker-One-Kenobi skrev:Haha!Steve-Dave skrev:Har de ingen humle i Herning?jonas386 skrev:At man i X-factor finalen (i Herning) lagde ud med sangen "We found love in a hopless place". Fin hyldest til "værtsbyen"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er det for nogle mænd der krammer på din baggrund MHJ
?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Buzz Killington
- Allstar

Det er såmænd blot et lille udpluk af resultatet af at google billeder af 'reach around' med beskyttet søgning slået fra. (hvilket jeg på ingen måde kan anbefale at man gør)jonas386 skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er det for nogle mænd der krammer på din baggrund MHJ?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Det for smilet frem at jeg overhovedet ikke fatter en meter af hvad I taler om! Reach around uden beskyttelse... Blank her.MHJ skrev:Det er såmænd blot et lille udplug af resultatet af at google billeder af 'reach around' med beskyttet søgning slået fra. (hvilket jeg på ingen måde kan anbefale at man gør)jonas386 skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er det for nogle mænd der krammer på din baggrund MHJ?
Iø en legendarisk hop reference ovenfor. Jeg skreg af grin - well done.
Men det der virkelig får smilet frem er at mine hjemmeknajter og jeg allerede har startet opvarmningen til kampen med solide single malt sjusser og god stout! Blir spændende at se om alle vi gamle røvhuller kan holde helt til kl 17 i dette tempo.
SES PÅ STADION (håber jeg)
Bienvenu Bassogog!
- Buzz Killington
- Allstar

Lad mig forsøge at uddybe!astonvilla skrev:Det for smilet frem at jeg overhovedet ikke fatter en meter af hvad I taler om! Reach around uden beskyttelse... Blank her.MHJ skrev:Det er såmænd blot et lille udplug af resultatet af at google billeder af 'reach around' med beskyttet søgning slået fra. (hvilket jeg på ingen måde kan anbefale at man gør)jonas386 skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er det for nogle mænd der krammer på din baggrund MHJ?
Iø en legendarisk hop reference ovenfor. Jeg skreg af grin - well done.
Men det der virkelig får smilet frem er at mine hjemmeknajter og jeg allerede har startet opvarmningen til kampen med solide single malt sjusser og god stout! Blir spændende at se om alle vi gamle røvhuller kan holde helt til kl 17 i dette tempo.
SES PÅ STADION (håber jeg)
Som du sikkert er klar over, kan man lave en billedsøgning på google. Her kan man vælge om billederne skal vises som "beskyttet søgning" eller ej. "streng" beskyttet søgning sorterer de klammeste billeder fra, og gør søgningen mere børnevenlig, og beskyttet søgning slået fra viser en masse snavs.
En "reach around" er et udtryk for når.... nej, jeg tror det er bedst jeg stopper her.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Steve-Dave
- Landshold

De interesserede kan få en god ide om, hvad reach-around er for noget omring 2.25 og frem i dette klip:
Og ja, be safe - husk beskyttelse.
Og ja, be safe - husk beskyttelse.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At de røde ikke er de eneste der har problemer med HB-Køge 
+ at Runsewe scorede efter afslutning nummer 44....
+ at Runsewe scorede efter afslutning nummer 44....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"