AaB Ambassadører
AaB Ambassadører
Rigtig godt tiltag fra AaB. Så mangler vi bare mit forslag om en old-timer velgørenheds match.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
Re: AaB Ambassadører
Det er SÅ fremragende! Fantastisk initiativ og helt sikkert vejen frem.YesAaBcan skrev:Rigtig godt tiltag fra AaB. Så mangler vi bare mit forslag om en old-timer velgørenheds match.
Kan man lige få lidt hjælp her? Jeg er ikke helt med må jeg indrømme :-)
Hvad er AaB ambassadører?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Rigtigt fedt!
Er faktisk overrasket over at se Zaza være med i et sådan initiativ. Troede der var lidt bad feelings efter den manglende forlængelse og forløbet op til, så det er lækkert at se, at han stadig har interesse i AaB!
Er faktisk overrasket over at se Zaza være med i et sådan initiativ. Troede der var lidt bad feelings efter den manglende forlængelse og forløbet op til, så det er lækkert at se, at han stadig har interesse i AaB!
Sorry! Burde have linket:jonas386 skrev:Kan man lige få lidt hjælp her? Jeg er ikke helt med må jeg indrømme :-)
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... korps.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Fandt selv ud af det 
- Synes nu det er mere overraskende at Jes Høgh er med, han har da mere eller mindre været ude at svine AaB efter han stoppede karrieren. Senest i forbindelse med udgivelsen af hans bog.
- Synes nu det er mere overraskende at Jes Høgh er med, han har da mere eller mindre været ude at svine AaB efter han stoppede karrieren. Senest i forbindelse med udgivelsen af hans bog.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Man kunne måske opfatte dette som en mulighed for at bibeholde båndet imellem spiller og klub - og det var jo en del af hans anke (eller det kunne forstås sådan).jonas386 skrev:Fandt selv ud af det
Når jeg har lagt blod, sved og tårer i en stor virksomhed i 10 og har været væk i et halvt, så er jeg at betragte som død glemt og borte.
AaB er mere end "bare" end virksomhed og de ansatte mere end "bare" lønslaver, og med dette tiltag får man måske muligheden for at bibeholde et bånd der understreger denne forskel.
Ja undskyld, det gik lidt hurtigt. Jeg tænker på kampen i Marts mellem Rangers og Milan, hvor bla. Brian Laudrup spillede. Der var ca. 45000 tilskuere og overskud der gik til Rangers.YesAaBcan skrev:Rigtig godt tiltag fra AaB. Så mangler vi bare mit forslag om en old-timer velgørenheds match.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Rigtig godt initiativ. Også godt at se Karim Zaza med blandt ambassadørerne. Og sjovt at se friske billeder af de gamle helte. For eksempl Erik Bo. Han nåede ikke helt samme antal mål som Børge Bach, men ser ud snart at indhente ham på kampvægten.
Og som altid med den slags kan man jo ikke lade være med at lægge mærke til dem, der ikke er med. De her må vel være imellem dem, man endnu ikke har kontaktet. Eller de har måske allerede takket nej:
Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen
Og så må Lynge Jakobsen naturligvis være selvskrevet, når han stopper som sportsdirektør.
Og som altid med den slags kan man jo ikke lade være med at lægge mærke til dem, der ikke er med. De her må vel være imellem dem, man endnu ikke har kontaktet. Eller de har måske allerede takket nej:
Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen
Og så må Lynge Jakobsen naturligvis være selvskrevet, når han stopper som sportsdirektør.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Peter Rasmussen er u17 træner i Randers Freja (FC) måske diskvalificerer det ham for nuværende.sulakvelidze skrev:Rigtig godt initiativ. Også godt at se Karim Zaza med blandt ambassadørerne. Og sjovt at se friske billeder af de gamle helte. For eksempl Erik Bo. Han nåede ikke helt samme antal mål som Børge Bach, men ser ud snart at indhente ham på kampvægten.
Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen
Peter Enevoldsen er ass. træner i SønderjyskE
AaB i hjertet
-
A_Strandfelt
- Allstar

... og Jimmy Nielsen har vel ikke tid til at komme til Aalborg på kampdage, mens han stadig arbejder i USA.swfc skrev:Peter Rasmussen er u17 træner i Randers Freja (FC) måske diskvalificerer det ham for nuværende.sulakvelidze skrev:Rigtig godt initiativ. Også godt at se Karim Zaza med blandt ambassadørerne. Og sjovt at se friske billeder af de gamle helte. For eksempl Erik Bo. Han nåede ikke helt samme antal mål som Børge Bach, men ser ud snart at indhente ham på kampvægten.
Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen
Jesper Grønkjær
Er det bare mig eller har Erik Bo med tiden opnået en skræmmende lighed med Anders Breinholt? Synes i hvert fald lidt af ansigtsformen og trækkene er der kombineret med de røde lokker. Måske ikke et 100%, men ligner da en del.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Måske. Men Karim Zaza spiller i Hjørring, og Ole Bach Jensen huskes lige nu mest for sit forsøg på at vælte AaB af tronen i Aalborg ved at gøre Chang til "FC Nordjylland". Og begge er alligevel blevet AaB-ambassadører.swfc skrev:Peter Rasmussen er u17 træner i Randers Freja (FC) måske diskvalificerer det ham for nuværende.sulakvelidze skrev:Rigtig godt initiativ. Også godt at se Karim Zaza med blandt ambassadørerne. Og sjovt at se friske billeder af de gamle helte. For eksempl Erik Bo. Han nåede ikke helt samme antal mål som Børge Bach, men ser ud snart at indhente ham på kampvægten.
Henrik Vandet
Peter Rasmussen
Kjeld Thorst
Jens Jessen
Poul Erik Andreasen
Søren Dissing
Jimmy Nielsen
Peter Enevoldsen
Jeg er ret sikker på, at Peter Rasmussen også bliver det. Og Peter Enevoldsen, når han ikke lige er hos en direkte konkurrent længere.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
jeg har ikk rigtig fundet ud af præcist hva det er de her ambassadører skal?!
lynge er gud!
Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt disse ambassadører bliver aflønnet?
-
The Point Maker
- Junior

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Hvorfor?awnaw skrev:Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt disse ambassadører bliver aflønnet?
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
awnaw skrev:Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt disse ambassadører bliver aflønnet?
En ting er helt sikkert: Jes Høgh har ikke sagt ja, medmindre han selv og 300 af hans nærmeste venner har fået fribilletter til AaBs kampe de næste 37 år
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Man kunne da forestille sig at de involverede honoreres, men hvis ikke dette er tilfældet er det rart at se, at nogle af de gamle vil bruge deres tid på klubben.The Point Maker skrev:Hvorfor?awnaw skrev:Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt disse ambassadører bliver aflønnet?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Hr Ambassadør Mini: