Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 25. mar 2012, 15:55

Flower skrev:
doukas skrev:At OB formentlig fyre DK's ringeste træner
Hvordan kan det bringe dit pis i kog?
Fordi det ville optimalt at de beholdte ham, så deres utroligt ringe spil fortsatte.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 25. mar 2012, 16:55

Det pisser mig voldsomt af at jeg var positiv inden de to sidste kampe.. Beklager drenge, næste gang bliver med mulen vendt ned, armene over kors og bandeord mumlende ud af kæften. FUCK
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 26. mar 2012, 23:50

At folk ikke kan finde ud af at bruge nutids-r!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. mar 2012, 23:53

doukas skrev:
Flower skrev:
Fordi det ville optimalt at de beholdte ham, så deres utroligt ringe spil fortsatte.

Bare rolig - der skal mere end et trænerskifte til dernede.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 27. mar 2012, 08:10

Pastorius skrev:
doukas skrev:
Flower skrev:

Bare rolig - der skal mere end et trænerskifte til dernede.
Ja 1/3 af truppen skal skibes afsted før der sker noget på Fyn - det virker nærmest til at de kører deres eget løb dernede.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 27. mar 2012, 12:47

Det siges også at det store problem er de klikedannelser der er i truppen hvor især Utaka, Fall, Mendy og Djemba-Djemba mente de var for store til klubben. Og Henrik Clausen har måske ikke den store autoritet til at sætte sådanne typer på plads.
Ydermere har de muligvis langt det ringeste angreb i suppen (bortset fra Køge), man har solgt Utaka og Fall er skredet. 2 målfarlige herrer, men deres erstatninger er jo slet ikke gode nok. Skoubo er ikke nær så målfarlig som han har været, Rasmus Falk er faldet gevaldigt i niveau efter en ellers glimrende start. Har de egentlig andre "rigtige" angribere end de 2?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 27. mar 2012, 13:57

jonas386 skrev:Det siges også at det store problem er de klikedannelser der er i truppen hvor især Utaka, Fall, Mendy og Djemba-Djemba mente de var for store til klubben. Og Henrik Clausen har måske ikke den store autoritet til at sætte sådanne typer på plads.
Ydermere har de muligvis langt det ringeste angreb i suppen (bortset fra Køge), man har solgt Utaka og Fall er skredet. 2 målfarlige herrer, men deres erstatninger er jo slet ikke gode nok. Skoubo er ikke nær så målfarlig som han har været, Rasmus Falk er faldet gevaldigt i niveau efter en ellers glimrende start. Har de egentlig andre "rigtige" angribere end de 2?
Jeg tror at Bashkim Kadrii kan gå som angriber, men ellers ser det godt nok tyndt ud.. De kan da leje Dalsgaard her :D
- Winning doesn't really matter as long as you win.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 27. mar 2012, 16:47

Flower skrev:
jonas386 skrev:Det siges også at det store problem er de klikedannelser der er i truppen hvor især Utaka, Fall, Mendy og Djemba-Djemba mente de var for store til klubben. Og Henrik Clausen har måske ikke den store autoritet til at sætte sådanne typer på plads.
Jeg tror at Bashkim Kadrii kan gå som angriber, men ellers ser det godt nok tyndt ud.. De kan da leje Dalsgaard her :D
Nej sq! Jeg synes de takter Dalle har vist de 2 forrige kampe, har vist sig at være noget af det mest lovende i de 2 kampe.

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar

Indlæg af Reto » 28. mar 2012, 11:22

Den speaker Aalborg Håndbold har til kampene.

Jeg kom til at se lidt af kampen mod BSV i går på tv, og den klovn der speaker lyder som om han er konferencier i Cirkus Benneweis. Det er grufuldt og tåkrummende at høre på.

Og så slog det mig, er det ikke den samme mandsperson, der speaker på stadion?
For han er lige så irriterende og burde sendes på genopdragelse.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 28. mar 2012, 12:56

...håndbold!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 28. mar 2012, 13:08

blue screen of death!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 28. mar 2012, 14:37

@Reto:

Det er den samme person, ja. Jeg har set ham komme gående med Henning G flere gange, så det er nok derfor vi ikke kan slippe for det cirkus-halløj.

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar

Indlæg af Reto » 28. mar 2012, 14:58

Meelsen skrev:@Reto:

Det er den samme person, ja. Jeg har set ham komme gående med Henning G flere gange, så det er nok derfor vi ikke kan slippe for det cirkus-halløj.

Jeg tænkte det nok.

Han er godt nok utålelig at høre på.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 28. mar 2012, 17:41

Reto skrev:
Meelsen skrev:@Reto:

Jeg tænkte det nok.

Han er godt nok utålelig at høre på.
Er det Mogens? Han er sådan en ret så kraftig mand med mange hager. Jeg er desværre bange for at han er groet fast i den stol hvor der står "Speaker" på ryggen. :-/
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 29. mar 2012, 15:55

Det er ikke Mogens, jeg tror han holder sig til Aalborg DH.

Sidst jeg var ude og se Aalborg Håndbold var det ham Reinau (mener jeg ham speakeren fra stadion hedder) der efterfølgende gik derfra hånd i hånd med Henning G..

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 29. mar 2012, 22:15

Meelsen skrev:Det er ikke Mogens, jeg tror han holder sig til Aalborg DH.

Sidst jeg var ude og se Aalborg Håndbold var det ham Reinau (mener jeg ham speakeren fra stadion hedder) der efterfølgende gik derfra hånd i hånd med Henning G..
Ah ja, det var sådan det hang sammen. Så har jeg ingen anelse hvem manden er.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 30. mar 2012, 00:43

Meelsen skrev:Det er ikke Mogens, jeg tror han holder sig til Aalborg DH.

Er Peter Reinau ikke den acceptable speaker på stadion, som indimellem vikarierer det normale tågehorn? Jeg tror derimod, at den belastende speaker er Jan H Jensen, som også gør karriere på ANR.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 4. maj 2012, 19:54

http://www.rollingstone.com/music/news/ ... 8-20120504" onclick="window.open(this.href);return false;

Satme noget shit!
Ska' vi hak'?

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 5. maj 2012, 22:23

At det skal være så pisse dyrt at gå til (nogle) koncerter. Jeg er med på, at man må betale for at høre Leonard Cohen live. Men mindstepriser fra 900 kroner? Hvad sker der???

http://www.viagogo.dk/Koncert-Billetter ... r/E-437066" onclick="window.open(this.href);return false;

Men okay, de bedste billetter blev åbenbart revet væk. Så sådan må det vel være, når den 77-åriges legendes stampublikum er i sølvbryllupsalderen med fed friværdi og andre goder opnået af en forkælet generations konstante kræven til sig hele vejen op igennem livet. Hvilket også pisser mig af. Fuck, nu er jeg sur. :(

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 5. maj 2012, 23:07

sulakvelidze skrev:At det skal være så pisse dyrt at gå til (nogle) koncerter. Jeg er med på, at man må betale for at høre Leonard Cohen live. Men mindstepriser fra 900 kroner? Hvad sker der???

http://www.viagogo.dk/Koncert-Billetter ... r/E-437066" onclick="window.open(this.href);return false;

Men okay, de bedste billetter blev åbenbart revet væk. Så sådan må det vel være, når den 77-åriges legendes stampublikum er i sølvbryllupsalderen med fed friværdi og andre goder opnået af en forkælet generations konstante kræven til sig hele vejen op igennem livet. Hvilket også pisser mig af. Fuck, nu er jeg sur. :(
De bliver vel også lidt dyrere, når du handler gennem en mellemhandler. De billigste billetter koster "kun" 770 (ekskl. gebyr) over billetnet.
Men generelt kan jeg kun give dig ret. Priserne er helt hen i vejret.

Besvar