Det pisser mig af tråden
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Det pisser mig af tråden
at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag 
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
Hader København!
Jeg plejer at bede om lov til at sove lidt længere - såeee... :-)alithebeast skrev:Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
Desuden får vi nok lov til at beholde dagen - de vil nok bare flytte den til en søndag, hvilket vel gør bagerne glade! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Køllen I Møllen
- Allstar

Bagere pisser mig af. 45,50kr for 7 rundstykker er jo det rene tyveri.le Cid skrev:Jeg plejer at bede om lov til at sove lidt længere - såeee... :-)alithebeast skrev:Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
Desuden får vi nok lov til at beholde dagen - de vil nok bare flytte den til en søndag, hvilket vel gør bagerne glade! :-)
Janteloven eksisterer IKKE!
I den forbindelse pisser det mig af, at der tilsyneladende ikke er nogen tilbage i Aalborg som bager store, ordentlige rundstykker. Men tip modtages med kyshånd!Køllen I Møllen skrev:Bagere pisser mig af. 45,50kr for 7 rundstykker er jo det rene tyveri.le Cid skrev:Jeg plejer at bede om lov til at sove lidt længere - såeee... :-)alithebeast skrev:Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
- Køllen I Møllen
- Allstar

Bauns Bageri på Vestre alle. Men de koster også 7 kr stkCFN skrev:I den forbindelse pisser det mig af, at der tilsyneladende ikke er nogen tilbage i Aalborg som bager store, ordentlige rundstykker. Men tip modtages med kyshånd!Køllen I Møllen skrev:Bagere pisser mig af. 45,50kr for 7 rundstykker er jo det rene tyveri.le Cid skrev:Jeg plejer at bede om lov til at sove lidt længere - såeee... :-)alithebeast skrev:Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
Janteloven eksisterer IKKE!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At kællingen (Damen) har filmet sig til endnu et straffespark 
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
I det hele taget de to store Københavnerklubbers dommertække. Patrick Olsen fra Bundby skulle have været sendt tidligt i bad tidligere.doukas skrev:At kællingen (Damen) har filmet sig til endnu et straffespark
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Det pisser mig af tråden
Blot som forbrugeroplysning omkring Bauns: http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article2478667.ece" onclick="window.open(this.href);return false;Køllen I Møllen skrev:Bauns Bageri på Vestre alle. Men de koster også 7 kr stkCFN skrev:I den forbindelse pisser det mig af, at der tilsyneladende ikke er nogen tilbage i Aalborg som bager store, ordentlige rundstykker. Men tip modtages med kyshånd!Køllen I Møllen skrev:Bagere pisser mig af. 45,50kr for 7 rundstykker er jo det rene tyveri.le Cid skrev:Jeg plejer at bede om lov til at sove lidt længere - såeee... :-)alithebeast skrev:Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
Det kan selvfølgelig have ændret sig på de trekvart år der er gået siden. Jeg har da selv været jævnlig bruger af Bauns for en 4-5 år siden og egentlig været godt tilfreds.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Absurd meget enig... Det kostede lige på weekendens væddemål. Havde OB som vinder i en af kampene på en 4/6. Det var ligesom den der skulle banke oddset op. Nu "nøjes" jeg med ca. 2000kr. på bogen, men det kunne have været 16.000... Jeg hader FCK!!!doukas skrev:At kællingen (Damen) har filmet sig til endnu et straffespark
Ska' vi hak'?
Der var soleklart straffe til N'Doye. Ander Møller hiver ham så meget i armen, at han ikke når op til en bold, han ellers ville have nået. Til gengæld bliver OB snydt straffe i den anden ende, mens deres 1-0 mål var klart offside.
Men Olsen skulle have haft rødt i Aalborg!
Men Olsen skulle have haft rødt i Aalborg!
Og nu, da jeg har set situationen med Claudemir og Rasmus Falk igen flere gange i slow, ligner det faktisk, at Claudemir prikker bolden, inden han rammer Falk. Dermed intet straffe.BoT skrev:Der var soleklart straffe til N'Doye. Ander Møller hiver ham så meget i armen, at han ikke når op til en bold, han ellers ville have nået. Til gengæld bliver OB snydt straffe i den anden ende, mens deres 1-0 mål var klart offside.
Øh, pensionsalderen er jo allede sat op (men det er da sikkert ikke den sidste gang inden jeg kommer så vidt).alithebeast skrev:Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
Effekten af at stryge St. Bededag er efter min bedste overbevisning vildt overdrevet. Kun for deciderede produktionsvirksomheder med timelønnede medarbejdere vil der være noget at se. Under alle omstændigheder er det en meget lille dråbe i havet ift. de tiltag som virkelig ville rykke noget (flytte skatteprovenu fra arbejde overpå kapitalindkomster og friværdier).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
"Det vil give ekstra arbejdstimer både i den private og den offentlige sektor. Men hvis man tager udgangspunkt i finansministerens idé om, at offentligt ansatte skal arbejde 20 minutter mere om ugen, så svarer det til merarbejde for 6705 flere fuldtidsansatte. Afskaffes St. Bededag svarer det til 10.476 flere fuldtidsanatte i den offentlige sektor," siger cheføkonom i Dansk Erhverv Jens Brendstrup.Pastorius skrev:Øh, pensionsalderen er jo allede sat op (men det er da sikkert ikke den sidste gang inden jeg kommer så vidt).alithebeast skrev:Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag
Effekten af at stryge St. Bededag er efter min bedste overbevisning vildt overdrevet. Kun for deciderede produktionsvirksomheder med timelønnede medarbejdere vil der være noget at se. Under alle omstændigheder er det en meget lille dråbe i havet ift. de tiltag som virkelig ville rykke noget (flytte skatteprovenu fra arbejde overpå kapitalindkomster og friværdier).
Og selvfølgelig skal pensionsalderen nok blive sat op på et tidspunkt, men danske lønmodtagere er dem, der arbejder sjette mindst blandt OECD-landene. Dage der samtidig kunne sættes på spil 2. juledag, 2. påskedag og 2. pinsedag.
Hader København!
Jeg kender beregningerne, men jeg tror ikke rigtig på at man vil kunne måle effekten efterfølgende - det er en dråbe i havet og langt mere signal end effekt. Det kan godt være det giver flere arbejdstimer, men jeg tror ikke på at produktiviteten vil afspejle de ekstra timer. De fleste jeg kender laver det de skal på jobbet - og lidt til. Når der er travlt får den en ekstra skalle og når der er knap så travlt, bruger man lidt af tiden til at puste ud. I den offentlige sektor tror jeg i hvert fald slet ikke på nogen målbar effekt - det skulle da lige være at rammebevillingerne blev nedsat tilsvarende, med strammere budgetter som eneste afledte effekt.alithebeast skrev: "Det vil give ekstra arbejdstimer både i den private og den offentlige sektor. Men hvis man tager udgangspunkt i finansministerens idé om, at offentligt ansatte skal arbejde 20 minutter mere om ugen, så svarer det til merarbejde for 6705 flere fuldtidsansatte. Afskaffes St. Bededag svarer det til 10.476 flere fuldtidsanatte i den offentlige sektor," siger cheføkonom i Dansk Erhverv Jens Brendstrup.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

Den danske dommerstand (igen)
Edit:
Det er jo fuldstændigt gak gak!
Edit:
Det er jo fuldstændigt gak gak!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hva så den her gang?
Ser ikke kampen, derfor jeg spørger.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Dommeren vælger at dømme film på Bechmann, selvom et af årets tydeligste straffespark netop var blevet begået på ham... Kort efter smider Jakob Poulsen i den anden ende, og dommeren peger på pletten. Ren foræring til FCM.jonas386 skrev:Hva så den her gang?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

Først bliver Tommy Bechmann savet midtover i Midtjyllands felt, jordens mest tydelige straffespark, men får så gult kort for film. 5 minutter senere smider Jakob Poulsen sig teatralsk i Sønderjyskes felt og hans film bliver belønnet med et straffespark. Latterligt.jonas386 skrev:Hva så den her gang?
Hehe, for en gangs skyld vil jeg ikke klage over det. En FCM sejr er klart at fortrække for os, vil jeg mene.
Eller uafgjort, så længe sønderjyderne ikke vinder da.
Nå, den endte så uafgjort mens jeg skrev mit indlæg.
Eller uafgjort, så længe sønderjyderne ikke vinder da.
Nå, den endte så uafgjort mens jeg skrev mit indlæg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE