Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 5. maj 2012, 23:18

at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag :thumbsdown:

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 6. maj 2012, 00:24

Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag :thumbsdown:
Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.
Hader København!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 6. maj 2012, 07:45

alithebeast skrev:
Elscorpio skrev:at St. Bededag muligvis snart ryger som en helligdag :thumbsdown:
Det varmer ellers mit hjerte. Hellere smide en betydningsløs helligdag end at sætte pensionsalderen op. Jeg kender heller ikke nogen, der beder for andet end godt vejr på st. bededag.
Jeg plejer at bede om lov til at sove lidt længere - såeee... :-)
Desuden får vi nok lov til at beholde dagen - de vil nok bare flytte den til en søndag, hvilket vel gør bagerne glade! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. maj 2012, 08:18

le Cid skrev:
alithebeast skrev:
Desuden får vi nok lov til at beholde dagen - de vil nok bare flytte den til en søndag, hvilket vel gør bagerne glade! :-)
Bagere pisser mig af. 45,50kr for 7 rundstykker er jo det rene tyveri.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 6. maj 2012, 11:25

Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:
alithebeast skrev:
I den forbindelse pisser det mig af, at der tilsyneladende ikke er nogen tilbage i Aalborg som bager store, ordentlige rundstykker. Men tip modtages med kyshånd!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. maj 2012, 17:09

CFN skrev:
Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:
alithebeast skrev:
I den forbindelse pisser det mig af, at der tilsyneladende ikke er nogen tilbage i Aalborg som bager store, ordentlige rundstykker. Men tip modtages med kyshånd!
Bauns Bageri på Vestre alle. Men de koster også 7 kr stk :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 6. maj 2012, 19:39

At kællingen (Damen) har filmet sig til endnu et straffespark :@
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 6. maj 2012, 20:03

doukas skrev:At kællingen (Damen) har filmet sig til endnu et straffespark :@
I det hele taget de to store Københavnerklubbers dommertække. Patrick Olsen fra Bundby skulle have været sendt tidligt i bad tidligere.

abbifar
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Det pisser mig af tråden

Indlæg af abbifar » 6. maj 2012, 20:47

Køllen I Møllen skrev:
CFN skrev:
Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:
alithebeast skrev:
Bauns Bageri på Vestre alle. Men de koster også 7 kr stk :)
Blot som forbrugeroplysning omkring Bauns: http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article2478667.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Det kan selvfølgelig have ændret sig på de trekvart år der er gået siden. Jeg har da selv været jævnlig bruger af Bauns for en 4-5 år siden og egentlig været godt tilfreds.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 6. maj 2012, 21:06

doukas skrev:At kællingen (Damen) har filmet sig til endnu et straffespark :@
Absurd meget enig... Det kostede lige på weekendens væddemål. Havde OB som vinder i en af kampene på en 4/6. Det var ligesom den der skulle banke oddset op. Nu "nøjes" jeg med ca. 2000kr. på bogen, men det kunne have været 16.000... Jeg hader FCK!!! :money:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 6. maj 2012, 21:36

Der var soleklart straffe til N'Doye. Ander Møller hiver ham så meget i armen, at han ikke når op til en bold, han ellers ville have nået. Til gengæld bliver OB snydt straffe i den anden ende, mens deres 1-0 mål var klart offside.

Men Olsen skulle have haft rødt i Aalborg!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 7. maj 2012, 10:47

BoT skrev:Der var soleklart straffe til N'Doye. Ander Møller hiver ham så meget i armen, at han ikke når op til en bold, han ellers ville have nået. Til gengæld bliver OB snydt straffe i den anden ende, mens deres 1-0 mål var klart offside.
Og nu, da jeg har set situationen med Claudemir og Rasmus Falk igen flere gange i slow, ligner det faktisk, at Claudemir prikker bolden, inden han rammer Falk. Dermed intet straffe.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. maj 2012, 11:08

alithebeast skrev:
Øh, pensionsalderen er jo allede sat op (men det er da sikkert ikke den sidste gang inden jeg kommer så vidt).

Effekten af at stryge St. Bededag er efter min bedste overbevisning vildt overdrevet. Kun for deciderede produktionsvirksomheder med timelønnede medarbejdere vil der være noget at se. Under alle omstændigheder er det en meget lille dråbe i havet ift. de tiltag som virkelig ville rykke noget (flytte skatteprovenu fra arbejde overpå kapitalindkomster og friværdier).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 7. maj 2012, 12:52

Pastorius skrev:
alithebeast skrev:
Øh, pensionsalderen er jo allede sat op (men det er da sikkert ikke den sidste gang inden jeg kommer så vidt).

Effekten af at stryge St. Bededag er efter min bedste overbevisning vildt overdrevet. Kun for deciderede produktionsvirksomheder med timelønnede medarbejdere vil der være noget at se. Under alle omstændigheder er det en meget lille dråbe i havet ift. de tiltag som virkelig ville rykke noget (flytte skatteprovenu fra arbejde overpå kapitalindkomster og friværdier).
"Det vil give ekstra arbejdstimer både i den private og den offentlige sek­tor. Men hvis man tager udgangspunkt i finansministerens idé om, at offent­ligt ansatte skal arbejde 20 minutter mere om ugen, så svarer det til merar­bejde for 6705 flere fuldtidsansatte. Afskaffes St. Bededag svarer det til 10.476 flere fuldtidsanatte i den offentlige sektor," siger cheføkonom i Dansk Erhverv Jens Brendstrup.

Og selvfølgelig skal pensionsalderen nok blive sat op på et tidspunkt, men danske lønmodtagere er dem, der arbejder sjette mindst blandt OECD-landene. Dage der samtidig kunne sættes på spil 2. juledag, 2. påskedag og 2. pinsedag.
Hader København!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. maj 2012, 13:47

alithebeast skrev: "Det vil give ekstra arbejdstimer både i den private og den offentlige sek­tor. Men hvis man tager udgangspunkt i finansministerens idé om, at offent­ligt ansatte skal arbejde 20 minutter mere om ugen, så svarer det til merar­bejde for 6705 flere fuldtidsansatte. Afskaffes St. Bededag svarer det til 10.476 flere fuldtidsanatte i den offentlige sektor," siger cheføkonom i Dansk Erhverv Jens Brendstrup.
Jeg kender beregningerne, men jeg tror ikke rigtig på at man vil kunne måle effekten efterfølgende - det er en dråbe i havet og langt mere signal end effekt. Det kan godt være det giver flere arbejdstimer, men jeg tror ikke på at produktiviteten vil afspejle de ekstra timer. De fleste jeg kender laver det de skal på jobbet - og lidt til. Når der er travlt får den en ekstra skalle og når der er knap så travlt, bruger man lidt af tiden til at puste ud. I den offentlige sektor tror jeg i hvert fald slet ikke på nogen målbar effekt - det skulle da lige være at rammebevillingerne blev nedsat tilsvarende, med strammere budgetter som eneste afledte effekt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 7. maj 2012, 19:22

Den danske dommerstand (igen)

Edit:

Det er jo fuldstændigt gak gak!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. maj 2012, 19:41

Hva så den her gang?
Ser ikke kampen, derfor jeg spørger.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 7. maj 2012, 19:48

jonas386 skrev:Hva så den her gang?
Dommeren vælger at dømme film på Bechmann, selvom et af årets tydeligste straffespark netop var blevet begået på ham... Kort efter smider Jakob Poulsen i den anden ende, og dommeren peger på pletten. Ren foræring til FCM.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 7. maj 2012, 19:49

jonas386 skrev:Hva så den her gang?
Først bliver Tommy Bechmann savet midtover i Midtjyllands felt, jordens mest tydelige straffespark, men får så gult kort for film. 5 minutter senere smider Jakob Poulsen sig teatralsk i Sønderjyskes felt og hans film bliver belønnet med et straffespark. Latterligt.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. maj 2012, 19:50

Hehe, for en gangs skyld vil jeg ikke klage over det. En FCM sejr er klart at fortrække for os, vil jeg mene.
Eller uafgjort, så længe sønderjyderne ikke vinder da.

Nå, den endte så uafgjort mens jeg skrev mit indlæg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar