Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
Men hvilke betingelser var det så ikke også lige han spillede under? Det var jo ikke ligefrem et hold med sprudlende offensiv der væltede rundt i kreative typer der bare fodrede ham med guldbolde hele tiden.
På det nuværende hold tror jeg Duncan kunne være virkelig giftig. Såfremt vi holder på Helenius så vil jeg da gerne vove at påstå at vi får ligaens farligste angreb. Tænk sig, Helenius får en makker der rent faktisk kan score mål. Duncan som den "rene" boksspiller og så Helenius som den lidt mere flagrende angriber der bevæger sig en del uden for boksen... For satan det kunne være voldsomt. Det har jeg haft våde drømme om længe.
Duncan? Ja tak!
Hvis Lucas så ryger ud for en god slat millioner, så skal der jo egentlig bare en midterforsvar (tænker stadig Bjärsmyr kunne være interessant) og en ung spiller til kanten. Men det kan måske klares fra ungdomsrækkerne. Var det ikke noget med Viktor Ahlmann skulle være helt udmærket?
I øvrigt tror jeg hverken Duncan eller Bjärsmyr kræver det store i løn. Det er begge spillere der har brændt nallerne på et udenlands eventyr og nok gerne vil have styr på karrieren igen. Samtidig har Bjärsmyr fået lov til at forlade Panathnaikos gratis.
Hvis disse ændringer kommer, jamen så tror jeg på vi kan få en rigtig fin sæson.
På det nuværende hold tror jeg Duncan kunne være virkelig giftig. Såfremt vi holder på Helenius så vil jeg da gerne vove at påstå at vi får ligaens farligste angreb. Tænk sig, Helenius får en makker der rent faktisk kan score mål. Duncan som den "rene" boksspiller og så Helenius som den lidt mere flagrende angriber der bevæger sig en del uden for boksen... For satan det kunne være voldsomt. Det har jeg haft våde drømme om længe.
Duncan? Ja tak!
Hvis Lucas så ryger ud for en god slat millioner, så skal der jo egentlig bare en midterforsvar (tænker stadig Bjärsmyr kunne være interessant) og en ung spiller til kanten. Men det kan måske klares fra ungdomsrækkerne. Var det ikke noget med Viktor Ahlmann skulle være helt udmærket?
I øvrigt tror jeg hverken Duncan eller Bjärsmyr kræver det store i løn. Det er begge spillere der har brændt nallerne på et udenlands eventyr og nok gerne vil have styr på karrieren igen. Samtidig har Bjärsmyr fået lov til at forlade Panathnaikos gratis.
Hvis disse ændringer kommer, jamen så tror jeg på vi kan få en rigtig fin sæson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg håber bestemt også at Helenius tager et år mere, for ja - han er og kan blive endnu mere guld værd. Duncan og ham i front tror jeg dog ikke vil være en super sammensætning. Jeg ser ikke det store i Duncan som mange/nogle gør. Han når ikke Helenius til sokkeholderne og skal efter min bedste overbevisning ikke til AaB.jonas386 skrev:Men hvilke betingelser var det så ikke også lige han spillede under? Det var jo ikke ligefrem et hold med sprudlende offensiv der væltede rundt i kreative typer der bare fodrede ham med guldbolde hele tiden.
Duncan? Ja tak!
/ Rasmus
Med Duncan i angrebet skaber det jo plads til at Curth kan få puttet nogle kasser ind. Det var jo noget lignende man så da Prica var i klubben, at den anden angriber skabte plads til at Curth kunne hygge sig og score mål.jonas386 skrev:Men hvilke betingelser var det så ikke også lige han spillede under? Det var jo ikke ligefrem et hold med sprudlende offensiv der væltede rundt i kreative typer der bare fodrede ham med guldbolde hele tiden.
Duncan? Ja tak!
Med Duncan i angrebet skaber det plads til at Curth aldrig behøver starte igen. Curth er ganske enkelt ikke målfarlig. Han havde 1 god sæson, og jeg nægter at tro på han kommer til at bombe igen selvom han skulle få en dygtig makker ved siden af sig. Duncan er den target mand vi mangler, og det vil give meget mere plads til Helenius, Kusk og andre offensive elementer da de ved Duncan er en trussel, og med Helenius spark samt fine afleveringer så får vi altså virkeligt mange strenge at spille på offensivt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Jeg forstår ikke helt folk taler om Duncan og Helenius som angrebsmakkere, da jeg tror det kræver et salg af netop Helenius, for at kunne hente en spiller som Duncan ind. Derudover ser jeg langt hellere der blev hentet forstærkninger til forsvaret, en afløser for Bøgelund og en ny midterforsvarer. Bøgelund er god, men konstant skadet. Midtforsvaret har store mangler efter Wæhler forlod os. Ja, det er også nødvendigt med spillere oppe foran, men ser personligt bare langt hellere der hentes spillere til forsvaret i første omgangjonas386 skrev:Med Duncan i angrebet skaber det plads til at Curth aldrig behøver starte igen. Curth er ganske enkelt ikke målfarlig. Han havde 1 god sæson, og jeg nægter at tro på han kommer til at bombe igen selvom han skulle få en dygtig makker ved siden af sig. Duncan er den target mand vi mangler, og det vil give meget mere plads til Helenius, Kusk og andre offensive elementer da de ved Duncan er en trussel, og med Helenius spark samt fine afleveringer så får vi altså virkeligt mange strenge at spille på offensivt.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Hvis der ikke kommer mærkbare afgange (LN, Helenius eller Lucas), vil jeg også fokusere de få midler på defensive forstærkninger og gerne en midterforsvar eller højre back. Dalsgaard ser jeg stadig slet ikke som back og midteraksen med LN og KEP ser ikke fremragende ud. Bjärsmyr, eller hvad han nu hedder, er sikkert en fin spiller der kan forstærke os...Men hvis ikke vi kan tilbyde flere penge end de svenske klubber, så ender han nok i sit hjemland.
Jeg synes folk generelt er for "hårde" ved vores centerforsvar. For det første har vi mistet vores bedste mand for 3 måneder siden, for det andet har KEP og Lasse skulle have et mere end almindeligt vågent øje på kanterne. Specielt vores højre side har været et problem, men Ahlman behøver også nogle flere kampe, før han kører optimalt. Når vores backs ikke fungerer, kommer vores midterforsvarere naturligt nok til at se dumme ud.
Skulle vi få råd til at hente en enkelt spiller ind, vil mit højeste ønske være en ny højre back, med mindre Bøgelund på magisk vis pludselig bliver helt klar igen.
Skulle vi få råd til at hente en enkelt spiller ind, vil mit højeste ønske være en ny højre back, med mindre Bøgelund på magisk vis pludselig bliver helt klar igen.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg ser nu hellere en midtstopper til startopstillingen, medmindre man tror meget på Gottfredsen.Klaus skrev:Jeg synes folk generelt er for "hårde" ved vores centerforsvar. For det første har vi mistet vores bedste mand for 3 måneder siden, for det andet har KEP og Lasse skulle have et mere end almindeligt vågent øje på kanterne. Specielt vores højre side har været et problem, men Ahlman behøver også nogle flere kampe, før han kører optimalt. Når vores backs ikke fungerer, kommer vores midterforsvarere naturligt nok til at se dumme ud.
Men bortset fra det er jeg meget enig, det helt store problem er helt klart manglende kontinuitet i hele forsvaret, set over hele sæsonen. Men modsat andre ser jeg helt ærligt ikke den helt store negatvie forandring efter Wæhler forlod os - vi har lukket alt for mange mål ind over hele sæsonen, og i særdeleshed alt for mange nemme mål. Men en del af forklaringen må altså også være at vi bruger mange unge folk, også i forsvarskæden... en 20 årig keeper, 20 årig venstre back og 22 årig(?) højreback som egentlig er angriber giver jo i høj grad meget af forklaringen.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg kan se andre fanfora skriver om Mattias Bjärsmyr. Hvis Lynge henter ham vil jeg være meget imponeret af Lynge og klubbens økonomi.
Der er meget rosende omtaler om ham. Eneste minus er, at man ikke kan se omhan er spillende forsvarer eller "blot" header bolden væk. Kan se, at han i en periode var godt makkerpar med Ragnar Sigurdsson i IFK. Da jeg opfatter Ragnar som header og ikke spillende forsvarer, så tyder det godt for Bjärsmyr.
Men vi skriver nok med et førstedivisionstalent...
Der er meget rosende omtaler om ham. Eneste minus er, at man ikke kan se omhan er spillende forsvarer eller "blot" header bolden væk. Kan se, at han i en periode var godt makkerpar med Ragnar Sigurdsson i IFK. Da jeg opfatter Ragnar som header og ikke spillende forsvarer, så tyder det godt for Bjärsmyr.
Men vi skriver nok med et førstedivisionstalent...
- FlæskeFrank
Jeg tror nu på ingen måde vi skal regne med nogle spillere til startopstillingen medmindre der bliver solgt til startopstillingen. Lynges udtalelser har været optimistiske, men det er de altså altid op til et vindue. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange "3-4 nye spillere" er blevet til en ny def. midt og to lottokuponer.
Mon ikke det er realistisk at vi skifter Justinussen ud med Butcher og så ellers afventer et salg. Jeg tror ikke vi - med vores midler - kan finde forsvarsspillere, der er bedre end Lasse og KEP. Derfor giver det bedre mening at forsvaret skal have tid til at finde sammen og forbedre sig gennem træning end at vi drøner ud og køber en ny midtstopper, der så skal spilles ind fra scratch. Medmindre vi altså pludselig har råd til et virkeligt topnavn som Per Krøldrup, Bjärsmyr eller Peter Larsson.
Mon ikke det er realistisk at vi skifter Justinussen ud med Butcher og så ellers afventer et salg. Jeg tror ikke vi - med vores midler - kan finde forsvarsspillere, der er bedre end Lasse og KEP. Derfor giver det bedre mening at forsvaret skal have tid til at finde sammen og forbedre sig gennem træning end at vi drøner ud og køber en ny midtstopper, der så skal spilles ind fra scratch. Medmindre vi altså pludselig har råd til et virkeligt topnavn som Per Krøldrup, Bjärsmyr eller Peter Larsson.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvad siger folk til en Jeppe Brandrup på højre-backen såfremt Bøgelunden smutter? Han har været en af Lyngby's bedste i denne sæson, og han har kontraktudløb til sommer. Desuden må være optimalt at skifte en skallet back ud med en anden, det skaber mindre forvirring på træningsbanen 
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvis han er fit til at træne med, skal det såmænd nok give rigeligt forvirring....doukas skrev:Hvad siger folk til en Jeppe Brandrup på højre-backen såfremt Bøgelunden smutter? Han har været en af Lyngby's bedste i denne sæson, og han har kontraktudløb til sommer. Desuden må være optimalt at skifte en skallet back ud med en anden, det skaber mindre forvirring på træningsbanen
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Brandrup er en glimrende spiller, der klart vil forstærke vores trup.doukas skrev:Hvad siger folk til en Jeppe Brandrup på højre-backen såfremt Bøgelunden smutter? Han har været en af Lyngby's bedste i denne sæson, og han har kontraktudløb til sommer. Desuden må være optimalt at skifte en skallet back ud med en anden, det skaber mindre forvirring på træningsbanen
Såfremt vi får solgt nogle af vores unge stjerner, er det nok en spiller i en prisklasse (lønmæssigt) kan være med, tror jeg.
OG så spiller han på en position hvor vi virkelig har brug for forstærkning.
Bøges kontrakt udløber til vinter - og jeg føler mig 100% sikker på den ikke bliver forlænget, grundet hans skadeshistorik (det har vi bare ikke råd til - Bøge er ellers en klasse spiller).
Vi kan derfor tilbyde ham mere eller mindre "garanteret" fuld spilletid hvis han drager herop.
Men om han er et emne eller ej afhænger 100% af hvad hans eventuelle lønkrav er. Jeg er sikker på at han er på blokken hos Lynge.
God og stablil og masser af erfaring trods hans blot 25-26 år (deromkring).
Bienvenu Bassogog!
Af hvad jeg har set til Brandrup er det forslag der simpelthen for useriøst. Manden er et evighedstalent der aldrig har opnået stabilt superliganiveau. Nok skal vi gå på kompromis med kvaliteten i de her år, men come on at signe fra Lyngbys forsvar - så er det sgu bedre at satse på egen avl. Hvis vi skal signe spillere som ikke er gode nok fra dag et skal de være så unge, at de kan udvikle sig til et højere niveau og det er Brandrup for gammel til. Derudover har han spillet i Randers og Silkeborg som vel niveaumæssigt dengang vel var cirka sammenligneligt med AaB nu og han fik ingen succes nogen af stederne + han nu er rykket ned med Lyngby. Jeg synes alt i alt der er mange mange ting som taler for, at Brandrup ikke er i nærheden af at have superliganiveau når man ser på hans CV og hans spil. Så vidt jeg husker har han derudover også været plaget en del af skader, hvilket blot gør forslaget endnu dårligere.
Af hvad jeg har set til Brandrup er det forslag der simpelthen for useriøst. Manden er et evighedstalent der aldrig har opnået stabilt superliganiveau. Nok skal vi gå på kompromis med kvaliteten i de her år, men come on at signe fra Lyngbys forsvar - så er det sgu bedre at satse på egen avl. Hvis vi skal signe spillere som ikke er gode nok fra dag et skal de være så unge, at de kan udvikle sig til et højere niveau og det er Brandrup for gammel til. Derudover har han spillet i Randers og Silkeborg som vel niveaumæssigt dengang vel var cirka sammenligneligt med AaB nu og han fik ingen succes nogen af stederne + han nu er rykket ned med Lyngby. Jeg synes alt i alt der er mange mange ting som taler for, at Brandrup ikke er i nærheden af at have superliganiveau når man ser på hans CV og hans spil. Så vidt jeg husker har han derudover også været plaget en del af skader, hvilket blot gør forslaget endnu dårligere. Hvis vi kun kan få en spiller som er på Brandrups niveau kan jeg ikke vi skal investere - så kan vi lige så godt fortsætte Dalsgaards omskoling.
Generelt så jeg hellere man signede Niels Lodberg og smed Lasse ud på backen, hvor han er klasse. Jeg er nemlig også ret overbevist om, at det kunne give KEP god ro at spille ved siden af Lodberg og, at Lodberg vil kunne tage taktstakken i forsvaret generelt. Derudover er han en gennemrutineret og levere hver gang og kan blive en meget større gevinst end at signe et evighedstalent som Brandrup.
Generelt så jeg hellere man signede Niels Lodberg og smed Lasse ud på backen, hvor han er klasse. Jeg er nemlig også ret overbevist om, at det kunne give KEP god ro at spille ved siden af Lodberg og, at Lodberg vil kunne tage taktstakken i forsvaret generelt. Derudover er han en gennemrutineret og levere hver gang og kan blive en meget større gevinst end at signe et evighedstalent som Brandrup.
Selvfølgelig skal vi ikke signe Brandrup!
Han er ikke bedre end PK på backen.
Vil sgu hellere spille en ung spiller ind, frem for at signe en, som i virkeligheden ikke er meget bedre end det vi allerede har.
Og selvfølgelig skal vi ikke signe Lodberg.
Ham og KEP i forsvaret bliver superligaens langsomste!
Det bliver rent gift for os selv, at have to så ens typer sammen i forsvaret.
Normalt kan Lasse supplere KEP rent hurtigheds mæssigt. Det kan Lodberg dæleme ikke!
Har ikke set Butcher spille.
Men synes da det lyder noget mere spændende.
Ja altså hvis det passer at det er en hurtig forsvarsspiller.
Det kunne jeg se en ide i at få ind.
Vil sgu hellere spille en ung spiller ind, frem for at signe en, som i virkeligheden ikke er meget bedre end det vi allerede har.
Normalt kan Lasse supplere KEP rent hurtigheds mæssigt. Det kan Lodberg dæleme ikke!
Gaarde6 skrev:Selvfølgelig skal vi ikke signe Brandrup!
jeg mener at i den situation AaB er i nu økonomisk blir nødt til at finde spillere der kan dække flere pladser da der jo ikke er alverdens råderum , og her er Lodberg da bestemt et emne , der er jo ingen der siger han skal spille ved siden af kep det kunne jo være det blev godtfredsen istedet for eller måske ham butcher hvis det blir til noget
så vil du måske sige skal vi så spille et nyt midterforsvar sammen på 2 måneder ?
jaa det kan vil ikke blive ringere end det vi har set på det sidste
Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
http://www.bold.dk/nyt/Michael-J-La-Liga-eller-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;
Kunne være sweet at få ham tilbage. Selvom det er totalt urealistisk
JA DAAAAAAAAA!!!!
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Jeg tænkte mere på en leje aftale, hvis LN skulle ryge. Eventuelt med klausul om forlængelse.bøllemis skrev:http://www.bold.dk/nyt/Michael-J-La-Liga-eller-skifte
Har ingen idé om hans nuværende løn niveau, men hvis Almeria ville betale noget af den, så kunne jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle gøre det.
Et Hjerte - En Klub
Kan ikke se hvorfor Almeria skulle være interesseret i at leje en spiller ud der spiller fast... og slet ikke være med til at betale noget af hans løn...Ham der Emil skrev:Jeg tænkte mere på en leje aftale, hvis LN skulle ryge. Eventuelt med klausul om forlængelse.bøllemis skrev:http://www.bold.dk/nyt/Michael-J-La-Liga-eller-skifte
Har ingen idé om hans nuværende løn niveau, men hvis Almeria ville betale noget af den, så kunne jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle gøre det.