Mentalitets problemet er at AaB gang på gang fejler at "rise to the occasion" - eks. de kroniske tabte pokalfinaler.Funky skrev:3 kampe + 1 som stadig er i gang = mønster? Arh...Provst i Brovst skrev:AaB har ikke vundet sidste kamp i ligaen siden 2008. Det er et mentalitets problem.Funky skrev:Lige dét mål - den er A) spillet lige på kanten af offside, og B) Gottfredsen viser potentialet ved at skvatte omkuld inde på midten. Jeg ser ikke lige mentalitetsproblemet.Provst i Brovst skrev:Der simpelthen mentalitets problemer i AaB.
SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Hold nu kæft hvor er Gotfredsen ringe!!
Et Hjerte - En Klub
- Provst i Brovst
- Allstar

Fair nok.Funky skrev:Okay - mentalitetproblem. Jeg køber den.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Mipodanmark
- 2. div

Der er vel kun et par stykker på holdet i dag som kunne komme i betragtning til start 11 på andre superligahold så næste sæson bliver spændendeIndie skrev:Og at Sønderjyskes bænk er langt bedre end AaB's - Bechmann og Troest...Funky skrev:Tjek og tjek. Dalsgaards forfejlede indgreb ved 1-0 målet viser også, at han er en nødløsning som back.alithebeast skrev:Kampen viser vel indtil nu at 1) vi mangler Würtz og 2) Godtfredsen er ringere end KEP.
Sidder og tænker det samme.. Er det træneren?Martino skrev:Det største problem er at Kent ikke er den rette mand og at Lynge ikke kan se det skræmmer mig - lidt ligesom forlængelserne med Due og Curth. Mit håb for anden halvleg er at se nogle af de unge med potentiale og tro på tingene.
Kan huske at jeg også tvivlede en overgang på Hamrén, men det her er godt nok skidt. Var det nogensinde så ringe under Hamrén? Hold nu op, der er lidt udvikling og ide i det hold vi har pt. SIF, Horsens, SE selv Køge spiller alle med mere koncept og passion end os for tiden...
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
-
FreedomFighter
- Lilleput

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Aalborg
Har de glemt forsvaret i Aalborg?
FreedomFighter | Aalborg BK since ´95
Det er altså ikke fair at sammenligne Kent med Hamrén. Sidstnævnte havde sgu andre forhold. Jeg gad godt se den træner som kunne hekse noget meget anderledes sammen i AaB end det, Kent laver.Søgaard skrev:Sidder og tænker det samme.. Er det træneren?Martino skrev:Det største problem er at Kent ikke er den rette mand og at Lynge ikke kan se det skræmmer mig - lidt ligesom forlængelserne med Due og Curth. Mit håb for anden halvleg er at se nogle af de unge med potentiale og tro på tingene.
Kan huske at jeg også tvivlede en overgang på Hamrén, men det her er godt nok skidt. Var det nogensinde så ringe under Hamrén? Hold nu op, der er lidt udvikling og ide i det hold vi har pt. SIF, Horsens, SE selv Køge spiller alle med mere koncept og passion end os for tiden...
/Søgaard
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
En offentlig undskyldning fra hele holdet er vel på sin plads max 10 min efter kampen. Det her er jo til grin. Jeg kan virkelig ikke finde ord.. 
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Lad KEP smutte, så beholder vi da ham.Funky skrev:Næsten ked af at sige det, men det er igen Gottfredsen som fejler.
Hader København!
- Provst i Brovst
- Allstar

Nej!Søgaard skrev:Sidder og tænker det samme.. Er det træneren?Martino skrev:Det største problem er at Kent ikke er den rette mand og at Lynge ikke kan se det skræmmer mig - lidt ligesom forlængelserne med Due og Curth. Mit håb for anden halvleg er at se nogle af de unge med potentiale og tro på tingene.
/Søgaard
- Silvermoon
- 1. div

- Geografisk sted: Terndrup
det skulle ikke undre mig at AaB smider 6 pladsen ved at tabe stort til sønderjyske
-
Red0fox
- 2. div

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
- Geografisk sted: Aalborg
Fandme svært at score, nå man ikke skyder på mål.... Og når man endelig gør det, er det 5 meter ved siden af eller over.
Søgaard skrev:Sidder og tænker det samme.. Er det træneren?Martino skrev:Det største problem er at Kent ikke er den rette mand og at Lynge ikke kan se det skræmmer mig - lidt ligesom forlængelserne med Due og Curth. Mit håb for anden halvleg er at se nogle af de unge med potentiale og tro på tingene.
/Søgaard
Sådan har jeg det også. Konceptet er enten ikke til stede eller også totalt udueligt. Tror heller ikke specielt meget på den 4-4-2 opstilling. Augo magter ikke noget fremad og wichman er for langsom til at tage dybdeløbende, men burde kunne udvikle sig til en ok spilfordeler - han er dog helt væk idag.
Jeg savner Winsnes
Hvad får dig til at tro, at det skulle ske?Silvermoon skrev:det skulle ikke undre mig at AaB smider 6 pladsen ved at tabe stort til sønderjyske
Anders Østli har kontraktudløb her til sommer. Kom ud af busken Lynge. Måske Lasse Vibe kunne ryge med.
Så kan de få KEP og Curth.
Så kan de få KEP og Curth.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
sølle stakler der har taget turen til Nordtyskland
Jeg synes faktisk at AaB startede ok, endda uden at blive alt for rystede af den tidlige scoring. Men nu er de sgu helt væk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Kan godt være vi lige skulle vente lidt med Østli..
Hey AaB!
Det må jo være træneren, andet kan jo ikke passe!! Hvordan kan vi til tider spille så god en gang fodbold, men når det virkelig gælder kan trænerteamet ikke motivere spillerne til at spille med om Europa og 5 pladserne mod Lyngby! Det er en skandale.
Det kan godt være han ikke har meget at gøre med, Kent. Men forhelvede, så se dog at Due og Curth bare ikke dur til noget. Så hellere starte inde med 2xU15 spillere, for hold da helt ferie de er dårlige og har været det MEGET længe. Det er mig en gåde hvordan de dog kan finde på at forlænge kontrakterne med de 2. Hvorfor er det at han absolut vil starte med de 2 selvom de gang på gang viser deres inkompetence?
Både Toft, Kayke mf. har vist sig bedre. Toft gør det godt som indskifter og Kayke slår til når han har fået chancen. (I hvert fald i sidste sæson og så sidst da han scorede mod et-eller-andet-lortehold)
Det virker tydeligvis ikke nu, vi har sikret overlevelse for længe siden.. SÅ PRØV DOG NOGET NYT KENT!
Det kan godt være han ikke har meget at gøre med, Kent. Men forhelvede, så se dog at Due og Curth bare ikke dur til noget. Så hellere starte inde med 2xU15 spillere, for hold da helt ferie de er dårlige og har været det MEGET længe. Det er mig en gåde hvordan de dog kan finde på at forlænge kontrakterne med de 2. Hvorfor er det at han absolut vil starte med de 2 selvom de gang på gang viser deres inkompetence?
Både Toft, Kayke mf. har vist sig bedre. Toft gør det godt som indskifter og Kayke slår til når han har fået chancen. (I hvert fald i sidste sæson og så sidst da han scorede mod et-eller-andet-lortehold)
Det virker tydeligvis ikke nu, vi har sikret overlevelse for længe siden.. SÅ PRØV DOG NOGET NYT KENT!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Og hvorfor gav vi DC væk? Han ville have passet fint ind i en 4-5-1/4-3-3 opstilling og har da meget mere fodbold i sig end Duen og PK.
Jeg savner Winsnes