SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00
Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00
Farvel! Kæft de burde trækkes i løn
Pinligt pinligt pinligt
Pinligt pinligt pinligt
Martin P - ægte Aalborg
Jeg synes altså også SønderJyske har haft AL den stolpe ind, de kan få i denne kamp. Ham klaphatten der scorede til 4-0 scorer jo ikke sådan et mål nogensinde igen!Indie skrev:Hold kæft spillerne skylder de tilrejsende fans en undskyldning!! PINLIGT PINLIGT!!!!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Mipodanmark
- 2. div

Har aldrig hørt om et hold der fører 4 - 0 og modstanderne har ikke haft et forsøg på mål skulle være heldig !!Funky skrev:Jeg synes altså også SønderJyske har haft AL den stolpe ind, de kan få i denne kamp. Ham klaphatten der scorede til 4-0 scorer jo ikke sådan et mål nogensinde igen!Indie skrev:Hold kæft spillerne skylder de tilrejsende fans en undskyldning!! PINLIGT PINLIGT!!!!
5-0... damn, sikke et odds man kunne have fået hvis man havde spillet på det.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Skandaløs indsats og forfærdeligt resultat - en ydmygelse!
Lindmark / Vendelbokartellet
Prøv nu lige at sætte begge fødder på jorden....AaB har haft forsøg på mål.Mipodanmark skrev:Har aldrig hørt om et hold der fører 4 - 0 og modstanderne har ikke haft et forsøg på mål skulle være heldig !!Funky skrev:Jeg synes altså også SønderJyske har haft AL den stolpe ind, de kan få i denne kamp. Ham klaphatten der scorede til 4-0 scorer jo ikke sådan et mål nogensinde igen!Indie skrev:Hold kæft spillerne skylder de tilrejsende fans en undskyldning!! PINLIGT PINLIGT!!!!
Hvad foregår der???
Kent Raus, kæmpe idiot.
Kent Raus, kæmpe idiot.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Minder meget om kampen for et halv år siden mod OB
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg er sikker på KEP sidder og finder på morsomheder om debatsidens kloge hoveder netop nu, 5-0!!!
Det er desuden et tegn på de problemer der er i AaB at han håner klubbens fans på twitter.
Det er desuden et tegn på de problemer der er i AaB at han håner klubbens fans på twitter.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
jensemand57
- Allstar

Dette må og skal få nogle konsekvenser fra ledelsen side.
Halvandet, mener du vel....Pagerbo skrev:Minder meget om kampen for et halv år siden mod OB
Hvorfor kan vores spillere kun motiveres af nedrykningsfare? Gode placeringer og de goder det bringer, så som eurobold med 5 pladsen eller millioner til klubben og ekstra hjemmekamp med en 6 plads, det er de åbenbart fuldstændig ligeglade med.
Det er så ufatteligt ringe det her
Det er så ufatteligt ringe det her
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Men Kent har jo intet taktisk at byde ind med. Det hele sejler og alligevel køres der bare videre kampen igennem med samme opstilling. Kent og Lynge. Farvel og tak.
Jeg savner Winsnes
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Tja, det her må og skal jo have konsekvenser.
Gad vide om Kent selv har så megen ære i blodet at han tager sit tøj og går, eller om han skal ind og snakke med Lynge i morgen tidligt?
Vi har jo ikke råd til/mulighed for at fyre alle spillerne....
Kent må fjernes (christ - første udskiftning efter 62 minutter???).
Så må Kuhn tage over.
Og Lynge selv...han er ved at være moden.
Gad vide om Kent selv har så megen ære i blodet at han tager sit tøj og går, eller om han skal ind og snakke med Lynge i morgen tidligt?
Vi har jo ikke råd til/mulighed for at fyre alle spillerne....
Kent må fjernes (christ - første udskiftning efter 62 minutter???).
Så må Kuhn tage over.
Og Lynge selv...han er ved at være moden.
Bienvenu Bassogog!
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Husk nu at vi ikke må komme med kritik af spillerne, for det er synd for dem og de har det så hårdt osv. Vi skal istedet skrive på deres twitter profiler at vi synes de er gode nok og det også var de andres skyld. Bare fordi man er højt betalt, så betyder det ikke man skal stå til ansvar for sine handlinger, næh nej det er der andre som må gøre for sig.
KorrektFunky skrev:Halvandet, mener du vel....Pagerbo skrev:Minder meget om kampen for et halv år siden mod OB
Det er jo grotesk det her, og viser at det er en total og ganske amatøragtig fejldisponering give vores unge spillere fri en situation hvor vi er hårdt ramt af skader, det blev dyrt.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Man må sige, at Lynge efterhånden også må tage noget ansvar. Reduceret budget eller ej,
Har AaB scoret på en dødbold i denne sæson?
Det her er en skændsel
Det her er en skændsel
Martin P - ægte Aalborg