Jeg kan mere undre mig over at folk herinde synes at der bliver taget løst og let på det - det var ikke det jeg så.Reto skrev:Sæsonen er vel godkendt, hvis man kigger på forudsætningerne og sidste sæsons kvaler.
Jeg tror mange AaB'ere er glade for at undgå den stærkt øgede risiko for hjerteanfald og nervesammenbrud, som 2011 afslutningen indebar.
Alligevel sidder man bare med en træls smag i kæften oven de 2 sidste udekampe.
At blive ydmyget af Sønderjyske er bare ikke godt nok, uanset at de har haft en kanon sæson dernede.
Det er ubegribeligt, at man tager så løst og let på muligheden for at ens arb plads kan tjene omkring 1 mio mere. En arb plads der kører på pumperne.
Jeg så et AaB-hold der inden sæsonen var blevet spået en svær kamp om at holde sig oppe, men som på trods af at være væsentlig svækket i forhold til det hold vi troede skulle spille, alligevel spille en kamp om 6. pladsen. Det er et hold som i en i forvejen smal trup var uden:
KEP, (og Wæhler hvis vi går tilbage til efteråret), uden Wurtz, uden Chris Rolfe, uden Lucas Andersen, uden Jakob Ahlmann og først med Bøgelund med en halv time igen.
Der manglede altså i startopstillingen 5 af dem vi havde regnet med som de største profiler i truppen inden sæsonen, samt to af dem der har været foretrukket til startopstillingen på det sidste, når de var klar. Selvfølgelig skal det da koste noget.
Det kan da godt være det ikke skulle have kostet et 5-målsnederlag, men det var altså et noget amputeret hold vi stillede med. Lægger man så til at Curth har været ualmindelig formsvag og Wichmann heller ikke har nået det niveau han spillede på i sidste sæson og starten af denne, så er der altså ikke langt til gårsdagens præstation.