Skriv en mail til Lynge om den opførsel fra spillerne. Lynge plejer at være meget OBS på at spillerne skal takke fansene for støtten og der er da virkelig grund til at takke de stakler som var helt i Haderslev. Virkelig ringe af truppen ikke, at takke jer for opbakningen.Elscorpio skrev:Kampen igår i SønderjyskE pisser mig stadig af!
At man kan spille så fornæmende ringe og ikke engang komme ned og klappe for de fans der har kørt mange kilometer og spildt onsdag eftermiddag/aften på at støtte dem i NordtyskE.
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Når Manager går ned efter Prica har scoret et hattrick i hver halvleg mod Brøndby!!!

Hader København!
-
A_Strandfelt
- Allstar

... at de eneste tilladte redskaber til min computerarkitektur-eksamen er blyant, viskelæder og en lommeregner, der kun kan plus/minus og gange/dividere. Farvel til lærebog, formler og noter. Det er satme åndssvagt.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Så vær glad for, at du ikke læser i udlandet hvor stort set alle eksamener er closed books. Og ja, det var noget af en generalisering.A_Strandfelt skrev:... at de eneste tilladte redskaber til min computerarkitektur-eksamen er blyant, viskelæder og en lommeregner, der kun kan plus/minus og gange/dividere. Farvel til lærebog, formler og noter. Det er satme åndssvagt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det er jeg også stor modstander af. Udenadslære er unødvendigt. Hvornår ville jeg komme til at stå i en situation, hvor jeg tænker over, hvordan en del af en computer fungerer, uden at kunne slå de nødvendige formler og informationer op? Aldrig.doukas skrev:Så vær glad for, at du ikke læser i udlandet hvor stort set alle eksamener er closed books. Og ja, det var noget af en generalisering.A_Strandfelt skrev:... at de eneste tilladte redskaber til min computerarkitektur-eksamen er blyant, viskelæder og en lommeregner, der kun kan plus/minus og gange/dividere. Farvel til lærebog, formler og noter. Det er satme åndssvagt.
- doukas
- Allstar

Jeps. Har tit tænkt det samme.A_Strandfelt skrev:Det er jeg også stor modstander af. Udenadslære er unødvendigt. Hvornår ville jeg komme til at stå i en situation, hvor jeg tænker over, hvordan en del af en computer fungerer, uden at kunne slå de nødvendige formler og informationer op? Aldrig.doukas skrev:Så vær glad for, at du ikke læser i udlandet hvor stort set alle eksamener er closed books. Og ja, det var noget af en generalisering.A_Strandfelt skrev:... at de eneste tilladte redskaber til min computerarkitektur-eksamen er blyant, viskelæder og en lommeregner, der kun kan plus/minus og gange/dividere. Farvel til lærebog, formler og noter. Det er satme åndssvagt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Eller København: ... kageproducent mod konkursens rand.rAaBe skrev:Det er en skam for deres Cupcakes er for nam - og deres koncept gennemført. Tvivler på at der ville være et marked for det i Aalborg.BoT skrev:Ja, det er verdensklasse:MrBangDK skrev: Der er også en artikel om samme sag i Politiken. Her brokker ejeren sig over, at de piger hun ansætter aldrig laver noget... Nå, men så var det måske en idé at se på hvilke personer de ansætter i stedet for at bruge ansættelseskontrakter der straffer dem som bliver ansat...
"Da vi opstartede, havde vi en del problemer med folk, der meldte sig syge, men som ikke reelt var syge. Så vi rettede kontrakterne, da det ødelægger vores forretning, når folk ikke går på arbejde. En tredjedel eller flere af pigerne er ’wannabe reality tv-stars’, der tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke lave noget."
Hele artiklen her
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Provst i Brovst skrev:Eller København: ... kageproducent mod konkursens rand.rAaBe skrev:Det er en skam for deres Cupcakes er for nam - og deres koncept gennemført. Tvivler på at der ville være et marked for det i Aalborg.BoT skrev:Ja, det er verdensklasse:MrBangDK skrev: Der er også en artikel om samme sag i Politiken. Her brokker ejeren sig over, at de piger hun ansætter aldrig laver noget... Nå, men så var det måske en idé at se på hvilke personer de ansætter i stedet for at bruge ansættelseskontrakter der straffer dem som bliver ansat...
"Da vi opstartede, havde vi en del problemer med folk, der meldte sig syge, men som ikke reelt var syge. Så vi rettede kontrakterne, da det ødelægger vores forretning, når folk ikke går på arbejde. En tredjedel eller flere af pigerne er ’wannabe reality tv-stars’, der tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke lave noget."
Hele artiklen her
- doukas
- Allstar

At se en håndboldkamp med AG Købehavn, er ligesom at overvære en trafikulykke. Det er så frastødende at se på, at det er svært at få øjnene fra igen.
HVORDAN FANDEN KAN MAN SOM PROFESSIONEL SPORTSUDØVER ACCEPTERER AT DER BLIVER SPILLET MUSIK UNDER KAMPEN?!
Ps. synkronsvømning og sportdans undtaget.
HVORDAN FANDEN KAN MAN SOM PROFESSIONEL SPORTSUDØVER ACCEPTERER AT DER BLIVER SPILLET MUSIK UNDER KAMPEN?!
Haha, sig det til Søren Colding (og Kasimanden) og forvent et eller andet Anja Andersen agtigt jantelovs pis fra hans mund.doukas skrev:At se en håndboldkamp med AG Købehavn, er ligesom at overvære en trafikulykke. Det er så frastødende at se på, at det er svært at få øjnene fra igen.
Og mon ikke det går AGK som det gik Slagelse. Jeg vil skyde på, at de er forsvundet igen lige så hurtigt som de opstod indenfor fem år når Kasi-Boy løber tør for lommepenge at holde i konceptet.CFN skrev:Haha, sig det til Søren Colding (og Kasimanden) og forvent et eller andet Anja Andersen agtigt jantelovs pis fra hans mund.doukas skrev:At se en håndboldkamp med AG Købehavn, er ligesom at overvære en trafikulykke. Det er så frastødende at se på, at det er svært at få øjnene fra igen.
Og mon ikke det går AGK som det gik Slagelse. Jeg vil skyde på, at de er forsvundet igen lige så hurtigt som de opstod indenfor fem år når Kasi-Boy løber tør for lommepenge at holde i konceptet.CFN skrev:Haha, sig det til Søren Colding (og Kasimanden) og forvent et eller andet Anja Andersen agtigt jantelovs pis fra hans mund.doukas skrev:At se en håndboldkamp med AG Købehavn, er ligesom at overvære en trafikulykke. Det er så frastødende at se på, at det er svært at få øjnene fra igen.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Håndbold i det hele taget pisser mig af, det har været en nedafgående spiral siden 90ernedoukas skrev:At se en håndboldkamp med AG Købehavn, er ligesom at overvære en trafikulykke. Det er så frastødende at se på, at det er svært at få øjnene fra igen.
Det er da vist fordi, du kun ser damehåndbold.Elscorpio skrev: Håndbold i det hele taget pisser mig af, det har været en nedafgående spiral siden 90erne
- doukas
- Allstar

http://www.bold.dk/nyt/Cardiff-i-kontro ... farveskift" onclick="window.open(this.href);return false;
...at dommerstandarden ved EM tegner rigtig skidt - baseret på første halvleg af åbningskampen!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Min søn spiser dem... Selvom jeg siger, at han ikke må! :-)Rasmus skrev:Gåsebiller som horer på min græsplæne - de pisser mig sgu af
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Han har da allerede lært meget, de skal bare ryddes af vejenle Cid skrev:Min søn spiser dem... Selvom jeg siger, at han ikke må! :-)Rasmus skrev:Gåsebiller som horer på min græsplæne - de pisser mig sgu af
/ Rasmus
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
at Morten Olsen stædigt holdt fast i Simon Skod Poulsen på den venstreback hvor der åbenbart mangler talenter. Han har kostet 3 mål ved denne slutrunde