Og det vil så gøre - sammen med et salg af Lucas på 8 til 10 millioner, at vi beholder Helenius et år mere og har penge til lodberg og AC fra Lyngby samt en ung højre back
Så kan sæsonstart bare komme
Lodberg, wtf! Hell no, gå efter Rasmus Thelander i stedet for den langsomme tosse der render rundt nede i horsens.række13 skrev:Jeg har vildt på fornemmelsen at Curth ryger til OB! De mangler en angriber, Poul Hansen har tidligere snakket rigtig godt om Curth - og det er jo ikke liiiiiigefrem et imponerende år Curth har haft hos os (Det kan man selvfølgelig ikke sige nogle har haft - men).
Og det vil så gøre - sammen med et salg af Lucas på 8 til 10 millioner, at vi beholder Helenius et år mere og har penge til lodberg og AC fra Lyngby samt en ung højre back

Hvis vi skal handle i Lyngby, skal det helt sikkert være Uffe Bech. Han er et meget stort talent, som der snakkes meget om i talentsektoren, og vil kunne bruges på flere pladser. Senest overstrålede han i stor grad Lucas Andersen på U19-landsholdet og er netop blevet hentet op til U21-landsholdet. Hvorvidt Lyngby vil handle, og han selv vil skifte, er så en anden sag, men jeg så ham meget gerne i AaB. De kan jo få Due den anden vej.Onkel Franz skrev:Tror ham her kunne blive en gevinst:
Anders Christiansen, 21 år, Lyngby.
http://www.bold.dk/nyt/AC-Superligaen-e ... den-verden" onclick="window.open(this.href);return false;
Aggressiv offensivspiller på den centrale midtbane, hvor jeg virkelig synes AaB mangler kreativitet.
Normalt nok ikke en spiller jeg ville foreslå, men med AaB's økonomi in mente...
Har dog ikke den helt store anelse om hvad han koster.

Og så er han dejligt aggressiv:degn skrev:Danilo Arieta (aner ikke om det er stavet rigtigt)fra hobro, har igennem mange sæsoner spillet stabilt og har scoret mål på samlebånd. Kan mindes da vi mødte hobro, at han kørte fuldstændig rundt med vores forsvar.
Han kan også bruges på flere pladser, både angreb, kant og offensiv midt.

Fudstændig off-topic, så sparker Fischer faktisk Danilo først. Men det berettiger selvfølgelig ikke til at man sparker igen.doukas skrev:Og så er han dejligt aggressiv:degn skrev:Danilo Arieta (aner ikke om det er stavet rigtigt)fra hobro, har igennem mange sæsoner spillet stabilt og har scoret mål på samlebånd. Kan mindes da vi mødte hobro, at han kørte fuldstændig rundt med vores forsvar.
Han kan også bruges på flere pladser, både angreb, kant og offensiv midt.
http://tv2sport.dk/10-mod-10-arrieta-taber-hovedet" onclick="window.open(this.href);return false;
Kender ikke Østli, men hvad for dig tro, at KEP har lyst til at forlade sin guldrandede kontrakt i AaB eller nogen har lyst til at overtage ham på tilsvarende vilkår?dyhrmaN skrev:http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... jyske.html
Hvad med denne norske stopper? Maaske en erstatning for KEP i forsvaret?

Danillo er for lille. Forsvarsspillerne i superligaen er ham fysisk overlegen.Reyad skrev:Når vi nu åbenbart hovedsageligt kigger i Betsafe-ligaen, synes jeg absolut Danilo og Thelander ville være interessant. Danilo var sin årgangs største talent og burde stadig indeholde uforløst potentiale, som muligvis ville kunne indfries i AaB, men det kræver en plads i angrebet, hvor han er klart bedst efter min mening.
Men der hvor vi mest af alt mangler forstærkning er på højre back...Håber han findes i Betsafe-ligaen, er billig og frem for alt interesseret i AaB..

Keep on dreaming. Curth skifter aldrig nogensinde til OB, hvorfor skulle fynboerne signe Curth?række13 skrev:Jeg har vildt på fornemmelsen at Curth ryger til OB! De mangler en angriber, Poul Hansen har tidligere snakket rigtig godt om Curth - og det er jo ikke liiiiiigefrem et imponerende år Curth har haft hos os (Det kan man selvfølgelig ikke sige nogle har haft - men).
Olly skrev:Danillo er for lille. Forsvarsspillerne i superligaen er ham fysisk overlegen.Reyad skrev:Når vi nu åbenbart hovedsageligt kigger i Betsafe-ligaen, synes jeg absolut Danilo og Thelander ville være interessant. Danilo var sin årgangs største talent og burde stadig indeholde uforløst potentiale, som muligvis ville kunne indfries i AaB, men det kræver en plads i angrebet, hvor han er klart bedst efter min mening.
Men der hvor vi mest af alt mangler forstærkning er på højre back...Håber han findes i Betsafe-ligaen, er billig og frem for alt interesseret i AaB..
Han er en profil for Hobro og har scoret masser af mål for dem. Men han er simpelthen for lille til at spille i superligen.

Ja. Messi ville blive smadret af typer som KEP og Lodberg..damp skrev:Olly skrev:Danillo er for lille. Forsvarsspillerne i superligaen er ham fysisk overlegen.Reyad skrev:Når vi nu åbenbart hovedsageligt kigger i Betsafe-ligaen, synes jeg absolut Danilo og Thelander ville være interessant. Danilo var sin årgangs største talent og burde stadig indeholde uforløst potentiale, som muligvis ville kunne indfries i AaB, men det kræver en plads i angrebet, hvor han er klart bedst efter min mening.
Han er en profil for Hobro og har scoret masser af mål for dem. Men han er simpelthen for lille til at spille i superligen.
Så det vil sige at 2/3 af Barcalona spillerne ikke er gode nok til superligaen..?
Ok. Jeg kan godt se jeres synspunkt.alithebeast skrev:Ja. Messi ville blive smadret af typer som KEP og Lodberg..damp skrev:Olly skrev:Danillo er for lille. Forsvarsspillerne i superligaen er ham fysisk overlegen.Reyad skrev:Når vi nu åbenbart hovedsageligt kigger i Betsafe-ligaen, synes jeg absolut Danilo og Thelander ville være interessant. Danilo var sin årgangs største talent og burde stadig indeholde uforløst potentiale, som muligvis ville kunne indfries i AaB, men det kræver en plads i angrebet, hvor han er klart bedst efter min mening.
Så det vil sige at 2/3 af Barcalona spillerne ikke er gode nok til superligaen..?