Lucas Andersen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
MikkelPa
Drenge
Drenge

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af MikkelPa » 4. jun 2012, 07:51

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Inter-taet-paa-FCM-talent" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvis de kan få 8 millioner for en spiller, der ikke har været inde omkring deres første hold, så vil jeg blive skuffet hvis Lynge ikke skaffer os +10 for Lucas.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 4. jun 2012, 08:22

Unge FCM-spillere er meget dyrere end unge AaB-spillere og samler interesse fra et større og mere købedygtigt marked. Sådan er det bare. Det er netop den effekt vi har diskuteret ifm. Barrett-handlen.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 4. jun 2012, 14:10

Yankee skrev:Unge FCM-spillere er meget dyrere end unge AaB-spillere og samler interesse fra et større og mere købedygtigt marked. Sådan er det bare. Det er netop den effekt vi har diskuteret ifm. Barrett-handlen.
Jeg er desværre enig :thumbsdown:

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 4. jun 2012, 14:59

Yankee skrev:Unge FCM-spillere er meget dyrere end unge AaB-spillere og samler interesse fra et større og mere købedygtigt marked. Sådan er det bare. Det er netop den effekt vi har diskuteret ifm. Barrett-handlen.
Ja, sådan har det været, men behøver det at være ådan for evigt? - nej. AaB må og skal nødvendigvis tjene flere penge på sine salg af spillere uanset deres økonomiske situation. De kunne eksempelvis starte ved Lucas.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 4. jun 2012, 15:25

MikkelPa skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-Inter-taet-paa-FCM-talent

Hvis de kan få 8 millioner for en spiller, der ikke har været inde omkring deres første hold, så vil jeg blive skuffet hvis Lynge ikke skaffer os +10 for Lucas.
Jeg bliver positivt overrasket hvis det lykkes at sælge Lucas. Mange klubber har gennem længere tid fulgt Lucas, men hvis vi ser realiteterne i øjnene så var Lucas altså ret middelmådig i foråret!

Lucas imponerede stort da han debuterede i foråret 2011 hvor han trods sin meget unge alder (16 år) i nogle få kampe var en afgørende spiller i nedrykningskampen. Siden hen har han haft svært ved at genfinde niveauet, hvilket endnu ikke er lykkes ham.
Potentialet kan ingen være i tvivl om, det var vel også en af grundene til at Morten Olsen udtog ham til ligalandsholdet. Hvis Lucas skal sælges så skal han præstere på et stabilt højt niveau, ellers tvivler jeg stærkt på at det lykkes at sælge Lucas til et stort millionbeløb.

At nogle debattører tror at vi kan få +10 millioner for en 17 årig (snart 18 årig) midtbanespiller, der endnu ikke har indfriet de store forventninger der er til ham, det anser jeg som ret utopisk!
Transfermarkedet er hårdt ramt i disse tider, og selv om Lucas snart nærmer sig den magiske 18 års grænse så er det altså de færreste klubber der vil smide boksen for en talentfuld midtbanespiller, der gennem lang tid har præsteret meget middelmådigt.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 4. jun 2012, 15:32

Og tak til Lynge for det ...

Hvis ikke AaB får mere for Jacob Barrett Laursen end FCMs krøllede ildrøde brandbil så er det en landsdelsdækkende katastrofe. For ikke at nævne Lucas Andersen.

Advarsel, kan give varige øjenskader og akut diaré:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 4. jun 2012, 15:35

Provst i Brovst skrev:
Og tak til Lynge for det ...

Hvis ikke AaB får mere for Jacob Barrett Laursen end FCMs krøllede ildrøde brandbil så er det en landsdelsdækkende katastrofe. For ikke at nævne Lucas Andersen.

Advarsel, kan give varige øjenskader og akut diaré:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Billede
Ikke fordi det nødvendigvis skal blive til en pro/anti Lynge tråd det her, men hvordan er det gået FCM med alle deres million salg, er det løbet fra alle andre klubber herhjemme og står med en solid økonomi?
Er det Lynge der ene og alene har ansvaret for den elendige økonomi der er i AaB?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. jun 2012, 15:40

frederikshavneren skrev:

Jeg bliver positivt overrasket hvis det lykkes at sælge Lucas. Mange klubber har gennem længere tid fulgt Lucas, men hvis vi ser realiteterne i øjnene så var Lucas altså ret middelmådig i foråret!

Lucas imponerede stort da han debuterede i foråret 2011 hvor han trods sin meget unge alder (16 år) i nogle få kampe var en afgørende spiller i nedrykningskampen. Siden hen har han haft svært ved at genfinde niveauet, hvilket endnu ikke er lykkes ham.
Potentialet kan ingen være i tvivl om, det var vel også en af grundene til at Morten Olsen udtog ham til ligalandsholdet. Hvis Lucas skal sælges så skal han præstere på et stabilt højt niveau, ellers tvivler jeg stærkt på at det lykkes at sælge Lucas til et stort millionbeløb.

At nogle debattører tror at vi kan få +10 millioner for en 17 årig (snart 18 årig) midtbanespiller, der endnu ikke har indfriet de store forventninger der er til ham, det anser jeg som ret utopisk!
Transfermarkedet er hårdt ramt i disse tider, og selv om Lucas snart nærmer sig den magiske 18 års grænse så er det altså de færreste klubber der vil smide boksen for en talentfuld midtbanespiller, der gennem lang tid har præsteret meget middelmådigt.
Ingen klubber køber da en 17 årig spiller og forventer en flyvefærdig spiller der præsterer hver gang på højeste niveau, de køber potentialet. Og selv om Lucas ikke har været udslagsgivende i foråret, så har han i stort set hver kamp vist i glimt hvor gigantisk hans potentiale er.

Personligt er jeg ikke specielt skuffet over hans forår, jeg mener han har taget ganske fine skridt, og tror han vil blive rigtig god for os i næste sæson, hvis vi stadig har ham.

Priser på fodboldspillere er en underlig størrelse, og det kan være svært at gennemskue hvad så ung en spiller bliver solgt for, men én ting er jeg sikker på - AaB sælger ikke Lucas til under 10 mio. i dette vindue, og næppe heller til ret meget under 20 mio. Så tror jeg hellere man venter, og jeg tror faktisk stadig der er betydeligt større chancer for at Helenius smutter videre i sommer.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 4. jun 2012, 15:55

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:

Ingen klubber køber da en 17 årig spiller og forventer en flyvefærdig spiller der præsterer hver gang på højeste niveau, de køber potentialet. Og selv om Lucas ikke har været udslagsgivende i foråret, så har han i stort set hver kamp vist i glimt hvor gigantisk hans potentiale er.

Personligt er jeg ikke specielt skuffet over hans forår, jeg mener han har taget ganske fine skridt, og tror han vil blive rigtig god for os i næste sæson, hvis vi stadig har ham.

Priser på fodboldspillere er en underlig størrelse, og det kan være svært at gennemskue hvad så ung en spiller bliver solgt for, men én ting er jeg sikker på - AaB sælger ikke Lucas til under 10 mio. i dette vindue, og næppe heller til ret meget under 20 mio. Så tror jeg hellere man venter, og jeg tror faktisk stadig der er betydeligt større chancer for at Helenius smutter videre i sommer.
Selvfølgelig er Lucas stadigvæk ung og har meget at forbedre. Men det er da helt naturligt at interesserede klubber, der har fulgt Lucas i lang tid vurderer hans udvikling. Interesserede klubber vurderer selvfølgelig om Lucas gradvist bliver bedre og præsterer mere stabilt.

Jeg synes på ingen måde at Lucas er blevet bedre, tværtimod har han haft svært ved at leve op til de lovende takter som han viste i foråret 2011. Det er ikke kun mig der deler denne lidt pessimistiske vurdering, Nordjyske og flere "eksperter" deler også denne holdning vedr. en manglende udvikling.

En købende klub vil vurdere om den manglende udvikling skyldes holdet (altså om AaBs spillestil og niveau passer til Lucas) og om Lucas kan udvikle sig yderligere ved at skifte til en ny klub. Så er der selvfølgelig også den triste/pessimistiske vurdering af om Lucas er endnu et af de utallige ungdomstalenter der har et uomtvisteligt talent, men som ikke klarer at videreføre talentet som seniorspiller.
Jeg håber selvfølgelig ikke at der er interesserede klubber der drager den sidste konklusion.

At der er stor interesse for Lucas er en kendt sag, men det kunne være interessant om der overhovedet er afgivet bud på ham? Det fortæller meget om hvor stor den reelle interesse er for ham... Jeg tvivler f.eks. på at Ajax stadigvæk er interesseret i at købe Lucas efter det som Frank de Boer så i udekampen mod Køge...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 4. jun 2012, 17:42

jensemand57 skrev:
Ja, sådan har det været, men behøver det at være ådan for evigt? - nej. AaB må og skal nødvendigvis tjene flere penge på sine salg af spillere uanset deres økonomiske situation. De kunne eksempelvis starte ved Lucas.
Pointen er nu mere, at FCM er anerkendt som leverandør til de største europæiske klubber. Inter forsøgte at hente både Simon Kjær og Viktor Fischer, og derfor må vi erkende at FCM har både kontakterne og brandet til at lave et rigtig flot salg som nu. Der mangler vi en del i AaB, og derfor er vores spillerne naturligt nok lidt billigere. En spiller fra Ajax er også dyrere end en tilsvarende fra Den Haag, for eksempel. Det kan vi kun ændre ved at få solgt nogle spillere til storklubber og levere spillere, der slår igennem i udlandet (hvilket også kan være U/20-CL som Viktor Fischer).

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. jun 2012, 23:45

frederikshavneren skrev: Jeg tvivler f.eks. på at Ajax stadigvæk er interesseret i at købe Lucas efter det som Frank de Boer så i udekampen mod Køge...
Jeg er sikker på du tager rigtigt meget fejl, hvis du tror klubber baserer deres bedømmelse af unge spillere på enkelte kampe, men lige præcist i Køge kampen husker jeg nu at Lucas i en situation totalt tørrede røv med Køge forsvaret, og det er snarere netop den slags små detaljer, hvor det er tydeligt at han KAN sætte sig igennem også på seniorniveau som får små krydser på blokken, fremfor at man ser på om han er stabilt stærk og iøjnefaldende igennem hele kampene.

Det har Lucas ikke været i foråret, så hvis det skal sættes op som succeskriterie har du da ret. Det forstår jeg så dog ikke hvordan man kan have forventninger om, og jeg synes som sagt personligt at han har taget fine skridt - han falder langt bedre ind i spillet, har mange rigtigt fine afleveringer til den "rigtige" spiller, og jeg synes vi nyder rigtig godt af hans tilstedeværelse på banen, for jeg synes helt enkelt vi spiller bedre når han er der, det samme har i mange kampe gjort sig gældende for både Kusk og Ahlmann.

Lad os nu lige minde os selv om at knægten kun er 17, og stadig går i skole osv. Han er altså med andre ord SLET ikke flyvefærdig som fodboldspiller endnu, og de klubber som ser ham an er selvfølgelig klar over hvad det er de skal se efter, og at de ser på en ung knægt som ikke engang er fuldtidsprof endnu. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at en eneste klub der har set på Lucas i foråret har vejet ham og fundet ham for let... der skal nok være rift om ham, men det behøver ikke betyde at buddene er høje nok til at han nødvendigvis ryger afsted i sommer.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 6. jun 2012, 15:25

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev: Jeg tvivler f.eks. på at Ajax stadigvæk er interesseret i at købe Lucas efter det som Frank de Boer så i udekampen mod Køge...
Jeg er sikker på du tager rigtigt meget fejl, hvis du tror klubber baserer deres bedømmelse af unge spillere på enkelte kampe, men lige præcist i Køge kampen husker jeg nu at Lucas i en situation totalt tørrede røv med Køge forsvaret, og det er snarere netop den slags små detaljer, hvor det er tydeligt at han KAN sætte sig igennem også på seniorniveau som får små krydser på blokken, fremfor at man ser på om han er stabilt stærk og iøjnefaldende igennem hele kampene.

Det har Lucas ikke været i foråret, så hvis det skal sættes op som succeskriterie har du da ret. Det forstår jeg så dog ikke hvordan man kan have forventninger om, og jeg synes som sagt personligt at han har taget fine skridt - han falder langt bedre ind i spillet, har mange rigtigt fine afleveringer til den "rigtige" spiller, og jeg synes vi nyder rigtig godt af hans tilstedeværelse på banen, for jeg synes helt enkelt vi spiller bedre når han er der, det samme har i mange kampe gjort sig gældende for både Kusk og Ahlmann.

Lad os nu lige minde os selv om at knægten kun er 17, og stadig går i skole osv. Han er altså med andre ord SLET ikke flyvefærdig som fodboldspiller endnu, og de klubber som ser ham an er selvfølgelig klar over hvad det er de skal se efter, og at de ser på en ung knægt som ikke engang er fuldtidsprof endnu. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at en eneste klub der har set på Lucas i foråret har vejet ham og fundet ham for let... der skal nok være rift om ham, men det behøver ikke betyde at buddene er høje nok til at han nødvendigvis ryger afsted i sommer.

Vi er bestemt enige om at Lucas har et stort potentiale, men den manglende udvikling i efteråret 2011 (måske pga. "metaltræthed" ovenpå u em/vm slutrunder sommeren 2011) samt præstationerne her i foråret 2012 bør give anledning til bekymring.

I foråret har Lucas glimtvis vist sit store potentiale, men overordnet set har han slet ikke levet op til den enorme hype. Mange medier, eksperter og Lynge har udråbt Lucas til et af dansk fodbolds største talenter i årevis, det er i denne kontekst at jeg mener at Lucas har underpræsteret.
Lucas er selvfølgelig stadigvæk ung og har meget at lære, men hvis vi nøgtern set vurderer den udvikling der er sket fra debuten i forårspremieren mod Silkeborg i marts 2011 frem til sommeren 2012 så synes jeg bestemt ikke, at der er sket en positiv udvikling.

Interesserede klubber vil naturligvis vurdere om Lucas gradvist øger sit niveau og hæver bundniveauet, hvorfor det er bekymrende at han i foråret har virket meget nervøs og fastlåst i sit spil. I foråret 2011 så vi en Lucas der på få spilleminutter gav store prøver på sit store talent i form af flotte driblinger og chanceskabende spil.
Det synes jeg desværre har været stort set fraværende i dette forår, hvor Lucas har virket meget tynget af presset fra omgivelserne.

Lucas har i foråret spillet på det sikre i form af at holde på bolden og spille på tværs og bagud. Han har virket nervøs for at udfordre modstanderne, hvilket ellers er hans helt store force! Jeg har gentagne gange ærgret mig over at Lucas har svært ved at udnytte sine store forcer. Det skyldes dels at Lucas alt for ofte spiller på det sikre, men en anden forklaring er også at holdet har svært ved at sætte Lucas i scene (med hårde præcise pasninger hvor modstanderholdet er i ubalance, et forhold der ikke ændres så længe at vi har et forsvar/midtbane med så pasningssvage spillere som KEP, Lasse, Augu og Würtz).

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 6. jun 2012, 21:31

Nu er det underligt nok ikke os, som sætter prisen for Lucas Andersen.

Men enig i at hans forår ikke har været prangende. Og man godt kunne frygte for om hans talent.

Dog er der væsentlig forskel på forår 2011 og forår 2012, nemlig at i 2012 spillede han fra start og spillede nærmere en time hver kamp istedet for den ½ time til slut.

Det kunne måske give opkøberne et praj om han kan begå sig på øverste hylde i DK allerede.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. jun 2012, 23:57

FlæskeFrank skrev: Men enig i at hans forår ikke har været prangende. Og man godt kunne frygte for om hans talent.
Det kan jeg ikke rigtig forstå man kan være bange for. Har man set ham løb og lege lidt med en bold, og set de glimt af det han kan, som han har vist, så kan man da ikke være i tvivl om at han har et talent der ikke kan holdes tilbage. Drengen bliver til noget stort - det er der ingen tvivl om.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 7. jun 2012, 00:02

Når jeg skrev talent, mente jeg den samlede pakke. Nemlig den om han har det, som kræver at slå igennem på topniveau eller han blot er et nummer i rækken af evighedstalenter, som af den ene eller anden grund ikke bliver andet end talenter.

Jeg mener faktisk, at han ved at erobre en stamplads i foråret har vist, at talentet ikke blot er noget med hans boldomgang, men rummer hele pakken.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 7. jun 2012, 14:51

Umiddelbart ikke den store nyhed:
http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Henvendelser-paa-Lucas" onclick="window.open(this.href);return false;

Lynge er selvfølelig ude og prøve at skabe en hype om Lucas, det har han gjort i ganske lang tid efterhånden. Det kunne selvølgelig være meget interessant at vide hvilke henvendelser der har været vedr. Lucas og hvilke transferbeløb der i givet fald har været tale om.
Jeg tror på ingen måde at vi kan få op mod 15-20 mio. kr. for Lucas, som nogle andre debattører mener at han kan indbringe. Jeg tror max. at vi kan få 1 mio. euro for Lucas, da transferpriserne generelt er lave i disse år.

Derudover har Lucas vist et meget svingende niveau hvor han her i foråret kun i ganske korte glimt har vist sit store potentiale, men overordnet set vurderer jeg hans forår som ganske skuffende. Han har på ingen måde levet op til den store hype der er, hvilket selvfølgelig vil resultere i væsentligt lavere bud på Lucas.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 7. jun 2012, 16:10

frederikshavneren skrev:Umiddelbart ikke den store nyhed:
http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Henvendelser-paa-Lucas" onclick="window.open(this.href);return false;

Lynge er selvfølelig ude og prøve at skabe en hype om Lucas, det har han gjort i ganske lang tid efterhånden. Det kunne selvølgelig være meget interessant at vide hvilke henvendelser der har været vedr. Lucas og hvilke transferbeløb der i givet fald har været tale om.
Jeg tror på ingen måde at vi kan få op mod 15-20 mio. kr. for Lucas, som nogle andre debattører mener at han kan indbringe. Jeg tror max. at vi kan få 1 mio. euro for Lucas, da transferpriserne generelt er lave i disse år.

Derudover har Lucas vist et meget svingende niveau hvor han her i foråret kun i ganske korte glimt har vist sit store potentiale, men overordnet set vurderer jeg hans forår som ganske skuffende. Han har på ingen måde levet op til den store hype der er, hvilket selvfølgelig vil resultere i væsentligt lavere bud på Lucas.
Men du glemmer helt at se på de priser som talenter på linje med Lucas sælges for, vel at bemærke talenter som endnu ikke har fået deres debut på første holdet.

Jeg aner intet om prisen på Lukas, jeg er sådan set også ligeglad. Men det virker til du tror de klubber der følger ham, vil købe ham for at være en profil nu, og nej det gør de ikke, de køber ham for han skal være en profil i fremtiden. Hvorfor er det at du insistere på at bedømme ham udfra hvordan han har spillet, frem for hvordan han kan spille? Hvorfor ikke bedømme ham udfra de ting han kan, se på hans alder og at han spiller mod meget erfarne spillere, der for de flestes vedkommende er stærkere end ham?

Hvorfor udtog Morten Olsen ham til Liga-landsholdet? Var det fordi han mente han var den bedste spiller her og nu eller måske fordi han mener Lukas kan blive det i fremtiden?

Milfix
2. div
2. div
Favoritspiller: Puyol

Indlæg af Milfix » 7. jun 2012, 18:09

frederikshavneren skrev:Umiddelbart ikke den store nyhed:

Har du overvejet at smide noget nyt ind i debatten? Du skriver jo nærmest det samme omkring Lucas hver 2. dag.
for os udenstående er det jo umuligt at vurdere hvad Lucas kan gå for men mon ikke han bliver signed / vurderet på baggrund af hans fremtidsperspektiv og ikke hvad han har leveret i dette forår.

Til orientering går der rygter om at Manchester United vil forsøge at købe Fischer i Ajax for ikke mindre end ca. 80 mio.! Så må Lucas sgu også kunne indbringe som minimum 10 mio.
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
John
2. div
2. div

Indlæg af John » 8. jul 2012, 05:54

At sammenligner transferpriser (rygter) på Fischer og Lucas er jo helt hen i skoven.

Fischer er et af de mest åbenlyse og største talenter i dansk fodbold i de sidste 20-30 år, han har allerede bevist det ved UCL fx.
Lucas har (med alt respekt) ikke vist klasse i længere perioder, og her taler jeg om hele kampe, endnu. Der er momentvis genialitet, men han ville i de fleste andre klubber i DK ikke komme i betragtning til en startplads på nogen måde. Talent, ja, uforløst, ja.

80 millioner for Fischer er billigt når man ser på prisen på Eriksen ligger på de 120 ca, men at forvente 10+ på baggrund af VF.... :o
Man U giver generelt også nemmere mere for en spiller end fx, lille eller basel.... ^^
o.O

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 8. jul 2012, 17:27

Men vi er vel enige om der er betydeligt forskel på U719 fodbold og senior fodbold rent fysisk?
Læste en undersøgelse der viste at den danske liga er en af de mest fysiske ligaer overhovedet (flest løbte kilometer, antal tacklinger osv), og fysikken er jo ikke ligefrem Lucas speciale. Og det er selvfølgelig også en del af forklaringen på at Lucas ikke har kunnet gøre som det passer ham.

Jeg er med på Victor Fischer er et stort talent, men blandt de største de sidste 30 år? Jeg vil ikke være uenig, jeg synes bare det er en billig baggrund, manden har spillet et par gode kampe på U/19 niveau, og er altså pludselig et talent i Laudrup klassen. Jeg synes det lyder voldsomt.

EDIT: Det skal ikke ses som at jeg mener Lucas er et større talent end Fischer, eller omvendt for den sags skyld, jeg synes bare folk taler ham helt voldsomt op. Så endda folk der mente drengen skulle med til EM, ganske vist på Niclas Pedersens bekostning, hvor alle selvfølgelig kunne have været med i stedet. Men alligevel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar