Gundelach er nu klart dårligere på sin back end Kirkeskov, men de ser begge skidt ud. Det nytter jo ikke noget at de er med i et par overlaps imod et faldefærdigt Makedonsk hold, hvis de ikke kan finde ud af at forsvareHanga skrev:Ahlmann er skadet ja, derfor den rundtossende GF'er på backen... Han har dog spillet en god kamp offensivt.Søgaard skrev:Hold nu op, hvor er vores backs ringe! Gundelach og Laudrup i højresiden i en CL-kamp, så bliver Nordsjælland jo tromlet fuldstændig over... Har vi virkelig ikke bedre backs? Hvorfor er Ahlmann ikke med, var han skadet?
3 AaB'ere udtaget til U21 (Kusk ny mand!)
Re: 3 AaB'ere udtaget til U21 (Kusk ny mand!)
Aalborg BK 1885!
Jeg er slet ikke uenig, Gundelach og Laudrup var ikke eksisterende defensivt. Jeg synes bare også at Kirkeskov havde flere uheldige aktioner.Søgaard skrev:Gundelach er nu klart dårligere på sin back end Kirkeskov, men de ser begge skidt ud. Det nytter jo ikke noget at de er med i et par overlaps imod et faldefærdigt Makedonsk hold, hvis de ikke kan finde ud af at forsvareHanga skrev:Ahlmann er skadet ja, derfor den rundtossende GF'er på backen... Han har dog spillet en god kamp offensivt.Søgaard skrev:Hold nu op, hvor er vores backs ringe! Gundelach og Laudrup i højresiden i en CL-kamp, så bliver Nordsjælland jo tromlet fuldstændig over... Har vi virkelig ikke bedre backs? Hvorfor er Ahlmann ikke med, var han skadet?
Det var jo næsten ligefør man håbede at Makedonien ville få udligningen til sidst, så danskerne og i særdeleshed Wieghorst kunne lære ikke at sløse sådan. Utroligt at han på intet tidspunkt re-organiserede defensiven.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Argh, hvis du er over 15 og under 45 må du ikke stille sådan et spørgemål. Det tager ganske enkelt kortere tid at google Lasse Nielsen og klikke på første link, end det tager at oprette sådan et indlæg herinde.Aabwibz skrev:Er Lasse blevet for gammel til U21?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
---> tryk her---> Sådan kan det googles <--- tryk herAabwibz skrev:Er Lasse blevet for gammel til U21?
(ja han er blevet for gammel til U21, men ikke til Ligalandsholdet!)
Jævnt ringe at 6-1 for lov at blive vendt til 6-5! Skiftede vi et helt hold?
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Jeg var på stadion, og sad måbende da der var 10 minutter tilbage af kampen. Det var to vidt forskellige halvlege.
Makedonien havde vel 2 afslutning i første halvleg. Den ene blev et mål, og den anden tog Larsen.
Anden halvleg var fuldstændig vendt på hovedet, og jeg sad med en frygt for at det kunne ende uafgjort eller værre.
Vores nr. 2, venstre back tror jeg det var, sejlede fuldstændig i forsvaret.
Helenius synes jeg slap helt ok fra kampen. Han udviser en god ro, og er blevet markant bedre til at holde modstanderen væk, modtage bolden og sætte holdkammeraterne op.
Men 11 mål på Aalborg Stadion og en sejr, kan man vel kun kalde en godkendt tur på stadion
Makedonien havde vel 2 afslutning i første halvleg. Den ene blev et mål, og den anden tog Larsen.
Anden halvleg var fuldstændig vendt på hovedet, og jeg sad med en frygt for at det kunne ende uafgjort eller værre.
Vores nr. 2, venstre back tror jeg det var, sejlede fuldstændig i forsvaret.
Helenius synes jeg slap helt ok fra kampen. Han udviser en god ro, og er blevet markant bedre til at holde modstanderen væk, modtage bolden og sætte holdkammeraterne op.
Men 11 mål på Aalborg Stadion og en sejr, kan man vel kun kalde en godkendt tur på stadion
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
A_Strandfelt
- Allstar

Kusk og Helenius på banen for Danmark lige nu. Kampen kan ses på TV 2 Sport. Ahlmann støder først til truppen til returkampen af "personlige grunde".
Skulle lige til at skrive det. Og det ser da ud som om Kusk spiller bag Helenius som flere har snakket om vi skulle forsøge.
Edit: Av, 2 mål til spanien på 2 minutter, så skal man nok ikke forvente så mange tilskuere på tirsdag i Aalborg..
Edit: Av, 2 mål til spanien på 2 minutter, så skal man nok ikke forvente så mange tilskuere på tirsdag i Aalborg..
-
A_Strandfelt
- Allstar

Øv, Danmark bagud 1-0, efter at have spillet flot fodbold. Det danske forsvar matcher ikke niveauet på midtbanen og angrebet.
EDIT: 2-0. Bliver en lang kamp for det danske forsvar.
EDIT: 2-0. Bliver en lang kamp for det danske forsvar.
Ham Rodrigo er godt nok kold, flot Hattrick på hvad? 5 minutter?
Og 3-0, Hattrick på 6 minutter, det er dælme effektivitet der vil noget.
Det eneste positive er at vi måske vi får Larsen at se i målet på stadion til det andet opgør hvis det fortsætter.
Det eneste positive er at vi måske vi får Larsen at se i målet på stadion til det andet opgør hvis det fortsætter.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det positive som AaB'er her er vel, at vi ikke har en spiller blandt de 5 startende bagerst... Synd at Emil Larsen ikke scorede på sine chancer i starten af kampen.
Min Spanien-sejr med 4+ ser squ god ud nu. Men damn, hvor er Spanien os overlegne.
Rodrigo er din mandKilde skrev:Min Spanien-sejr med 4+ ser squ god ud nu. Men damn, hvor er Spanien os overlegne.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Det er kampe som gårsdagens play off mod Spanien, som Kusk og Helenius lærer meget af. Spanien var virkelig effektive og deres onstillingsspil og possession var af høj klasse. Desværre var det indirekte Kusk der satte gang i Spanien, da et unødvendigt boldtab af Kusk efter et dansk hjørnespark førte til en lynhurtig spansk omstilling til 1-0.
Spændende om Kusk og Helenius får chancen igen i returkampen på tirsdag. Tror at Kusk risikerer at ryge ud på bænken. Braitwaite og Viktor Fischer er oplagte kandidater til at starte inde. Hvis Wieghorst ønsker en spillende angriber så starter Helenius inde, men hvis tanken er at bombardere det spanske luftrum så starter tankcenterforwarden Makienok inde.
Lidt off topic. Hallur Hansson er med fra start i Færøernes hjemmekamp mod Sverige. Stillingen er 0-0 efter ca. 30 min. H. Hansson har spillet udmærket, men naturligt nok er Færøerne under et hårdt pres.
Spændende om Kusk og Helenius får chancen igen i returkampen på tirsdag. Tror at Kusk risikerer at ryge ud på bænken. Braitwaite og Viktor Fischer er oplagte kandidater til at starte inde. Hvis Wieghorst ønsker en spillende angriber så starter Helenius inde, men hvis tanken er at bombardere det spanske luftrum så starter tankcenterforwarden Makienok inde.
Lidt off topic. Hallur Hansson er med fra start i Færøernes hjemmekamp mod Sverige. Stillingen er 0-0 efter ca. 30 min. H. Hansson har spillet udmærket, men naturligt nok er Færøerne under et hårdt pres.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er dog decideret usagligt at give Kusk skylden for ret meget, i forbindelse med spaniens 1-0 mål.
Hallur gør det fint, ja.
Hallur gør det fint, ja.
-
frederikshavneren
- Allstar

Sensation på vej. Færøerne er netop kommet foran 1-0. Hallur Hansson gør det virkelig godt. Han fighter forbilledeligt. Var involveret i en nærkamp med chippen i det færøske straffesparksfelt, men helt korrekt dømte den græske dommer ikke straffespark
-
frederikshavneren
- Allstar

Interessant at se om Helenius og Kusk starter inde i aftenens playoff returkamp mod Spanien. Midt i skuffelsen over at Helenius ikke blev udtaget til A landsholdet så tror jeg egentlig at det kan vendes til noget positivt. Helenius lærer mere af at spille fra start mod et stærkt spansk U21 landshold fremfor at få splinter i røven i Milano. 2 kampe mod et stærkt spansk landshold bør lære Helenius meget. Han lærer mere af sådanne kampe, end han i al respekt gør mod modstandere som Silkeborg og Sønderjyske.
Nu formoder jeg at Helenius starter inde i aften og det er jeg egentlig ret overbevist om at han gør. På den anden side vil det ikke undre mig hvis Weakhorst bænker Helenius og i stedet satser på f.eks. Makienok.
Kusk derimod er desværre nok i overhængende risiko for at starte på bænken i aften. Emil Larsen er godt nok rykket op på A landsholdet, men Kusk er i skarp konkurrence med spillere som Braitwaite, Andreas Laudrup og Viktor Fischer om en startplads. Efter 5-0 ydmygelsen i Spanien vil der blive foretaget ændringer på holdet. Desværre er jeg temmelig overbevist om at det betyder en bænkplads til Kusk.
Nu formoder jeg at Helenius starter inde i aften og det er jeg egentlig ret overbevist om at han gør. På den anden side vil det ikke undre mig hvis Weakhorst bænker Helenius og i stedet satser på f.eks. Makienok.
Kusk derimod er desværre nok i overhængende risiko for at starte på bænken i aften. Emil Larsen er godt nok rykket op på A landsholdet, men Kusk er i skarp konkurrence med spillere som Braitwaite, Andreas Laudrup og Viktor Fischer om en startplads. Efter 5-0 ydmygelsen i Spanien vil der blive foretaget ændringer på holdet. Desværre er jeg temmelig overbevist om at det betyder en bænkplads til Kusk.
-
frederikshavneren
- Allstar

Nedtur. Både Helenius og Kusk starter på bænken mod Spanien. Meget overraskende at Helenius er vraget. Trist afslutning for Helenius på U21 landsholdet.
Hele DBU´s forpulede trænerstab kan rende mig et vist sted! De pisser gang på gang på vores spillere
Kampen er i realiteten uden betydning - alligevel skal hjemmepublikummet i Aalborg da under ingen omstændigheder pleases. Man har valgt at bytte fire spillere ud - heriblandt de to eneste nordjyder... Et eller andet sted passer det mig fint, at de få sig en ordentlig snitter!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index