Ny hjemmebanetrøje?
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Ny hjemmebanetrøje?
Den er alt for rød! Den gamle var meget bedre! Striberne er grimme! Buuuuh!
Den ser lidt fesen ud lige der på bordet, men mon ikke man bare lige skal se den i levende live. Jeg skal ha' en, og kan kun opfordre til, at alle køber en, så vi kan få nogle penge i kassen!
Den ser lidt fesen ud lige der på bordet, men mon ikke man bare lige skal se den i levende live. Jeg skal ha' en, og kan kun opfordre til, at alle køber en, så vi kan få nogle penge i kassen!
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Shit den er rød og hvad dælen Spar Nord er IKKE i en hvid kasse... forstår sgu ikke rigtigt det har taget så lang tid med den trøje når trøjen bare ligner en lagervarer hos Adidas hvor man har sat et AaB-logo på??
- Sille
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Kan vi lokke dig til at smide et billede af ryggen også?awnaw skrev:
Lindmark / Vendelbokartellet
Jeg har tyvstjålet billedet, så det kan jeg beklageligvis ikke.Lindmark skrev:Kan vi lokke dig til at smide et billede af ryggen også?
Lagervare, muligvis - men jeg kan ret godt lide den! sponsortrykket er vel så anonymt som man overhovedet kan ønske sig det. Absolut et stykke tekstil jeg må eje!Sille skrev:Shit den er rød og hvad dælen Spar Nord er IKKE i en hvid kasse... forstår sgu ikke rigtigt det har taget så lang tid med den trøje når trøjen bare ligner en lagervarer hos Adidas hvor man har sat et AaB-logo på??
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Hold op hvor det pynter at Spar Nords grimme logo ikke længere er i en afskyelig hvid eller rød kasse, hvorfor har man dog ikke gået den vej for LÆNGE siden?
Ellers ser trøjen vel ganske fin ud, selv om jeg havde håbet på en som var mere domineret af striber over hele trøjen, og er ryggen helt rød (og ikke hvid) under rygnummeret, og nummeret står med den klassiske mørkeblå, vil jeg da såmænd være ganske tilfreds
Hvis ellers ikke billedet snyder, er den lille detalje med to forskellige røde nuancer iøvrigt rigtig fin, det skal blive spændende at se den lidt flottere præsenteret, og ikke mindst i levende live.
Ellers ser trøjen vel ganske fin ud, selv om jeg havde håbet på en som var mere domineret af striber over hele trøjen, og er ryggen helt rød (og ikke hvid) under rygnummeret, og nummeret står med den klassiske mørkeblå, vil jeg da såmænd være ganske tilfreds
Hvis ellers ikke billedet snyder, er den lille detalje med to forskellige røde nuancer iøvrigt rigtig fin, det skal blive spændende at se den lidt flottere præsenteret, og ikke mindst i levende live.
Fronten er da vanvittig lækker, netop som størstedelen herinde har efterspurgt. Jeg er sgu imponeret, dejligt at det igen er "de røde" man skal ud på stadion og se.
Jeg er absolut også positiv - jeg synes den er rigtig flot.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... -her!.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
auch - og så jeg lige bagsiden - uden striber.... øhm...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Så har vi balladen... ingen striber på ryggen... uiuiui.. nu går debatsiden amok i en "der er for meget hvidt" smædekampagne.. Underholdningen er sikret!! 
Ska' vi hak'?
Jeg syntes den er rigtig fed. Lidt for hvid på ryggen, men det er vel at forvente med de retningslinjer der er for numre på trøjen.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Feeeeeeeeeeeed!!!
Kanon detalje med ryggen - kan jeg godt li'...
Afsted det går. SKAL erhverves i dag (kan ske soves i i nat...)
Allez - kun en uge til Århus Away!
Kanon detalje med ryggen - kan jeg godt li'...
Afsted det går. SKAL erhverves i dag (kan ske soves i i nat...)
Allez - kun en uge til Århus Away!
Bienvenu Bassogog!
Jeg synes fronten er fed, bagsiden er mega fed!! Føj den er lækker! Kæmpe ja tak herfra!!
- Gentleman Finn
- Allstar

Er positivt overrasket 
- Kaare Sagan Larsen
- Superliga

Fronten ser vel egentlig okay ud, men jeg kan virkelig ikke lide ryggen. Den er alt for anonym og kedelig.
Til gengæld tror jeg kvaliteten er ganske udmærket, har selv nogle spillertrøjer i Climalite fra Adidas og de er rigtig behagelige at have på.
Til gengæld tror jeg kvaliteten er ganske udmærket, har selv nogle spillertrøjer i Climalite fra Adidas og de er rigtig behagelige at have på.
Lige så fed trøjen er foran, ligeså grim er den bagpå. Var meget positivt overrasket over hvordan fronten så ud, men bagsiden havde aldrig nogensinde turde tænke på at den ville se sådan ud, så alt i alt synes jeg ikke den nye trøje er bedre end den gamle tværtimod. Men håber det bare er noget man skal vænne sig til, som så mange andre ting..
Men fedt med røde numre og navne!!
Men fedt med røde numre og navne!!