Ny hjemmebanetrøje?
Re: Ny hjemmebanetrøje?
Er der nogen der kan smide et billede af ryggen? Sidder her på arbejde og har ikke adgang til fjæsbogen.
Fronten ser super fed ud jo !!!
Nevermind, den kan jo ses på shoppen ! Well, havde nok foretrukket striber på ryggen også, men synes faktisk det ser udmærket ud. Alt i alt er det umiddelbart en rigtig fed trøje.
Fronten ser super fed ud jo !!!
Nevermind, den kan jo ses på shoppen ! Well, havde nok foretrukket striber på ryggen også, men synes faktisk det ser udmærket ud. Alt i alt er det umiddelbart en rigtig fed trøje.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
Jeg er faktisk rigtig positivt overrasket...
Synes ryggen er rigtig fedt.. Er faktisk glad for at man ikke har gjort som OB og lavet striber på ærmerne og under den hvide firkant, hvor nummeret ellers havde været... Så at de i stedet har valgt at trykke navn og nummer med rødt, i stedet for det sædvanlige blå eller sorte, er virkelig fedt!!
Måske kunne de hvide striber på fronten godt have været lidt tykkere, og så kan jeg ikke finde ud af hvad der er mest ødelæggende for vores dejlige trøje... At Spar Nords logo er i en hvid boks, eller bare trykt brutalt hen over striberne... Synes faktisk ikke de er sluppet særligt heldigt fra det denne gang.. Men en boks havde sikkert også været en katastrofe... Hvorfor har vi ikke økonomi til at droppe det skide sponsorat
Synes ryggen er rigtig fedt.. Er faktisk glad for at man ikke har gjort som OB og lavet striber på ærmerne og under den hvide firkant, hvor nummeret ellers havde været... Så at de i stedet har valgt at trykke navn og nummer med rødt, i stedet for det sædvanlige blå eller sorte, er virkelig fedt!!
Måske kunne de hvide striber på fronten godt have været lidt tykkere, og så kan jeg ikke finde ud af hvad der er mest ødelæggende for vores dejlige trøje... At Spar Nords logo er i en hvid boks, eller bare trykt brutalt hen over striberne... Synes faktisk ikke de er sluppet særligt heldigt fra det denne gang.. Men en boks havde sikkert også været en katastrofe... Hvorfor har vi ikke økonomi til at droppe det skide sponsorat
Eller få spritten tilbage og deres logo indarbejdet i trøjen som i de gode gamle dage :-)Agge skrev:Jeg er faktisk rigtig positivt overrasket...
Synes ryggen er rigtig fedt.. Er faktisk glad for at man ikke har gjort som Esbjerg og lavet striber under og over den hvide firkant, hvor nummeret ellers havde været... Så at de i stedet har valgt at trykke navn og nummer med rødt, i stedet for det sædvanlige blå eller sorte, er virkelig fedt!!
EDIT: den så sådan her ud:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
Heh, ja - det var sgu verdensklasse!!Pastorius skrev:Eller få spritten tilbage og deres logo indarbejdet i trøjen som i de gode gamle dage :-)Agge skrev:Jeg er faktisk rigtig positivt overrasket...
Synes ryggen er rigtig fedt.. Er faktisk glad for at man ikke har gjort som Esbjerg og lavet striber under og over den hvide firkant, hvor nummeret ellers havde været... Så at de i stedet har valgt at trykke navn og nummer med rødt, i stedet for det sædvanlige blå eller sorte, er virkelig fedt!!
EDIT: den så sådan her ud:)
Hvis ryggen havde haft striber (hurtigt illustreret på billedet nedenunder), så havde jeg været dazzled.
Jeg er dog meget tilfreds. Den holder hunnar' og det er godt, at den røde farve igen dominerer.

Jeg er dog meget tilfreds. Den holder hunnar' og det er godt, at den røde farve igen dominerer.

-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Se DET er en fed trøje!Pastorius skrev:Eller få spritten tilbage og deres logo indarbejdet i trøjen som i de gode gamle dage :-)Agge skrev:Jeg er faktisk rigtig positivt overrasket...
EDIT: den så sådan her ud:)
Ryggen på den nye.... øhmmmm...nej. Det skal dog siges at jeg godt kan lide de har brugt rød tryk bagpå, når nu den er så hvid. Men det ser dælme standard ud, og der er godt nok en meget voldsomt kontrast mellem front og ryg - det må komme til at se meget mærkeligt ud på banen, når de spillere som har ryggen til har hvid trøje på, og dem med front til har en på der er overvejende rød.
Verdammte DBU og deres tåbelige regler! Trøjen skulle naturligvis bare have haft samme striber på ryggen, og rygnummer + spillernavn trykt henover de smukke striber!
Jeg er stadig lidt i tvivl hvad jeg synes. Jeg blev mest paf, da jeg så bagsiden. Jeg tror jeg venter med at dømme, til jeg netop har set den på spillerne i kamp.Jesper Schmidt skrev:
Se DET er en fed trøje!
Ryggen på den nye.... øhmmmm...nej. Det skal dog siges at jeg godt kan lide de har brugt rød tryk bagpå, når nu den er så hvid. Men det ser dælme standard ud, og der er godt nok en meget voldsomt kontrast mellem front og ryg - det må komme til at se meget mærkeligt ud på banen, når de spillere som har ryggen til har hvid trøje på, og dem med front til har en på der er overvejende rød.
Verdammte DBU og deres tåbelige regler! Trøjen skulle naturligvis bare have haft samme striber på ryggen, og rygnummer + spillernavn trykt henover de smukke striber!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg æææælsker den nye trøje. Fed!
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Jeg synes det er den fedeste trøje vi har haft i flere år. Super fedt at feltet omkring sponsor navnet er væk. Ryggen er jeg tilfreds med, dbu har med deres regler gjort det næsten umuligt at lave en trøje der er pæn på ryggen, når man som AaB spiller i striber. Vi kunne have gjort som ob men det synes jeg ser helt galt ud. Så alt i alt er jeg godt tilfreds
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Jeg er stik modsat mening, de roede striber paa fronten er alt for brede i forhold til de hvide og en megagrim ryg, uanset DBUs regler eller ej.
Men derfor koeber jeg den nok alligevel for at stoette AaB, selvom prisen er lige lidt i overkanten. 550 + 150 for tryk på trøjen er at stramme grebet hvis man f.eks. er på SU.
Savner stadig designet fra de gamle Metaxtroejer, AaB kan bare ikke lave det rigtige design paa hjemmebanetroejerne.
Men derfor koeber jeg den nok alligevel for at stoette AaB, selvom prisen er lige lidt i overkanten. 550 + 150 for tryk på trøjen er at stramme grebet hvis man f.eks. er på SU.
Savner stadig designet fra de gamle Metaxtroejer, AaB kan bare ikke lave det rigtige design paa hjemmebanetroejerne.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
You know, I'm no art critic, but I know what I hate. And... I don't hate this.
Charles Montgomery Burns
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Synes ryggen er megafed. I forhold til at reglerne er som de er, så synes jeg absolut dette er den bedste måde at gøre det på, istedet for den grimme boks. Plus at tallene er røde, det er en fed detalje 
JA DAAAAAAAAA!!!!
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
På det første billede herinde så den sgu ikke såå fed ud men nu de rigtige billeder er fremme og den kan ses på spillerne ser den trøje sgu fed ud, dejligt "sponsorkassen" er væk og dejligt den rent faktisk er rød. Og ryggen ser egentlig heller ikke så åndsvag ud som jeg frygtede, alt i alt positivt overrasket..
- Sille
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kunne godt tænke mig at de hvide striber var lidt beredere og at boksen bagpå var rød med hvid skrift.
http://www.subsidesports.com/uk/media/c ... iksen8.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Lidt ala Ajax - Selvfølgelig uden det hvide ude i siderne.
http://www.subsidesports.com/uk/media/c ... iksen8.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Lidt ala Ajax - Selvfølgelig uden det hvide ude i siderne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Jeg er fan af den forside. Eller: Jeg er lidt småvild med den forside. Den giver mindelser om trøjen, der blev lanceret i sommeren '95 og som holdet brugte i halvandet år.
Men hvis man skal differentiere for- og bagside så voldsomt, så kræver det virkelig sin idé om designet, og her falder det lidt igennem. Bagsiden holder på sin egen måde, men forskellen på for- og bagside fungerer kavt. Jeg ville have elsket de samme striber på bagsiden.
Men her er et par billeder af den. Nogen fra Herlev solgte den på Lauritz.com til næsten 2000 kroner. Jesper Grønkjærs CL-trøje. Denne trøjegeneration var den sidste trøje, hvor numrene stadig blev syet manuelt med en symaskine på Hornevej, som de blev i mange år. Lækkert, lækkert trøjenummer...

Mine tre favorittrøjer:
1. Hummels trøje fra 2003 med brede striber. Den eclipseformede boks på maven kunne jeg dog godt undvære.
2. 1995-1997. Trøjen som blev anvendt i Champions League (billederne foroven).
3. Guldtrøjen 2008. Den trøje, som gik forud var horribel. Derfor kunne man nemt tilgive småsvipserne i designet. Der var noget lækkert over sammenspillet mellem rødt, dybrødt, gyldent og hvidt.
En joker er 1987-trøjen. Ikke så meget på grund af trøjen i sig selv, men fordi bukserne havde striber, som flugtede trøjens. Fed dragt!
Men hvis man skal differentiere for- og bagside så voldsomt, så kræver det virkelig sin idé om designet, og her falder det lidt igennem. Bagsiden holder på sin egen måde, men forskellen på for- og bagside fungerer kavt. Jeg ville have elsket de samme striber på bagsiden.
Men her er et par billeder af den. Nogen fra Herlev solgte den på Lauritz.com til næsten 2000 kroner. Jesper Grønkjærs CL-trøje. Denne trøjegeneration var den sidste trøje, hvor numrene stadig blev syet manuelt med en symaskine på Hornevej, som de blev i mange år. Lækkert, lækkert trøjenummer...

Mine tre favorittrøjer:
1. Hummels trøje fra 2003 med brede striber. Den eclipseformede boks på maven kunne jeg dog godt undvære.
2. 1995-1997. Trøjen som blev anvendt i Champions League (billederne foroven).
3. Guldtrøjen 2008. Den trøje, som gik forud var horribel. Derfor kunne man nemt tilgive småsvipserne i designet. Der var noget lækkert over sammenspillet mellem rødt, dybrødt, gyldent og hvidt.
En joker er 1987-trøjen. Ikke så meget på grund af trøjen i sig selv, men fordi bukserne havde striber, som flugtede trøjens. Fed dragt!
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Synes sådan set den er fed nok og kommer til at se godt ud på banen. Jeg kan godt lide at nummer og navn står med rødt. Uden navn og nummer ligner ryggen til gengæld noget der er løgn og af samme årsag tror jeg ikke jeg kommer til at bruge penge på den.
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
Nogen der ved noget om målene på de respektive størrelser, så man ikke kommer til at købe en, der enten er for stor eller lille?