Hvor finder du sådan statistik henne? Spørger af ren interesse.MHJ skrev:
Jeg kan ikke gætte på antal km, men Augo og KEP havde flest vundne bolde i kampen, 14 til Augo og 17 til KEP. Samtidig var Augo's afleveringsprocent 79%, kun overgået af Würtz på 85%. Augo var også på bolden flere gange end nogen anden spiller, med 65 boldaktioner. At han så ikke er en fremragende gennembrudsspiller er irrelevant, eftersom han er kontrollerende midtbanespiller
Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30
Re: Kamptråd: Agf vs AaB, fredag d. 13. juni kl. 18.30
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
http://livecast.superliga.dk/matchcente ... ?journee=1jonas386 skrev:Hvor finder du sådan statistik henne? Spørger af ren interesse.MHJ skrev:
Jeg kan ikke gætte på antal km, men Augo og KEP havde flest vundne bolde i kampen, 14 til Augo og 17 til KEP. Samtidig var Augo's afleveringsprocent 79%, kun overgået af Würtz på 85%. Augo var også på bolden flere gange end nogen anden spiller, med 65 boldaktioner. At han så ikke er en fremragende gennembrudsspiller er irrelevant, eftersom han er kontrollerende midtbanespiller
Fantastisk udførligt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Hvor ser du det med afleveringsprocenter? Jeg har ledt efter en side med den slags, men kan ikke huske navnet på den.MHJ skrev:Er du klar over at Augo har en helt anden rolle på holdet end Due, Kusk og Lucas?AllanPedersen skrev:Inde over det meste? som hvad?.. bortset fra målet var han slet ikke at finde oppe i feltet.astonvilla skrev:Nu ved jeg jo ikke om du har siddet og set kampen på en ringe net-forbindelse, men jeg er ganske uenig. Jeg mener det var Augos bedste kamp efter hjemkomsten. Hans betydning for holdet var meget tydelig i dag. Han var inde over det meste og taklede så det kunne høres helt oppe på lægterne. Alt i alt formidabel indsats af Augo. Jeg tror iø at Augo løb flere meter end nogen anden på banen i dag!AllanPedersen skrev:Synes folk bliver blindet af Augo er oplægger til målet..
i 95 minutter før det har han spillet ganske forfærdeligt.. spillet går i stå når augo har bolden
han spiller den aldrig frem på banen i stedet vender han sig, sparker bagud og dræber tempoet.
hvis han en sjælden gang forsøger at sende den fremad, går den lige i fødderne på en modspiller..
i forhold til sine unge naboer på midtbanen, kusk og lucas.. så kan man bare se når han får bolden han slet ikke har samme omgang.
Det var gang på gang Lucas, Due og Kusk der stod for angrebsspillet..
Jeg kan fortælle dig at på mit fjernsyn med udmærket forbindelse.. var de første 3 spiltab vi havde i dag i første halvleg.. alle 3 pga. af augo..
Derefter brød KEP stimen med en alt for dårlig pasning.
Når kusk og due eller kusk og Lucas spiller sammen.. så er der satme tryk på, op gennem midten eller ude på fløjen.
Så snart augo får bolden.. så tager han alt alt for lang tid med at stå og overveje hvad han kan gøre, alle AGF spillerne når at falde på plads, og så sender han den bagud til KEP, eller forsøger sig med en fejlagtig pasning ud til kusk.
Prøv at se kampen igen, og se hvem der i realiteten smider bolden væk, han har klart den største fejl margen
UPDATE: mht til at løbe flest meter, så siger det ærligt talt noget om hvad du fanger i sådan en kamp hvis du tror det var Augo, for Henrik dalsgaard må have løbet nærmest dobbelt så langt som alle andre, Han var en opbyggende del af midtbane spillet.. han gik med frem og 3 blev tilbage.. og de angreb næsten konsekvent ude på fløjen, Dalle der skulle hjem fra hjørneflag til hjørneflag hver eneste gang.
Ellers enig. Og i det hele taget fatter jeg ikke manien med at skulle finde en spiller at hænge ud efter en kamp, hvor ingen for alvor faldt igennem. Det er klart, at nogle var bedre end andre, men alt i alt var det en god indsats af et sammentømret hold, som endda kom stærkt igen på udebane efter modgang.
Men det er nu meget sjovt, at nogen fremhæver Augu negativt, mens andre har man som en af de bedste. Og det samme med Kenneth Emil, Anders Due og Würtz.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvis du checker linket jeg gav Jonas, så bare click på et spillernavn, så popper det op.sulakvelidze skrev:Hvor ser du det med afleveringsprocenter? Jeg har ledt efter en side med den slags, men kan ikke huske navnet på den.MHJ skrev:Er du klar over at Augo har en helt anden rolle på holdet end Due, Kusk og Lucas?AllanPedersen skrev:Inde over det meste? som hvad?.. bortset fra målet var han slet ikke at finde oppe i feltet.astonvilla skrev:Nu ved jeg jo ikke om du har siddet og set kampen på en ringe net-forbindelse, men jeg er ganske uenig. Jeg mener det var Augos bedste kamp efter hjemkomsten. Hans betydning for holdet var meget tydelig i dag. Han var inde over det meste og taklede så det kunne høres helt oppe på lægterne. Alt i alt formidabel indsats af Augo. Jeg tror iø at Augo løb flere meter end nogen anden på banen i dag!AllanPedersen skrev:Synes folk bliver blindet af Augo er oplægger til målet..
i 95 minutter før det har han spillet ganske forfærdeligt.. spillet går i stå når augo har bolden
han spiller den aldrig frem på banen i stedet vender han sig, sparker bagud og dræber tempoet.
hvis han en sjælden gang forsøger at sende den fremad, går den lige i fødderne på en modspiller..
i forhold til sine unge naboer på midtbanen, kusk og lucas.. så kan man bare se når han får bolden han slet ikke har samme omgang.
Jeg kan fortælle dig at på mit fjernsyn med udmærket forbindelse.. var de første 3 spiltab vi havde i dag i første halvleg.. alle 3 pga. af augo..
Når kusk og due eller kusk og Lucas spiller sammen.. så er der satme tryk på, op gennem midten eller ude på fløjen.
Så snart augo får bolden.. så tager han alt alt for lang tid med at stå og overveje hvad han kan gøre, alle AGF spillerne når at falde på plads, og så sender han den bagud til KEP, eller forsøger sig med en fejlagtig pasning ud til kusk.
Prøv at se kampen igen, og se hvem der i realiteten smider bolden væk, han har klart den største fejl margen
UPDATE: mht til at løbe flest meter, så siger det ærligt talt noget om hvad du fanger i sådan en kamp hvis du tror det var Augo, for Henrik dalsgaard må have løbet nærmest dobbelt så langt som alle andre, Han var en opbyggende del af midtbane spillet.. han gik med frem og 3 blev tilbage.. og de angreb næsten konsekvent ude på fløjen, Dalle der skulle hjem fra hjørneflag til hjørneflag hver eneste gang.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Ja, ok tak. Det var det, jeg ledte efter. Rigtig interessant læsning. Bare ærgerligt, at der ikke er statistik over løbede meter.MHJ skrev:Hvis du checker linket jeg gav Jonas, så bare click på et spillernavn, så popper det op.sulakvelidze skrev:Hvor ser du det med afleveringsprocenter? Jeg har ledt efter en side med den slags, men kan ikke huske navnet på den.MHJ skrev:Er du klar over at Augo har en helt anden rolle på holdet end Due, Kusk og Lucas?AllanPedersen skrev:Inde over det meste? som hvad?.. bortset fra målet var han slet ikke at finde oppe i feltet.astonvilla skrev:Nu ved jeg jo ikke om du har siddet og set kampen på en ringe net-forbindelse, men jeg er ganske uenig. Jeg mener det var Augos bedste kamp efter hjemkomsten. Hans betydning for holdet var meget tydelig i dag. Han var inde over det meste og taklede så det kunne høres helt oppe på lægterne. Alt i alt formidabel indsats af Augo. Jeg tror iø at Augo løb flere meter end nogen anden på banen i dag!AllanPedersen skrev:Synes folk bliver blindet af Augo er oplægger til målet..
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Først og fremmest tak for kampen.
Vel egentlig et meget fair resultat, selvom det selvfølgelig gør nas, når det er lige før slutfløjt.
Fjolset der smed et romerlys efter vagten nede i jeres ende. Var han en af jeres eller en af vores.
Går desværre nok ikke længe inden den hedder kampe uden udebanetilskuere igen.
Vel egentlig et meget fair resultat, selvom det selvfølgelig gør nas, når det er lige før slutfløjt.
Fjolset der smed et romerlys efter vagten nede i jeres ende. Var han en af jeres eller en af vores.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Nu er det jo svært at vide hvor du kommer fra med disse betragtninger - men enten ved du intet om fodbold eller så har du behov for at komme ud på stadions og se noget bold uden TV-påvirkning.AllanPedersen skrev:Inde over det meste? som hvad?.. bortset fra målet var han slet ikke at finde oppe i feltet.astonvilla skrev:Nu ved jeg jo ikke om du har siddet og set kampen på en ringe net-forbindelse, men jeg er ganske uenig. Jeg mener det var Augos bedste kamp efter hjemkomsten. Hans betydning for holdet var meget tydelig i dag. Han var inde over det meste og taklede så det kunne høres helt oppe på lægterne. Alt i alt formidabel indsats af Augo. Jeg tror iø at Augo løb flere meter end nogen anden på banen i dag!AllanPedersen skrev:Synes folk bliver blindet af Augo er oplægger til målet..
Hvis du ærligt sammenligner de offensives kanters præstation med Augos deffensive midt og du ikke ser de utroligt mange km Augo løber i denne kamp og rydder op/sætter ting igang - så er det svært at debattere med dig!
Bienvenu Bassogog!
Tak for kampen!salling23 skrev:Først og fremmest tak for kampen.
Ang. ham med bluset, så ved jeg ikke hvem det var, men det må vel desværre være en af vores, hvilket jeg virkelig ikke håber!! Pyro er en god ting for stemningen, men den skal sgu holdes på tribunen!!
Og ja alt i alt var det vel fortjent selvom jeg synes at vi måske godt kunne have trukket det længste strå!!
Sådan tror jeg vi har det i begge lejre, men det er typisk et klart tegn på at pointdelingen er fair. Håber ikke at det er et fast indslag at der skal tælles ned fra 10 ved startMr Alex skrev:Tak for kampen!salling23 skrev:Først og fremmest tak for kampen.
Ang. ham med bluset, så ved jeg ikke hvem det var, men det må vel desværre være en af vores, hvilket jeg virkelig ikke håber!! Pyro er en god ting for stemningen, men den skal sgu holdes på tribunen!!
Og ja alt i alt var det vel fortjent selvom jeg synes at vi måske godt kunne have trukket det længste strå!!
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
Ja nemlig!! Og nej, gud forbyde det da!! Det var da usmageligt at gøre det, og føler at det er endnu et skridt i den forkerte retning, nemlig i retningen af moderne fodbold.... Det var da allerede tåkrummende under EM, så hold det bare der!!salling23 skrev:Sådan tror jeg vi har det i begge lejre, men det er typisk et klart tegn på at pointdelingen er fair. Håber ikke at det er et fast indslag at der skal tælles ned fra 10 ved startMr Alex skrev:Tak for kampen!salling23 skrev:Først og fremmest tak for kampen.
synes klart når man ser på hvor meget han har spillet inden, erfaring, o.l at han gør det super godt. gi ham noget fast spilletid, og han får selvtillid, og bliver en rigtig vigtig spiller. han virker virkelig sulten.budo skrev:Hvad er den generelle bedømmelse af Gotfredsen? Det er vel hans første hele kamp i suppen.
Jeg fik kun ca. 25 min. af anden halvleg, så jeg har lidt svært ved at bedømme ham, men han fik klart plusser i min bog, da han spillede videre efter at være blevet syet
lynge er gud!
med hensyn til KEP. han får et pisse dumt kort. men det viser jo bare at han lever og ånder for fodbolden. han blev os pisse sur i går under træningen, opfattede dog ikk over hvad. men jeg synes sgu han er sej. han er lidt en martin p type. måske ikk verdens bedste fodboldspiller, men han gir sig satme 110% hver gang, hvad enten det er træning, tyskland eller manchester han spiller mod.
lynge er gud!
Det er en fuldstændig åndssvag regel at spillerne ikke må brokke sig bare lidt. Det gule kort til Graulund er ligeså tåbeligt, men med Michael Svendsen så ved man hvad der kommer12mand skrev:med hensyn til KEP. han får et pisse dumt kort. men det viser jo bare at han lever og ånder for fodbolden. han blev os pisse sur i går under træningen, opfattede dog ikk over hvad. men jeg synes sgu han er sej. han er lidt en martin p type. måske ikk verdens bedste fodboldspiller, men han gir sig satme 110% hver gang, hvad enten det er træning, tyskland eller manchester han spiller mod.
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det der, er en skandale, tag det i dig igen!12mand skrev: han er lidt en martin p type.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
AllanPedersen skrev:Det er sku lidt svært at sige, han gjorde det fint nok, men en 2-3 gange giver han 100% chancer væk.budo skrev:Hvad er den generelle bedømmelse af Gotfredsen? Det er vel hans første hele kamp i suppen.
Jeg fik kun ca. 25 min. af anden halvleg, så jeg har lidt svært ved at bedømme ham, men han fik klart plusser i min bog, da han spillede videre efter at være blevet syet
Det er selvfølgelig også pga. af erfaring og kommunikation.. men der skete bare et par gange hvor han og KEP løber på samme mand.. og så står en anden altså bare 100% fri.
Ham og Ahlman klaskede jo også hovederne sammen.. Alhman måtte på skadestuen.. det var fordi Godtfredsen spænder over i Ahlmans side og hopper direkte ind i ham..
Mit indtryk, sammenhold med den smule man har set til ham tidligere, er også, at han med lidt tillid og erfaring, kan blive en god stabil midterforsvare. Derfor har det også ærgret mig, at han ikke fik mere spilletid i foråret. Jeg håber han får lidt flere chancer i efteråret.12mand skrev:synes klart når man ser på hvor meget han har spillet inden, erfaring, o.l at han gør det super godt. gi ham noget fast spilletid, og han får selvtillid, og bliver en rigtig vigtig spiller. han virker virkelig sulten.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
hold fast hvor var AGF dog kedelig at se på, og jeg var da godt nok træt af at de bare smed sig hele tiden, for at dommeren kunne afbryde kampen, og så var de friske igen, og klar til at spille igen.
FØJ GF,,
Super fed stemning på udebaneafsnittet
FØJ GF,,
Super fed stemning på udebaneafsnittet
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Augo effekten har fået en revival
Manden bag målet idag, godt man stadig har sin sorte Augo trøje.
Manden bag målet idag, godt man stadig har sin sorte Augo trøje.
Graulund fik da som fortjent. Svendsen er endda så flink, at han giver ham alle muligheder for bare at sige "okay, det er nok også rigtigt at jeg ikke må smadre albuer i nakken på folk", men nej nej. Var det mig var det faldet et rødt kort ca. 4 sekunder efter det gule.salling23 skrev:Det er en fuldstændig åndssvag regel at spillerne ikke må brokke sig bare lidt. Det gule kort til Graulund er ligeså tåbeligt, men med Michael Svendsen så ved man hvad der kommer12mand skrev:med hensyn til KEP. han får et pisse dumt kort. men det viser jo bare at han lever og ånder for fodbolden. han blev os pisse sur i går under træningen, opfattede dog ikk over hvad. men jeg synes sgu han er sej. han er lidt en martin p type. måske ikk verdens bedste fodboldspiller, men han gir sig satme 110% hver gang, hvad enten det er træning, tyskland eller manchester han spiller mod.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Nu lagde jeg ikke mærke til det dernede - men jeg synes ikke Curth jubler ved målet? Sjovt at se hvordan Augo bliver liggende, for udmattet :0))Mr Alex skrev:http://tv2sport.dk/tv-her-hugger-AaB-det-ene-point" onclick="window.open(this.href);return false;Funky skrev:Tak.Mr Alex skrev:først en masse klumbspil i feltet, KEP kommer til et skud og rammer ydersiden af stolpen. Returen opfanger Augo og sender den indover/skyder på mål, men bolden ender inde ved Curth som står helt fri og kan skyde den ind i tomt mål!!Funky skrev:Venligst beskriv Curths mål. Jeg var i arrigskab gået ud for at hugge to kubikmeter brænde.
Bienvenu Bassogog!
Stor ros til alle AaBere der var mødt op, fremragende stemning, og godt spil. Jeg er pludselig blevet jubeloptimist.
Man kan vel ikke være andet når Augo laver assist og Curth scorer
Det eneste der gør mig bange nu er at vi, hver gang det ser mest positivt ud går ud og dummer os.. 
Man kan vel ikke være andet når Augo laver assist og Curth scorer