det har jo intet at gøre med om Michael Svendsen er en dårlig dommer eller ej (selvom han kan være pisse irriterende som salling sikkert - slet skjult.. - skriver) - det er blevet nævnt for alle klubberne, at der vil blive slået hårdt ned på den slags brok som netop KEP og Graulund (igen igen for deres vedkommende) præsterede i dag igen igen...., synes enda at dommeren ga' dem lidt snor, men lige netop de to er jo et par idioter hva' angår sådanne hints..... ,salling23 skrev:Det er en fuldstændig åndssvag regel at spillerne ikke må brokke sig bare lidt. Det gule kort til Graulund er ligeså tåbeligt, men med Michael Svendsen så ved man hvad der kommer12mand skrev:med hensyn til KEP. han får et pisse dumt kort. men det viser jo bare at han lever og ånder for fodbolden. han blev os pisse sur i går under træningen, opfattede dog ikk over hvad. men jeg synes sgu han er sej. han er lidt en martin p type. måske ikk verdens bedste fodboldspiller, men han gir sig satme 110% hver gang, hvad enten det er træning, tyskland eller manchester han spiller mod.
jeg er ligeglad med Graulunds, men med kun ca 21 i truppen, er der s.. ikke plads til, at KEP igen og igen (som hans historik jo også bekræfter) ta'r disse hjernedøde advarsler - uden at ha' tjekket er jeg dog sikker på, at han har lige så mange kort pga brok som han har for sene tacklinger - i Horsens tiden smed træner (var det Kent ?) ham ud i nogle kampe, netop pga denne uacceptable opførsel (mener dog at det var en TV-optræden der gjorde udfaldet)
til KEP's ros: han spillede s.. okay idag, hvor han skulle styre en Godtfredsen, der ikke tidligere har virket overbevisende, hvilket han heller ikke gjorde idag, men 'GF'erne var jo nærmest harmløse i dag, hvilket forsvaret skal roses for