Kamptråd: AaB vs Brøndby, søndag d. 22. juli kl. 19.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB vs Brøndby, søndag d. 22. juli kl. 19.00

Indlæg af frederikshavneren » 16. jul 2012, 15:53

Efter fredagens dramatiske afslutning og velfortjente point i Århus er det nu tid til at se frem til sæsonens første hjemmebanekamp, der spilles på søndag kl. 19.00 mod Brøndby if.
Søndagens hjemmekamp mod Brøndby er et traditionsopgør, selv om holdet fra Vestegnen bestemt ikke er hvad det har været så er det alligevel en af sæsonens
mest spændende hjemmekampe vi kan se frem til på søndag.
Fredagens remis i Århus har forhåbentlig givet selvtillid, det var dejligt at se den fight og attityd (noget vi ellers har savnet siden Hamrén smuttede) der blev vist især til sidst i kampen.

Inden sæsonstarten var AaB og Brøndby spået en vanskelig sæson, men begge hold præsterede udmærket i premieren. På det seneste har vi haft et overtag mod Brøndby, vores overtag samt at vi
har hjemmebane gør os til svage favoritter til kampen. Kampen bliver formentlig forholdsvis lige, men vi bør have en ok mulighed for at hente en sejr. Brøndby er meget afhængige af
landsholdsspillerne Michael Krohn Dehli og Dennis Rommedahl. Krohn Dehli var bænket mod OB, om det var pga. en skade som det blev hævdet eller om det er fordi han er ved at blive
solgt ved jeg ikke. Da Krohn Dehli blev indskiftet i 2. halvleg spillede han ganske udmærket. Rommedahl var ikke med i kampen mod OB pga. en skade. Det bliver spændende at se om Krohn Dehli spiller fra start på søndag, hvis han rammer dagen er han en absolut superligaprofil.

Brøndby er pt. hårdt ramt og er milevidt fra fordums styrke, hvilket giver os gode muligheder for at hente en sejr på søndag.
Hvis vi kan holde styr på Krohn Dehli, Rommedahl (hvis han spiller er han en meget giftig kontraspiller) og det store lokum i front (Simon Makinok) så har vi store chancer for at hente en sejr!

I fredagens kamp mod Agf var vi stærke på de defensive dødbolde, det skal vi også være på søndag mod Brøndby. Med spillere som Makinok, Goodson og Stenderup skal der være fuld fokus på
luftspillet. Det bliver vigtigt at minimere antallet af frispark og hjørnespark til Brøndby, samt at undgå alt for mange indlæg til Makinok. Makinok er et "monster" i luften, det er meget svært at vinde luftdueller mod ham. Det er derfor vigtigt at "gå på kroppen" af Makinok for at genere ham, samt et stort fokus på de andenbolde som Makinok måtte heade videre.

Til søndagens sene kamp mod Brøndby håber jeg på følgende start line up:

N. Larsen
Dalle - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - Due
Lucas
Helenius

Kommentarer:
Vi spillede en ok premierekamp i fredags i Århus. Det tekniske niveau var bestemt ikke prangende, men der blev fightet godt.
Lasse er tilbage fra karantæne og indtræder derfor i midterforsvaret (formoder at han er ovre den mindre skade han har været plaget af). Det koster Gotfredsen en tur tilbage på bænken, men
selv om Godtfredsen spillede udmærket mod Agf så er han stadigvæk en reservespiller. Han laver stadigvæk alt for mange store fejl. Tror ikke at Thelander pt. er klar til at starte, der skal formentlig en tilvænningsperiode til før han er klar. Ahlmann måtte en tur på skadestuen og syes med 7 sting efter fredagens kamp, men han formodes at blive klar igen til kampen på søndag.
Jeg har valgt Dalsgaard som højre back, men Bøgelund og Patrick er bestemt også kandidater til pladsen. Hvis Bøgelunds fysik er ved at være i orden kan det bestemt ikke udelukkes at han spiller fra start på søndag, men hvis der er den mindste tvivl bør Bøgelund spares med tanke på hans omfattende skadeshistorik. Patrick derimod bringer alt for lidt offensivt, han er en total alibispiller og bør derfor starte på bænken.
Vi har pludselig en udmærket bredde i forsvaret, hvilket er et stort plus. Bredden på midtbanen og i angrebet er derimod noget tyndere.

Würtz og Augu er sikre startere på den centrale midtbane. Jeg tror at Kent fastholder Kusk og Due på kanterne, men her kan Lucas, Wichmann og Dalsgaard også komme i spil. Bortset fra et par brændte kæmpechancer var Kusk ikke specielt synlig i fredags, men Kusk har noget kreativitet som vi får brug for på søndag.

I front er Helenius sikker starter. Om det bliver med Lucas i en fri rolle eller om Curth får chancen er et stort spørgsmålstegn. Jeg håber at Lucas får endnu en chance på søndag. Lucas var ikke prangende i fredags mod Agf, men han havde også svære arbejdsbetingelser da Agf stod godt defensivt samt pga. midtbanens manglende evne til at sætte Lucas ordentligt i scene. Kusk og Lucas har kreative evner som virkelig pynter på vores hold, evner som der sagtens kan blive brug for på søndag.
Curth scorede godt nok i fredags, men det ændrer ikke min vurdering af ham. Curth er en udmærket indskifter, men heller ikke mere.

Det vil i så fald medføre følgende spillere på bænken:

C. Christensen
P. Kristensen
N. Godtfredsen
R. Thelander
K. Bøgelund
M. Wichmann
J. Curth
R. Toft

N. Thomsen og Kayke er fortsat skadet.

Alle mand på stadion på søndag (første hjemmekamp i meget lang tid) :)

Hvis jeg skal gætte på et slutresultat så tror jeg at vi vinder 2-1 efter en tæt og lige kamp!

jonas386
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: AaB vs Brøndby, søndag d. 22. juli kl. 19.00

Indlæg af jonas386 » 16. jul 2012, 16:23

Nu ved jeg ikke om du (eller andre) så kampen mellem OB og Brøndby. Men der var det klart at Brøndby er så langt fra et tophold som man kan være, deres centrale midtbane med Semou og Mike Jensen er muligvis den ringeste i hele suppen. Hvem der kommer ind når Mike så smutter ved jeg sgu ikke. De var ligeledes kun farlige på dødboldene hvor Makienok havde et par store chancer og Goodson scorede et mål der blev annulleret for frispark (om det var korrekt dømt ved jeg ikke).

Kampen bør og skal vindes, vi er bedre end dem mand for mand, og vores trup sammensætning virker til at være langt bedre end deres. For få år siden ville de fleste mene BIF stadig havde et (på papiret) stærkere hold end os, men tjek den her opstilling op og nævn så hvilke spillere man gerne så i AaB.

Tørnes
Randrup-Stenderup-Goodson-Nourozzi
Rommedahl-FisseMike-Semou-Krohn-Dehli
Thygesen-Makienok

Rommedahl har jo i øvrigt været ganske middelmådig i Brøndby, så ser ham ikke som værende meget bedre end Kusk, lige for tiden.
Med Krohn-Dehli på vej ud af døren så ser det godt nok sort ud, for de begyndte først at spille da han kom på banen, og OB spillede ret ringe i 2. halvleg. I første halvleg kunne man dog se hvor ringe et hold Brøndby er blevet... Jeg håber ikke de rykker ned, af en hel række grunde, men de ligner imo en af de mere sikre nedrykningskandidater. Især fordi bænken heller ikke ligefrem udstråler klasse.

Nå, men tilbage til kampen, håber vi holder fast i samme opstilling som sidst bare med Gotfredsen og Lasse som byttere. Dog kunne man smide Dalsgaard op på kanten i stedet for Anders Due, Lasse ud på backen og prøve med Gotfredsen-KEP centralt igen. Due spillede en god kamp mod GF', ingen tvivl, men tror sagtens Dalsgaards fart vil kunne gøre ondt på Anders Randrup og han kom frem til nogle udmærkede indlæg i GF kampen fra sin back position. Mht al snakken om Bøgelund så håber jeg lidt han kun er reserve på pladsen, mest fordi han er så skadet som han er, men også fordi vi prøver at bygge et nyt og ungt hold op, og så virker det bedre at modne de unge frem for at have for mange "gamle" spillere med. Bøgelund er her alligevel kun en sæson(?) mere, så jeg ser ikke den store grund til at satse på ham længere. Men det er jo bare mig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 16. jul 2012, 18:34

som bråndby spillede i premieren, og som vi spillede i premieren, ville jeg sætte hele min opsparing på at det er 3 point i banken.
men vi har det bare generelt rigtig svært mod bråndby - hvad enten det er hjemme eller ude. men jeg tror på at vi får point.
dog er jeg bange for at der bliver en noget tam stemning, da der os er grøn koncert den dag.
lynge er gud!

aabaabaab
Lilleput
Lilleput

Indlæg af aabaabaab » 16. jul 2012, 21:42

frederikshavneren skrev:Efter fredagens dramatiske afslutning og velfortjente point i Århus er det nu tid til at se frem til sæsonens første hjemmebanekamp, der spilles på søndag kl. 19.00 mod Brøndby if.
Søndagens hjemmekamp mod Brøndby er et traditionsopgør, selv om holdet fra Vestegnen bestemt ikke er hvad det har været så er det alligevel en af sæsonens
Fredagens remis i Århus har forhåbentlig givet selvtillid, det var dejligt at se den fight og attityd (noget vi ellers har savnet siden Hamrén smuttede) der blev vist især til sidst i kampen.

Inden sæsonstarten var AaB og Brøndby spået en vanskelig sæson, men begge hold præsterede udmærket i premieren. På det seneste har vi haft et overtag mod Brøndby, vores overtag samt at vi
har hjemmebane gør os til svage favoritter til kampen. Kampen bliver formentlig forholdsvis lige, men vi bør have en ok mulighed for at hente en sejr. Brøndby er meget afhængige af
landsholdsspillerne Michael Krohn Dehli og Dennis Rommedahl. Krohn Dehli var bænket mod OB, om det var pga. en skade som det blev hævdet eller om det er fordi han er ved at blive
solgt ved jeg ikke. Da Krohn Dehli blev indskiftet i 2. halvleg spillede han ganske udmærket. Rommedahl var ikke med i kampen mod OB pga. en skade. Det bliver spændende at se om Krohn Dehli spiller fra start på søndag, hvis han rammer dagen er han en absolut superligaprofil.

Brøndby er pt. hårdt ramt og er milevidt fra fordums styrke, hvilket giver os gode muligheder for at hente en sejr på søndag.
Hvis vi kan holde styr på Krohn Dehli, Rommedahl (hvis han spiller er han en meget giftig kontraspiller) og det store lokum i front (Simon Makinok) så har vi store chancer for at hente en sejr!

I fredagens kamp mod Agf var vi stærke på de defensive dødbolde, det skal vi også være på søndag mod Brøndby. Med spillere som Makinok, Goodson og Stenderup skal der være fuld fokus på
luftspillet. Det bliver vigtigt at minimere antallet af frispark og hjørnespark til Brøndby, samt at undgå alt for mange indlæg til Makinok. Makinok er et "monster" i luften, det er meget svært at vinde luftdueller mod ham. Det er derfor vigtigt at "gå på kroppen" af Makinok for at genere ham, samt et stort fokus på de andenbolde som Makinok måtte heade videre.

N. Larsen
Lucas
Helenius

Kommentarer:
Vi spillede en ok premierekamp i fredags i Århus. Det tekniske niveau var bestemt ikke prangende, men der blev fightet godt.
Lasse er tilbage fra karantæne og indtræder derfor i midterforsvaret (formoder at han er ovre den mindre skade han har været plaget af). Det koster Gotfredsen en tur tilbage på bænken, men
selv om Godtfredsen spillede udmærket mod Agf så er han stadigvæk en reservespiller. Han laver stadigvæk alt for mange store fejl. Tror ikke at Thelander pt. er klar til at starte, der skal formentlig en tilvænningsperiode til før han er klar. Ahlmann måtte en tur på skadestuen og syes med 7 sting efter fredagens kamp, men han formodes at blive klar igen til kampen på søndag.
Jeg har valgt Dalsgaard som højre back, men Bøgelund og Patrick er bestemt også kandidater til pladsen. Hvis Bøgelunds fysik er ved at være i orden kan det bestemt ikke udelukkes at han spiller fra start på søndag, men hvis der er den mindste tvivl bør Bøgelund spares med tanke på hans omfattende skadeshistorik. Patrick derimod bringer alt for lidt offensivt, han er en total alibispiller og bør derfor starte på bænken.
Vi har pludselig en udmærket bredde i forsvaret, hvilket er et stort plus. Bredden på midtbanen og i angrebet er derimod noget tyndere.

Würtz og Augu er sikre startere på den centrale midtbane. Jeg tror at Kent fastholder Kusk og Due på kanterne, men her kan Lucas, Wichmann og Dalsgaard også komme i spil. Bortset fra et par brændte kæmpechancer var Kusk ikke specielt synlig i fredags, men Kusk har noget kreativitet som vi får brug for på søndag.

I front er Helenius sikker starter. Om det bliver med Lucas i en fri rolle eller om Curth får chancen er et stort spørgsmålstegn. Jeg håber at Lucas får endnu en chance på søndag. Lucas var ikke prangende i fredags mod Agf, men han havde også svære arbejdsbetingelser da Agf stod godt defensivt samt pga. midtbanens manglende evne til at sætte Lucas ordentligt i scene. Kusk og Lucas har kreative evner som virkelig pynter på vores hold, evner som der sagtens kan blive brug for på søndag.
Curth scorede godt nok i fredags, men det ændrer ikke min vurdering af ham. Curth er en udmærket indskifter, men heller ikke mere.

C. Christensen
P. Kristensen
N. Godtfredsen
R. Thelander
K. Bøgelund
M. Wichmann
J. Curth
R. Toft

Hvis jeg skal gætte på et slutresultat så tror jeg at vi vinder 2-1 efter en tæt og lige kamp!
Er slet ikke enig i at gotfredsen ikke skal i start opstillingen? Nordjyske har ham som banens bedste spiller, men det kan du ikke få øje på? Sjovt at se hvor forskelligt øjne ser, mange her på debat siden er yderst tilfredse med hans indsast og i særdelseshed hans kampånd i forbindelse med uheldet. Ham er jeg slet ikke nervøs for at bruge.

Syntes sgu vi har en stærk trup, så mon ikke det er 3 point på søndag :aabfan:

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 16. jul 2012, 22:03

aabaabaab skrev:
frederikshavneren skrev:Efter fredagens dramatiske afslutning og velfortjente point i Århus er det nu tid til at se frem til sæsonens første hjemmebanekamp, der spilles på søndag kl. 19.00 mod Brøndby if.

N. Larsen
Lucas
Helenius

Kommentarer:

C. Christensen
P. Kristensen
N. Godtfredsen
R. Thelander
K. Bøgelund
M. Wichmann
J. Curth
R. Toft

Er slet ikke enig i at gotfredsen ikke skal i start opstillingen? Nordjyske har ham som banens bedste spiller, men det kan du ikke få øje på? Sjovt at se hvor forskelligt øjne ser, mange her på debat siden er yderst tilfredse med hans indsast og i særdelseshed hans kampånd i forbindelse med uheldet. Ham er jeg slet ikke nervøs for at bruge.

Syntes sgu vi har en stærk trup, så mon ikke det er 3 point på søndag :aabfan:
Lasse skal ind og vinde hovedspils-duellerne med Makienok. Jeg ønsker ikke at se holdopstillingen uden Lasse Nielsen, og det vil meget sandsynligt ske på bekostning af Niko Godtfredsen
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 17. jul 2012, 08:08

634 skrev: Lasse skal ind og vinde hovedspils-duellerne med Makienok. Jeg ønsker ikke at se holdopstillingen uden Lasse Nielsen, og det vil meget sandsynligt ske på bekostning af Niko Godtfredsen
Jeg ser nu hellere at vi annullerer Makienok ved at skubbe forsvarskæden højt op. Brøndby kommer alligevel til at spille afventende og meget direkte, men hvis Makienok så skulle vinde en hovedstødsduel 35-40 meter fra vores mål er faren minimal. Desuden har vi allerede KEP, der sandsynligvis vil dække Makienok. Lasse eller Gotfredsen skal snarere dække Nicolaj Agger, der vil udnytte det potentielt store rum bag vores forsvar. Derfor vil jeg helst have hurtige Gotfredsen på den overkommelige opgave og så have Lasse fremfor Dalsgaard til den noget sværere opgave i vores højre side, hvor Krohn-Dehli kommer til at husere.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 17. jul 2012, 09:59

Yankee skrev:
634 skrev: Lasse skal ind og vinde hovedspils-duellerne med Makienok. Jeg ønsker ikke at se holdopstillingen uden Lasse Nielsen, og det vil meget sandsynligt ske på bekostning af Niko Godtfredsen
Jeg ser nu hellere at vi annullerer Makienok ved at skubbe forsvarskæden højt op. Brøndby kommer alligevel til at spille afventende og meget direkte, men hvis Makienok så skulle vinde en hovedstødsduel 35-40 meter fra vores mål er faren minimal. Desuden har vi allerede KEP, der sandsynligvis vil dække Makienok. Lasse eller Gotfredsen skal snarere dække Nicolaj Agger, der vil udnytte det potentielt store rum bag vores forsvar. Derfor vil jeg helst have hurtige Gotfredsen på den overkommelige opgave og så have Lasse fremfor Dalsgaard til den noget sværere opgave i vores højre side, hvor Krohn-Dehli kommer til at husere.
Hvis Krohn-Dehli starter inde. Nogen der ved om der var nogen god forklaring på hvorfor han startede ude?

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Indlæg af Super Hansen » 17. jul 2012, 10:18

Zee skrev:
Yankee skrev:
Hvis Krohn-Dehli starter inde. Nogen der ved om der var nogen god forklaring på hvorfor han startede ude?
Noget med han kom forsent hjem fra ferie, så det var straffen. "Bænken"

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 17. jul 2012, 15:07

Dog ikke. Krohn-Dehli havde fået længere ferie grundet EM (samme med Romme), og han havde lidt knæproblemer op til kampen, derfor startede han ude.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 17. jul 2012, 15:21

jonas386 skrev:Dog ikke. Krohn-Dehli havde fået længere ferie grundet EM (samme med Romme), og han havde lidt knæproblemer op til kampen, derfor startede han ude.
Uanset hvilke årsager der var til at Krohn Dehli startede på bænken mod OB, så bliver det spændende at se om han starter inde på søndag. Krohn Dehli er på sine gode dage en af
superligaens absolut bedste spillere, men når det er sagt så spiller Krohn Dehli (og Rommedahl) generelt bedre på landsholdet end de gør for Brøndby.
Det siger selvfølgelig også noget om de store problemer, som Brøndby har.

Hvis Krohn Dehli starter inde på søndag er meget opnået hvis vi formår at lukke ned for Krohn Dehlis kreativitet. Som udgangspunkt plejer Krohn Dehli at være placeret på den
venstre midtbane, men han har en tendens til at trække ind på den centrale del af banen. Det betyder at vores højreback (Dalsgaard, Bøgelund eller Lasse) samt vores centrale midtbane
får en vigtig rolle i at neutralisere Krohn Dehli.

Hvis vi får lukket Krohn Dehli ned så er meget opnået og en sejr vil i så fald bestemt være inden for rækkevidde :aabfan:

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 17. jul 2012, 19:56

Yankee skrev:
Hvad vil du gøre, hvis BIF for tilkendt hjørnespark eller frispark som kan give indlæg i feltet, her vil jeg gerne have Lasse på Makienok.
Dalsgaard har noget at bevise, hvis han er et godt match mod Krohn-Dehli.
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 17. jul 2012, 20:02

634 skrev:
Yankee skrev:
Hvad vil du gøre, hvis BIF for tilkendt hjørnespark eller frispark som kan give indlæg i feltet, her vil jeg gerne have Lasse på Makienok.
Hvis Lasse er på backen kan han jo stadig dække Makienok på dødbolde, det er der jo ikke noget der forhindrer ham i. Jeg håber i øvrigt vi er meget stærkere på de defensive dødbolde i denne sæson, for ellers kan det godt komme til at gøre ondt mod Brøndby, det var nærmest det eneste de var farlige på i OB kampen.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar

Indlæg af 634 » 17. jul 2012, 20:10

jonas386 skrev:
634 skrev:
Yankee skrev:
Hvis Lasse er på backen kan han jo stadig dække Makienok på dødbolde, det er der jo ikke noget der forhindrer ham i. Jeg håber i øvrigt vi er meget stærkere på de defensive dødbolde i denne sæson, for ellers kan det godt komme til at gøre ondt mod Brøndby, det var nærmest det eneste de var farlige på i OB kampen.
Jeg vil altid foreslå zone-markering, hvor de to midter-forsvarere godt kan bytte side, men hvor de to backs bliver på hver deres side af midter-forsvaret, også ved dødbolde.
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 18. jul 2012, 22:05

Det er sommer og pt. tyder vejrudsigterne på godt
vejr på søndag. Mange holder sommerferie, men det er
alligevel skuffende at der ikke er solgt flere billetter til
søndagens kamp (bedømt ud fra de mange ledige billetter på
webshoppen).

Kampe mod Brøndby er stadigvæk noget specielt,
hvilket gør det sløje billetsalg desto mere skuffende.
Selv om Brøndby er langt fra fordums styrke så
er søndagens kamp absolut en af sæsonens mest
eftertragtede. Der er altid en stor hype om kampe
mod Brøndby, hvilket aldrig vil blive tilfældet for kampe
mod f.eks fc nordsjælland.

Generelt var der få tilskuere til premiererunden,
hvilket muligvis er endnu et tegn på den
negative udvikling i superligaens tilskuertal.

Ses på stadion søndag aften :aabfan:

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. jul 2012, 22:10

Jeg bliver virkelig nødt til at spørge hvad ideen er i at skrive alle dine indlæg på vers. Det er meget hyggeligt, men det undrer mig bare en smule.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 18. jul 2012, 22:23

jonas386 skrev:Jeg bliver virkelig nødt til at spørge hvad ideen er i at skrive alle dine indlæg på vers. Det er meget hyggeligt, men det undrer mig bare en smule.
Nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener med vers.
Angående det aktuelle (seneste) indlæg var min
pointe det sløje billetsalg. Vi har hjemmebanepremiere
på søndag efter en lang pause, kampen på søndag tilmed
en af sæsonens mest interessante.
Sommer eller ej så er billetsalget skuffende

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 18. jul 2012, 22:48

frederikshavneren skrev:
jonas386 skrev:Jeg bliver virkelig nødt til at spørge hvad ideen er i at skrive alle dine indlæg på vers. Det er meget hyggeligt, men det undrer mig bare en smule.
"Jeg en gård mig bygge vil" eller?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 19. jul 2012, 09:13

frederikshavneren skrev:Det er sommer og pt. tyder vejrudsigterne på godt
vejr på søndag. Mange holder sommerferie, men det er
alligevel skuffende at der ikke er solgt flere billetter til
søndagens kamp (bedømt ud fra de mange ledige billetter på
webshoppen).

Kampe mod Brøndby er stadigvæk noget specielt,
hvilket gør det sløje billetsalg desto mere skuffende.
Selv om Brøndby er langt fra fordums styrke så
er søndagens kamp absolut en af sæsonens mest
eftertragtede. Der er altid en stor hype om kampe
mod Brøndby, hvilket aldrig vil blive tilfældet for kampe
mod f.eks fc nordsjælland.

Generelt var der få tilskuere til premiererunden,
hvilket muligvis er endnu et tegn på den
negative udvikling i superligaens tilskuertal.

Ses på stadion søndag aften :aabfan:
Det har ikke en skid med den negative udvikling at gøre. Folk er på ferie - længere er den ikke!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Indlæg af rAaBe » 19. jul 2012, 09:42

frederikshavneren skrev:
Jeg tror bare jonas386 undrer sig over hvorfor dine indlæg ligner at du ikke bruger automatisk linjeombrydning. Sagt på en anden måde, at det ligner at du selv indsætter linjeskift, førend du har skrevet linjen færdig. Nogen gange kommer det til et grafisk udtryk, som kan minde om hvordan et digt er sat op. Der er formentlig en god forklaring på hvorfor du gør det sådan?
Jeg en gård mig bygge vil,
der skal være have til.
Store marker, grønne enge,
og med lam i lille vænge,
heste, grise, køer og får,
hører til min bondegård.
snarere end:
Jeg en gård mig bygge vil, der skal være have til. Store marker, grønne enge, og med lam i lille vænge, heste, grise, køer og får, hører til min bondegård.
Bliver spændende at se om vi kan få vores dygtige angribere sat godt i spil. Især spændende om Lucas kan få endnu mere ud af positionen - på trods af at modstanderne tydeligvis er opmærksomme på ham.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 19. jul 2012, 15:17

bråndby er et såret dyr, der skal være et "let" offer for vores unge sultne drenge.
vi skal presse dem fra første sekund, og ikke lade dem få ro, så er jeg os sikker på vi nok skal komme afsted med et godt resultat.
lynge er gud!

Besvar