http://nordjyske.dk/nyheder/skuffet-nic ... bd/24/1547MHJ skrev:Pyha, troede et øjeblik at forklaringen ikke var at Wieghorst var idiot og AaB-hader.Munken skrev:Stop lige et øjeblik. Det handler vel om at Wieghorst mener, at der er bedre målmænd p.t. Ikke at jeg er enig, og Larsen har hævet sit niveau, men det har Rønnov også. Fæste er fra 90 og er altså ældre end Nicolaj. Han spiller som bekendt i 1. division. Han har tilsyneladende også forbedret sig må det seneste, her uddrag af refefat fra seneste kamp fra VBK's egen hjemmeside: Målmand Fæste udnyttede det dejlige vejr til en større skovtur ved en lang Skive-fremlægning, og så kunne Morten Beck Andersen bringer de blågule foran.AllanPedersen skrev:Det er vel ikke rigtigt.. det handler om de er under 21, i det en turnering starter..doukas skrev:Skarp analyse, men det er før set med spillere på 22 og 23 år på U21-landsholdet. Det handler mere om hvilken årgang man tilhører, frem for hvor gammel man præcis er.AllanPedersen skrev:Nu skal jeg ikke gøre mig klog på reglerne præcist.. men at Nikolaj Larsen ikke er med på U21 holdet...SGLoco skrev:Han har da lagt lidt fysik på sit spil, men kan slet ikke se andre der burde være foran ham.
Undrer mig mere over at Nicolai Larsen ikke er at finde på U21 ?? Han har da klart hævet sit niveau??
er det ikke fordi..... han er 21 ?
dvs hvis de er med i kval kampene til VM og så fylder 21 i forløbet, må de stadig gerne være med til slutrunden.
Og I og med dette er en ny turnering, og Larsen allerede er fyldt 21, kan han ikke være med.
I hvert fald giver den der årgang forklaring ikke meget mening for mig når du samtidig skriver der kan være 23 årige på U21 landsholdet.
(hvilket jeg ikke huske nogensinde at have set før)
...verdensbillede justeret.
Helenius på landsholdet
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Helenius på landsholdet
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu er Nicolai jo ikke smidt af landsholdet. Han er fravalgt. Iøvrigt - hånden på hjertet - har Fæste vel været førstemålmand på U21, men Nicolai har også fået kampe.
- FlæskeFrank
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Ja, man kan sige at han ikke skulle havde stået så godt mod FCN.... Og jow jow Fæste har været førstemål mand, men har været tæmelig ustabil i VB Hvor i mod Nicolai bare bliver bedre og bedre for hver kamp, hvilket vel også var grunde til at han stod i foråret. så lidt mærkelig valg der.??FlæskeFrank skrev:Nu er Nicolai jo ikke smidt af landsholdet. Han er fravalgt. Iøvrigt - hånden på hjertet - har Fæste vel været førstemålmand på U21, men Nicolai har også fået kampe.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Helt igennem uforståeligt! Det giver ingen mening at Nicolai ikke er med!Super Hansen skrev:Ja, man kan sige at han ikke skulle havde stået så godt mod FCN.... Og jow jow Fæste har været førstemål mand, men har været tæmelig ustabil i VB Hvor i mod Nicolai bare bliver bedre og bedre for hver kamp, hvilket vel også var grunde til at han stod i foråret. så lidt mærkelig valg der.??FlæskeFrank skrev:Nu er Nicolai jo ikke smidt af landsholdet. Han er fravalgt. Iøvrigt - hånden på hjertet - har Fæste vel været førstemålmand på U21, men Nicolai har også fået kampe.
Kunne være sjovt at høre Wieghorsts begrundelse for den manglende udtagelse. Men så dybdeborende journalistik kan man jo nok ikke forvente fra Nordjyskes side.
Bienvenu Bassogog!
Tror du selv han vil kommentere på enkelte spillere?astonvilla skrev:Helt igennem uforståeligt! Det giver ingen mening at Nicolai ikke er med!Super Hansen skrev:Ja, man kan sige at han ikke skulle havde stået så godt mod FCN.... Og jow jow Fæste har været førstemål mand, men har været tæmelig ustabil i VB Hvor i mod Nicolai bare bliver bedre og bedre for hver kamp, hvilket vel også var grunde til at han stod i foråret. så lidt mærkelig valg der.??FlæskeFrank skrev:Nu er Nicolai jo ikke smidt af landsholdet. Han er fravalgt. Iøvrigt - hånden på hjertet - har Fæste vel været førstemålmand på U21, men Nicolai har også fået kampe.
Kunne være sjovt at høre Wieghorsts begrundelse for den manglende udtagelse. Men så dybdeborende journalistik kan man jo nok ikke forvente fra Nordjyskes side.
Olsen har jo altid haft det princip. Udtaler sig ikke om ikke udtaget spillere... hvorfor skulle det være anderledes her?
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Næh, det tror jeg såmænd ikke - men hvis du læser mit indlæg skriver jeg at "det kunne være sjovt" at høre begrundelsen.hje1980 skrev:Tror du selv han vil kommentere på enkelte spillere?astonvilla skrev:Helt igennem uforståeligt! Det giver ingen mening at Nicolai ikke er med!Super Hansen skrev:Ja, man kan sige at han ikke skulle havde stået så godt mod FCN.... Og jow jow Fæste har været førstemål mand, men har været tæmelig ustabil i VB Hvor i mod Nicolai bare bliver bedre og bedre for hver kamp, hvilket vel også var grunde til at han stod i foråret. så lidt mærkelig valg der.??FlæskeFrank skrev:Nu er Nicolai jo ikke smidt af landsholdet. Han er fravalgt. Iøvrigt - hånden på hjertet - har Fæste vel været førstemålmand på U21, men Nicolai har også fået kampe.
Olsen har jo altid haft det princip. Udtaler sig ikke om ikke udtaget spillere... hvorfor skulle det være anderledes her?
Det synes jeg nu fortsat det kunne være...ikke at jeg forventer at der kan vristes nogen holdning ud af ham (hvilket jeg også skriver).
Bienvenu Bassogog!
Et helt vildt gæt kunne være, at han mener Fæste og Rønnov er bedre lige nu.astonvilla skrev:Næh, det tror jeg såmænd ikke - men hvis du læser mit indlæg skriver jeg at "det kunne være sjovt" at høre begrundelsen.hje1980 skrev:Tror du selv han vil kommentere på enkelte spillere?astonvilla skrev:Helt igennem uforståeligt! Det giver ingen mening at Nicolai ikke er med!Super Hansen skrev:Ja, man kan sige at han ikke skulle havde stået så godt mod FCN.... Og jow jow Fæste har været førstemål mand, men har været tæmelig ustabil i VB Hvor i mod Nicolai bare bliver bedre og bedre for hver kamp, hvilket vel også var grunde til at han stod i foråret. så lidt mærkelig valg der.??FlæskeFrank skrev:Nu er Nicolai jo ikke smidt af landsholdet. Han er fravalgt. Iøvrigt - hånden på hjertet - har Fæste vel været førstemålmand på U21, men Nicolai har også fået kampe.
Det synes jeg nu fortsat det kunne være...ikke at jeg forventer at der kan vristes nogen holdning ud af ham (hvilket jeg også skriver).
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det er da et gæt, men man plejer ikke at udtage målmænd på øjebliksbilleder af deres form, og hvis det var tilfældet her virker det stadig underligt da Nicolai vel aldrig har spillet bedre end han gør lige nu. Personligt er jeg nu ikke så ked af det, at mangle spillere til træning er altid irreterende så i en sæson hvor det i aller højeste grad handler om at overleve i superligaen kan jeg sagtens leve med at der ikke er fokus på så meget andet.FCM skrev:Et helt vildt gæt kunne være, at han mener Fæste og Rønnov er bedre lige nu.astonvilla skrev:Næh, det tror jeg såmænd ikke - men hvis du læser mit indlæg skriver jeg at "det kunne være sjovt" at høre begrundelsen.hje1980 skrev:Tror du selv han vil kommentere på enkelte spillere?astonvilla skrev:Helt igennem uforståeligt! Det giver ingen mening at Nicolai ikke er med!Super Hansen skrev:Ja, man kan sige at han ikke skulle havde stået så godt mod FCN.... Og jow jow Fæste har været førstemål mand, men har været tæmelig ustabil i VB Hvor i mod Nicolai bare bliver bedre og bedre for hver kamp, hvilket vel også var grunde til at han stod i foråret. så lidt mærkelig valg der.??FlæskeFrank skrev:Nu er Nicolai jo ikke smidt af landsholdet. Han er fravalgt. Iøvrigt - hånden på hjertet - har Fæste vel været førstemålmand på U21, men Nicolai har også fået kampe.
-
Munken
- Junior

- Favoritspiller: Henning Munk Jensen
- Geografisk sted: Aalborg
Stop lige et øjeblik. Det handler vel om at Wieghorst mener, at der er bedre målmænd p.t. Ikke at jeg er enig, og Larsen har hævet sit niveau, men det har Rønnov også. Fæste er fra 90 og er altså ældre end Nicolaj. Han spiller som bekendt i 1. division. Han har tilsyneladende også forbedret sig må det seneste, her uddrag af refefat fra seneste kamp fra VBK's egen hjemmeside: Målmand Fæste udnyttede det dejlige vejr til en større skovtur ved en lang Skive-fremlægning, og så kunne Morten Beck Andersen bringer de blågule foran.
[/quote]
Pyha, troede et øjeblik at forklaringen ikke var at Wieghorst var idiot og AaB-hader.
...verdensbillede justeret.[/quote]
Nej da Fæste er rimelig på toppen i øjebliket. se seneste hjemmekamp (15 sek. inde i klippet) :
her http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qDFHEpzdnk#" onclick="window.open(this.href);return false;!
Pyha, troede et øjeblik at forklaringen ikke var at Wieghorst var idiot og AaB-hader.
...verdensbillede justeret.[/quote]
Nej da Fæste er rimelig på toppen i øjebliket. se seneste hjemmekamp (15 sek. inde i klippet) :
her http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qDFHEpzdnk#" onclick="window.open(this.href);return false;!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det er simpelthen landsholdsklasse, ingen tvivl om det.
Nu skal man også passe på med at bedømme ud for enkelte situationer, men er da enig i at Nikolai burde være foran i og med han er fast mand i suppen, det bør trodsalt rangere over 1.division. Men hvis Fæste passer bedre ind i Wieghorst planer så er det jo sådan det er, kender dog ikke Fæstes niveau, så ved ikke om han er bedre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er herligt med Helenius på landsholdet. Og forhåbentligt får han også spilletid, med mindre vi får at se en MO classic hjerneblødning og smider Lorentzen eller Schøne på toppen(for selvfølgelig, at få oplyst det åbenlyse, at det fungerer af helvedes til).
Prisen stiger og opmærksomheden stiger på Helenius pga. den udtagelse. Godt for både AaB og Helenius.
Mht. Nicolai Larsen, så kan det undre noget, at han ikke er blevet udtaget. De to andre keepere må have spillet aldeles fremragende, for jeg synes bestemt ikke, at Nicolai Larsen har spillet sig af. Snarere tværtimod.
Hvad der er endnu mere underligt, er at jeg bestemt husker et par helkiksere fra Rønnow i Horsens, som førte til mål.
Prisen stiger og opmærksomheden stiger på Helenius pga. den udtagelse. Godt for både AaB og Helenius.
Mht. Nicolai Larsen, så kan det undre noget, at han ikke er blevet udtaget. De to andre keepere må have spillet aldeles fremragende, for jeg synes bestemt ikke, at Nicolai Larsen har spillet sig af. Snarere tværtimod.
Hvad der er endnu mere underligt, er at jeg bestemt husker et par helkiksere fra Rønnow i Horsens, som førte til mål.
Uden Synd Ingen Frelse
Ang. Larsen, så udtalte JJ Brinch under kampen i søndags, at det kunne skyldes de 6(?) mål, som slap ind i sidste U21 kamp.
Det giver dog ikke meget mening for mig, eftersom det så langt fra var ham, der var skyld i målene. Det var nærmere en fornærmende ringe taktisk disposition af den svage hest...!
Det giver dog ikke meget mening for mig, eftersom det så langt fra var ham, der var skyld i målene. Det var nærmere en fornærmende ringe taktisk disposition af den svage hest...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Gjorde han!?
I givet fald kan det satme undre, at Mark Gundelach er udtaget. Han var mere eller mindre skyld i 3 kasser med sin ringe præstation på højreback.
Det samme med Mikkel Kirkeskov, som dog ikke var helt så slem.
Og Emil Larsen og AC, som ikke gad løbe med tilbage.
Osv.
Hvis det virkeligt er undskyldningen, så burde han, som du er inde på Le Cid, fritage sig selv fra kampen, for de sidste 30 minutter var en meget skidt omgang indenfor trænerfaget.
I givet fald kan det satme undre, at Mark Gundelach er udtaget. Han var mere eller mindre skyld i 3 kasser med sin ringe præstation på højreback.
Det samme med Mikkel Kirkeskov, som dog ikke var helt så slem.
Og Emil Larsen og AC, som ikke gad løbe med tilbage.
Osv.
Hvis det virkeligt er undskyldningen, så burde han, som du er inde på Le Cid, fritage sig selv fra kampen, for de sidste 30 minutter var en meget skidt omgang indenfor trænerfaget.
Uden Synd Ingen Frelse
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
FlæskeFrank skrev:Lasse Nielsen udtaget istedet for Bjelland. Spændende.
Meget
Dejligt at se han får chancen. Kunne tyde på at det er de tanker MO går med til den kommende kamp 
JA DAAAAAAAAA!!!!
Med de klovnerier i forsvaret kunne MO altså godt tage at give Lasse chancen. Okore har mildt sagt været dårlig efter pausen.
Til gengæld lækkert for Nicklas at få chancen, og synes også han er sluppet hæderligt fra det indtil videre.
Edit: Og så kom Lasse på banen :-)
Til gengæld lækkert for Nicklas at få chancen, og synes også han er sluppet hæderligt fra det indtil videre.
Edit: Og så kom Lasse på banen :-)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så kom Lasse også ind, godt at se!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Rigtig flot spil af Helenius, til gengæld må vi sige, at Lasse ser skidt ud ved 1-3 målet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14