Helenius: Godthaab IF, Svenstrup GF og Aalborg KFUM en kort overgang
Kusk: Gug
Lucas: Aalborg Freja
Rolf: ?
Lasse Nielsen: ?
Ahlmann: Brønderslev og FCM
Augu: Aabybro
PK: ?
Nicolaj Thomsen: ?

Rolf-HjørringA_Strandfelt skrev:Vi har efterhånden fået en trup med mange spillere af egen avl, men der er et par stykker, som jeg er i tvivl om, hvor de kom fra, før de kom til AaB. Kan nogle hjælpe med de spillere, jeg er i tvivl om? Synes det er lidt fedt, at vi har så mange lokale spillere.![]()
Helenius: Godthaab IF, Svenstrup GF og Aalborg KFUM en kort overgang
Kusk: Gug
Lucas: Aalborg Freja
Rolf: ?
Lasse Nielsen: ?
Ahlmann: Brønderslev og FCM
Augu: Aabybro
PK: ?
Nicolaj Thomsen: ?
Ene trådte sine barnefodboldsko i St. Restrup og flyttede derefter til Freja (eller var det KFUM?), så det er ikke ham, du forveksler PK med.jonas386 skrev:PK har vist været i AaB siden han var 5 eller sådan, mener jeg læste det i en eller anden artikel om ham... Kan dog være jeg bytter ham om med Ene.

Og han var nærmest fast bolddreng i LKB Gistrup, da hans far Ole var træner.Holm-o1 skrev:Patrick Kristensen er jeg ret sikker på har spillet i Storvorde hele hans ungdom.

En Google-søgning bekræfter, at han er fra Horne, så det er vel ganske sandsynligt, at han spillede der først.Danni skrev:Jeg mener, Rolf Toft kommer fra Horne (lidt udenfor Hirtshals), hvilket er ca. 15 km fra Hjørring. Så vil vil tro, han som lille spillede i Horne KFUM inden, han rykkede til Hjørring.

Sjovt han siger klubben "hed" SSB dengang, det gør den da stadigvæk, ellers sjovt at se ens gamle skole..MHJ skrev:Jup
"Hans fodboldkarriere begyndte i den lokale klub, SSB, som den hed den gang. Allerede som 13-årige begyndte han at træne i AaB."
http://www.tv2nord.dk/artikel/183920:Re ... -sund-kost

Kan du nævne nogle navne, eller hvordan?The Point Maker skrev:
For dem der interesserer sig for ungdomsfodbold, er der super spændende spillere på vej fra mange andre af de klubber/byer som AaB samarbejder med.