http://ob.dk/forum/thread/605912.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Kamptråd: OB vs AaB søndag d. 26
Troen på egne evner i den Fynske hovedstad er høj, håber vi kan ta endnu en sejr over OB på søndag, om ikke andet for at lukke kæften på de Fynboer ligesom drengene gjorde med Midtjyderne i sidste uge 
http://ob.dk/forum/thread/605912.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Er det ikke mest ham GuldtilOB tossen, der også tidligere var et fast hånligt indslag i alle AaB relaterede nyheder på Bold.dk i "nedrykningssæsonen"? Men jeg håber da spillerne vil undervurdere os gevaldigt i kampen. Men jeg tror sgu det bliver en svær kamp.Mr. Larsen skrev:Troen på egne evner i den Fynske hovedstad er høj, håber vi kan ta endnu en sejr over OB på søndag, om ikke andet for at lukke kæften på de Fynboer ligesom drengene gjorde med Midtjyderne i sidste uge
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han er vist lidt af TrollMHJ skrev:Er det ikke mest ham GuldtilOB tossen, der også tidligere var et fast hånligt indslag i alle AaB relaterede nyheder på Bold.dk i "nedrykningssæsonen"? Men jeg håber da spillerne vil undervurdere os gevaldigt i kampen. Men jeg tror sgu det bliver en svær kamp.Mr. Larsen skrev:Troen på egne evner i den Fynske hovedstad er høj, håber vi kan ta endnu en sejr over OB på søndag, om ikke andet for at lukke kæften på de Fynboer ligesom drengene gjorde med Midtjyderne i sidste uge
Og helt enig mht kampen, vi har altid (næsten) tætte kampe imod OB, forhåbentlig vinder vi, men jeg sælger gerne kampen for 1 point.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
De er godt nok noget kæphøje derinde. Med det spil de har præsteret og deres placering sidste sæson, så kan jeg godt nok ikke se de har noget at have deres selvtillid i. Det eneste vi kan komme i problemer med, er OB spillernes fysik.(Det var jeg også nervøs for i FCM kampen, men det blev da på det groveste modbevist) For jeg vil mene vi er OB klart overlegne i kombinationsspillet.Mr. Larsen skrev:Troen på egne evner i den Fynske hovedstad er høj, håber vi kan ta endnu en sejr over OB på søndag, om ikke andet for at lukke kæften på de Fynboer ligesom drengene gjorde med Midtjyderne i sidste uge
Det bliver en fryd når vi basker dem 3-1.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Er det ikke her vores chance er hvis OBerne undervurderer os?MHJ skrev:Men jeg håber da spillerne vil undervurdere os gevaldigt i kampen..Mr. Larsen skrev:Troen på egne evner i den Fynske hovedstad er høj, håber vi kan ta endnu en sejr over OB på søndag, om ikke andet for at lukke kæften på de Fynboer ligesom drengene gjorde med Midtjyderne i sidste uge
Håber også Duen bliver klar
Jeg er overbevist om, at Troels Bech er noget klogere end nogle få jubeloptimister på et fan-forum...!Elscorpio skrev:Er det ikke her vores chance er hvis OBerne undervurderer os?MHJ skrev:Men jeg håber da spillerne vil undervurdere os gevaldigt i kampen..Mr. Larsen skrev:Troen på egne evner i den Fynske hovedstad er høj, håber vi kan ta endnu en sejr over OB på søndag, om ikke andet for at lukke kæften på de Fynboer ligesom drengene gjorde med Midtjyderne i sidste uge
Håber også Duen bliver klar
De skal nok være klar, men mon ikke også vi er det?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Det er da kun et par stykker der er overbevist om OB-sejr. Og det betyder jo ingenlunde at Troels Bech og holdet undervurderer os.
Tror helt sikkert OB undervuderer AaB. Det ligger i deres natur at gøre det. Sandheden er vel nærmest at spiller for spiller, er AaB stærkere på næsten samtlige pladser. Jeg forventer faktisk at AaB godt kan gå hen at vinde 3-0 dernede. Ja faktisk er jeg ret sikker på sejr, det er kun sejrens størelse der er usikkert.
Hahaha. The irony, the irony.Since skrev:Tror helt sikkert OB undervuderer AaB. Det ligger i deres natur at gøre det. Sandheden er vel nærmest at spiller for spiller, er AaB stærkere på næsten samtlige pladser. Jeg forventer faktisk at AaB godt kan gå hen at vinde 3-0 dernede. Ja faktisk er jeg ret sikker på sejr, det er kun sejrens størelse der er usikkert.
Jeg har nu helt oprigtigt en rigtig god fornemmelse. Vi er klart bedst når vi ikke har bolden, og det kan ikke undgås at OB vil dominere kampen og have 55-60% boldbesiddelse. Samtidig er deres forsvarsspillere ikke specielt dygtige pasningsspillere - begge deres backer er bedre til selv at føre bolden frem - og deres forsvarere er ikke særlig bevægelige og komfortable når Helenius søger væk fra boksen.
Hvis OB igen stiller med Johansson/Schoop på den centrale midtbane vil det være en kæmpe gave til os. Vi vil have alle muligheder for at søge rummet mellem dem og deres forsvar, så vi skal virkelig krydse fingre for at Traoré ikke bliver klar.
Jeg tipper en hårdt tilkæmpet 1-2-sejr til de Røde. OB er formstærke, men vi er endnu bedre kørende og har masser af strenge at spille på. Hvis vi samtidig kan holde det ekstremt høje defensive niveau fra de sidste tre kampe har vi gode muligheder for endnu en sejr over OB.
Hvis OB igen stiller med Johansson/Schoop på den centrale midtbane vil det være en kæmpe gave til os. Vi vil have alle muligheder for at søge rummet mellem dem og deres forsvar, så vi skal virkelig krydse fingre for at Traoré ikke bliver klar.
Jeg tipper en hårdt tilkæmpet 1-2-sejr til de Røde. OB er formstærke, men vi er endnu bedre kørende og har masser af strenge at spille på. Hvis vi samtidig kan holde det ekstremt høje defensive niveau fra de sidste tre kampe har vi gode muligheder for endnu en sejr over OB.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Er vi klart bedst uden bolden, må vi håbe på en masse fejlafleveringer, så vi slipper hurtigst muligt af med den igenYankee skrev:Jeg har nu helt oprigtigt en rigtig god fornemmelse. Vi er klart bedst når vi ikke har bolden, og det kan ikke undgås at OB vil dominere kampen og have 55-60% boldbesiddelse. Samtidig er deres forsvarsspillere ikke specielt dygtige pasningsspillere - begge deres backer er bedre til selv at føre bolden frem - og deres forsvarere er ikke særlig bevægelige og komfortable når Helenius søger væk fra boksen.
Spøg til side, jeg er enig. Der er absolut muligheder mod OB og det vil være lidt af turning point, kan vi hente point igen.
Spillemæssigt vil jeg mene at det turning point ER nået. Der er desuden ikke en eneste af OB's herrelamme spillere jeg ville ønske på AaB-holdet. Greven naturligvis undtaget.NIN den fromme skrev:Er vi klart bedst uden bolden, må vi håbe på en masse fejlafleveringer, så vi slipper hurtigst muligt af med den igenYankee skrev:Jeg har nu helt oprigtigt en rigtig god fornemmelse. Vi er klart bedst når vi ikke har bolden, og det kan ikke undgås at OB vil dominere kampen og have 55-60% boldbesiddelse. Samtidig er deres forsvarsspillere ikke specielt dygtige pasningsspillere - begge deres backer er bedre til selv at føre bolden frem - og deres forsvarere er ikke særlig bevægelige og komfortable når Helenius søger væk fra boksen.
Jeg tipper en hårdt tilkæmpet 1-2-sejr til de Røde. OB er formstærke, men vi er endnu bedre kørende og har masser af strenge at spille på. Hvis vi samtidig kan holde det ekstremt høje defensive niveau fra de sidste tre kampe har vi gode muligheder for endnu en sejr over OB.![]()
Spøg til side, jeg er enig. Der er absolut muligheder mod OB og det vil være lidt af turning point, kan vi hente point igen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Rasmus Falk samt Emil Larsen eller Bashkim Kadrii så jeg nu ellers gerne i det nordjyske.
Greven passer ikke ind i AaB længere.
Greven passer ikke ind i AaB længere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Dalle er tvivlsom til kampen på søndag, så det ligner fuld tid til Bøgelund. Det bliver spændende om han er oppe i gear.
Eller vælger Kent det sikre og sætte Patrick Kristensen på backen?
Eller vælger Kent det sikre og sætte Patrick Kristensen på backen?
Jeg ser gerne at Lasse ryger ud på bakken og Thelander i midterforsvaret.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Det bliver en lille smule spændende at se om tingene omkring Helenius er så konkrete at han udelades af truppen til OB-kampen?
Hey AaB!
når der ikk er noget der er sikkert omkring ham endnu, ville det da være dumt - hva nu hvis han går ind og scorer 2-3 gange, og dortmund er på stadion den dag?? så ville det lige hæve prisen lidt, hvis dortmund, eller et andet tyskhold pludselig finder ham interessant.Peter A. skrev:Det bliver en lille smule spændende at se om tingene omkring Helenius er så konkrete at han udelades af truppen til OB-kampen?
lynge er gud!
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Hvorfor?...Narildsen skrev:Jeg ser gerne at Lasse ryger ud på bakken og Thelander i midterforsvaret.
Fordi du gerne vil se den nye spiller i brug ? og så samtidig gerne sænke kvaliteten for at se ham?
Lasse Nielsen er AaB's bedste central forsvarer..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det kunne jo være at Narildsen mener Bøgelund er for usikkert et kort at sætte på backen. Lasse derimod har strålet derude. Og meldingerne fra reserveholdstruppen er jo samtidig at Thelander gør det glimrende. Derfor er der ikke garanti for at de sænker niveauet. Og endvidere slipper vi evt. for en udskiftning tidligt i kampen, hvis Bøgelund går død.AllanPedersen skrev:Hvorfor?...Narildsen skrev:Jeg ser gerne at Lasse ryger ud på bakken og Thelander i midterforsvaret.
Fordi du gerne vil se den nye spiller i brug ? og så samtidig gerne sænke kvaliteten for at se ham?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Come on altså.. jeg vil da også gerne se de nye spillere på banen i den tid de fortjener..MHJ skrev:Det kunne jo være at Narildsen mener Bøgelund er for usikkert et kort at sætte på backen. Lasse derimod har strålet derude. Og meldingerne fra reserveholdstruppen er jo samtidig at Thelander gør det glimrende. Derfor er der ikke garanti for at de sænker niveauet. Og endvidere slipper vi evt. for en udskiftning tidligt i kampen, hvis Bøgelund går død.AllanPedersen skrev:Hvorfor?...Narildsen skrev:Jeg ser gerne at Lasse ryger ud på bakken og Thelander i midterforsvaret.
men at sætte vores bedste central forsvarer ud for at lade en ung uerfaren spiller komme til synes jeg er lidt over grænsen af 'ny spiller' entutiasme.
man ser det hvert år.. når vi hiver en eller anden spiller ind.. kan huske da vi købte Kayke alle folk forstod ikke vi ikke konstant brugte ham foran vores andre spillere
Nicholas Godtfredsen må da være langt foran Thelander i køen til den plads.. han har trods alt efterhånden lidt erfaring fra superligaen og har spillet nogle gode kampe.
det er jo kun fordi han er ny i vil have ham ind... Hvorfor skulle han stå foran Godtfredsen?..
og derudover? Henrik Dalsgaard.. banens måske bedste spiller mod FCM sidste runde.. og nu vil du pille ham ud?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt