Der er nok flere faktorer, hvis Helenius havde været ellevild for at skifte havde man nok lyttet til det også. Samtidigt kan man have vurderet chancen for at hente bonus'er og videresalgsklausuler til at vøre større i andre klubber, hvor en tur til portugal hurtigt kunne have udviklet sig til den kendte triste historie. Endelig kunne man måske forestille sig at Lynge venter på en klub som vil byde det samme men lade AaB beholde Helenius på en leje indtil vinter?MHJ skrev:Men, men.... hvordan kan man fastholde at buddet var stort nok, samtidig med at man har sagt nej? Betyder et 'nej' ikke at buddet ikke har været stort nok? Han er en forvirrende kårl ham Lynge.Mr Alex skrev:Hvis oplysningerne i denne artikel er rigtige, så er diskussionen vedr. prisskiltet på Helenius slut.
Lynge udtaler at buddet var stort nok, men de valgte at takke nej fordi at han gerne vil beholde holdet.
Der er både noget positivt og noget negativt i det.
Det positive er at vi med meget stor sandsynlighed beholder Helenius, Lucas, Lasse og Kusk. Men det negative er at buddet, som tilsyneladende var stort nok "kun" var på 14 millioner. Jeg troede godt nok at en spiller af Helenius's kaliber, også set hans alder i betragtning, ville være mere værd. Jeg ved ikke om buddene ligger så lavt, fordi at klubber har et kendskab til vores økonomi og så deved tror, at Lynge vil slippe ham billigere, hvilket Lynge selvfølgelig og heldigvis er klog nok til ikke at gøre.
Lige nu vil jeg mene at intet nyt, må være godt nyt!!
Nicklas Helenius
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Helenius
Buddet var jo ikke stort nok, ellers havde jo været et ja. Så diskussionen om pris kan fortsætte 
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

At de byder 14 millioner kan du til gengæld nok godt se som et vink med en vognstang....ALF skrev:Buddet var jo ikke stort nok, ellers havde jo været et ja. Så diskussionen om pris kan fortsætte
Dejligt med en så skarp debattør, og ret imponerende, at du kan læse, når man ved du har dit at slås med.Poker-One-Kenobi skrev:At de byder 14 millioner kan du til gengæld nok godt se som et vink med en vognstang....ALF skrev:Buddet var jo ikke stort nok, ellers havde jo været et ja. Så diskussionen om pris kan fortsætte
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 816835.ece
Lynge har vel ikke helt seriøst overvejet et bud fra Brøndby?
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Hvordan fanden skulle bundby have haft råd til det?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
BIF kan sikkert ha smidt et bud på Niklas, men jeg tror ligesom Lissabon buddet at det blev afvist af Lynge, husk på at EB også påstod det var Niklas som afviste Portugiserne hvor det i virkeligheden faktisk var Lynge der gjorde detBBS skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 816835.ece
Brøndby har sgu ikke midlerne til at købe Helenius fri, når de ikke engang kan betale sidste løn ude at låne til den.....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Et meget underholdende bud fra Broby.
Man kan næsten håbe, at Gud har accepteret det, velvidende, at Helenius ville give Broby en hånlatter efterfulgt af langefingeren.
Man kan næsten håbe, at Gud har accepteret det, velvidende, at Helenius ville give Broby en hånlatter efterfulgt af langefingeren.
Uden Synd Ingen Frelse
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er nok et desperat forsøg fra Ekstra Bladet, på at få Brøndby aktien til at stige lidt. 
1 2 3 Jimmy er en mur!
Hård lol på den, Brøndby.
Det skræmmende er, at bare tanken - i al sin latterlighed - kan give mig kvalme. Det er lige før jeg vil sige, at det ikke engang kan overgåes af et bud fra FCM med Christian Bak i byttehandel.
Edit: Og jo mere jeg tænker over det, des mere ryster jeg på hovedet af Brømbøøh. Altså, hvad forestiller de sig derovre? At de er mere attraktive end et tilbud fra en udenlandsk klub - som Helenius GARANTERET har fået, og vil få flere af? At de kan overbyde en udenlandsk klub af den størrelse, som Helenius sigter efter? De må jo tro, at bare fordi det er Brømbøøh, så vil enhver dansk spiller kaste sig grædende på knæ af taknemmelighed! Samtidig smager det enormt meget af, at de tror AaB er så pressede på økonomien at man nærmest vil fryse Helenius ud og tvinge ham afsted. Det siger alt i alt meget om den velkendte Brømbøøh-arrogance.
Edit på edit: Det kan da ikke passe...det er da bare en løgnehistorie....come on....
Edit: Og jo mere jeg tænker over det, des mere ryster jeg på hovedet af Brømbøøh. Altså, hvad forestiller de sig derovre? At de er mere attraktive end et tilbud fra en udenlandsk klub - som Helenius GARANTERET har fået, og vil få flere af? At de kan overbyde en udenlandsk klub af den størrelse, som Helenius sigter efter? De må jo tro, at bare fordi det er Brømbøøh, så vil enhver dansk spiller kaste sig grædende på knæ af taknemmelighed! Samtidig smager det enormt meget af, at de tror AaB er så pressede på økonomien at man nærmest vil fryse Helenius ud og tvinge ham afsted. Det siger alt i alt meget om den velkendte Brømbøøh-arrogance.
Edit på edit: Det kan da ikke passe...det er da bare en løgnehistorie....come on....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jensemand57
- Allstar

Der skal simelthen ikke sælges noget til den bastard og rendestensklub fra Danmarks hul Brøndby.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Jeg har lige købt 4500 aktier i AaB
.. til 1.4kr stykket..
min kammerat synes det er dumt...
jeg forventer at de er 4-5x værd til sommer
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det giver virkelig ingen mening overhovedet, og det er påfaldende at det kommer fra netop EB... Jeg melder mig i koret, og holder med dig i at det er rent opspind.Funky skrev:Det kan da ikke passe...det er da bare en løgnehistorie....come on....
Men tanken er da godt nok ulækker, og man fik da lige nogle ubehagelige flashbacks til Ericsson/Silber salgene...brrrrrrrr.
Hvis man hæver sig lidt op over dette i bedste fald latterlige pr-stunt, så er BIF egentlig en rigtig sørgelig historie om storhed og fald.
BIF lever stadig i 1990erne, hvor de var DK's Rosenborg, der kunne støvsuge og samle alle talenter. Det var vel sådan set meget passende med 3+ tv-dækning i går, hvor FCK spillede om CHL-plads og de sidste BIF-selvpinere blev forkælet med 2. runde pokalbold mod Holbæk, som de kun med hiv og sving klarede hjem-
I dag råder panikken i BIF. Spillestilen vil gøre mange trænere i den norske Adecco-liga stolte med dens ensidige høje bolde mod Makienok-klippen. Midtbanen er med krohn-Delis afgang blottet for de sidste rester af kreativitet (Mathias Gehrt kunne måske være en løsning, hvis han spillede på et hold med selvtillid). Forsvaret er rystende usikkert og bygget op en over-hypet middelmådig amerikaner. I alt for lang tid betalte man tårnhøje lønninger til fejlcastede skandinavere som Schleebrugge og Nilsson i stedet for at pleje egne talenter og det opland man tidligere støvsugede. I dag rejser de bedste etablerede spillere fra Lyngby, AB, Roskilde og de vestsjællandske ikke længere til BIF, Et godt eksempel er Thelander, der kunne have pyntet gevaldigt i BIF's forsvar.
BIF's håb er deres dygtige talentarbejde. Problemet er bare at de bedste smutter inden de har alderen til førsteholdet, og at man ikke har tålmodighed med de øvrige. McGrath scorede mere en Helenius i U-19, men er aldrig blevet nogen succes og Patrick Mortensen blev kylet ud med badevandet og røg til Lyngby. Mentalitetsmæssig befinder BIF sig, hvor AGF var for nogle år siden, da de røg ud af Suppen. Man køber i panik i istedet for at bygge op på det solide fundament, man rent faktisk har.
Nå det var et langt skriv om et ligegyldig nulbon af en klub. Jeg er bare glad for at vi er gået i gang med AaB version II, og ikke skal til at begynde forfra.
BIF lever stadig i 1990erne, hvor de var DK's Rosenborg, der kunne støvsuge og samle alle talenter. Det var vel sådan set meget passende med 3+ tv-dækning i går, hvor FCK spillede om CHL-plads og de sidste BIF-selvpinere blev forkælet med 2. runde pokalbold mod Holbæk, som de kun med hiv og sving klarede hjem-
I dag råder panikken i BIF. Spillestilen vil gøre mange trænere i den norske Adecco-liga stolte med dens ensidige høje bolde mod Makienok-klippen. Midtbanen er med krohn-Delis afgang blottet for de sidste rester af kreativitet (Mathias Gehrt kunne måske være en løsning, hvis han spillede på et hold med selvtillid). Forsvaret er rystende usikkert og bygget op en over-hypet middelmådig amerikaner. I alt for lang tid betalte man tårnhøje lønninger til fejlcastede skandinavere som Schleebrugge og Nilsson i stedet for at pleje egne talenter og det opland man tidligere støvsugede. I dag rejser de bedste etablerede spillere fra Lyngby, AB, Roskilde og de vestsjællandske ikke længere til BIF, Et godt eksempel er Thelander, der kunne have pyntet gevaldigt i BIF's forsvar.
BIF's håb er deres dygtige talentarbejde. Problemet er bare at de bedste smutter inden de har alderen til førsteholdet, og at man ikke har tålmodighed med de øvrige. McGrath scorede mere en Helenius i U-19, men er aldrig blevet nogen succes og Patrick Mortensen blev kylet ud med badevandet og røg til Lyngby. Mentalitetsmæssig befinder BIF sig, hvor AGF var for nogle år siden, da de røg ud af Suppen. Man køber i panik i istedet for at bygge op på det solide fundament, man rent faktisk har.
Nå det var et langt skriv om et ligegyldig nulbon af en klub. Jeg er bare glad for at vi er gået i gang med AaB version II, og ikke skal til at begynde forfra.
In verbis simus faciles
Lynge siger, der ikke har været noget bud fra Brøndby
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 817183.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Tag i øvrigt at læs artiklen. EB har skrevet en historie om noget, som reelt ikke var en historie alligevel
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 817183.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Tag i øvrigt at læs artiklen. EB har skrevet en historie om noget, som reelt ikke var en historie alligevel
Mest komiske er det er samme person der her skrevet begge historier... Kunne Kasper Juul ikke have ringet til Lynge INDEN første historie, bare lige for at tjekke og undgå at gøre sig selv til grin...
jeg må støtte din kammerat. Halvårsregnskabet bliver vel præsenteret i dag og viser efter min bedste overbevisning et negativt tal som nærmer sig et 2-cifret millionbeløb.AllanPedersen skrev:Jeg har lige købt 4500 aktier i AaB.. til 1.4kr stykket..
Har du siddet med ved bordet da der blev bogført eller hos revisoren...?MikkelPa skrev:jeg må støtte din kammerat. Halvårsregnskabet bliver vel præsenteret i dag og viser efter min bedste overbevisning et negativt tal som nærmer sig et 2-cifret millionbeløb.AllanPedersen skrev:Jeg har lige købt 4500 aktier i AaB.. til 1.4kr stykket..
jeg forventer at de er 4-5x værd til sommerMan kan så håbe, at dem der har AaB aktier ikke sælger fordi de har dem med hjertet og ikke hjernen
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Jeg har et par optimistiske punkter..hje1980 skrev:Har du siddet med ved bordet da der blev bogført eller hos revisoren...?MikkelPa skrev:jeg må støtte din kammerat. Halvårsregnskabet bliver vel præsenteret i dag og viser efter min bedste overbevisning et negativt tal som nærmer sig et 2-cifret millionbeløb.AllanPedersen skrev:Jeg har lige købt 4500 aktier i AaB.. til 1.4kr stykket..
jeg forventer at de er 4-5x værd til sommerMan kan så håbe, at dem der har AaB aktier ikke sælger fordi de har dem med hjertet og ikke hjernen
1) Der har været bud på helenius, AaB har sagt nej.. det viser et trods alt smalt økonomisk overskud
2) Jeg tror vi lander mange flere tv penge end først forventet her op mod jul
3) Jeg tror vi kan sælge Helenius stort når han ryger og Lucas ligeså.. og deres værdi tror jeg er mere end forventet da man planlagde 2012..
Jeg har ikke købt aktier for de skal blive penge værd de næste par dage.. lidt længere jeg tænker frem
4) folk undervurdere simpelthen den økonomi sportslige succes avler.. hvis vi kan få en god placering i år.. så ryger der en del penge ind i regnskabet som ikke er forventeligt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt