Pastorius skrev:Pastorius skrev:seamann skrev:
Naturligvis skal der komme en børsmeddelelse, hvis det påvirker tingene. Faktisk burde der også komme en, hvis det ikke gør.
På Bold.dk er Lynge citeret for nedenstående:
- Jeg vil være helt ærlig. Jeg har ikke noget overblik over det, men vi snakker flere penge, end jeg havde regnet med tidligere.
Og det er det manglende overblik, der undrer mig.
..og det regner jeg med (når man læser hele artiklen) henviser til at han ikke ved hvor mange spillere der gør deres krav gældende.
Bare for lige at være sikker på vi taler om det samme:
Her er det relevante afsnit fra JP:
Intet overblik
AaB afleverede i forrige uge halvårsregnskab med et underskud på 13,6 mio. kr. Selskabets egenkapital er nu nede på 5,4 mio. kr., og selv med et kapitalindskud på 10 mio. kr. fra en gruppe nordjyske erhvervsfolk, så vil en stor millionregning formentlig gøre ondt på AaB.
Men det har man endnu ikke overblik over i Aalborg, hvor man foreløbig tager kendelsen til efterretning.
"Vi har ikke som sådan nogen krav mod AaB, som dem der har været rejst i Brøndby, men det er nok naivt at tro, at de ikke kommer," siger Lynge Jakobsen med henvisning til, at onsdagens kendelse i Fodboldens Voldgiftsret ventes at danne præcedens i lignende sager.
Njah, nu var det bold.dk jeg refererede fra, men det er begge steder, det manglende overblik, der bekymrer. Jeg siger ikke, at man skal kende det præcise beløb, men hvis man ikke har beregnet konsekvenserne af en tabt sag, mener jeg, at der er tale om kritisabelt arbejde.
Du henviser igen til at man ikke ved, hvor mange, der vil kræve penge. Men det er netop hvad jeg mener man burde have regnet på (mængde x pris).
Naturligvis skal man ikke melde tallet ud via pressen, men man burde melde ud via omx om dette har nogen indflydelse eller ej.