Det er vist ønsketænkning.doukas skrev:Desuden tror jeg ikke røvhullet Andreas Johansson skal forvente at få alt for mange penge, af dommen fremgår det at:
"sagen med Martin Ericsson stiller sig lidt anderledes, fordi han er svensk statsborger. Her slipper Brøndby med at betale 121.909,73 kr., som udelukkende har med manglende pensions-udbetaling at gøre. Han kom til Brøndby fra AaB i 2006 og gik iøvrigt til en månedsløn på 80.000 kr. (men dertil kom, at Ericsson var sikker på en årlig bonus på 120.000 kr.)".
Sporten.dk
Kan ikke forestille mig at røvhullet Andreas Johansson skulle have betydeligt mere i løn og bonus end Martin Ericsson.
Økonomitråden
Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Du er simpelthen på dybt vand... det du postulerer er, at Lynge og AaB i hele perioden fra 2004 og frem har vidst, at der kunne være et problem, og baserer det på et citat, som er kommet op inden for de sidste par måneder.AllanPedersen skrev:På trods af "mange måske har gjort det".. hvilket i sig selv jo, er jordens dårligste undskyldningFunky skrev:Tjek til det første. Hvad angår selve det jeg siger, så er det et faktum, at der åbenbart er tale om temmelig mange sager. Hvorfor er der så mange sager? Det er vel ikke Lynge som har været på rundtur i alle mulige klubber herhjemme og skrevet kontrakter. Om AaB så har været nødt til at lave de her "inklusiv"-konstruktioner, tjaah...hvem ved? Selvfølgelig har man da ikke været tvunget i ordets mest bogstavelige forstand. Jeg spekulerer bare i hvad det mon betyder i en forhandlingssituation, at en klub kan tilbyde en del af lønsummen udbetalt på mere favorabel vis end loven ellers kræver. "Du skal have en procentdel af lønnen som feriepenge - hvad siger du til at få disse penge til rådighed med det samme, i stedet for at skulle vente på dem?"AllanPedersen skrev: kan være jeg lyder lidt overgearet, men synes det er vanvittigt du argumentere for at vi 'blev nød til' at bryde loven
Alle ville i dag naturligvis ønske, at man havde kørt feriepengene strengt efter bogen, mig selv inklusiv. Det har man imidlertid ikke gjort, og det gælder tilsyneladende mange flere steder end i AaB. Det er bare en konstatering af et faktum, som man så kan krydre med en undren over, hvor ALLE de berørte klubbers økonomichefer og juridiske afdelinger har været henne - det synes jeg nok er det MEST spændende spørgsmål.
"der er jo mange der downloader ulovlige film"..
Så bør cheferne for en professionel stor forretning, ikke gøre det.
Specielt ikke fordi de jo tydeligvis har været klar over det måske ikke var helt 'efter bogen'
Lynge siger det jo faktisk selv for et par måneder siden at måske er kontrakterne ikke 'helt tekniske korrekte'
Der bør de simpelthen i deres position være kloge nok til at lave kontrakter der under ingen omstændigheder kan give bagslag.
De har jo principelt bare 'stolet' på spillerne og gået ud fra ingen kunne finde på at kræve de feriepenge.
Det er bare ikke en måde at køre en forretning på, spillernes kontrakter er blevet behandlet som når du sælger en gammel knallert til en kammerat.
Nu kan AaB så i dag komme og sige "de andre gjorde det også"...
og så vil svaret være "de skal også betale..."
Denne her sag bærer præg af, at det har været helt normal praksis, at feriepenge er blevet udbetalt som en del af sign-on, bonus etc. Det er så først da sagen bliver bragt frem af Spillerforeningen, at man begynder at tvivle... nu med rette! Men lur mig om det er så simpelt som du fremstiller, når nu sagen har taget to år.. to år før man er kommet frem til en afgørelse!!
Ska' vi hak'?
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes Dennis Søndergaard summerer sagens kerne meget godt i dagens Nordjyske.
Ublu krav og direkte usympatisk. I sidste ende kommer det til at gå ud over spillerne selv på den lange bane. De var udmærket klar og indforstået med den praksis, som AaB og Brøndby nu kommer til at bøde voldsomt for.
Jeg er på det rene med, at man skal følge lovgivningen, og at der er et element at amatørisme i det her fra AaBs side, men den onde tro, den kan spillerne ikke løbe fra.
Ublu krav og direkte usympatisk. I sidste ende kommer det til at gå ud over spillerne selv på den lange bane. De var udmærket klar og indforstået med den praksis, som AaB og Brøndby nu kommer til at bøde voldsomt for.
Jeg er på det rene med, at man skal følge lovgivningen, og at der er et element at amatørisme i det her fra AaBs side, men den onde tro, den kan spillerne ikke løbe fra.
Puha. Håber virkelig vi kommer igennem denne her sag uden de store omkostninger.
Men tænkte på hvem der kunne have penge tilgode foruden AJ som helt sikkert vil have sine penge
De spillere jeg kunne komme I tanke om:
Chanko
David Nielsen
Allan Gaarde
Tulio De Melo
Mattias Lindström
Christian Lundberg
Trond Andersen
Caca
Poul Hübertz
Sakiri
Jon Roi Jacobsen
Frederik Winsnes
Ole Tobiasen
Rade Price ´Gud´
Siyabonga Nomvethe ´Konge`
Suni Olsen
Danny Califf
Chrystiano Gomes Ferraz
Steve Olfers
Marcus Tracy
Daniel F Holm
Chris Rolfe
Kjetil Wæhler
Michael Beauchamp ´kan ikke huske om det kun var leje´
Det kan godt gå hen og bliver dyrt
Men tænkte på hvem der kunne have penge tilgode foruden AJ som helt sikkert vil have sine penge
De spillere jeg kunne komme I tanke om:
Chanko
David Nielsen
Allan Gaarde
Tulio De Melo
Mattias Lindström
Christian Lundberg
Trond Andersen
Caca
Poul Hübertz
Sakiri
Jon Roi Jacobsen
Frederik Winsnes
Ole Tobiasen
Rade Price ´Gud´
Siyabonga Nomvethe ´Konge`
Suni Olsen
Danny Califf
Chrystiano Gomes Ferraz
Steve Olfers
Marcus Tracy
Daniel F Holm
Chris Rolfe
Kjetil Wæhler
Michael Beauchamp ´kan ikke huske om det kun var leje´
Det kan godt gå hen og bliver dyrt
Det er også svært at få øje på andet at hænge sin hat på, lige nu. Okay, indtil videre ligger der ikke nogen regning på Lynges bord - det er vel kun AJ som indtil videre har meldt ud, at han vil rejse krav mod AaB, så der ligger nok en længere proces forude, før man kender det relle omfang for AaB, og isoleret set skal klubben nok også overleve sagen. Men image-mæssigt er det i helt utrolig grad noget møg; man har virkelig arbejdet for at genskabe ikke bare økonomien i AaB, men også omverdenens tillid til organisationen. Lynge har talt vidt og bredt om netop det sidste, troværdigheden. Og nu må han så stå med lang næse for åben skærm og erkende, at man har bragt sig i en situation hvor man skal afgive de velnok mest sure millioner i nyere tid - hvis ikke nogensinde. Altså: Spillere som ifølge Lynge HAR fået pengene - og VED de har fået pengene - skal nu have dem IGEN, fordi sådan ER det bare med feriepenge. Dem må man ikke få under MERE favorable vilkår...Pastorius skrev: Det er vist ønsketænkning.
Og folk må spørge sig selv: Hvad sker der lige ude i AaB? Hvordan kan en hel, professionel organisation, med økonomi- og jura-eksperter og divisionsforening og alt muligt, ende i den situation? Det er en pris som jeg frygter kan række endnu længere ud over de millioner, som man ender med at skulle betale, og skal vi endelig snakke på person-niveau, så kan jeg godt forestille mig det fører til en anden afslutning på Lynges karriere end det, jeg ellers ville have forventet. Troværdigheden ER afgørende for AaB, og det skulle i skrivende stund egentlig ikke undre mig om han i kølvandet på den her sag siger: "Nu står jeg vist i vejen for, at AaB kan bevare vore støtters tillid".
Så kan dem der vil juble jo juble og gi' den gazz med one-liners a'la "så fik vi da noget for alle millionerne", osv., og de, der vil græde kan græde. Det gør ikke så meget fra eller til i forhold til det, det handler om, nemlig AaB's troværdighed, men skulle det ske kan man da håbe, at resten af organisationen kan klare frisag - selv om jeg ikke synes det vil være specielt fair. For selvfølgelig har Lynge da ikke låst sig inde i et kosteskab og selv vurderet på de her sager.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
element af dumhed?.. de har ikke overholdt en overenskomst.. sådan er den bare..
Og som funk siger "jamen hvorfor har vi brudt reglerner? er det ikke interessant"
Det synes jeg kun det er hvis det er fordi vi vil fyre Lynge..
Ligemeget om spillerne er griske..
og om det kun rammer dem i sidste ende..
Det ændre overhovedet ikke på vi nu står og skylder penge, fordi de ikke har lavet kontrakterne ordentligt.
Og så hjælper det altså ikke at tude som Lynge nu gør
"Vi bliver nødt til at finde besparelser, og det kan kun ske på vores spillerbudget. Her må vi skære ned, men hvor og hvordan kan jeg ikke gå i detaljer med på nuværende tidspunkt, siger til Jakobsen til Nordjyske og erkender, at han er personligt ramt:"
inden spillerne overhovedet har lavet krav, eller en aftale eller forlig er planlagt med spillerforeningen, er han allerede ude og sige vi skal spare på spillerne.. sagt på en anden og tildels lige så barnlig måde
"Hvis i kommer og kræver penge af os, giver vi jer ikke kontrakt forlængelse"
Min holdning lige pt. er ikke nogen hemmelighed, men jeg synes kort sagt Lynge nærmest håndterer alt forkert disse dage
nærmest hvergang AaB laver et udspil tænker jeg "åhh for fanden da Lynge"
Og som funk siger "jamen hvorfor har vi brudt reglerner? er det ikke interessant"
Det synes jeg kun det er hvis det er fordi vi vil fyre Lynge..
Ligemeget om spillerne er griske..
og om det kun rammer dem i sidste ende..
Det ændre overhovedet ikke på vi nu står og skylder penge, fordi de ikke har lavet kontrakterne ordentligt.
Og så hjælper det altså ikke at tude som Lynge nu gør
"Vi bliver nødt til at finde besparelser, og det kan kun ske på vores spillerbudget. Her må vi skære ned, men hvor og hvordan kan jeg ikke gå i detaljer med på nuværende tidspunkt, siger til Jakobsen til Nordjyske og erkender, at han er personligt ramt:"
inden spillerne overhovedet har lavet krav, eller en aftale eller forlig er planlagt med spillerforeningen, er han allerede ude og sige vi skal spare på spillerne.. sagt på en anden og tildels lige så barnlig måde
Min holdning lige pt. er ikke nogen hemmelighed, men jeg synes kort sagt Lynge nærmest håndterer alt forkert disse dage
nærmest hvergang AaB laver et udspil tænker jeg "åhh for fanden da Lynge"
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Det er ikke kun AJ. I første omgang er det alle relevante AaB-spillere der har haft kontrakt i perioden, og som var medlem af spillerforeningen (kender ikke organisationsgraden). I hvert fald for feriepengesagen. Det er nævnt i dommen at feriefonden har overdraget deres tilgodehavende til spillerforeningen, som så kan indhente pengene på spillernes vegne. Det er som jeg læser det irrelevant hvordan den enkelte spiller stiller sig.Funky skrev:Det er også svært at få øje på andet at hænge sin hat på, lige nu. Okay, indtil videre ligger der ikke nogen regning på Lynges bord - det er vel kun AJ som indtil videre har meldt ud, at han vil rejse krav mod AaB, så der ligger nok en længere proces forude, før man kender det relle omfang for AaB, og isoleret set skal klubben nok også overleve sagen. Men image-mæssigt er det i helt utrolig grad noget møg; man har virkelig arbejdet for at genskabe ikke bare økonomien i AaB, men også omverdenens tillid til organisationen. Lynge har talt vidt og bredt om netop det sidste, troværdigheden. Og nu må han så stå med lang næse for åben skærm og erkende, at man har bragt sig i en situation hvor man skal afgive de velnok mest sure millioner i nyere tid - hvis ikke nogensinde. Altså: Spillere som ifølge Lynge HAR fået pengene - og VED de har fået pengene - skal nu have dem IGEN, fordi sådan ER det bare med feriepenge. Dem må man ikke få under MERE favorable vilkår...Pastorius skrev: Det er vist ønsketænkning.
Og folk må spørge sig selv: Hvad sker der lige ude i AaB? Hvordan kan en hel, professionel organisation, med økonomi- og jura-eksperter og divisionsforening og alt muligt, ende i den situation? Det er en pris som jeg frygter kan række endnu længere ud over de millioner, som man ender med at skulle betale, og skal vi endelig snakke på person-niveau, så kan jeg godt forestille mig det fører til en anden afslutning på Lynges karriere end det, jeg ellers ville have forventet. Troværdigheden ER afgørende for AaB, og det skulle i skrivende stund egentlig ikke undre mig om han i kølvandet på den her sag siger: "Nu står jeg vist i vejen for, at AaB kan bevare vore støtters tillid".
Så kan dem der vil juble jo juble og gi' den gazz med one-liners a'la "så fik vi da noget for alle millionerne", osv., og de, der vil græde kan græde. Det gør ikke så meget fra eller til i forhold til det, det handler om, nemlig AaB's troværdighed, men skulle det ske kan man da håbe, at resten af organisationen kan klare frisag - selv om jeg ikke synes det vil være specielt fair. For selvfølgelig har Lynge da ikke låst sig inde i et kosteskab og selv vurderet på de her sager.
EFterfølgende kan der så dukke enkeltkrav op fra spillere der ikke har været medlem af spillerforeningen (men ansat under standardoverenskomsten).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Mr.Bang, det kan da vel være at det har været normal praksis, og at alle som sådan i fryd og gammen stiltiende har accepteret denne normale praksis. Men normal praksis er jo ikke nødvendigvis lig med lovlig/korrekt praksis?
Det er svært at tage parti i denne sag. Bestemt er det tankevækkende med spillernes loyalitet, der som dug for solen forsvinder med udsigten til flere penge, og man kan kun prisværdige Augos holdning her, men lur mig om ikke klubberne har bommet sig lidt. De aftaler her har været baseret på noget desværre så naivt som tavse indforståede aftaler efter "du holder mund-vi holder mund" devisen og denne godtroenhed fra klubberne rammer dem nu i røven, da menneskers griskhed ikke kender grænser (og sådan er vi sgu et eller andet sted allesammen).
Det der gør mig lidt harm over spillerne dog er, at de jo ikke just lider nogen nød. De har tjent og tjener deres penge og har sikkert rigeligt mellem hænderne. De har udemærket selv vidst at de her aftaler har været i den kringlede afdeling, og de har uden tvivl nydt godt af at få deres mange penge udbetalt i forbindelse med sign-on fees, bonus etc. Læg dertil at flere af dem har nydt skattefordel.
Vi taler altså ikke om jævne lønmodtagere der er snydt af systemet, men højt betalte luksusarbejdere der lever af deres hobby. Så bliver de gjort opmærksomme på at de rent juridisk kan kræve mere ind fra klubberne, og det der var loyale tys-tys aftaler i datid er nu smidt over bord og blevet hårde krav i nutid. På det punkt givet jeg ikke en skid for FedteGreve Anders Røvhul Johansson og co.
Ja, jeg tror klubberne har været for letsindige og godtroende. Bjørnetjeneste på bjørnetjeneste er udøvet. Men fandme har spillerne nydt hvert et minut og hver en krone, og derfor burde de være for gode til den slags økonomske korstog her.
Det er svært at tage parti i denne sag. Bestemt er det tankevækkende med spillernes loyalitet, der som dug for solen forsvinder med udsigten til flere penge, og man kan kun prisværdige Augos holdning her, men lur mig om ikke klubberne har bommet sig lidt. De aftaler her har været baseret på noget desværre så naivt som tavse indforståede aftaler efter "du holder mund-vi holder mund" devisen og denne godtroenhed fra klubberne rammer dem nu i røven, da menneskers griskhed ikke kender grænser (og sådan er vi sgu et eller andet sted allesammen).
Det der gør mig lidt harm over spillerne dog er, at de jo ikke just lider nogen nød. De har tjent og tjener deres penge og har sikkert rigeligt mellem hænderne. De har udemærket selv vidst at de her aftaler har været i den kringlede afdeling, og de har uden tvivl nydt godt af at få deres mange penge udbetalt i forbindelse med sign-on fees, bonus etc. Læg dertil at flere af dem har nydt skattefordel.
Vi taler altså ikke om jævne lønmodtagere der er snydt af systemet, men højt betalte luksusarbejdere der lever af deres hobby. Så bliver de gjort opmærksomme på at de rent juridisk kan kræve mere ind fra klubberne, og det der var loyale tys-tys aftaler i datid er nu smidt over bord og blevet hårde krav i nutid. På det punkt givet jeg ikke en skid for FedteGreve Anders Røvhul Johansson og co.
Ja, jeg tror klubberne har været for letsindige og godtroende. Bjørnetjeneste på bjørnetjeneste er udøvet. Men fandme har spillerne nydt hvert et minut og hver en krone, og derfor burde de være for gode til den slags økonomske korstog her.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Nu er det for det første langt fra kun spillere, som ER i AaB idag, vi taler om. Men hvor skal han ellers finde pengene? Hvis du har en idé er jeg stensikker på, han rigtig gerne vil modtage en mail fra dig.AllanPedersen skrev:
-
AllanPedersen
- Allstar

Folk herinde har en eller anden illusion af vi bliver reddet af gentlemen regler og ære og loyalitet..
Det er præcis det der har havnet os her til at starte med, fordi Lynge har sagt
"okay vi aftaler bare du ikke snakker om feriepenge og så får du lidt ekstra her"
Spillerforeningen vil komme og banke på vores dør og kræve penge for hver eneste spiller
ligemeget hvor loyale de er..
og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
giv mig noget løn som Lynge får.. så skal jeg nok sørge for der ikke er huller i vores kontrakter
i modsætning til det arbejde vores hellige sportsdirektør lægger for dagen.
Og giv mig alle vores kontrakter, udgifter og indtægter. så skal jeg nok give et forventet underskud meget tættere på hvad
AaB bestyrelsen har kunnet ramme de sidste 5 år.
"okay vi aftaler bare du ikke snakker om feriepenge og så får du lidt ekstra her"
Spillerforeningen vil komme og banke på vores dør og kræve penge for hver eneste spiller
og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
giv mig noget løn som Lynge får.. så skal jeg nok sørge for der ikke er huller i vores kontrakter
Og giv mig alle vores kontrakter, udgifter og indtægter. så skal jeg nok give et forventet underskud meget tættere på hvad
Jamen jeg tror virkelig du har chancen for at nappe jobbet nu. Kom bare med svaret: Hvor skal han finde pengene, udover på spillerbudgettet?AllanPedersen skrev: og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
- MrBangDK
- Allstar

Du sidder og postulerer at Lynge har betalt ved kasse 1 og så bedt spillerne om at holde kæft... den påstand må du lige komme med noget bevis på!!AllanPedersen skrev:Folk herinde har en eller anden illusion af vi bliver reddet af gentlemen regler og ære og loyalitet..
Ska' vi hak'?
Der står ikke noget i voldgiftens afgørelse om, at Martin Ericssons sag stiller sig anderledes fordi han er svensk statsborger! Brøndby er endda blevet anklaget for at forskelsbehandle ham pga. nationalitet og blev pure frikendt.doukas skrev:Desuden tror jeg ikke røvhullet Andreas Johansson skal forvente at få alt for mange penge, af dommen fremgår det at:
"sagen med Martin Ericsson stiller sig lidt anderledes, fordi han er svensk statsborger. Her slipper Brøndby med at betale 121.909,73 kr., som udelukkende har med manglende pensions-udbetaling at gøre. Han kom til Brøndby fra AaB i 2006 og gik iøvrigt til en månedsløn på 80.000 kr. (men dertil kom, at Ericsson var sikker på en årlig bonus på 120.000 kr.)".
Sporten.dk
Kan ikke forestille mig at røvhullet Andreas Johansson skulle have betydeligt mere i løn og bonus end Martin Ericsson.
Tilsyneladende har Martin Ericsson ikke fået sign-on fee eller lign. Hvorfor Martin Ericsson ikke har fået feriepenge af sin bonus, selvom han i følge sin kontrakt er garanteret årlig minimumsbonus på kr. 120.000,- forstår jeg ikke, kan ikke se, at der står noget i sagens afgørelse. Måske har han fået korrekte feriepenge...?
-
AllanPedersen
- Allstar

Lynge ved ikke hvad penge han skal finde endnu.. han tuder bare i medierne .. han faktisk direkte afpresser de spillere der vil have ferieløn.Funky skrev:Du snakker udenom. Svar nu på spørgsmålet. Lynge skal finde penge. Hvor skal han finde pengene, udover på spillerbudgettet?AllanPedersen skrev: og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
Der er ikke kommet krav endnu fra spillere.. Spillerforeningen er ikke kommet med et udspil, i går sagde de at de gik med til en afdragsordning..
Lynge har ligeså meget overblik over situationen som jeg har interesse i håndbold.
Det sagde han selv i går.. og det giver også sig selv, vi kender ikke til nogle krav endnu.
hvem ved hvor vi slutter inden sæsonnen er slut? tv penge.. præmie penge?
Han siger med det samme det skal afkræves af spillerbudgettet fordi han forsøger at presse dem til ikke at komme med krav
og jeg er så træt af hans hjallerup marked stil.
- MrBangDK
- Allstar

Afpresning?? Du er vist derude, hvor du ikke helt kan bunde...AllanPedersen skrev:Lynge ved ikke hvad penge han skal finde endnu.. han tuder bare i medierne .. han faktisk direkte afpresser de spillere der vil have ferieløn.Funky skrev:Du snakker udenom. Svar nu på spørgsmålet. Lynge skal finde penge. Hvor skal han finde pengene, udover på spillerbudgettet?AllanPedersen skrev: og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
Der er ikke kommet krav endnu fra spillere.. Spillerforeningen er ikke kommet med et udspil, i går sagde de at de gik med til en afdragsordning..
Lynge har ligeså meget overblik over situationen som jeg har interesse i håndbold.
Det sagde han selv i går.. og det giver også sig selv, vi kender ikke til nogle krav endnu.
Han siger med det samme det skal afkræves af spillerbudgettet fordi han forsøger at presse dem til ikke at komme med krav
Ska' vi hak'?
-
AllanPedersen
- Allstar

intet problem.. værsgo:MrBangDK skrev:Du sidder og postulerer at Lynge har betalt ved kasse 1 og så bedt spillerne om at holde kæft... den påstand må du lige komme med noget bevis på!!AllanPedersen skrev:Folk herinde har en eller anden illusion af vi bliver reddet af gentlemen regler og ære og loyalitet..
Den nuværende OB-spiller, Andreas Johansson, har tidligere hævdet, at han har penge til gode i AaB, men det mener Lynge Jakobsen altså ikke er sandt. AaB-direktøren vil ikke udtale sig om det konkrete tilfælde med Andreas Johansson, men som en generel betragtning siger han:
- Man kan diskutere, om teknikken i forhold til betalingen har været den rigtige, men hvis jeg eksempelvis aftaler med dig, at du får 100.000 kroner i bonus, men at du så ikke skal komme rendende i forhold til feriepenge, fordi de er inklusiv, når du har forstået og noteret det, så er det hverken loyalt eller noget som helst at komme året efter og spørge, om du ikke også skulle have feriepenge, siger Lynge Jakobsen.
var det hvad du ledte efter? Lynge der indrømmer kontrakterne er forkerte for mange måneder siden, og han bare har købt sig ud af feriepengene med en underhånds aftale..
-
AllanPedersen
- Allstar

åhh grow up altså..MrBangDK skrev:Afpresning?? Du er vist derude, hvor du ikke helt kan bunde...AllanPedersen skrev:Lynge ved ikke hvad penge han skal finde endnu.. han tuder bare i medierne .. han faktisk direkte afpresser de spillere der vil have ferieløn.Funky skrev:Du snakker udenom. Svar nu på spørgsmålet. Lynge skal finde penge. Hvor skal han finde pengene, udover på spillerbudgettet?AllanPedersen skrev: og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
Jeg tror ikke du er helt så blank som du forsøger at vise, det er fair nok du er urokkelig fan af Lynge
men blind behøver du vel ikke være?
Du lever i dit egen parallelverden, gør du ikke?AllanPedersen skrev:Lynge ved ikke hvad penge han skal finde endnu.. han tuder bare i medierne .. han faktisk direkte afpresser de spillere der vil have ferieløn.Funky skrev:Du snakker udenom. Svar nu på spørgsmålet. Lynge skal finde penge. Hvor skal han finde pengene, udover på spillerbudgettet?AllanPedersen skrev: og Funky: med min sparsomme programmør uddannelse og erfaring fra ehvervslivet.. vil jeg går så langt at sige
- A friend told me I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Allan: Hvor skal pengene komme fra?AllanPedersen skrev: Lynge ved ikke hvad penge han skal finde endnu.. han tuder bare i medierne .. han faktisk direkte afpresser de spillere der vil have ferieløn.
- MrBangDK
- Allstar

Det er ingenlunde det han siger... men man kan ikke diskutere med dig, for du er forblændet af dit raseri!AllanPedersen skrev:intet problem.. værsgo:MrBangDK skrev:Du sidder og postulerer at Lynge har betalt ved kasse 1 og så bedt spillerne om at holde kæft... den påstand må du lige komme med noget bevis på!!AllanPedersen skrev:Folk herinde har en eller anden illusion af vi bliver reddet af gentlemen regler og ære og loyalitet..
Den nuværende OB-spiller, Andreas Johansson, har tidligere hævdet, at han har penge til gode i AaB, men det mener Lynge Jakobsen altså ikke er sandt. AaB-direktøren vil ikke udtale sig om det konkrete tilfælde med Andreas Johansson, men som en generel betragtning siger han:
- Man kan diskutere, om teknikken i forhold til betalingen har været den rigtige, men hvis jeg eksempelvis aftaler med dig, at du får 100.000 kroner i bonus, men at du så ikke skal komme rendende i forhold til feriepenge, fordi de er inklusiv, når du har forstået og noteret det, så er det hverken loyalt eller noget som helst at komme året efter og spørge, om du ikke også skulle have feriepenge, siger Lynge Jakobsen.
var det hvad du ledte efter? Lynge der indrømmer kontrakterne er forkerte for mange måneder siden, og han bare har købt sig ud af feriepengene med en underhånds aftale..
Jeg gi'r op...
Ska' vi hak'?