Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 12. sep 2012, 19:59

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.
Nååååå.......

Jeg ved det godt, det er langt fra ligeså problematisk som hvis man skal vente 40 minutter på et tog hjem fra køge, men må jeg godt have lov at være pissed alligevel?
Nåååå.... Tag da på strip klub og lad være med at være så bitter...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. sep 2012, 20:25

MrBangDK

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 12. sep 2012, 20:44

Pizza med haggis på :thumbsdown:

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 14. sep 2012, 09:14

Elscorpio skrev:Pizza med haggis på :thumbsdown:
Føj for en skefuld..... :|
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 15. sep 2012, 20:30

Erik Rasmussen - pt medkommentator på 9'eren. Han har jo en IQ på omkring 27! Hvordan kan sådan en mand kommentere fodbold på TV?? Tror da pokker han kørte GF i sænk (det eneste positive træk ved manden).
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar

Indlæg af astonvilla » 15. sep 2012, 20:32

Puuuha! Kan den så også bestilles med ekstra slæbenoss?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 15. sep 2012, 22:14

astonvilla skrev:
Så hellere en morgenmadspizza med pølser, baked beans og spejlæg ;)

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 15. sep 2012, 23:59

Elscorpio skrev:
astonvilla skrev:
Så hellere en morgenmadspizza med pølser, baked beans og spejlæg ;)
Apropos vammelt mad, hvornår kommer der så en ny post i madtråden fra Big El?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 16. sep 2012, 22:35

Klaus skrev:
Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.
Nu har man så også lavet en stavefejl, der skulle naturligvis have stået match of the weak.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 16. sep 2012, 23:03

Klaus skrev:
Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.
Det pisser mig ekstra af, at denne helt groteske prioritering hos Viasat i den grad skævvrider Superligaen. Den såkaldte mediemarkedspulje på 54 millioner kroner skal fordeles alt efter, hvor populære holdene er hos tv-stationerne. Vi kan roligt gå ud fra, at bundholdet Brøndby scorer kassen på den aftale, mens der kun vil være krummer tilbage til tophold som AaB og FC Nordsjælland.

Man skal ikke være skarp for at regne ud, hvilke to klubber der har fået indført det kapitel i den nye tv-aftale. Det undrer mig bare, at Divisionsforeningen (som er forening for alle divisionsklubber, selv om det ikke ser sådan ud) accepterer det. Og det undrer mig endnu mere, at AaB, FCM, OB, FCN og AGF accepterer en tv-aftale, der belønner en klub (Brøndby) som præsterer så meget dårligere end sine konkurrenter.

En hædersmand som Mattias Lindstrøm ville aldrig have skrevet under på sådan en aftale.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar

Indlæg af astonvilla » 17. sep 2012, 11:52

At Mads Øland åbenbart mener at vi fans er en flok båthorn der ikke fårstår noget som helst:

http://www.bold.dk/nyt/Oeland-Protester-er-noget-pjat" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg synes egentlig at vi fans har ført en sober tone - men man må da sige at Øland smider hansken, med "..Evnen til at sætte sig ind i afgørelsen er ikke særlig stor, siger Øland.."

Wham-Bam!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 17. sep 2012, 11:55

astonvilla skrev:At Mads Øland åbenbart mener at vi fans er en flok båthorn der ikke fårstår noget som helst:

http://www.bold.dk/nyt/Oeland-Protester-er-noget-pjat" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg synes egentlig at vi fans har ført en sober tone - men man må da sige at Øland smider hansken, med "..Evnen til at sætte sig ind i afgørelsen er ikke særlig stor, siger Øland.."

Wham-Bam!
Det eneste Øvland forstår, er at få nogle skejsere ned i foreningens egen lomme. Svin!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 19. sep 2012, 09:52

At selv DBU skriver AaB forkert!!!!
Billede
- Sille

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 19. sep 2012, 20:02

astonvilla skrev:At Mads Øland åbenbart mener at vi fans er en flok båthorn der ikke fårstår noget som helst:
Han er en kæmpe ... der kun ser det fra spillernes side af. I forvejen får fodboldspillere en temmelig pæn løn (bare tænk på niveauet i engelsk fodbold).

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 22. sep 2012, 00:00

Thygesen som kommentator.. Hver eneste scoring: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIIIHUUUHUUUHHH" ... Hver.. eneste.. fucking.. gang!
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 22. sep 2012, 00:02

Flower skrev:Thygesen som kommentator.. Hver eneste scoring: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIIIHUUUHUUUHHH" ... Hver.. eneste.. fucking.. gang!
Fedt, så er jeg ikke den eneste der bliver irriteret hver gang. Prøv at se (nok nærmere gense) vores guld-DVD. Han kommenterer utroligt mange af vores kampe og der ligger man virkelig mærke til det, når målene falder lige efter hinanden.
.. og ja, som du siger: Hver.. eneste.. fucking.. gang!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. sep 2012, 01:37

Dot Bot skrev:
Flower skrev:Thygesen som kommentator.. Hver eneste scoring: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIIIHUUUHUUUHHH" ... Hver.. eneste.. fucking.. gang!
Fedt, så er jeg ikke den eneste der bliver irriteret hver gang. Prøv at se (nok nærmere gense) vores guld-DVD. Han kommenterer utroligt mange af vores kampe og der ligger man virkelig mærke til det, når målene falder lige efter hinanden.
.. og ja, som du siger: Hver.. eneste.. fucking.. gang!
Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 22. sep 2012, 08:46

MHJ skrev: Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
(sic)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. sep 2012, 09:02

Pastorius skrev:
MHJ skrev: Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
(sic)
[sic]
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 22. sep 2012, 09:12

MHJ skrev:
Pastorius skrev:
(sic)
[sic]
Sic is generally placed inside square brackets, or in parentheses (round brackets)
(sic)

...men godt nok normalt i kurisiv.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar