Nåååå.... Tag da på strip klub og lad være med at være så bitter...Poker-One-Kenobi skrev:MrBangDK skrev:Nååååå.......Poker-One-Kenobi skrev:Fransk fodbold. Har billet til en PSG kamp på lørdag, har lige fået at vide IDAG at den er flyttet til fredag. ALtså om tre dage! Der skal jeg så til koncert så nu har jeg en ubrugelig billet og en lørdag aften jeg skal slå ihjel i lorte paris.
Jeg ved det godt, det er langt fra ligeså problematisk som hvis man skal vente 40 minutter på et tog hjem fra køge, men må jeg godt have lov at være pissed alligevel?
Det pisser mig af tråden
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Det pisser mig af tråden
Ska' vi hak'?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

MrBangDK
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Pizza med haggis på 
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Føj for en skefuld.....Elscorpio skrev:Pizza med haggis på
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Erik Rasmussen - pt medkommentator på 9'eren. Han har jo en IQ på omkring 27! Hvordan kan sådan en mand kommentere fodbold på TV?? Tror da pokker han kørte GF i sænk (det eneste positive træk ved manden).
Bienvenu Bassogog!
- astonvilla
- Allstar

Puuuha! Kan den så også bestilles med ekstra slæbenoss?Elscorpio skrev:Pizza med haggis på
Bienvenu Bassogog!
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Så hellere en morgenmadspizza med pølser, baked beans og spejlægastonvilla skrev:Puuuha! Kan den så også bestilles med ekstra slæbenoss?Elscorpio skrev:Pizza med haggis på
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Apropos vammelt mad, hvornår kommer der så en ny post i madtråden fra Big El?Elscorpio skrev:Så hellere en morgenmadspizza med pølser, baked beans og spejlægastonvilla skrev:Puuuha! Kan den så også bestilles med ekstra slæbenoss?Elscorpio skrev:Pizza med haggis på
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Gentleman Finn
- Allstar

Nu har man så også lavet en stavefejl, der skulle naturligvis have stået match of the weak.Klaus skrev:Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det pisser mig ekstra af, at denne helt groteske prioritering hos Viasat i den grad skævvrider Superligaen. Den såkaldte mediemarkedspulje på 54 millioner kroner skal fordeles alt efter, hvor populære holdene er hos tv-stationerne. Vi kan roligt gå ud fra, at bundholdet Brøndby scorer kassen på den aftale, mens der kun vil være krummer tilbage til tophold som AaB og FC Nordsjælland.Klaus skrev:Og nu er efterårsprogrammet for Viasat kommet. Samtlige match of the week har deltagelse af enten FCK eller Brøndby.Klaus skrev:De har godt nok tidligere været oppe at vende. Men Viasats disponering i forhold til udvælgelse af fodboldkampe, de vil sende live PISSER MIG I DEN GRAD AF. I aften har vi den tvivlsomme fornøjelse af at kunne se Brøndby mod Nordvest i pokalturneringen. Det sker så 3 dage efter, at samme firma udnævnte Brøndbys kamp mod Esbjerg til Match of the week. Enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, kan se at den valgte kamp måske nærmere var den absolut MINDST spændende i sidste runde. Vi spillede selv topopgør mod OB, FCK og Randers pillede et andet og der var hele to lokalopgør - et i Herning og et i Horsens. Alligevel vælger fjolserne Brøndbys kamp til at være den mest spændende - og nu kommer så pokalkampen.... Samtidigt synes Viasat ikke, der er grund til at vise Horsens kamp mod Sporting - og det hverken ude eller hjemme. NØJ, hvor de pisser mig af - Viasat altså........
Man skal ikke være skarp for at regne ud, hvilke to klubber der har fået indført det kapitel i den nye tv-aftale. Det undrer mig bare, at Divisionsforeningen (som er forening for alle divisionsklubber, selv om det ikke ser sådan ud) accepterer det. Og det undrer mig endnu mere, at AaB, FCM, OB, FCN og AGF accepterer en tv-aftale, der belønner en klub (Brøndby) som præsterer så meget dårligere end sine konkurrenter.
En hædersmand som Mattias Lindstrøm ville aldrig have skrevet under på sådan en aftale.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- astonvilla
- Allstar

At Mads Øland åbenbart mener at vi fans er en flok båthorn der ikke fårstår noget som helst:
http://www.bold.dk/nyt/Oeland-Protester-er-noget-pjat" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg synes egentlig at vi fans har ført en sober tone - men man må da sige at Øland smider hansken, med "..Evnen til at sætte sig ind i afgørelsen er ikke særlig stor, siger Øland.."
Wham-Bam!
http://www.bold.dk/nyt/Oeland-Protester-er-noget-pjat" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg synes egentlig at vi fans har ført en sober tone - men man må da sige at Øland smider hansken, med "..Evnen til at sætte sig ind i afgørelsen er ikke særlig stor, siger Øland.."
Wham-Bam!
Bienvenu Bassogog!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det eneste Øvland forstår, er at få nogle skejsere ned i foreningens egen lomme. Svin!astonvilla skrev:At Mads Øland åbenbart mener at vi fans er en flok båthorn der ikke fårstår noget som helst:
Wham-Bam!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Han er en kæmpe ... der kun ser det fra spillernes side af. I forvejen får fodboldspillere en temmelig pæn løn (bare tænk på niveauet i engelsk fodbold).astonvilla skrev:At Mads Øland åbenbart mener at vi fans er en flok båthorn der ikke fårstår noget som helst:
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Thygesen som kommentator.. Hver eneste scoring: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIIIHUUUHUUUHHH" ... Hver.. eneste.. fucking.. gang!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Fedt, så er jeg ikke den eneste der bliver irriteret hver gang. Prøv at se (nok nærmere gense) vores guld-DVD. Han kommenterer utroligt mange af vores kampe og der ligger man virkelig mærke til det, når målene falder lige efter hinanden.Flower skrev:Thygesen som kommentator.. Hver eneste scoring: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIIIHUUUHUUUHHH" ... Hver.. eneste.. fucking.. gang!
.. og ja, som du siger: Hver.. eneste.. fucking.. gang!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.Dot Bot skrev:Fedt, så er jeg ikke den eneste der bliver irriteret hver gang. Prøv at se (nok nærmere gense) vores guld-DVD. Han kommenterer utroligt mange af vores kampe og der ligger man virkelig mærke til det, når målene falder lige efter hinanden.Flower skrev:Thygesen som kommentator.. Hver eneste scoring: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIIIHUUUHUUUHHH" ... Hver.. eneste.. fucking.. gang!
.. og ja, som du siger: Hver.. eneste.. fucking.. gang!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
(sic)MHJ skrev: Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
[sic]Pastorius skrev:(sic)MHJ skrev: Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
MHJ skrev:[sic]Pastorius skrev:(sic)MHJ skrev: Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
(sic)Sic is generally placed inside square brackets, or in parentheses (round brackets)
...men godt nok normalt i kurisiv.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert