Så fandt han selv ud af det og svaret er: Hollywood Studio Orchestra - Blaze AwayAaBlover4ever skrev:... der ved hvilken melodi/sang denne er bygget op på:
"Jeg søger en....." - tråden
- AaBlover4ever
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: "Jeg søger en....." - tråden
AaB vi står sammen om dig (Klik for video)
Vi rykker ALDRIG ned
Vi rykker ALDRIG ned
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
En der kan fortælle mig om et medlemsskab til 'AaBinside' er pengene værd?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Det synes jeg! Deres arkiv er fyldt med nogle rigtig fede klip. Det er helt klart på videosiden, at man får noget for pengene.Corona skrev:En der kan fortælle mig om et medlemsskab til 'AaBinside' er pengene værd?
Re:
Fortryder bestemt heller ikke jeg brugte penge på AaBinside. Videoklippene er som regel godt udvalgte og derudover er avisarkivet faktisk også ret sjovt at blade i og læse om AaB fra før man kan huske eller selv fulgte med. Derudover er det nostalgisk at læse avisartiklerne om f.eks. Sampdoriakampen.Kilde skrev:Det synes jeg! Deres arkiv er fyldt med nogle rigtig fede klip. Det er helt klart på videosiden, at man får noget for pengene.Corona skrev:En der kan fortælle mig om et medlemsskab til 'AaBinside' er pengene værd?
Eneste hage jeg kan se ved AaBInside er, at den ikke kan huske mit login - i hvert fald ikke i Chrome. Det synes jeg er pænt belastende og, at en betalingsside burde fungere bedre. Derudover måtte der godt komme nye videoer lidt oftere, men det nuværende niveau er absolut godkendt.
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Søger lejebolig i København med indflytning inden eller omkring nytår, vi snakker en 2 værelses lejlighed eller mere, til en fornuftig leje til mig og min kæreste. Så står i enten selv og skal af med en lejlighed eller kender i til nogen der gør, så lad mig endelig høre fra jer 
- Sille
Vil snart have tattoveret armen, så vil hører om I har nogle anbefalinger af tattovører, som I har været tilfredse med både i kvalitet og prismæssigt 
JA DAAAAAAAAA!!!!
Vassi i Hjørring er virkelig dygtig.bøllemis skrev:Vil snart have tattoveret armen, så vil hører om I har nogle anbefalinger af tattovører, som I har været tilfredse med både i kvalitet og prismæssigt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg er i gang hos Vassi pt. Jeg valgte ham, da jeg skulle have dækket en allerede eksisterende tatovering. Vassi er ekstremt dygtig og nærmest perfektionistisk. Han arbejder derfor ikke som den hurtigste, og derfor kan det godt rende lidt op i pris. Jeg har pt. siddet 10 timer, og det har kostet 7.000, hvilket vist rent faktisk er i den lidt billige ende hos ham.
Han har en rimelig lang ventetid, hvis du vil tatoveres af ham. Ellers har han pt. en gæstetatovør, Ernestas, på besøg fra Litauen. Han er dygtig, men snakker ikke et ord dansk.
Hvad skal du have lavet?
Han har en rimelig lang ventetid, hvis du vil tatoveres af ham. Ellers har han pt. en gæstetatovør, Ernestas, på besøg fra Litauen. Han er dygtig, men snakker ikke et ord dansk.
Hvad skal du have lavet?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
... Der kender lidt til GPS
Jeg kan ikke finde rundt selv og er skidt til at huske kort og kørevejledninger i hovedet, så jeg har besluttet mig til at købe GPS. Jeg er i Sydafrika, så det er ikke fordi jeg er på tilbudsjagt, men snarere fordi jeg vil undgå de værste hjerneblødninger.
Pt. er jeg faldet for en "TomTom Via 120" Pga. kombination af:
Lokal pris (ca. 1000 danske... har sat max pris ved 1500 danske)
Skærmstørrelse (4.3"), og
Feature-set (Live HD-traffic, bluetooth/håndfri telefon funktion, fart-kamera, google POI søgning)
Er der noget jeg overser i min iver og manglende løst til research?

Jeg kan ikke finde rundt selv og er skidt til at huske kort og kørevejledninger i hovedet, så jeg har besluttet mig til at købe GPS. Jeg er i Sydafrika, så det er ikke fordi jeg er på tilbudsjagt, men snarere fordi jeg vil undgå de værste hjerneblødninger.
Pt. er jeg faldet for en "TomTom Via 120" Pga. kombination af:
Lokal pris (ca. 1000 danske... har sat max pris ved 1500 danske)
Skærmstørrelse (4.3"), og
Feature-set (Live HD-traffic, bluetooth/håndfri telefon funktion, fart-kamera, google POI søgning)
Er der noget jeg overser i min iver og manglende løst til research?
Jamen det skal være et ulve tema, men helt hvordan er jeg ikke sikker på :-)Kunji skrev:Jeg er i gang hos Vassi pt. Jeg valgte ham, da jeg skulle have dækket en allerede eksisterende tatovering. Vassi er ekstremt dygtig og nærmest perfektionistisk. Han arbejder derfor ikke som den hurtigste, og derfor kan det godt rende lidt op i pris. Jeg har pt. siddet 10 timer, og det har kostet 7.000, hvilket vist rent faktisk er i den lidt billige ende hos ham.
Hvad skal du have lavet?
JA DAAAAAAAAA!!!!
Re:
http://www.kb-boldklub.dk/Images/AUDI%2 ... ylland.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Ala det her?
Ala det her?
Re: Re:
Bedste comeback længe!bøllemis skrev:Så skulle det sidde i analen, så jeg kunne skide på det hver dag
bøllemis skrev:Så skulle det sidde i analen, så jeg kunne skide på det hver dag
Nu er jeg ikke pjevset - jeg er i hvert fald ikke meget for at indrømme det - men det gør altså ondt at tænke på at få lavet den tatovering.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
bøllemis skrev:Så skulle det sidde i analen, så jeg kunne skide på det hver dag
Nu er jeg ikke pjevset - jeg er i hvert fald ikke meget for at indrømme det - men det gør altså ondt at tænke på at få lavet den tatovering.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det der er sgu i den billige ende alle steder, med mindre det forgår i et køkken. Hvis han er dygtig, er det jo nærmest halv pris ifh. til normalprisen, som pt. ligger på 1000-1600 i timen, alt efter tatovør.Kunji skrev: Jeg har pt. siddet 10 timer, og det har kostet 7.000, hvilket vist rent faktisk er i den lidt billige ende hos ham.
Hedder sådan en Vassi noget andet, og/eller har han evt. en hjemmeside ?
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
Vassi hedder et eller andet, som jeg ikke vil rode mig ud i at stave.tegner skrev:Det der er sgu i den billige ende alle steder, med mindre det forgår i et køkken. Hvis han er dygtig, er det jo nærmest halv pris ifh. til normalprisen, som pt. ligger på 1000-1600 i timen, alt efter tatovør.Kunji skrev: Jeg har pt. siddet 10 timer, og det har kostet 7.000, hvilket vist rent faktisk er i den lidt billige ende hos ham.
Hedder sådan en Vassi noget andet, og/eller har han evt. en hjemmeside ?
Han går under navnet Vassi, og butikken er Cactuz Tattooz i Hjørring. Han har ikke en hjemmeside, men kan findes på facebook.
http://www.facebook.com/pages/Cactuz-Ta ... 5374456516" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg ved ikke om linket er direkte. Jeg har ikke facebook længere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hans rigtige navn er Klaus Mose 
Det er det satme ikke, nej. Klaus Mose har arbejdet hos Vassi, men er blevet fyret.jonas386 skrev:Hans rigtige navn er Klaus Mose
EDIT: Vassis navn er Vasilijus Korsunovas, kan jeg se på vores mailkorrespondance.