I dagens Nordjyske er der rigtig stor artikel om ungdommen i AaB og de næste 5 spillere som står til at rykke op i truppen. Samt en 4-5 test som de har smidt de unge gutter igennem. Rigtig god læsning faktisk!Jonas K skrev:Nogen som kan give en oversigt over de største talenter på U/19 holdet. Hvem kan vi regne med ryger i 1. holdstruppen til vinter/sommer 2013? Og hvilke positioner spiller de?
U19, U17 og U15 tråden
Re: U19, U17 og U15 tråden
..
Kan du evt linke? Eller er det kun i papirsudgaven? I så fald, kan der så komme et referat
?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nu tog jeg selvfølgelig ikke avisen med hjem. Dog kan den købes her for 12,- http://nordjyske.dk/e-avis.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;jonas386 skrev:Kan du evt linke? Eller er det kun i papirsudgaven? I så fald, kan der så komme et referat?
Det får du nok en hel del mere ud af, end hvis jeg skal til at rode med referat
..
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nice artikler
Klart 12 kr værd...
Klart 12 kr værd...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvilke talenter fremhæves? Og hvem fremhæver dem - hvilken kilde?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Andreas Bruhn Christensen, Jakob Blåbjerg, Frederik Børsting, Christian Rye og Viktor Ahlman.Kenneth K skrev:Hvilke talenter fremhæves? Og hvem fremhæver dem - hvilken kilde?
De fremhæves af Jacob Larsen, Lars Knudsen (U17) og Jakob Friis (U19).
Øvrigt en interessant "skilltest" de har lavet af dem, omend man nok ikke skal lægge for meget i det...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Køb, om ikke andet så et månedsabonnement på aabinside.dk Der er vildt stor fokus på talenterne i øjeblikket. Meget spændende læsning, både i spiller, træner og rekrutteringsøjemed
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
A_Strandfelt
- Allstar

Så er der en ny spiller (mig bekendt) udtaget til et af ungdomslandsholdene: Stefan Kahr. Hvad ved vi om ham? Har ikke hørt navnet før nu.
I U19 truppen er der en ung fyr, der hedder Ariel Achiza. Han er vist kun 17 år og kommer fra Thisted. Er der nogen, der kender mere til ham??
-
A_Strandfelt
- Allstar

Spalvis er blevet udtaget til Litauens U/21-landshold. Interessant.
-
The Point Maker
- Junior

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Et lille hint for de interesserede så spiller U17 og U19 altid (næsten) lige efter hinanden hjemme, hvilket gør at man på 3,5 timer kan se begge hold mod Fx. Brøndby og andre af de gode hold.
Ellers er det også interessant at se de yngre hold da det ser ud til de ligger i toppen af deres puljer, og det nok er fremtidens fodbold de spiller
Ellers er det også interessant at se de yngre hold da det ser ud til de ligger i toppen af deres puljer, og det nok er fremtidens fodbold de spiller
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
AaBsport.dk har en glimrende historie om U17, hvor jeg især synes det er værd at bemærke der løber en Jannik Pohl rundt, og har bombet 10 kasser i 14 kampe i efteråret, meget spændende. 33 mål samlet i 14 kampe vidner også om hvor styrkerne hos de unge knægte ligger.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... mgang.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... mgang.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.boldtalent.dk/index.php?opti ... a&Itemid=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Især dette er da rart at læse:
Især dette er da rart at læse:
Udover Jannik Pohl, som har været nævnt her i tråden, siger de andre navne mig ikke rigtigt noget, men det er da rart vi er så fint repræsenteret på ungdomsniveau.AaB’s U/17 Liga-mandskab har i efteråret væres repræsenteret i landsholdssammenhæng af Jannik Pohl, Asger Bust, Morten Rokkedal, Johan Ejsing, Magnus Christensen og Sebastian Grønning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
A_Strandfelt
- Allstar

Kasper Sand fra U17-holdet rammer bolden skidegodt, da målmanden er på skovtur. Flot mål!
-
The Point Maker
- Junior

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Vil du vædde en hurtig julegave med det IKKE er Tobias Sand?
Jeg vil vædde samtlige julegaver, det er ved at være længe siden han spillede u17 i AaB.The Point Maker skrev:Vil du vædde en hurtig julegave med det IKKE er Tobias Sand?
Men derimod Kasper Sand
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Eller Ebbe Sand?PeterS skrev:Jeg vil vædde samtlige julegaver, det er ved at være længe siden han spillede u17 i AaB.The Point Maker skrev:Vil du vædde en hurtig julegave med det IKKE er Tobias Sand?
Men derimod Kasper Sand
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Ander Sand?Provst i Brovst skrev:Eller Ebbe Sand?PeterS skrev:Jeg vil vædde samtlige julegaver, det er ved at være længe siden han spillede u17 i AaB.The Point Maker skrev:Vil du vædde en hurtig julegave med det IKKE er Tobias Sand?
Men derimod Kasper Sand
Hinrup85 skrev:Ander Sand?Provst i Brovst skrev:Eller Ebbe Sand?PeterS skrev:Jeg vil vædde samtlige julegaver, det er ved at være længe siden han spillede u17 i AaB.The Point Maker skrev:Vil du vædde en hurtig julegave med det IKKE er Tobias Sand?
Men derimod Kasper Sand
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Oluf Sand!!!rAaBe skrev:Hinrup85 skrev:Ander Sand?Provst i Brovst skrev:Eller Ebbe Sand?PeterS skrev:Jeg vil vædde samtlige julegaver, det er ved at være længe siden han spillede u17 i AaB.The Point Maker skrev:Vil du vædde en hurtig julegave med det IKKE er Tobias Sand?
Men derimod Kasper Sand
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.