Kamptråd: AaB - Esbjerg d. 24-09-2012 kl. 19.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg d. 24-09-2012 kl. 19.00

Indlæg af Pastorius » 26. sep 2012, 15:07

Gamling skrev:Det har været en sjov sæsonstart over al forventning, men nu melder "problemerne"sig.

Helenius er på vej ind i en målløs periode, Curth er jo altid kun lejlighedsvis skarp, skaderne begynder at løbe ind og banerne bliver for tunge for de letbenede Dalsgaard, kusk og Wichmann.

Så frem mod vinterpausen vil vi lige så stille synke ned i midterfeltet. Men det er jo også bedre end man kunne forvente ved sæsonstarten !
Det er sgu lidt sjovt at se folks reaktion på en god stime og så et halvskidt resultat (i en kamp hvor vi havde fortjent 3 point).

Jeg er ikke synerligt nervøs for resten af sæsonen. Jeg mener stadig vi er et af de allerbedste i ligaen efter FCK.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. sep 2012, 21:03

Hvis Esbjerg-kampen var vores bundniveau så ser jeg ganske fortrøstningsfuldt frem mod resten af sæsonen... Det var sgu ok, ikke prangende, men masser af gode aktioner. Hvis det ikke bliver værre end dette kommer vi "på podiet" :)
Janteloven eksisterer IKKE!

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 27. sep 2012, 11:11

Gamling skrev:Det har været en sjov sæsonstart over al forventning, men nu melder "problemerne"sig.

Helenius er på vej ind i en målløs periode, Curth er jo altid kun lejlighedsvis skarp, skaderne begynder at løbe ind og banerne bliver for tunge for de letbenede Dalsgaard, kusk og Wichmann.

Så frem mod vinterpausen vil vi lige så stille synke ned i midterfeltet. Men det er jo også bedre end man kunne forvente ved sæsonstarten !
Ro på mester. Det er en kamp, hvor vi trods alt har chancerne, men den ene fantom redning efter den anden holder os fra føringen. Lad os nu se om ikke gutterne finder samme spil frem imod Silkeborg.
Taktisk var Esbjerg okay, men havde deres målmand ikk haft så mange gode redninger havde det ikke betyder en skid.

Besvar