Tykke mennesker er generelt for ulækre! De giver mig kvalme, og jeg mister appertitten... faktisk risikerer jeg at få en spiseforstyrrelse, og det kan jo godt være farligt!Funky skrev:Jeg er aldrig blevet generet af røg på stadion, og så vidt jeg ved går den kjære Lynge nu 'afsides' hvis han skal nyde en smøg. Tykke mennesker som fylder mere på trapperne end mig kan derimod godt irritere, når man skal ind og ud. Kunne man håbe på et forbud?
Rygning på stadion
Re: Rygning på stadion
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Hvem er appertitten og har du fundet den/det igen?le Cid skrev:Tykke mennesker er generelt for ulækre! De giver mig kvalme, og jeg mister appertitten... faktisk risikerer jeg at få en spiseforstyrrelse, og det kan jo godt være farligt!Funky skrev:Jeg er aldrig blevet generet af røg på stadion, og så vidt jeg ved går den kjære Lynge nu 'afsides' hvis han skal nyde en smøg. Tykke mennesker som fylder mere på trapperne end mig kan derimod godt irritere, når man skal ind og ud. Kunne man håbe på et forbud?
Hvis nu jeg fjerner et r fra appertitten, kan jeg så få et komma efter samme ord i din sætning?NIN den fromme skrev:Hvem er appertitten og har du fundet den/det igen?
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Du kan endda få tre trendy mellemrums punktummer. Det er i øvrigt godt se, der er overskud på kontoen, når nu man kaster sig ud i at være morsom på andres bekostning.le Cid skrev:Hvis nu jeg fjerner et r fra appertitten, kan jeg så få et komma efter samme ord i din sætning?NIN den fromme skrev:Hvem er appertitten og har du fundet den/det igen?
For sjovt det var det...
Jeg prøver sådan set ikke at være morsom - jeg forsøger bare at sige, at nogen gange går man lidt for meget efter rygere. Jeg er selv eks-ryger, og jeg kan godt blive irriteret over røg en gang imellem, men jeg har dog endnu til gode at blive voldsomt generet af det på Aalborg stadion.NIN den fromme skrev:Du kan endda få tre trendy mellemrums punktummer. Det er i øvrigt godt se, der er overskud på kontoen, når nu man kaster sig ud i at være morsom på andres bekostning.le Cid skrev:Hvis nu jeg fjerner et r fra appertitten, kan jeg så få et komma efter samme ord i din sætning?NIN den fromme skrev:Hvem er appertitten og har du fundet den/det igen?![]()
For sjovt det var det...
...og så var jeg slet ikke klar over, at det var trendy med mellemrumspunktummer. Det har jeg brugt i mange år, men det er da glædeligt, at jeg endelig er blevet trendy! Det har jeg ventet meget længe på!
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Så, at tykke mennesker generelt er ulækre, og giver dig kvalme. Plus du er i akut fare for at miste appetiten. Efterfulgt af en blinkende gul smiley, var ikke skrevet i et humoristisk skær? Så har jeg alvorligt fejltolket dit indlæg og det beklager jeg selvfølgelig. Det er det der kan ske på skift med eller uden et r og komma.le Cid skrev:Jeg prøver sådan set ikke at være morsom - jeg forsøger bare at sige, at nogen gange går man lidt for meget efter rygere. Jeg er selv eks-ryger, og jeg kan godt blive irriteret over røg en gang imellem, men jeg har dog endnu til gode at blive voldsomt generet af det på Aalborg stadion.NIN den fromme skrev:Du kan endda få tre trendy mellemrums punktummer. Det er i øvrigt godt se, der er overskud på kontoen, når nu man kaster sig ud i at være morsom på andres bekostning.le Cid skrev:Hvis nu jeg fjerner et r fra appertitten, kan jeg så få et komma efter samme ord i din sætning?NIN den fromme skrev:Hvem er appertitten og har du fundet den/det igen?![]()
For sjovt det var det...
...og så var jeg slet ikke klar over, at det var trendy med mellemrumspunktummer. Det har jeg brugt i mange år, men det er da glædeligt, at jeg endelig er blevet trendy! Det har jeg ventet meget længe på!
Alt godt kommer til de der venter. Ikke kun Feriepenge.
Nu er der jo forskel på at forsøge at være sjov og så ikke mene noget bogstavligt - deraf den smiley.
Hvis du føler dig trådt over tæerne, beklager jeg meget. Jeg tror så til gengæld ofte, at nogle rygere føler sig forfulgt.
Og nu bevæger vi os for langt ud ad en tangent, så hvis du føler behov for at forfølge din sag yderligere, vil jeg foreslå, at vi tager det via PB.
Hvis du føler dig trådt over tæerne, beklager jeg meget. Jeg tror så til gengæld ofte, at nogle rygere føler sig forfulgt.
Og nu bevæger vi os for langt ud ad en tangent, så hvis du føler behov for at forfølge din sag yderligere, vil jeg foreslå, at vi tager det via PB.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Der af beklagelsen. Jeg fejtolkede indlægget som en pointe gemt i et humoristisk budskab.le Cid skrev:Nu er der jo forskel på at forsøge at være sjov og så ikke mene noget bogstavligt - deraf den smiley.
Det er vist ikke mig som føler mig trådt over tæerne, ellers var der vel ingen komma kommentar? Og mht. tangenten, så blev den vist bragt ud af kurs, da et sobert oplæg om rygeloven skulle overholdes på stadion, kom til at handle om fedes menneskers ret til at se fodbold eller ej.
Men lad os begrave den her.
For en god ordens skyld: Jeg mener helt klart, at reglerne skal følges, og at man skal lade være med at ryge på stadion. Jeg kan dog slet ikke forstå at nogen skulle have så store problemer med røg på Aalborg stadion, at det skulle betyde, at man valgte ikke at møde op.
Og ja, hvis man retter stavefejl hos andre, skal man være klar til selv at få rettet grammatiske fejl. Og så ikke et off topic ord mere her fra.
Og ja, hvis man retter stavefejl hos andre, skal man være klar til selv at få rettet grammatiske fejl. Og så ikke et off topic ord mere her fra.
JEG prøvede at være morsom! Godt at se morskaben brede sig...

Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Jeg har på intet tidspunkt kommenteret, eller sat spørgsmålstegn ved din holdning til rygning på stadion og om du mener den bør overholdes eller ej. Kun vildsporet og den falske tagent. Og ja, netop. Vælger man at være "sjov" på andres bekostning, bør man som minimum kunne rumme, at der kommenteres på indholdet i samme. Ellers bør man holde sig fra det. Give and take.le Cid skrev:For en god ordens skyld: Jeg mener helt klart, at reglerne skal følges, og at man skal lade være med at ryge på stadion. Jeg kan dog slet ikke forstå at nogen skulle have så store problemer med røg på Aalborg stadion, at det skulle betyde, at man valgte ikke at møde op.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Nu skuffer duFunky skrev:JEG prøvede at være morsom! Godt at se morskaben brede sig...![]()
![]()
Stop nu!NIN den fromme skrev:Jeg har på intet tidspunkt kommenteret, eller sat spørgsmålstegn ved din holdning til rygning på stadion og om du mener den bør overholdes eller ej. Kun vildsporet og den falske tagent. Og ja, netop. Vælger man at være "sjov" på andres bekostning, bør man som minimum kunne rumme, at der kommenteres på indholdet i samme. Ellers bør man holde sig fra det. Give and take.le Cid skrev:For en god ordens skyld: Jeg mener helt klart, at reglerne skal følges, og at man skal lade være med at ryge på stadion. Jeg kan dog slet ikke forstå at nogen skulle have så store problemer med røg på Aalborg stadion, at det skulle betyde, at man valgte ikke at møde op.
Jeg har ikke skyggen af en chance for - ud fra dit første indspark - at vide, at du ikke bare er een eller anden pedantisk retstavingsfascist. Derfor bliver der givet tilbage!
Det kommer til at stå på min gravsten. Uden smiley.NIN den fromme skrev:Nu skuffer duFunky skrev:JEG prøvede at være morsom! Godt at se morskaben brede sig...![]()
![]()

"Jeg udfordrer enhver som retter grammatiske fejl i dette dokument til græsk-romersk brydekamp!"
FRED I VOR TID!
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Bare du ikke vælger at blive brændt, for så kan røgen i værste fald genere. I øvrigt fornuftigt, du dropper smileyen. Den kunne afstedkomme stor forvirring, for de som vælger at kigge forbi. Er han nu morsom, eller mener han bare ikke det han skriverFunky skrev:Det kommer til at stå på min gravsten. Uden smiley.NIN den fromme skrev:Nu skuffer duFunky skrev:JEG prøvede at være morsom! Godt at se morskaben brede sig...![]()
![]()
Det er så en af mine kæpheste - selvom jeg er blevet mildere med årene, og selv forfalder til at bruge dem ind imellem.NIN den fromme skrev: Bare du ikke vælger at blive brændt, for så kan røgen i værste fald genere. I øvrigt fornuftigt, du dropper smileyen. Den kunne afstedkomme stor forvirring, for de som vælger at kigge forbi. Er han nu morsom, eller mener han bare ikke det han skriverUps! Well, take a wild guess.
Smileys (i en seriøs debat) øger generelt ikke forståelsen og bidrager netop mest til forvirring om afsender mener sit budskab eller ej - hvilket denne debat er et godt eksempel på.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nej nej - jeg skal da rådne op som en god kristen. Hvordan man forestiller sig at de døde skal genopstå på dommens dag som en bunke aske i en urne ved jeg virkelig ikke. Jeg synes måske nok kirken kunne komme indover med et religiøst motiveret forbud imod kremering. I hvert fald på stadion.NIN den fromme skrev: Bare du ikke vælger at blive brændt, for så kan røgen i værste fald genere. I øvrigt fornuftigt, du dropper smileyen. Den kunne afstedkomme stor forvirring, for de som vælger at kigge forbi. Er han nu morsom, eller mener han bare ikke det han skriverUps! Well, take a wild guess.
Ja, jeg vil da i hvert fald prøve at undgå smileys fremover. Men det er bare mange, der ikke altid får øje på ironi. Og at skrive at noget er ironisk ment, er næsten værre end at anvende smileys!Pastorius skrev:Det er så en af mine kæpheste - selvom jeg er blevet mildere med årene, og selv forfalder til at bruge dem ind imellem.NIN den fromme skrev: Bare du ikke vælger at blive brændt, for så kan røgen i værste fald genere. I øvrigt fornuftigt, du dropper smileyen. Den kunne afstedkomme stor forvirring, for de som vælger at kigge forbi. Er han nu morsom, eller mener han bare ikke det han skriverUps! Well, take a wild guess.
Smileys (i en seriøs debat) øger generelt ikke forståelsen og bidrager netop mest til forvirring om afsender mener sit budskab eller ej - hvilket denne debat er et godt eksempel på.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Desuden bør man aldrig undervurdere gode ben, eller som her: Skeletter. Et, så føler de sig næppe synderligt generet af røg. Og to, fylder samtidig mindre på trapperne.Funky skrev:Nej nej - jeg skal da rådne op som en god kristen. Hvordan man forestiller sig at de døde skal genopstå på dommens dag som en bunke aske i en urne ved jeg virkelig ikke. Jeg synes måske nok kirken kunne komme indover med et religiøst motiveret forbud imod kremering. I hvert fald på stadion.NIN den fromme skrev: Bare du ikke vælger at blive brændt, for så kan røgen i værste fald genere. I øvrigt fornuftigt, du dropper smileyen. Den kunne afstedkomme stor forvirring, for de som vælger at kigge forbi. Er han nu morsom, eller mener han bare ikke det han skriverUps! Well, take a wild guess.