Det nye FIFA 13 cover - topkarakter herfra!

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Det nye FIFA 13 cover - topkarakter herfra!

Indlæg af AndBis » 27. sep 2012, 15:24

Hold kæft hvor er det noget pis :D så har man gået og glædet sig som et lille barn og skynder sig ud i postkassen!
Så ligger der fandme en seddel fra post danmark, er der er en pakke til mig, som kan afhentes fra i morgen :O
Hvorfor fanden bliver et spil på 15 mm i tykkelsen ikke sendt som et brev? :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 27. sep 2012, 16:15

AndBis skrev:Hold kæft hvor er det noget pis :D så har man gået og glædet sig som et lille barn og skynder sig ud i postkassen!
Så ligger der fandme en seddel fra post danmark, er der er en pakke til mig, som kan afhentes fra i morgen :O
Hvorfor fanden bliver et spil på 15 mm i tykkelsen ikke sendt som et brev? :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Formentlig for at sikre dig, at det når frem?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Indlæg af AndBis » 27. sep 2012, 17:20

Funky skrev:
AndBis skrev:Hold kæft hvor er det noget pis :D så har man gået og glædet sig som et lille barn og skynder sig ud i postkassen!
Formentlig for at sikre dig, at det når frem?
hvad er grunden til, at jeg ikke skulle få mit spil, hvis det blev sendt som brev?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 27. sep 2012, 18:30

mange folk twitter om de ikke har fået deres spil med posten, blandt andet nogle af AaB spillerne :)

kan jeg jo let sige nu.. men tænkte det sku nok, derfor jeg ikke bestilte et og gik i blockbuster..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jaykub
Miniput
Miniput

Indlæg af Jaykub » 27. sep 2012, 20:25

Mit spil kom med pakkeposten ved middagstid. Det er en forholdsvis stor, flad pakke, der ikke kan gå i hverken postkasse eller brevsprække. Umiddelbart er det mest for at beskytte AaB-coveret, som man selv skal sætte i.

Klawn
1. div
1. div

Indlæg af Klawn » 28. sep 2012, 22:38

Det er et ganske udemærket spil,

jeg kan dog ikke forstå at jeg bliver ved med at møde milan og manchester united og ligende hold når jeg spiller online 1 mod 1 sæson? er jeg den eneste der vælger AaB eller andre ikke top 10 of the world hold?

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 29. sep 2012, 23:04

Arr mit blev ved med at crashe Efter kamp 29 I manager delen :(
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Besvar