Skal Kent Nielsen fortsætte?
Skal Kent Nielsen fortsætte?
Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Skal Kent Nielsen fortsætte?
Kan en admin ikke snart bann'e ham? Det er sgu da belastende med alle det usjove troll-indlæg.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Peter Mikaelsen
- 2. div

Sv: Re: Skal Kent Nielsen fortsætte?
+1MHJ skrev:Kan en admin ikke snart bann'e ham? Det er sgu da belastende med alle det usjove troll-indlæg.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
-
jensemand57
- Allstar

Har du tabt sutten, eller, eller er du farevild på den trehjulede? Selvfølgelig skal Kent da fortsætte. Endvidere her jeg meget svært ved genkende en ultradefensiv taktik og så det spil AaB spiller.Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?
jensemand57 skrev:Har du tabt sutten, eller, eller er du farevild på den trehjulede? Selvfølgelig skal Kent da fortsætte. Endvidere her jeg meget svært ved genkende en ultradefensiv taktik og så det spil AaB spiller.Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?
Nej ikke hvis du ser isoleret set på denne sæson, så har det selvfølgelig været over al forventning. Men ser vi på sidste sæson var det jo ikke prangende...jensemand57 skrev:Har du tabt sutten, eller, eller er du farevild på den trehjulede? Selvfølgelig skal Kent da fortsætte. Endvidere her jeg meget svært ved genkende en ultradefensiv taktik og så det spil AaB spiller.Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?
AaB - the Nordic gateway to Europe
Uden at kommentere på dine tvivlsomme intentioner med dit indlæg, hvad er det så du tænker at AaB vil få ud af at afbryde samarbejdet med den træner der har fået opbygget en positiv og velfungerende spillestil?Brent skrev:jensemand57 skrev:Har du tabt sutten, eller, eller er du farevild på den trehjulede? Selvfølgelig skal Kent da fortsætte. Endvidere her jeg meget svært ved genkende en ultradefensiv taktik og så det spil AaB spiller.Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?Nej ikke hvis du ser isoleret set på denne sæson, så har det selvfølgelig været over al forventning. Men ser vi på sidste sæson var det jo ikke prangende...jensemand57 skrev:Har du tabt sutten, eller, eller er du farevild på den trehjulede? Selvfølgelig skal Kent da fortsætte. Endvidere her jeg meget svært ved genkende en ultradefensiv taktik og så det spil AaB spiller.Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?
- ASC Vestjylland
- 1. div

- Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
- Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg
Sauer skrev:Uden at kommentere på dine tvivlsomme intentioner med dit indlæg, hvad er det så du tænker at AaB vil få ud af at afbryde samarbejdet med den træner der har fået opbygget en positiv og velfungerende spillestil?Brent skrev:jensemand57 skrev:Har du tabt sutten, eller, eller er du farevild på den trehjulede? Selvfølgelig skal Kent da fortsætte. Endvidere her jeg meget svært ved genkende en ultradefensiv taktik og så det spil AaB spiller.Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?Brent:jensemand57 skrev:Har du tabt sutten, eller, eller er du farevild på den trehjulede? Selvfølgelig skal Kent da fortsætte. Endvidere her jeg meget svært ved genkende en ultradefensiv taktik og så det spil AaB spiller.Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?
Du er da total tabt af weekends vognen det ville da være som at skyde sig selv i hovde at skifte. AK og KN har opbygget et glimrene samarbejde dumt at smadre det. Og hva fannn har tøjet med mandens evner at gøre AaB er en arbejder klub ikke mappe dyr som FCK.
Nej ikke hvis du ser isoleret set på denne sæson, så har det selvfølgelig været over al forventning. Men ser vi på sidste sæson var det jo ikke prangende...
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hvad er overhovedet meningen med at oprette denne traad?Brent skrev:Kent Nielsen har snart kontraktudløb, mange AaB fans har løbende luftet deres frustrationer over Kents dispositioner og ultradefensive taktik. Jeg er selv lidt i tvivl med hensyn til om vi skal have en ny mand ind. Personligt så jeg gerne at vi fik en træner der gik mere i jakkesæt, en campinghabbit typen. Det udstråler mere klasse med jakkesæt stilen. Hvad mener i?
Selv jeg kan ikke se nogen grund til at stoppe samarbejdet, nu når det går så godt pt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
HAHA
Det er en joke ikke... Vi har Danmarks bedste trænerteam, dom har fået rigtigt meget ud af en begrænset trup.... For min skyld kan Lynge give Kent og Kuhn 10 år, hvis det er det de vil ha'.
Det er en joke ikke... Vi har Danmarks bedste trænerteam, dom har fået rigtigt meget ud af en begrænset trup.... For min skyld kan Lynge give Kent og Kuhn 10 år, hvis det er det de vil ha'.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Enig, vi skal ha noget kontinuitet på holdet både i træner staben og på banen !Klaus skrev:HAHA
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Nu må admins sq snart få fingeren ud? Det er sq næsten lige så tåbeligt at vi skal til at lave en debat om hvorvidt vi synes drengene skal træne med fodbolde eller håndbolde... Det er sq for latterligt det her!
Brent hvis du har bare den mindste følelse for AaB, kan du så ikk trolle på de andre klubber fan fora?
Brent hvis du har bare den mindste følelse for AaB, kan du så ikk trolle på de andre klubber fan fora?
- Larstyndskid
- 1. div

Kent Nielsen er en kapacitet jeg vil være meget ked af at miste. Vi har en stram økonomi, men jeg vil hellere ha' forlængelse med Kent end en ny klassespiller
-
seamann
Argumentationen kan diskuteres (jakkesæt eller ej), men det er da helt relevant på et AaB forum at diskutere om man syntes der skal forlænges med træneren.
Jeg syntes iøvrigt ikke rigtigt noget - var negativ ift KN da han blev ansat og blev bekræftet i det i lang tid, men lige nu og her går det jo meget godt - så må man bare håbe der ikke er for meget humlebi i det..
Jeg syntes iøvrigt ikke rigtigt noget - var negativ ift KN da han blev ansat og blev bekræftet i det i lang tid, men lige nu og her går det jo meget godt - så må man bare håbe der ikke er for meget humlebi i det..
Vi er omtrent hundrede procent enige. If it's not broken - don't fix it!seamann skrev:Argumentationen kan diskuteres (jakkesæt eller ej), men det er da helt relevant på et AaB forum at diskutere om man syntes der skal forlænges med træneren.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Hvorfor ikke bare ignorere tråde fra ham? Så forsvinder han vel stille og roligt
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg er fuldstændig enig. Formen kan diskuteres og som ofte før desværre, drukner den oplægget fra trådstarteren. For er det irrelvant at debattere, hvem der skal stå i spidsen for vores hold, med de op og nedture (ikke at forglemme) vi har været igennem. Hvad skal vi så debattere? Farverne på strømperne og antal af vandflasker spillerne har til rådighed under en kamp? Trænerposten er vel sammen med Lynges position i klubben, de to mest fundamentale. Det er ikke mange måneder siden, at Kent fik skudt i skoene, at vi spillede mere uinspireret og defensivt end Drillo.seamann skrev:Argumentationen kan diskuteres (jakkesæt eller ej), men det er da helt relevant på et AaB forum at diskutere om man syntes der skal forlænges med træneren.
Når det er sagt, er Kent Nielsen i min beskedne optik, det oplagte og eneste valg for os. Det handler både om den nuværende succes kurs vi befinder os på og ikke mindst økonomi, stabilitet og kendskabsgrad til trup og klub.
Jeg synes det er et relevant toppic.
Selvfølgelig skal Kent og Kuhn fortsætte. Kontinuitet er nøglen til succes medmindre man har penge til at købe succes, hvilket vi som bekendt ikke har. Samtidig skal stammen bevares i så vid udstrækning som muligt. De eneste spillere jeg ikke kan se fortsætte er Helle og Kusken, idet de formentligt bliver solgt til vinter. Ellers er der ikke nogen jeg synes ikke fortjener en ny kontrakt.
Men trænerteamet er centralt og uagtet påklædningen, så synes jeg Kent har gjort det fremragende. Manden æder, skider og sover fodbold. Det er ikke udsædvanligt at Kent efter en kamp, som mod SIF idag, selv kører videre til den sene kamp og ser den. Han er, såvidt jeg ved, den træner som ser mest fodbold rundt om i landet. Dedikation kan ikke købes. Og trænere som aldrig giver op og slår ud med armene er ikke en metervare i DK.
Forlæng..
Selvfølgelig skal Kent og Kuhn fortsætte. Kontinuitet er nøglen til succes medmindre man har penge til at købe succes, hvilket vi som bekendt ikke har. Samtidig skal stammen bevares i så vid udstrækning som muligt. De eneste spillere jeg ikke kan se fortsætte er Helle og Kusken, idet de formentligt bliver solgt til vinter. Ellers er der ikke nogen jeg synes ikke fortjener en ny kontrakt.
Men trænerteamet er centralt og uagtet påklædningen, så synes jeg Kent har gjort det fremragende. Manden æder, skider og sover fodbold. Det er ikke udsædvanligt at Kent efter en kamp, som mod SIF idag, selv kører videre til den sene kamp og ser den. Han er, såvidt jeg ved, den træner som ser mest fodbold rundt om i landet. Dedikation kan ikke købes. Og trænere som aldrig giver op og slår ud med armene er ikke en metervare i DK.
Forlæng..
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.