Alt andet lige spillede vi en fin 2. halvleg hvor vi har Silkeborg totalt presset i bund. Vi får skabt de chancer vi skal bruge, men brænder på det skammeligste. Jeg er meget uenig i, at vi manglede direkte spil, faktisk vil jeg sige, at vi manglede tålmodighed i vores spil. Jeg savnede at vi holdt mere i bolden og kørte den rundt, indtil de rigtige åbninger kom. Vi stressede for meget i spillet, og netop derfor endte det med mange elendige skud, fremfor få gode skud.Klaus skrev:Vi spillede bedre, men var langt fra direkte nok. De fleste forsøg kom udefra, og var tættere på at ramme hjørneflaget end målet.Elscorpio skrev:Hvordan spillede AaB efter Potpourie røg ud?
Silkeborg - AaB 30/09-2012 kl. 14:00
Re: Silkeborg - AaB 30/09-2012 kl. 14:00
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det kan godt være, at det er oplevelsen på stadion, der sidder lidt i mig. Man ønsker jo altid mange chancer, og jeg mener egentlig ikke vi kommer frem til så mange store chancer. Min oplevelse var, at vi havde en del skud fra distancen, men reelt gennemspillede angreb kneb det med. Men jeg medgiver gerne at Silkeborg Stadion, eller hvad den nu hedder, ikke giver de bedste forudsætninger for at bevare det præcise overblik over, hvad der sker i den anden ende af banen.Hanga skrev:Vi får skabt de chancer vi skal bruge, men brænder på det skammeligste. Jeg er meget uenig i, at vi manglede direkte spil, faktisk vil jeg sige, at vi manglede tålmodighed i vores spil. Jeg savnede at vi holdt mere i bolden og kørte den rundt, indtil de rigtige åbninger kom. Vi stressede for meget i spillet, og netop derfor endte det med mange elendige skud, fremfor få gode skud.
Det har været en dyr uge for AaB.
Havde vi vundet mod de 2 bundhold, var der 2.1 millioner mere i TV penge.
Utrolig man kan tabe de 2 kampe. Det viser dog nok holdets begrænsninger.
Vi har det svært mod hold der spiller på kontra mod os, og vi har svært ved at skabe noget, da vi ingen target/boks angriber har.
Helenius er på rekordtid blevet overhalet af Cornelius i superligaen, men også på landsholdet, og selv med rød/hvide briller på, er det helt fortjent.
Vi ligger stadig bedre en ventet, men det er skidt at se hvor lavt bundniveuet er for holdet.
Jeg tror vi langsomt vil falde ned igennem tabellen, hvilket vel også er naturligt med det hold vi har. Dog kunne 2 sejre mod de 2 bundhold virkelig gøre, at vi senere havde råd til at tabe et par kampe.
Nu skal holdet se fremad, og så forhåbentlig være klar til næste kamp.
Havde vi vundet mod de 2 bundhold, var der 2.1 millioner mere i TV penge.
Utrolig man kan tabe de 2 kampe. Det viser dog nok holdets begrænsninger.
Vi har det svært mod hold der spiller på kontra mod os, og vi har svært ved at skabe noget, da vi ingen target/boks angriber har.
Helenius er på rekordtid blevet overhalet af Cornelius i superligaen, men også på landsholdet, og selv med rød/hvide briller på, er det helt fortjent.
Vi ligger stadig bedre en ventet, men det er skidt at se hvor lavt bundniveuet er for holdet.
Jeg tror vi langsomt vil falde ned igennem tabellen, hvilket vel også er naturligt med det hold vi har. Dog kunne 2 sejre mod de 2 bundhold virkelig gøre, at vi senere havde råd til at tabe et par kampe.
Nu skal holdet se fremad, og så forhåbentlig være klar til næste kamp.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
Jeg er på "positiv over for Due"-holdet. Han slog mange fornuftige indlæg ind i feltet og lavede ikke nær så mange fejl som eksempelvis Helenius. En god offensiv kræft på en dag, hvor de aller forreste var forbavsende uskarpe.
Hans indlæg og meget andet blev misbrugt i en så stor grad at jeg flere gange skiftede væk i ren frustration. Det var et meget meget seriøst powerplay AaB lagde for dagen og Silkeborg var presset hele vejen om bag deres eget mål. Til trods for 20+ (?) afslutninger kunne AaB ikke omsætte det til mål. Det var frygteligt...
Jeg savnede i den grad Kayke på banen sidst på kampen. På en god dag er han teknisk stærk og mere kreativ end mange af de andre - lidt hvad Lucas Andersen vel også gjorde. Jeg forstår ikke, hvorfor Kayke får så lidt spilletid, og jeg håber snart at se ham fra start eller i det mindste i en hel halvleg, således vi kan få kreative og lidt anderledes kræfter ind i det offensive spil...
Hans indlæg og meget andet blev misbrugt i en så stor grad at jeg flere gange skiftede væk i ren frustration. Det var et meget meget seriøst powerplay AaB lagde for dagen og Silkeborg var presset hele vejen om bag deres eget mål. Til trods for 20+ (?) afslutninger kunne AaB ikke omsætte det til mål. Det var frygteligt...
Jeg savnede i den grad Kayke på banen sidst på kampen. På en god dag er han teknisk stærk og mere kreativ end mange af de andre - lidt hvad Lucas Andersen vel også gjorde. Jeg forstår ikke, hvorfor Kayke får så lidt spilletid, og jeg håber snart at se ham fra start eller i det mindste i en hel halvleg, således vi kan få kreative og lidt anderledes kræfter ind i det offensive spil...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Silkeborgkampen:
Vi havde 8 skud på mål, mod Silkeborgs 6.
Vi havde 26 skud i alt mod silkeborgs 11.
Esbjergkampen:
Vi havde 8 skud på mål, mod Esbjergs 3.
Vi havde 20 skud i alt mod Esbjergs 7.
Vi producerer rigeligt med chancer, og holder også modstanderen væk. Vores seneste modstandere har dog spillet som rigtige bundhold. Selv Silkeborg på hjemmebane. Måske er det derfor vores chancer kommer efter når modstanderen er på plads, i modsætning til tidligere hvor de kom på omstillinger. Det virker også til modstanderen sidder meget tæt på både Helenius og Kusk, hvilket nok heller ikke hjælper på målscoren.
Næste uge møder vi dog Brøndby, som stadig tror de kan spille som et tophold. Derfor vinder vi med garanti 10 - 0.
Vi havde 8 skud på mål, mod Silkeborgs 6.
Vi havde 26 skud i alt mod silkeborgs 11.
Esbjergkampen:
Vi havde 8 skud på mål, mod Esbjergs 3.
Vi havde 20 skud i alt mod Esbjergs 7.
Vi producerer rigeligt med chancer, og holder også modstanderen væk. Vores seneste modstandere har dog spillet som rigtige bundhold. Selv Silkeborg på hjemmebane. Måske er det derfor vores chancer kommer efter når modstanderen er på plads, i modsætning til tidligere hvor de kom på omstillinger. Det virker også til modstanderen sidder meget tæt på både Helenius og Kusk, hvilket nok heller ikke hjælper på målscoren.
Næste uge møder vi dog Brøndby, som stadig tror de kan spille som et tophold. Derfor vinder vi med garanti 10 - 0.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Prica ville pynte paa AaB mandskabet, naar han er transferfri til nytaar.
og med GARANTI ikke pynte på finanserne...Elscorpio skrev:Prica ville pynte paa AaB mandskabet, naar han er transferfri til nytaar.
-
Huckleberry
- Ynglinge

Sv: Silkeborg - AaB 30/09-2012 kl. 14:00
Forskellen på Esbjergkampen og Silkeborgkampen er at mod Esbjerg var afslutningerne af en OK kvalitet og kun rigtig godt målmandsspil hindrede scoringer. Mod Silkeborg var selv langskuddene så langsomme at Heintze kunne nå at rejse sig selv om han havde smidt sig til den forkerte side...
-
jensemand57
- Allstar

Lige en lille bemærkning. U17 og U19 vandt begge deres kampe over Silkeborg. Det er værd at bemærke, at Lucas Spalvis scorede begge mål for U19.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ref her:jensemand57 skrev:Lige en lille bemærkning. U17 og U19 vandt begge deres kampe over Silkeborg. Det er værd at bemærke, at Lucas Spalvis scorede begge mål for U19.
http://www.aabaf1885.dk/team/teamMatch. ... hId=699040
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus