Jeg prøvede forleden et talegenkendelsesprogram der mente at Herning var ligmed Hell. Det fik smilet frem.Kilde skrev:Min iPhones autocorrect rettede lige Helenius til Heltemod!
Det får smilet frem tråden
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Det får smilet frem tråden
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Man C - Dortmund. Hvilken kamp, hvilket drama. Sådan en kamp fornyer eens kærlighed til spillet i disse dage, hvor alt går op i TV-penge og feriepenge og alt andet ligegyldigt snask.
Fornøjelse at se Dortmunds træner (Klopp?) indlevelse med omfavnelse af spillere - og Dortmunds medrejsende som totalt dominerede stadion.
Kampen kunne være endt 8-8 eller deromkring.
Loving the Game...Again.
Fornøjelse at se Dortmunds træner (Klopp?) indlevelse med omfavnelse af spillere - og Dortmunds medrejsende som totalt dominerede stadion.
Loving the Game...Again.
Bienvenu Bassogog!
Fremragende kamp, intet mindre. Synd for Dortmund, at de ikke kunne køre den hjem, for hold da op hvor spillede de fantastisk.astonvilla skrev:Man C - Dortmund. Hvilken kamp, hvilket drama. Sådan en kamp fornyer eens kærlighed til spillet i disse dage, hvor alt går op i TV-penge og feriepenge og alt andet ligegyldigt snask.
Loving the Game...Again.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
At se Erik Hamrén i Aalborgs gader igen.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
- astonvilla
- Allstar

- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg misunder dig.Corona skrev:At se Erik Hamrén i Aalborgs gader igen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Engang var der lokalafdelinger af Brøndby Support nærmest fra Frederikshavn til Fanø, fordi jyske medløbere fandt det sejt at være en taber - hvis ellers bare et fodboldhold fra en forstad i København vandt. Et besøg på Brøndby Supports hjemmeside viser, at selv de jyske medløbere åbenbart har tabt gnisten:
http://www.brondbysupport.dk/index.php? ... icle&id=56" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.brondbysupport.dk/index.php? ... icle&id=56" onclick="window.open(this.href);return false;
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Provst i Brovst
- Allstar

Stor tak til de velmenende mennesker med deres lowfat, kostpyramider ovs. som gør dette billede muligt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- astonvilla
- Allstar

- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Eh, what?Provst i Brovst skrev:
Stor tak til de velmenende mennesker med deres lowfat, kostpyramider ovs. som gør dette billede muligt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

MHJ skrev:Eh, what?Provst i Brovst skrev:
- Buzz Killington
- Allstar

Øh, må indrømme jeg forventede noget andet end et link til en time lang youtube-video.Provst i Brovst skrev:MHJ skrev:Eh, what?Provst i Brovst skrev:
Men denne video fortæller altså at det at følge de generelle retningslinjer som kostpyramider forskriver gør os ekstremt overvægtige sammenholdt med alternativet (at æde hvad vi har lyst til)?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Mjae, alt hvad du har lyst til, bortset fra sukker og hurtige kulhydrater. Det er rigtig at pointen er at den traditionelle kostpyramide gør os fede og syge - særligt sukkersyge. En anden pointe er at der åbenbart ikke er belæg for at mættet fedt giver flere hjerte/karsygdomme.MHJ skrev: Øh, må indrømme jeg forventede noget andet end et link til en time lang youtube-video.
Men denne video fortæller altså at det at følge de generelle retningslinjer som kostpyramider forskriver gør os ekstremt overvægtige sammenholdt med alternativet (at æde hvad vi har lyst til)?
Arne Astrup - som ellers har været arg modstander af Atkins og den slags - er slev blevet omvendt og taler om at al evidens peger i retning at man skal undgå sukker og hurtige kulhydrater (ris, pasta, hvedebrød etc.)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
https://www.facebook.com/BrondbysMaerkedage" onclick="window.open(this.href);return false;
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
- Buzz Killington
- Allstar

Har hørt om sammenhængen mellem kulhydrater og sukkersyge. Det er blot en hamrende vigtig pointe at man ikke dermed blot skal spise som man har lyst, som jeg tolkede Provstens indlæg. Den store gut på billedet er næppe blevet så koloenormt overvægtig af at følge pyramiden slavisk. Nærmere ved - netop - at fylde sig med fastfood i form af simple kulhydrater og mættet fedt.Pastorius skrev:Mjae, alt hvad du har lyst til, bortset fra sukker og hurtige kulhydrater. Det er rigtig at pointen er at den traditionelle kostpyramide gør os fede og syge - særligt sukkersyge. En anden pointe er at der åbenbart ikke er belæg for at mættet fedt giver flere hjerte/karsygdomme.MHJ skrev: Øh, må indrømme jeg forventede noget andet end et link til en time lang youtube-video.
Arne Astrup - som ellers har været arg modstander af Atkins og den slags - er slev blevet omvendt og taler om at al evidens peger i retning at man skal undgå sukker og hurtige kulhydrater (ris, pasta, hvedebrød etc.)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

Kostpyramidens bund, det man skal spise mest af, er netop kulhydrater. Med hans vægt er jeg også sikker på at han har spist sin del af lowfat produkter som indeholder kulhydrater istedet for fedt og alt imens er han bare vokset og vokset. Han er blevet fed af kulhydrater, ikke fedt. Havde han blot spist fedt var han bare blevet mæt.MHJ skrev:Har hørt om sammenhængen mellem kulhydrater og sukkersyge. Det er blot en hamrende vigtig pointe at man ikke dermed blot skal spise som man har lyst, som jeg tolkede Provstens indlæg. Den store gut på billedet er næppe blevet så koloenormt overvægtig af at følge pyramiden slavisk. Nærmere ved - netop - at fylde sig med fastfood i form af simple kulhydrater og mættet fedt.Pastorius skrev:Mjae, alt hvad du har lyst til, bortset fra sukker og hurtige kulhydrater. Det er rigtig at pointen er at den traditionelle kostpyramide gør os fede og syge - særligt sukkersyge. En anden pointe er at der åbenbart ikke er belæg for at mættet fedt giver flere hjerte/karsygdomme.MHJ skrev: Øh, må indrømme jeg forventede noget andet end et link til en time lang youtube-video.
What if It's All Been a Big Fat Lie?
By Gary Taubes
Published: July 07, 2002
- Buzz Killington
- Allstar

Du blander så vidt jeg kan se et par ting sammen. Ja, hvis han havde spist rent fedt var han måske ikke blevet fed. Men jeg skriver jo netop en kombination af fedt og simple kulhydrater. Eftersom disse er de billigste former for mad, bliver amerikansk fastfood jo proppet med dem. Det er meget svært at blive fed kun af kulhydrater, da det er svært for kroppen at omdanne disse til fedtsyrer sammenlignet med fedt. Derfor er den værste cocktail simple kulhydrater og fedt i forhold til fedme.Provst i Brovst skrev:Kostpyramidens bund, det man skal spise mest af, er netop kulhydrater. Med hans vægt er jeg også sikker på at han har spist sin del af lowfat produkter som indeholder kulhydrater istedet for fedt og alt imens er han bare vokset og vokset. Han er blevet fed af kulhydrater, ikke fedt. Havde han blot spist fedt var han bare blevet mæt.MHJ skrev:Har hørt om sammenhængen mellem kulhydrater og sukkersyge. Det er blot en hamrende vigtig pointe at man ikke dermed blot skal spise som man har lyst, som jeg tolkede Provstens indlæg. Den store gut på billedet er næppe blevet så koloenormt overvægtig af at følge pyramiden slavisk. Nærmere ved - netop - at fylde sig med fastfood i form af simple kulhydrater og mættet fedt.Pastorius skrev:Mjae, alt hvad du har lyst til, bortset fra sukker og hurtige kulhydrater. Det er rigtig at pointen er at den traditionelle kostpyramide gør os fede og syge - særligt sukkersyge. En anden pointe er at der åbenbart ikke er belæg for at mættet fedt giver flere hjerte/karsygdomme.MHJ skrev: Øh, må indrømme jeg forventede noget andet end et link til en time lang youtube-video.
By Gary Taubes
Kostpyramiden siger intet om at man udelukkende skal spise simple kulhydrater. Kostrådene har i mange år gået på komplekse kulhydrater og en stor bunke grøntsager, og en smule kød og fedt. Om det så kan give gammelmandssukkersyge på et tidspunkt kan godt være. Men man bliver ikke mega fed at slavisk at følge kostpyramiden.
De mega fede over fra guds eget land følger netop ikke kostpyramiden, men har et fucked up blodsukker, fordi de propper sig med simple kulhydrater. At de samtidig kombinerer disse med fedt gør kun problemet mere omfattende. Havde de skåret ned for kulhydraterne og oppet e.g. protein, fedt og grøntsager, havde de med garanti haft det bedre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

Jeg har på fornemmelsen at du bare vil diskutere. Kulhydrat fremmer produktionen af insulin, uden insulin lagrer kroppen ikke fedt. For meget kulhydrat > for meget insulin > for meget lagring af fedt. For meget kulhydrat > for meget lagring af fedt.MHJ skrev:Du blander så vidt jeg kan se et par ting sammen. Ja, hvis han havde spist rent fedt var han måske ikke blevet fed.Provst i Brovst skrev:Kostpyramidens bund, det man skal spise mest af, er netop kulhydrater. Med hans vægt er jeg også sikker på at han har spist sin del af lowfat produkter som indeholder kulhydrater istedet for fedt og alt imens er han bare vokset og vokset. Han er blevet fed af kulhydrater, ikke fedt. Havde han blot spist fedt var han bare blevet mæt.MHJ skrev:Har hørt om sammenhængen mellem kulhydrater og sukkersyge. Det er blot en hamrende vigtig pointe at man ikke dermed blot skal spise som man har lyst, som jeg tolkede Provstens indlæg. Den store gut på billedet er næppe blevet så koloenormt overvægtig af at følge pyramiden slavisk. Nærmere ved - netop - at fylde sig med fastfood i form af simple kulhydrater og mættet fedt.Pastorius skrev:Mjae, alt hvad du har lyst til, bortset fra sukker og hurtige kulhydrater. Det er rigtig at pointen er at den traditionelle kostpyramide gør os fede og syge - særligt sukkersyge. En anden pointe er at der åbenbart ikke er belæg for at mættet fedt giver flere hjerte/karsygdomme.MHJ skrev: Øh, må indrømme jeg forventede noget andet end et link til en time lang youtube-video.
By Gary Taubes