Det kan blive bedre endnu hvis det frie fald FCM er ude i fortsætterBrodernumsi skrev:AaB har nu, med nederlag til Esbjerg og Silkeborg samt sejr over BØF, bidraget godt til de pisgules nedrykning til divisionerne. Er ligefør jeg kan leve med de to nederlag, hvis de resultere i dette.
Giver helt kriller i maven, ved tanken om at se/høre viasat og werge vræle, hvis BØFs nedrykning bliver en realitet.
Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19
Re: Kamptråd: Brøndby IF vs AaB, søndag d. 7. oktober kl. 19
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
I store dele af kampen spillede mere elendigt end i de forige to kampe, men vandt overbevisende. All is good.
Vores modsvar til det høje pres var i modsætning til de forrige ikke at forsøge at spille os ud af presset, men i stedet parkere bussen. Det virkede, og derfor er Kent den rette træner for os.
Vores modsvar til det høje pres var i modsætning til de forrige ikke at forsøge at spille os ud af presset, men i stedet parkere bussen. Det virkede, og derfor er Kent den rette træner for os.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
thomasjn skrev:Det kan blive bedre endnu hvis det frie fald FCM er ude i fortsætterBrodernumsi skrev:AaB har nu, med nederlag til Esbjerg og Silkeborg samt sejr over BØF, bidraget godt til de pisgules nedrykning til divisionerne. Er ligefør jeg kan leve med de to nederlag, hvis de resultere i dette.
Giver helt kriller i maven, ved tanken om at se/høre viasat og werge vræle, hvis BØFs nedrykning bliver en realitet.
Fra Den Danske Fremmedordbog:
"Nirvana: Den højeste tilstand af lykke, i Buddhismen er det udslettelsen af personligheden og sammensmeltningen med det guddommelige. Nirvana kan siges at være samsaras modsætning – dvs. det modsatte af hvad ikke-oplyste væsner tolker som virkeligheden. Her er man, når man er død og ikke bliver genfødt igen. Det siges således, at man er frelst og er ude af alle lidelser. Nirvana kan bedst sammenlignes med, at Brøndby og FC Midtjylland rykker ud af Superligaen i en og samme sæson. Når det sker, bliver man ét med helheden, kosmos og med den højere åndelige bevidsthed."
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Overvejer at spille 500,- på at Vestegnen ikke rykker ned, så er de for alvor i problemer.
Dagens citat. Taksulakvelidze skrev:thomasjn skrev:Det kan blive bedre endnu hvis det frie fald FCM er ude i fortsætterBrodernumsi skrev:AaB har nu, med nederlag til Esbjerg og Silkeborg samt sejr over BØF, bidraget godt til de pisgules nedrykning til divisionerne. Er ligefør jeg kan leve med de to nederlag, hvis de resultere i dette.
"Nirvana: Den højeste tilstand af lykke, i Buddhismen er det udslettelsen af personligheden og sammensmeltningen med det guddommelige. Nirvana kan siges at være samsaras modsætning – dvs. det modsatte af hvad ikke-oplyste væsner tolker som virkeligheden. Her er man, når man er død og ikke bliver genfødt igen. Det siges således, at man er frelst og er ude af alle lidelser. Nirvana kan bedst sammenlignes med, at Brøndby og FC Midtjylland rykker ud af Superligaen i en og samme sæson. Når det sker, bliver man ét med helheden, kosmos og med den højere åndelige bevidsthed."
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
-
Alfons Aalborg
- 1. div

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
- Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen
Fantastisk at føle, vi er tilbage igen! Flotte mål igen af vores igen skarpe kometer!
Disse highlights er rigtig fine og viser nogle super fede vinkler og lidt mere omkring målene end man som oftest ser - fedt! Helenius er efter min mening virkelig ved at udvikle sig til en lille superstjerne - selvfølgelig igen godt bakket op af et årvågent og flot fightende hold, der hele vejen rundt bliver bedre og bedre! Elsker, hvordan vores hold spiller sig til målene (sparker boldene i kassen)! I min verden burde stort set udelukkende hovedstødsmålscorende Cornelius (på et på papiret langt stærkere hold) ikke være foran Helenius i kampen om spilletid på landsholdet... Fortsat god aften til alle - og tak for den fede opbakning i Brøndby iaften!
http://sporten.tv2.dk/2012-10-07-tv-se- ... mp?forside" onclick="window.open(this.href);return false;
Disse highlights er rigtig fine og viser nogle super fede vinkler og lidt mere omkring målene end man som oftest ser - fedt! Helenius er efter min mening virkelig ved at udvikle sig til en lille superstjerne - selvfølgelig igen godt bakket op af et årvågent og flot fightende hold, der hele vejen rundt bliver bedre og bedre! Elsker, hvordan vores hold spiller sig til målene (sparker boldene i kassen)! I min verden burde stort set udelukkende hovedstødsmålscorende Cornelius (på et på papiret langt stærkere hold) ikke være foran Helenius i kampen om spilletid på landsholdet... Fortsat god aften til alle - og tak for den fede opbakning i Brøndby iaften!
http://sporten.tv2.dk/2012-10-07-tv-se- ... mp?forside" onclick="window.open(this.href);return false;

-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
mon ikke Brøndby laver en AaB til vinter.. når de kan se hvor det bærer hen og lejer ind nogle store spillere til en voldsom løn i 4 måneder
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Er ikke engang sikker på det ville hjælpe for BIF. Vores hold kunne suppleres med Augu og et par lejesvende så det var godt nok. Det tror jeg ikke man kan på BIF, da der dels ikke er styr på en skid og holdet ikke fungerer eller overhovedet hænger sammen. Der var mere fundament at bygge på i AaB end der er i Brøndby.AllanPedersen skrev:mon ikke Brøndby laver en AaB til vinter.. når de kan se hvor det bærer hen og lejer ind nogle store spillere til en voldsom løn i 4 måneder
HAHA!NIN den fromme skrev:Overvejer at spille 500,- på at Vestegnen ikke rykker ned, så er de for alvor i problemer.
Havde oddset en 50'er på AaB nederlag de sidste mange gange... Alle gange vandt de med 3 mål eller mere. Tænkte de nok kunne klare sig uden min hjælp, blev cocky og oddsede en 50'er på AaB sejr i både EfB og SIF kampen... Det gik ikke super godt.
Så satsede jeg en 50'er idag på BIF sejr, og igen vandt man.
AaB bør betale mig de 1500 kroner når jeg til næste sæson sørger for 99 point og en masse europa millioner...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
I den forbindelse kan de da i det mindste glæde sig over, at tosser som Mike J og Stryger Larsen åbenbart kan slippe afsted med alt muligt uden at få rødt. Tænk hvis det held slipper op...thomasjn skrev:Er ikke engang sikker på det ville hjælpe for BIF. Vores hold kunne suppleres med Augu og et par lejesvende så det var godt nok. Det tror jeg ikke man kan på BIF, da der dels ikke er styr på en skid og holdet ikke fungerer eller overhovedet hænger sammen. Der var mere fundament at bygge på i AaB end der er i Brøndby.AllanPedersen skrev:mon ikke Brøndby laver en AaB til vinter.. når de kan se hvor det bærer hen og lejer ind nogle store spillere til en voldsom løn i 4 måneder
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
sociopaten
- 2. div

I al stilfærdighed vil jeg lige påpege, at Helenius scorer to mål i international topklasse i dag.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Se, se, så har vi jo lige pludselig forklaringen på de sidste ugers nedtur. Din samvittighed må være kulsortjonas386 skrev:HAHA!NIN den fromme skrev:Overvejer at spille 500,- på at Vestegnen ikke rykker ned, så er de for alvor i problemer.
Havde oddset en 50'er på AaB nederlag de sidste mange gange... Alle gange vandt de med 3 mål eller mere. Tænkte de nok kunne klare sig uden min hjælp, blev cocky og oddsede en 50'er på AaB sejr i både EfB og SIF kampen... Det gik ikke super godt.
Så satsede jeg en 50'er idag på BIF sejr, og igen vandt man.
AaB bør betale mig de 1500 kroner når jeg til næste sæson sørger for 99 point og en masse europa millioner...
Fra linket på sporten.tv2.dkAlfons Aalborg skrev: http://sporten.tv2.dk/2012-10-07-tv-se- ... mp?forside" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB' mål bliver scoret af Søren Kusk og to gange Nicklas Helenius, mens Brøndbys trøstemål bliver sat ind af Simon Makienok.
Godt resultat, også mod et Brøndby-hold med historisk dårlig kreativitet - godt de solgte Krohn-Dheli. Meget vigtigt at gå ind til landsholdspausen med en positiv stemning på holdet.
Ved Brønbys enlige scoring, var det så bare mig, der savner en mand på bagerste stolpe, eller er det nu om dage ikke længere god latin ved hjørnespark?
Ved Brønbys enlige scoring, var det så bare mig, der savner en mand på bagerste stolpe, eller er det nu om dage ikke længere god latin ved hjørnespark?
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Uvirkeligt at vi ligger nr. 2 efter 12 runder - med ligaens bedste forsvar og næstbedste angreb! Crazy!!
Håber Lynge får forlænget med Kent/Kuhn her i løbet af landskampspausen....
Håber Lynge får forlænget med Kent/Kuhn her i løbet af landskampspausen....
Bienvenu Bassogog!
http://nordjyske.dk/nyheder/ren-nirvana ... 98/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;sulakvelidze skrev:thomasjn skrev:Det kan blive bedre endnu hvis det frie fald FCM er ude i fortsætterBrodernumsi skrev:AaB har nu, med nederlag til Esbjerg og Silkeborg samt sejr over BØF, bidraget godt til de pisgules nedrykning til divisionerne. Er ligefør jeg kan leve med de to nederlag, hvis de resultere i dette.
Nice!
kasper Kusk er født i sprit - han har et vildt antrit
Jeg ka' ik' få nok - Nej, jeg ka' ik' få nok
Nu er spritten væk, og Kasper driver gæk
Han leger kispus med Brøndbys trup, han er kraft-ede-me et kup for
Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa Aa AaB#
Han sparker ligesom Kasper Kusk - og damer ka' han dusk
Et rent geni til fodboldsporten, hør' du efter Morten?
Alle tror, det er Cornelius, men han hed-der fucking He-lenius for
Nu er spritten væk, og Kasper driver gæk
Han leger kispus med Brøndbys trup, han er kraft-ede-me et kup for
Han sparker ligesom Kasper Kusk - og damer ka' han dusk
Et rent geni til fodboldsporten, hør' du efter Morten?
Alle tror, det er Cornelius, men han hed-der fucking He-lenius for
Jeg ved ikke om jeg skal græmmes eller fryde mig, når jeg hører den tydelige skuffelse de to kommentatorer har, når AaB scorer.Alfons Aalborg skrev:Fantastisk at føle, vi er tilbage igen! Flotte mål igen af vores igen skarpe kometer!
Helenius sidste mål er jo en decideret perle. Er der nogen der fundet et site, hvor man ser målet fra mange vinkler?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det var ekstremt pinligt at høre på, især Peter Kjær var jo tydeligt skuffet ved de to første AaB kasser, det var klart som at høre et modstanderhold score mod Danmark i en landskamp...hold da helt op jeg krummede tæer.limey skrev:Jeg ved ikke om jeg skal græmmes eller fryde mig, når jeg hører den tydelige skuffelse de to kommentatorer har, når AaB scorer.Alfons Aalborg skrev:Fantastisk at føle, vi er tilbage igen! Flotte mål igen af vores igen skarpe kometer!
Helenius sidste mål er jo en decideret perle. Er der nogen der fundet et site, hvor man ser målet fra mange vinkler?
Jeg har også ledt efter frisparksmålet fra flere vinkler, den gad jeg virkelig godt se lige forfra eller lige bagfra, jeg tror den brækker fuldstændig voldsomt i luften... et fantastisk spark.
Carsten Werge var tæt på tårer i anden halveg. Han blev så trist, at han begyndte at provokere Kjær, hvilket han ikke fandt sig i.
Kampen blev kommenteret som en Europa cup kamp mellem et dansk og udenlandsk hold.
Viasat har nået bunden
Kampen blev kommenteret som en Europa cup kamp mellem et dansk og udenlandsk hold.
Viasat har nået bunden