AaB og politik på tribunen!
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
AaB og politik på tribunen!
AaB burde holde sig for gode til at indblande sig i sådanne politiske spørgsmål.
Det kan ikke passe at man ikke kan spille fodbold idag uden at den slags spørgsmål bliver blandet ind i det hele. Den slags er op til enkelte og AaB skal ikke prædike over for mig hvad der er rigtigt og forkert.
Ingen politik på vores tribuner, jeg forslår et stemnings boykot indtil AaB melder sig ud af denne kampagne!
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... inder.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det kan ikke passe at man ikke kan spille fodbold idag uden at den slags spørgsmål bliver blandet ind i det hele. Den slags er op til enkelte og AaB skal ikke prædike over for mig hvad der er rigtigt og forkert.
Ingen politik på vores tribuner, jeg forslår et stemnings boykot indtil AaB melder sig ud af denne kampagne!
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... inder.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Re: AaB og politik på tribunen!
hahahahaha, hold kæft et griner indlæg mand!!
Tak for morskaben.
Ja, lad os blive væk fra Stadion indtil AaB trækker sig i kampen mod vold mod forsvarsløse kvinder.
Hvis AaB også fortsætter kampen mod racisme så sender jeg sku mit sæsonkort retur!
hahahaha...
Tak for morskaben.
Ja, lad os blive væk fra Stadion indtil AaB trækker sig i kampen mod vold mod forsvarsløse kvinder.
Hvis AaB også fortsætter kampen mod racisme så sender jeg sku mit sæsonkort retur!
hahahaha...
Bienvenu Bassogog!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Har ikke det store problem i at man sætter fokus på vold indenfor husets fire vægge.
Noget andet er, at det da lader til man kun har fokus på vold mod kvinder. Kvinders vold mod mænd er et tabu, som bør brydes ved ikke at sætte køn på ofret som man gør her. Over 250 akademiske undersøgelser fra vesten viser at kvinders vold mod mænd i forhold ligger i samme leje, men folk kan uransagelige årsager ikke tage det seriøst hvis en mand er blevet slået ned af konen med et hårdt objekt. Det her indlæg burde velsagtens ligge i, det pisser mig af tråden.
Noget andet er, at det da lader til man kun har fokus på vold mod kvinder. Kvinders vold mod mænd er et tabu, som bør brydes ved ikke at sætte køn på ofret som man gør her. Over 250 akademiske undersøgelser fra vesten viser at kvinders vold mod mænd i forhold ligger i samme leje, men folk kan uransagelige årsager ikke tage det seriøst hvis en mand er blevet slået ned af konen med et hårdt objekt. Det her indlæg burde velsagtens ligge i, det pisser mig af tråden.
Er der nogen tager væddemål på om Bechs kone får tæsk i aften.Bech skrev:AaB burde holde sig for gode til at indblande sig i sådanne politiske spørgsmål.
Hvis vi skal snakke moral ind i det, så synes jeg egentlig det ville være ok om hun fik et par flade. Bech har tydeligvis haft en hård dag, og lunten er lidt kort. Nogen skal det jo gå ud over.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Slå igen!Gentleman Finn skrev:Har ikke det store problem i at man sætter fokus på vold indenfor husets fire vægge.
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Der er vel ikke meget politisk i det her tiltag.
Når du nævner "politiske spørgsmål" så forbinder jeg det med en sag der deler vandene m.h.t. politisk overbevisning og "tager side".
I det her tilfælde er der vel næppe uenighed omkring det at slå på kvinder (eller mænd) er noget skidt.
Det er vel mere et spørgsmål om ordentlig opførelse end det er et spørgsmål om noget som helst politisk.
Når du nævner "politiske spørgsmål" så forbinder jeg det med en sag der deler vandene m.h.t. politisk overbevisning og "tager side".
I det her tilfælde er der vel næppe uenighed omkring det at slå på kvinder (eller mænd) er noget skidt.
Det er vel mere et spørgsmål om ordentlig opførelse end det er et spørgsmål om noget som helst politisk.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Nu er det jo også en del af aftalen omkring de lånte penge fra AaB 1885 at AaB A/S skal blande sig i humanitære sager. Blandt andet derfor så man at Kent og nogen spillere var ude til DM for hjemløse. Jeg mindes også at der har været en anden kampagne som AaB var en del af.
Jeg syntes det er godt at aftalen mellem moderklubben og A/S, gør at vi får en mere samfundbevidst profil i klubben end tidligere, det behøver ikke at være politisk bare forbi man siger nej til vold og eksempelvis rascisme, som vi har set med kampagnen ''Giv rascismen det røde kort''. Det er bare sund fornuft og jeg ville da hellere have at klubben tager stilling i sådan en sag, end at der ikke gøres noget.
Jeg syntes det er godt at aftalen mellem moderklubben og A/S, gør at vi får en mere samfundbevidst profil i klubben end tidligere, det behøver ikke at være politisk bare forbi man siger nej til vold og eksempelvis rascisme, som vi har set med kampagnen ''Giv rascismen det røde kort''. Det er bare sund fornuft og jeg ville da hellere have at klubben tager stilling i sådan en sag, end at der ikke gøres noget.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Bech, sig lige det er for sjov?
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
Poker-One-Kenobi skrev:Bech, sig lige det er for sjov?

𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘