Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Ikke nogen direkte reference til side -9-pigen, og så alligevel.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Meget trashy. Hun kunne sikkert være køn nok hvis hun ikke var så dullet op fra føtex [altså side 9 pigen]
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
2012Pastorius skrev:Ikke nogen direkte reference til side -9-pigen, og så alligevel.
2008
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Nu var det ikke for at starte en Obama-Romney diskussion, mere for at kunne sidde og ryste lidt på hovedet over dumme amerikanere generelt. Men det underbygger dine videoer selvfølgelig også fint :-)Provst i Brovst skrev:snip....Pastorius skrev:Ikke nogen direkte reference til side -9-pigen, og så alligevel.
snip...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Flot og velformet? Hvorhenne?634 skrev:Hun er da flot og velformet, men ja photoshop kan godt have hjulpet med billedet. Er der egentlig nogen af jer som kender hende, eller er hun mon bare en russisk model som billgt kan være EBs side 9 pige?Køllen I Møllen skrev:Altså når du siger godkendt så er det sarkastisk ment, ikke? Hun er sateme klam! Håber hun er pænere i virkeligheden. Generelt set yder Photoshop godt nok ikke mange af de piger retfærdighed. De ligner jo aliens de fleste.634 skrev:Dagens side 9 pige må siges at være godkendt. Man må ikke linke til hende herinde, men du sider med www lige foran dig, såe simpel søgning efter ekstra bladet og hun er indenfor rækkevidde:)
Photoshop have hjulpet? Min pointe var nu at det er Photoshop der har fået hende til at se så aldeles ulækker ud. For hun ligner da noget der er løgn. Og føj for nogle ulækre silikone-patter.
Janteloven eksisterer IKKE!
http://www.youtube.com/watch?v=MbwDm-AmYDE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=MbwDm-AmYDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Vildt og se en forskel på tribunerne, og det har jo lige været den første, så folk har jo lige fået kontant hjælp så det kan jo ikke være derfor.
Vildt og se en forskel på tribunerne, og det har jo lige været den første, så folk har jo lige fået kontant hjælp så det kan jo ikke være derfor.
Når man ser bort fra en grim henna-tattoo, de klamme plasticpatter og det usædvanligt hæslige, afblegede hår, så er hun kun lidt grim!Konsulenten skrev:Her må jeg virkelig give Køllen ret. Hun ser da totalt freaky ud hende der. Kæmpe WTF.Køllen I Møllen skrev:Altså når du siger godkendt så er det sarkastisk ment, ikke? Hun er sateme klam! Håber hun er pænere i virkeligheden. Generelt set yder Photoshop godt nok ikke mange af de piger retfærdighed. De ligner jo aliens de fleste.634 skrev:Dagens side 9 pige må siges at være godkendt. Man må ikke linke til hende herinde, men du sider med www lige foran dig, såe simpel søgning efter ekstra bladet og hun er indenfor rækkevidde:)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har virkelig brug for at "634" skriver at det bare var for sjovt. Jeg kan slet, slet ikke leve med tanken om at noget synes at hende side 9-væsenet skulle være pæn.le Cid skrev:Når man ser bort fra en grim henna-tattoo, de klamme plasticpatter og det usædvanligt hæslige, afblegede hår, så er hun kun lidt grim!Konsulenten skrev:Her må jeg virkelig give Køllen ret. Hun ser da totalt freaky ud hende der. Kæmpe WTF.Køllen I Møllen skrev:Altså når du siger godkendt så er det sarkastisk ment, ikke? Hun er sateme klam! Håber hun er pænere i virkeligheden. Generelt set yder Photoshop godt nok ikke mange af de piger retfærdighed. De ligner jo aliens de fleste.634 skrev:Dagens side 9 pige må siges at være godkendt. Man må ikke linke til hende herinde, men du sider med www lige foran dig, såe simpel søgning efter ekstra bladet og hun er indenfor rækkevidde:)
Janteloven eksisterer IKKE!
Det med silikone er svært at bekræfte, jeg tror mere photoshop har gjort babserne let større end virkeligt. Hun har da en flot krop med fyldige former uden at være fed eller mager, og en OK ansigt til en 25 årigKøllen I Møllen skrev:Flot og velformet? Hvorhenne?634 skrev:Hun er da flot og velformet, men ja photoshop kan godt have hjulpet med billedet. Er der egentlig nogen af jer som kender hende, eller er hun mon bare en russisk model som billgt kan være EBs side 9 pige?Køllen I Møllen skrev:Altså når du siger godkendt så er det sarkastisk ment, ikke? Hun er sateme klam! Håber hun er pænere i virkeligheden. Generelt set yder Photoshop godt nok ikke mange af de piger retfærdighed. De ligner jo aliens de fleste.634 skrev:Dagens side 9 pige må siges at være godkendt. Man må ikke linke til hende herinde, men du sider med www lige foran dig, såe simpel søgning efter ekstra bladet og hun er indenfor rækkevidde:)
Photoshop have hjulpet? Min pointe var nu at det er Photoshop der har fået hende til at se så aldeles ulækker ud. For hun ligner da noget der er løgn. Og føj for nogle ulækre silikone-patter.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Jeg kan bedst li' hende naturlige øjne...634 skrev: Det med silikone er svært at bekræfte, jeg tror mere photoshop har gjort babserne let større end virkeligt. Hun har da en flot krop med fyldige former uden at være fed eller mager, og en OK ansigt til en 25 årig
(men et hurtigt kig, så er de der photoshoppede dukkepiger vist normen på side 9).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ingen kvinder ville fra naturens hånd have nogle patter med så mærkelig en form - og heldigvis for det da. Jeg tør jeg godt vædde på at det er silikone - og jeg vædder ellers aldrig.634 skrev: Det med silikone er svært at bekræfte, jeg tror mere photoshop har gjort babserne let større end virkeligt.
Det kan sådan set også være soya eller saltvand - men ægte er de i hvert fald ikke!limey skrev:Ingen kvinder ville fra naturens hånd have nogle patter med så mærkelig en form - og heldigvis for det da. Jeg tør jeg godt vædde på at det er silikone - og jeg vædder ellers aldrig.634 skrev: Det med silikone er svært at bekræfte, jeg tror mere photoshop har gjort babserne let større end virkeligt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Hvis I nu ellers kunne få øjenene fra udyret og læste teksten nedenunder, så ville der da være et hint til hvad der er sket med brysterne:
Selv om man er 25 år, kan man stadig godt være i voksealderen!
Det er denne uges galleripige Tanja et bevis på. Den velkendte Side 9-pige er nemlig vokset en BH-størrelse eller to.
– Det er fedt at være tilbage og få taget et helt galleri til Side9.dk. Så kan folk få lov til at se noget mere af mig, det ene billede i avisen er jo sjældent nok, forklarer Tanja med et smil på læben.
Side 9-pigen er rigtig stolt af sine nye fortrin, men hun fastholder, at udseendet ikke er alt.
– Jeg er rigtig stolt af mit nye udseende, men først og fremmest er jeg en rigtig charmetrold. Personligheden er langt vigtigere end kroppen, lyder det bestemt fra Tanja
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Alle kvinder som har øjensminke bliver altid mindre kønne af det, og ja det er desværre normen hos side 9 pigernePastorius skrev:Jeg kan bedst li' hende naturlige øjne...634 skrev: Det med silikone er svært at bekræfte, jeg tror mere photoshop har gjort babserne let større end virkeligt. Hun har da en flot krop med fyldige former uden at være fed eller mager, og en OK ansigt til en 25 årig
(men et hurtigt kig, så er de der photoshoppede dukkepiger vist normen på side 9).
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Pastorius skrev:Hvis I nu ellers kunne få øjenene fra udyret og læste teksten nedenunder, så ville der da være et hint til hvad der er sket med brysterne:
Selv om man er 25 år, kan man stadig godt være i voksealderen!
Det er denne uges galleripige Tanja et bevis på. Den velkendte Side 9-pige er nemlig vokset en BH-størrelse eller to.
– Det er fedt at være tilbage og få taget et helt galleri til Side9.dk. Så kan folk få lov til at se noget mere af mig, det ene billede i avisen er jo sjældent nok, forklarer Tanja med et smil på læben.
Side 9-pigen er rigtig stolt af sine nye fortrin, men hun fastholder, at udseendet ikke er alt.
– Jeg er rigtig stolt af mit nye udseende, men først og fremmest er jeg en rigtig charmetrold. Personligheden er langt vigtigere end kroppen, lyder det bestemt fra Tanja
I en varebetegnelse for jeg sjældent læst det med småt
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
5:08.. For satan jeg hader Gislason, det møgsvin!buckster skrev:http://www.youtube.com/watch?v=MbwDm-AmYDE
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det er så fucked, at han ikke får rødt på den!!!Dot Bot skrev:5:08.. For satan jeg hader Gislason, det møgsvin!buckster skrev:http://www.youtube.com/watch?v=MbwDm-AmYDE
Ska' vi hak'?
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg har sgu svært ved at se forskel. Kampforløbene virker også ret ens.buckster skrev: http://www.youtube.com/watch?v=MbwDm-AmYDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Læser du hvad jeg skriver eller kigger du bare.jernskjorten skrev:Jeg har sgu svært ved at se forskel. Kampforløbene virker også ret ens.buckster skrev: http://www.youtube.com/watch?v=MbwDm-AmYDE" onclick="window.open(this.href);return false;
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Du har postet to éns link... Måske folk bare ikke kan finde ud af, hvad det er du sammenligner? Jeg kan i hvert fald ikke!!buckster skrev:Læser du hvad jeg skriver eller kigger du bare.jernskjorten skrev:Jeg har sgu svært ved at se forskel. Kampforløbene virker også ret ens.buckster skrev: http://www.youtube.com/watch?v=MbwDm-AmYDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?