Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
alithebeast skrev:Pastorius skrev:Nu du nævner det - hvad fanden skal man da også med tre målmænd...
Der skal tre målmænd til at spille i en trekant....
Derudover, fint nok for os, at han ikke er udtaget til A-landsholdet. (Formentlig) førstevalg i to svære knock out-kampe mod Spaniens U21-landhold er vel bedre end tredje-/fjerdevalg på A-landholdet, eller hvad Morten Olsen nu betegner ham som.
Kan han være med til at skaffe vores andre talenter med til U21-EM, er det jo bare fedt.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Nicolai Jørgensen er skadet, og Andreas Cornelius har karantæne, så ingen af dem er med mod Italien på tirsdag. Morten Olsen vil indkalde en eller to nye til truppen. Jeg spår, at han bliver maksimalt upopulær på denne side, hvis han ser bort fra Helenius.
http://politiken.dk/sport/fodbold/vmkva ... d-italien/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 12. okt 2012, 23:24
sulakvelidze skrev:Nicolai Jørgensen er skadet, og Andreas Cornelius har karantæne, så ingen af dem er med mod Italien på tirsdag. Morten Olsen vil indkalde en eller to nye til truppen. Jeg spår, at han bliver maksimalt upopulær på denne side, hvis han ser bort fra Helenius.
http://politiken.dk/sport/fodbold/vmkva ... d-italien/" onclick="window.open(this.href);return false;
Både og, er faktisk blevet totalt følelsesløs overfor MO efter den behandling han gav Helenius sidst... Det vil selvfølgelig være godt for AaB og Helenius hvis han kom med og fik spilletid, men egentlig håber jeg at MO fortsætter sin håbløse stil så vi en gang for alle kan slippe af med ham.
-
Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Han er lidt svær at komme uden om, og kommer med et par mål fra sidste kamp.
Cornelius er også blevet skreget en tak for meget op, han er et stort talent, men han bør ikke stå før Helenius i køen, og det får Helenius muligheden for at overbevise Morten om nu.
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Gentleman Finn skrev:Han er lidt svær at komme uden om, og kommer med et par mål fra sidste kamp.
Cornelius er også blevet skreget en tak for meget op, han er et stort talent, men han bør ikke stå før Helenius i køen, og det får Helenius muligheden for at overbevise Morten om nu.
NIN mener Helenius skal med til Italien, fordi hans hodl tabte 5-0 til verdens bedste u-21 hold...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Gentleman Finn
- Allstar

le Cid skrev:Gentleman Finn skrev:Han er lidt svær at komme uden om, og kommer med et par mål fra sidste kamp.
NIN mener Helenius skal med til Italien, fordi hans hodl tabte 5-0 til verdens bedste u-21 hold...
Skål!
-
Funky
- Allstar

sulakvelidze skrev:Nicolai Jørgensen er skadet, og Andreas Cornelius har karantæne, så ingen af dem er med mod Italien på tirsdag. Morten Olsen vil indkalde en eller to nye til truppen. Jeg spår, at han bliver maksimalt upopulær på denne side, hvis han ser bort fra Helenius.
Helenius - "Danmarks bedste angriber" - skal naturligvis med, for at se kampen fra bænken. Det kan ikke være anderledes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 13. okt 2012, 03:48
Nu hvor fck duoen Nicolaj Jørgensen og Andreas Cornelius er ude af betragtning til tirsdagens kamp mod Italien, så er det oplagt at Helenius bliver indkaldt til truppen som gardering. På den anden side vil det ikke undre mig hvis Morten Olsen istedet overrasker og udtager f.eks. Nicki Bille fra Rayo Vallecano.
Det vil selvfølgelig være et stort skulderklap til Helenius hvis han bliver udtaget til A landsholdet, men personligt håber jeg næsten at Helenius bliver på U21 landsholdet. Helenius lærer meget af at spille mod et rigtig stærkt spansk U21 landshold i modsætning til på A landsholdet hvor chancen for spilletid er meget begrænset.
-
Funky
- Allstar

frederikshavneren skrev:Nu hvor fck duoen Nicolaj Jørgensen og Andreas Cornelius er ude af betragtning til tirsdagens kamp mod Italien, så er det oplagt at Helenius bliver indkaldt til truppen som gardering. På den anden side vil det ikke undre mig hvis Morten Olsen istedet overrasker og udtager f.eks. Nicki Bille fra Rayo Vallecano.
Det vil selvfølgelig være et stort skulderklap til Helenius hvis han bliver udtaget til A landsholdet, men personligt håber jeg næsten at Helenius bliver på U21 landsholdet. Helenius lærer meget af at spille mod et rigtig stærkt spansk U21 landshold i modsætning til på A landsholdet hvor chancen for spilletid er meget begrænset.
U21-holdet er døde og færdige, så lad endelig Helenius blive udtaget til A-holdet, så Danmarks bedste angriber kan sidde tørt og godt på bænken og være helt klar til AaB's næste kamp. Jeg er sikker på MO kan trylle et eller andet lækkert koncept med en efterudtaget Christian Poulsen i angrebet i stedet for Helenius. Dog BØR vi nok sende Helenius et sæt ørepropper som han kan benytte, så han ikke kommer søsyg hjem efter at have haft MO's og P. Bondes sludder i ørerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jensemand57
- Allstar

Det bliver sgu nok Christian Poulsen og Nordstrand, som bliver udtaget. Han ændre da ikke holdets status fra at være et københavnskbyhold til et landshold..
-
Mr Alex
- 2. div

Jeg tror at Helenius bliver udtaget i stedet for Cornelius, og så håber jeg på at en mand som Lasse Schöne kan tage Nicolai Jørgensens plads. Jeg forstod faktisk ikke at Schöne ikke var udtaget i første omgang, når man ser på at Jakob Poulsen er blevet udtaget. Han kan jo ikke engang komme på holdet i Monaco.
Men på den anden side så håber jeg faktisk ikke at Helenius bliver udtaget. Efter sidste udtagelse var det jo som om han fuldstændig havde mistet gejsten og selvtilliden efter at have siddet på bænken i kampen mod Tjekkiet, men det kan jo ændre sig denne gang, og så kan man jo håbe på at det har den modsatte virkning end sidste gang!
-
Yankee
- Allstar

Spørgsmålet er jo om man rent faktisk må flytte spillere over fra U/21-landsholdet. Det ville godtnok overraske mig, hvis man så let kunne rippe et U/21-hold for at gavne A-landsholdet eller omvendt.
-
Mr Alex
- 2. div

Så kan U-21 bare få Cornelius, hvis han må spille for dem, det er jo ikke for dem han har fået karantæne..
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Yankee skrev:Spørgsmålet er jo om man rent faktisk må flytte spillere over fra U/21-landsholdet. Det ville godtnok overraske mig, hvis man så let kunne rippe et U/21-hold for at gavne A-landsholdet eller omvendt.
Hvorfor skulle man dog ikke måtte det? Jeg mener da bestemt også, at det er sket før. Man har endda også sendt spillere den modsatte vej, når en spiller fra a-landsholdet har haft karantæne i den første kamp i en samling...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
jernskjorten
- Allstar

Mr Alex skrev:Jeg tror at Helenius bliver udtaget i stedet for Cornelius, og så håber jeg på at en mand som Lasse Schöne kan tage Nicolai Jørgensens plads. Jeg forstod faktisk ikke at Schöne ikke var udtaget i første omgang, når man ser på at Jakob Poulsen er blevet udtaget. Han kan jo ikke engang komme på holdet i Monaco. ...
Bare lige en bemærkning til det sidste, du skriver. Ranieri kører rotationsprincippet i Monaco, og det var vist den primære grund til, at Jakob Poulsen ikke spillede i mandags. Han har fået spilletid i samtlige af de forrige ligakampe, så vidt jeg ved.
-
Mr Alex
- 2. div

jernskjorten skrev:Mr Alex skrev:Jeg tror at Helenius bliver udtaget i stedet for Cornelius, og så håber jeg på at en mand som Lasse Schöne kan tage Nicolai Jørgensens plads. Jeg forstod faktisk ikke at Schöne ikke var udtaget i første omgang, når man ser på at Jakob Poulsen er blevet udtaget. Han kan jo ikke engang komme på holdet i Monaco. ...
Bare lige en bemærkning til det sidste, du skriver. Ranieri kører rotationsprincippet i Monaco, og det var vist den primære grund til, at Jakob Poulsen ikke spillede i mandags. Han har fået spilletid i samtlige af de forrige ligakampe, så vidt jeg ved.
Okay, havde bare hørt at der var så meget omkring at han ikke spillede sidst, men efter min mening hører han stadig ikke til på landsholdet...
-
jernskjorten
- Allstar

Mr Alex skrev:jernskjorten skrev:Bare lige en bemærkning til det sidste, du skriver. Ranieri kører rotationsprincippet i Monaco, og det var vist den primære grund til, at Jakob Poulsen ikke spillede i mandags. Han har fået spilletid i samtlige af de forrige ligakampe, så vidt jeg ved.
Okay, havde bare hørt at der var så meget omkring at han ikke spillede sidst, men efter min mening hører han stadig ikke til på landsholdet...
Helt med på den sidste del. Han er og bliver jo et GF-svin

-
Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Så blev Emil Larsen hentet op. Jeg tror ikke vi ser Helenius i truppen til kampen mod Italien.
Jeg har et lidt ambivalent forhold til landsholdet lige for tiden, så det kan være godt det samme.
Måske når Morten Olsen engang er fortid som træner min interesse for landsholdet ville stige igen.
Edit: Ups, glemte link:
http://www.bold.dk/nyt/Emil-Larsen-paa-A-landsholdet" onclick="window.open(this.href);return false;
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
-
alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Walther skrev:Så blev Emil Larsen hentet op. Jeg tror ikke vi ser Helenius i truppen til kampen mod Italien.
Jeg har et lidt ambivalent forhold til landsholdet lige for tiden, så det kan være godt det samme.
Måske når Morten Olsen engang er fortid som træner min interesse for landsholdet ville stige igen.
Edit: Ups, glemte link:
http://www.bold.dk/nyt/Emil-Larsen-paa-A-landsholdet" onclick="window.open(this.href);return false;
Morten Olsen bliver på pladsen til han dør. Hvilket klubhold vil dog have en både døv og blind narrehat, der hellere vil have bolden spillet rundt i trekanter istedet for mod mål?
Det er et bovlamt lortehold fordi en bovlam lortetræner udtager spillere, der rigtigt nok havde sin ret på holdet før i tiden, men bestemt ikke længere har klassen og så ellers fylder op med københavnertalenter, hvis der mangler. Ros til Christian Poulsen og Thomas Sørensen for selv at stoppe vanviddet.
Kære Morten. Må du vågne op i morgen og opdage du er stum for derefter at erfare, at din røv klør, og dine arme er for korte.
Hader København!
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
At han ikke efterudtager Helenius i en kamp hvor vi med stor sandsynlighed komme til at spille på kontraer og omstillinger, og kun har Bendtner som decideret afslutter der endda ikke er 100% i form og sandsynligvis vil komme til at løbe meget. Det er en joke på størrelse med fankulturen i FCM. Lad os nu bare tabe til Italien, så er den kval. turnering dybt begravet og DBU kan se frem til VM på tv og 11.000 i Parken.